قصص و روايات - نوفيلا :

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل السابع

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل السابع

أسر اخد رغد ووصلها بيتها اول ما طلعوا لقوا كريم قاعد مع خالد وريماس

كريم بانفعال:كنتي فين كل ده يا هانم
رغد:في ايه انت بتزعق ليه
كريم:انتي مخلصه شغل بقالك ساعتين كنتي فين
أسر:أهدى يا كريم هي كانت معايا
كريم:ومافيش تليفونات تكلم الناس إلي عايشه معاهم ولا هي بقت ماشيه على مزجها
رغد بحده:انا ماسمحلكش تقول عني كده وبعدين انا مش اول مره اتاخر
بعد الشغل سعات بطلع اروح الصيدليه يعني ماليش ميعاد
كريم:بس النهارده يوم ندى
رغد:والله ندى مارحتش النهارده. ...والله انا مش عارفه انا واقفه اتكلم معاك ليه اصلا

كريم كان هيتكلم أسر وقفه

اسر:خلاص بقى يا كريم انت متنرفز ومش عارف بتقول ايه

رغد سابتهم ودخلت اوضتها وكريم دخل وراها

كريم:استني هنا انا بكلمك
رغد:عايز ايه
كريم:أسر كان عايزك في ايه
رغد:والله هو بره روح اسئله
كريم:اتعدلي يا رغد واتكلمي كويس
رغد:والله هو اخوك لو عايز يقولك هيقولك لكن انا مش هقول حاجه
كريم:ماشي يا رغد ماشي

كريم خرج واخد اسر ونزل وهو خارج يهبد الباب

كريم:الهانم علشان سبتها براحتها فكراني هسكت لها
أسر:ماحصلش حاجه لكل ده
كريم:انا اصلا مخنوق منها. .الهانم راحت لمحامي عشان ترفع قضية طلاق
أسر بصدمه:انت بتقول ايه
كريم:روحت عشان اتكلم معاها ملقتهاش لاء وبتقولي ماسمحلكش
وبعدين انت كنت عايزه في ايه
أسر باحراج:الصراحه كنت رايح اتكلم معاها في الموضوع بتاعكوا بس لقيت كارثه
كريم:كارثة ايه.

اسر:ندى متقدم لها عريس
كريم:انت اتاخرت قوي يا أسر انا من زمان بقولك أتقدم لها
اسر:كنت عايز اعرف مشاعرها الأول يا عم
كريم:وهتعرف منين ياابني وانت ماكلمتهاش
اسر:ماعرفش يا أخي كل ماجي اكلمها تبصلي بصه تخليني. ...

كريم:تخليك ايه. .الفاتحه عالرجاله. ..وهتعمل ايه يااخويا
اسر:هتكلم معاها والي يحصل يحصل
كريم:ماتتهورش يا أسر مش عايزين مشاكل
أسر:يعني عايزني اشوف الانسانه الي حبتها هتجوز غيرى واقف ساكت
كريم:على العموم ربنا يو فقك يا حبيبي
أسر:انت وراك حاجه ولا مروح
كريم:هاروح للمحامي أحاول اخليه ياجل القضيه لما اشوف اخرتها معاها
أسر:اه صح وانت عرفت منين.

كريم:يا عم هي راحت لرامي وانت عارف رامي صاحبي
اسر:يعني هي مالقتش غير رامي ماهي اكيد عارفه انه هيقولك
كريم بغيظ:يعني انت عايزه تروح لحد تاني عشان يخلص علطول
اسر:مش الفكره انا أقصد انها كده مش عايزه تطلق
كريم:لاء يا اخويا كل الحكايه انها ماتعرفش غير رامي
وانت عارف مابتعرفش تتعامل مع حد ماتعرفوش
أسر:طب خلص وفضيلي نفسك علشان عايزك معايا
كريم:ماشي يا اخويا هخلص واجيلك

كريم ساب أسر وراح لرامي المكتب

رامي:والله ليك واحشه يا ابو الكرم
كريم:وانت كمان يا صاحبي كان نفسي اجيلك في ظروف احسن من كده
رامي:انا ماصدقتش لما لقيت رغد بتقولي عايزه ترفع قضية طلاق
كريم:اناعايزك تأجل القضيه شويه
رامي:ازاي بس يا كريم و لما تسألني هقولها ايه
كريم:أي حاجه يا رامي قولها انك رفعتها
رامي:طب لو عرفت ماهي اكيد هاتروح لمحامي تاني
كريم:وانت مش عايز تخصر الزبائن
رامي:يابني مش كده انا أقصد أن أي محامي تاني هيرفعها بسرعه
وعلى فكره انت قضيتك هيتحكم فيها بسرعه.

