نوفيلا، روايات قصيرة

رواية العنيد الجزء الرابع فصول خاصة بمناسبة عيد الأم الفصل الأول

غلاف: رواية العنيد الجزء الرابع فصول خاصة بمناسبة عيد الأم الفصل الأول

رواية العنيد الجزء الرابع فصول خاصة بمناسبة عيد الأم الفصل الأول ادهم وليلي الحياه نوعا ما هاديه ما بينهم ولكن لاتخلو من مشكلات اي حياه زوجيه .. يوسف معظم وقت فراغه بيحب يقضيه في القرايه اما آسيا فبتقضي وقتها مع جدها او ابوها في تدريبات عنيفه والاتنين بيعدوها انها تكون اسطوره زي ابوها وجدها .. ادهم...

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل السادس

غلاف: نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل السادس

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل السادس تاني يوم الصبح رغد قاعده هي وخالد وريماس عملت الفطار وقعدوا يفطروا خالدهاتروحي للدكتور النهارده يا حببتي رغد اه. ..كريم مصمم ريماس عين العقل يا بنتي. .لازم تعيشي حياتك كفايه الي راح منها رغد ربنا يسهل يا ماما كريم في شغله بيكلم الدكتور...

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الخامس

غلاف: نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الخامس

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الخامس كريم اخد خالتوا ودخلها الاوضه الي بينام فيها لما بيبقى نبطشي في المستشفى وراح عند أسر يقعد معاه أسر اول ماشافه جاي عليه قام وقف واخده في حضنه وكريم ماصدق واترما في حضن أخوه ومقدرش يسيطر على نفسه وفضل يعيط. أسر بحزن على أخوه بس يا كريم بس...

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الرابع

غلاف: نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الرابع

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الرابع كمان لسه الفلاش باك خالد رجع البلد عشان يتابع القضيه في الجلسه الأولى القاضي طلب يشوف رغد ويسمع منها والمحامي قدم ورق انها مش فاكره حاجه والدكتور بتعها أكد على كلامه والمحكمه اكتفت بالشهود والي واحد منهم كان الضابط لأنه اول واحد شاف...

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الثالث

غلاف: نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الثالث

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الثالث لسه الفلاش باك ما خلص بعد ما خالد ركب الإسعاف مع رغد معتز جاب عربيه واخد ريماس الي كان لسه مغمى عليها وراح على المستشفى ومعاه رحمه أخته وحسام جوزها وصلوا عند المستشفى، بسرعه رجال الإسعاف نزلت واخدت رغد وبيجروا بيها وخالد بيجري وراهم بس كل...

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الثاني

غلاف: نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الثاني

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الثاني رغد والدموع في عنيها وضربات قلبها سريعه تقصد ايه يا بابا انا مش فاهمه حاجه خالد قال لرغد كل حاجه حصلت معاها وهي من الصدمة اغمى عليها خالد والدموع في عنيه رغد. .رغد فوقي. .رغد ماتسبنيش خالد مش عارف يعمل ايه بنته هتروح منه هيبقى السبب في...

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الأول

غلاف: نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الأول

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل الأول نرجع للقصه جرس الباب رن قام خالد يفتح الباب... خالد أهلا حبيبة بابا وحشتيني منغير كلام رغد رمت نفسها في حضن ابوها وتعيط خالد اخدها في حضنه وبيطبطب عليها ومش عارف في ايه... خالد في ايه بس يا حببتي بتعيطي ليه رغد باكيهانا تعبانه قوي يا بابا...

نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الخامس والأخير

غلاف: نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الخامس والأخير

نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الخامس والأخير بعد الي حصل quotنورquot فضلت في حضن quotعمرquot شويا وكان فيه عيون شافت الي حصل كله عمر انا مش هسيبك تتدخلي الفرح ب الفستان ده نور يا عمر مش هينفع سلمي هتزعل اووي مني عمر عارف فاقلع الجاكيت بتاعه ولبسه لنور نورانت بتهزر اكيد مش هفضل لبسه عمر لا...

نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الرابع

غلاف: نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الرابع

نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الرابع نور اتصدمت من انو هو quotعمرquot يبقي ابن quotاحمدquot نور بعصبيه قالت اي ده هو انت ابن اونكل احمد انا استحاله اروح معاك في حته اديني العنوان اروح عمر للاسف بابا منبه عليا انك تيجي معيا وانا مش هزعلو عشان عيله تافها زيك كدا نور انا تافها يا بارد يا...

نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الثالث

غلاف: نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الثالث

نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الثالث quotنورquot روحت وهيا متديقا اوووي من quotعمرquot والي عملو ولانها تاكدا ان هو الي ورا العمله دي وحلفت لتردهالو وquotعمرquot كان مبسوط لانه وقف بعيد يشوفها هتعمل اي وشفها وهيا متعصبا وهتطق من الي عمله وضحك. وراح ركاب عربيته ومشى وعند quotسلميquot...

نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الثاني

غلاف: نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الثاني

نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الثاني نور خرجت وراحت قعدت في الكافتريه عقبال ما سلمي تخلص وقعدت تفتكر هيا ازاي نزلت مصر. فلاش باك نور مامتها اتوفت وهيا عندها 4سنين بسبب الكانسر والي ربتها داده هدا وابه نور نزل مصر وهيا في 3ث و وقعد يتحايل كتير علي نور طبعا رفضت تنزل لانها حيتها كلها وصحبها...

نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الأول

غلاف: نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الأول

نوفيلا عشقت عنيدة بقلم أمنية موني الفصل الأول في اوضه نوم بناتي. داده هدااصحي يا نور كل يوم علي وجع القلب ده ياربي اصحي يا بنتي وتروح تفتح البلكونه نور تصحا وتبوسها من خدها وتقولها صباح الفل علي احلا دودو في الدنيا ممكن بقا تعمليلي نسكافيه عقبال ماخد شور والبس عشان سلمي هتولع فيا ولله. وخدت نور...

نوفيلا حبة الرمان للكاتبة دينا محمود الفصل العاشر والأخير

غلاف: نوفيلا حبة الرمان للكاتبة دينا محمود الفصل العاشر والأخير

نوفيلا حبة الرمان للكاتبة دينا محمود الفصل العاشر والأخير خرج أحمد وندي من المستشفى وظلوا فترة حتي تماثلوا للشفاء ثم تحدد موعد زفافهم حتي جاء اليوم الموعود.. حفل زفاف أحمد وندي... تم إقامة حفله الزفاف في أكبر قاعات المدينه حيث حضره مجموعه كبيرة من رجال الأعمال والكثير من الصحفيين والأقارب...

نوفيلا حبة الرمان للكاتبة دينا محمود الفصل التاسع

غلاف: نوفيلا حبة الرمان للكاتبة دينا محمود الفصل التاسع

نوفيلا حبة الرمان للكاتبة دينا محمود الفصل التاسع كان الجميع أمام غرفه الفحص ينتظرون خروج الطبيب كان أحمد في غايه أنفعاله لا يصدق حتي الآن أنها فقدت الوعي بين يديه وقد يفقدها في اي لحظه .. كل المتواجدين كان يطغي عليهم الحزن بدايه من يسريه ومرام حتي زينب وعبد الرحمن وسارة التي لم تكف دموعها حتي الآن...

نوفيلا حبة الرمان للكاتبة دينا محمود الفصل الثامن

غلاف: نوفيلا حبة الرمان للكاتبة دينا محمود الفصل الثامن

نوفيلا حبة الرمان للكاتبة دينا محمود الفصل الثامن كانت واقفه أمام المرأه تضع لها سارة بعض اللمسات الأخيرة ..منذ أن حدثها أحمد البارحه وأخبرها انه سوف يأتي لخطبتها وهي لا تصدق نفسها نظرت سارة إلى فستانها الذهبي الرقيق الذي يبين جمال قوامها وإلي وجهها الذي رغم شحوبه يبدو جميلا وإلى شعرها الناري...

المزيد من القصص و الروايات...