نوفيلا

نوفيلا حطام فريدة بقلم زينب محمد و آية عبد العليم الفصل الثالث

غلاف: نوفيلا حطام فريدة بقلم زينب محمد و آية عبد العليم الفصل الثالث

نوفيلا حطام فريدة بقلم زينب محمد و آية عبد العليم الفصل الثالث جلسا سويًا على الدرج، فقالت نهال بفضول ها بقى إيه مزعلك كدة، احكيلي كل حاجة بالتفصيل... وقبل أن تتحدث فريدة كانت نهال تشير بسبباتها في وجهها وتقول بلهجة حازمة اوعي تكذبي، قولي الحقيقة...

نوفيلا حطام فريدة بقلم زينب محمد و آية عبد العليم الفصل الثاني

غلاف: نوفيلا حطام فريدة بقلم زينب محمد و آية عبد العليم الفصل الثاني

نوفيلا حطام فريدة بقلم زينب محمد و آية عبد العليم الفصل الثاني صباح جديد وجالسة هي على فراشها وأغاني الشهير عمرو دياب تصدح بأرجاء الغرفة قطع ذلك صوت جدتها وهي تناديها تردد بت يا فريدة أنتي يا مقصوفة الرقبة قومى اعمليلي شاي نظرت لجدتها بحنق متمتمة ...

نوفيلا حطام فريدة بقلم زينب محمد و آية عبد العليم الفصل الأول

غلاف: نوفيلا حطام فريدة بقلم زينب محمد و آية عبد العليم الفصل الأول

نوفيلا حطام فريدة بقلم زينب محمد و آية عبد العليم الفصل الأول تسللت أشعة الشمس ومازلت جالسة موضعها تتفحص موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك تراقب الإيميل الخاص به تراقب جميع الصور المدونة له عليها كل من أبدى إعجابه بجماله وجمال عينيه البنية وغمازته...

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل السابع والأخير

غلاف: نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل السابع والأخير

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل السابع والأخير في يوم جديد مشرق صحي ا البنات متشرفين الساعه 6 الصبح عملوا فطار صحيت فيروز وروان حضرت فيروز ساندوتشات ليهم علشان يخدوها معاهم مرام يا صباح الزبادي علي احلي ام في الدنيا ادي...

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل السادس

غلاف: نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل السادس

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل السادس عند البنات في الاوضه ملكهقولك بصي يا ستي انتي ودارين هتروحوا تقولوا لطنط فيروز ببرائه تامه ولو موافقتش قولي لمحمد يا مرام يجي معاكم اشطا دارين بتفكيراممم فكرة حلو ايه رأيك يا مرمر مرام...

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الخامس

غلاف: نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الخامس

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الخامس عند ليث ليث انتي ابتسام اها انا انت نسيت ولا ايه يا ليث ليث انتي عملي الأسود اصلا انتي لا يمكن انساكي ابتسام بحدي احترم نفسك بقا انا سكتالك ومش عاوزة اتكلم معاك بس عاوزاك تتقبل الحقيقه...

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الرابع

غلاف: نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الرابع

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الرابع في صباح يوم جديد مليان مفاجأت طبعا روان قبل ما تنام امبارح بعتت ليوسف مسج بالميعاد بتاع النهارده استيقظت كل العيله وهما فرحانين ان روان اخيراااااااا مرام صحيت من النوم علي صوت زغريط. في...

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الثالث

غلاف: نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الثالث

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الثالث بصوا لدارين بصدمه كانت دارين منيمه مرام ومتحوله لمصاصه دماء وتحاول تحولها لكن روان وقفتها عند حدها علشان روان عندها قوة اكبر قدرت تسيطر على الموقف ومن غير ما مرام تحسن خرجت دارين من...

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الثاني

غلاف: نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الثاني

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الثاني في مدرسه مرام كانت قاعدة بتفكر مرام في نفسها يا تري ايه اللي مخبينه عليا لدرجه خلت روان تتخطف كده اول ما صحيت ايه بس يا مرام تخلف ده تلاقيهم بيجهزوا لحفله عيد ميلادك يا هبله يقطع...

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الأول

غلاف: نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الأول

نوفيلا شاربي الدماء و المتحولون للكاتبة فاطمة وائل الفصل الأول مع اشراق شمس يوم جديد الأم بتحاول تقفل شبابيك البيت علي قد ما تقدر علشان معندهاش قدرة تحمل أشعة الشمس علي عكس روان اللي بتقدر تتحول لبشريه عادي وتتحمل كمان أشعة الشمس فيروز في نفسها...

لتصك قصصنا الجديدة ... اعمل لايك لصفحتنا