قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك كاملة

رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك كاملة

رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك كاملة

و إن كان حبي لك ذنبا إذا فانا مذنبة، حتى و إن كنت لا تعترف بحبك لي فعيناك تخبرني، قد تجمعنا ظروف و قد تفرقنا ظروف فلا تترك يدي أبداً..

أبطال الرواية

عدنان العربي: -"شاب عنده 31 سنة,طويل,بشرته قمحاوية,شعره باللون الاسود,عينه باللون البني الغامق و عنده دقن بسيطة، عصبي احيانا ذكي بس غجري في تعامله نوعا ما".
شهاب العربي: -"والد عدنان بيعتمد علي عدنان في معظم شغله بس مبيعجبهوش كذا حاجة فيه,متجوز اتنين و عنده اولاد غير عدنان,قوي في شخصيته".
زينة العربي: -"اخت عدنان و بتحبه جدا. عندها 24 سنة شعرها طويل لغاية نهاية ضهرها,عينيها باللون البني الفاتح,قصيرة نوعا ما".

قاسم العربي: -"اخو عدنان بيشتغل معيد في الجامعة، عنده 27 سنة,متوسط الطول,بشرته بيضاء,عيونه باللون العسلي,معندهوش دقن، هادئ في حياته العملية و الشخصية".
عمر العربي: -"اخو عدنان عنده 29 سنة بيشتغل مع والده شهاب، طويل,معندهوش دقن,عيونه باللون الرمادي عن طريق صفات متنحية. بيكره عدنان لذكائه و مش بيحب ليه الخير".
عهد العربي: -"اخت قاسم و زينة عندها 16 سنة. شعرها قصير لغاية الكتف,و طويلة نوعا ما,عينيها باللون العسلي، مرحة احيانا و بتحب كل اخواتها"...

غصون الاسيوطي: -"عندها 25 سنة. بشرتها بيضاء, عيونها باللون العسلي,شعرها واصل لنص ضهرها باللون البني ليه لمعة خاصة في الشمس,طويلة نوعا ما,عندها غمازات بيبانوا لما تضحك، شجاعة إلى حدا ما,بتحب الشغل,متخرجة من كلية تجارة و بتفهم في أمور التجارة كويس".
غيث الاسيوطي: -"اخو غصون عنده 17 سنة، عيونه باللون الازرق,شعره اسود,طويل مناسب لسنه و جسمه,مهتم بشكله و رياضي و متعلم بعض الفنون القتالية، بيحب غصون جدا و بيحب يضحك و يهزر".

دول يعتبروا من الشخصيات المهمة اللي هتُذكر في الرواية و في أشخاص تانية هنتعرف عليهم خلال الرواية. و بالنسبة لشخصيات الابطال هتظهر بوضوح في الرواية.

فصول رواية حارة العشق

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الأول

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثاني

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثالث

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الرابع

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الخامس

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل السادس

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل السابع

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثامن

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل التاسع

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل العاشر

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الحادي عشر

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثاني عشر

- رواية حارة العشق للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثالث عشر

...
باقي الفصول اتباعا كل يوم فصل