كريم:واشمعنى انا بقى أن شاءالله
رامي:ماتنساش انك بقالك شهرين بس متجوز واى محامي
هيقول انك. ...يعني. ...
كريم في نفسه:لاء رغد عمرها ماهتقول كده. .بس هي عايزه تطلق وخلاص
لاء لاء مش ممكن
رامي:ايه ياابني رحت فين.

كريم:ها..انامعاك. ...بص شوف ايه الاجرأت المطلوبه وخليها تعملها.. يعني خليها تعملك توكيل وكده يعني بس ماترفعش القضيه انا الي هقولك تعمل ايه
رامي:ماشي بس حاول تحل أمورك بسرعه قبل ماتشك في حاجه
كريم:ان شاءالله ...شكراً يا رامي معلش هتعبك معايا
رامي:بطل هبل ياابني احنا اخوات
كريم:ده العشم برده يا صاحبي

عند رغد بتكلم ندى في التليفون

رغد:ها وهتعملي ايه
ندى:ده عيل سيس يا بنتي مش هوافق طبعاً بس امي هتنفخني
رغد:هههههه انتي بتجيبي الكلام ده منين يا بنتي انتي دكتوره
ندى بتغير صوتها:دكتورة ايه بس ده انا بلطجيه
رغد بخبث:الله يكون في عونه الي هيدبس فيكي
ندى:مين ده.. دانا هدلعه وهنيه بس هو يجي
رغد:ماهو عايز يجي
ندى:هو مين...بت يا رغد قصدك ايه
رغد:ماقصدش ...بقولك ايه هتيجي الشغل بكره.

ندى:يابنتي انا في اجازه ايه الي هيجبني
رغد:عشان خاطري يا ندى تعالي بكره
ندى:بس من غير نحنحه والنبي. .بصي روحي انتي ونتقابل في الصيدليه
ونقضي مع بعض طول اليوم
رغد بقلة حيله:خلاص ماشي. .سلام بقى عاوزه انام

رغد قفلة مع ندى وبتكلم أسر عشان تقوله بس مش بيرد بتكلم شمس تلفونهاخارج التغطيه

رغد:يوه هعمل ايه انا دلوقتي. ..انا مالي انا بالحجات دي. ..هكلم كريم بقى

كريم خرج من عند رامي وراح لأسر وهما قاعدين كريم لقى تليفونه بيرن

كريم:ايه ده دي رغد بتتصل
أسر:شوفت يا عم اتقل انت بس وهتلقيها وراك
كريم:والنبي اتلهي
أسر:ياابني احترمني شويه ده انا الكبير
كريم:يا عم ماكنوش سنتين عمي. ..الو ايوه يا رغد
رغد:الو. ..كريم لو انت مع أسر خليه يكلمني
كريم:وانا مالي ماتكلميه على تليفون
رغد يوه ياكريم مش وقت عند عايزاه في حاجه مهمه
كريم:ايه فشلتي في المهمه

أسر اخد التليفون:مهمه ايه يا رغد الي فشلتي فيها
رغد:والله يا كريم مارضتش تيجي بتقولي انا في اجازه ايه الي هيجبني
أسر:ده انا هنفخك لو ماجتش يا رغد
رغد:والله انت بيئه زيها فعلاً تستهلوا بعض
أسر بحنيه:رغد انا جهزت كل حاجه يا حبيبت اخوكي عشان خاطري اتصرفي
رغد:خلاص ممكن تعمل ده في الصيدليه هي هتروح هناك بكره
أسر:حبيبت قلبي خلاص اتفقنا هستناكوا هناك بكره ياحبيبت اخوكي
كريم:دلوقتي بقت حببتك مش كنت هتنفخها من شويه.

اسر:بس ياض ملكش فيه
رغد:سلام بقى يا أسر
اسر:مع السلامه يا حببتي
كريم في نفسه:للدرجه دي يا رغد مش عايزه تسمعي صوتي حتى
أسر:كله هيبقى تمام ان شاءالله أصبر انت بس
كريم:إن شاءالله

رغد بعد ماقفلت فضلت تعيط هي مش قادره تعيش بعيد عن كريم بس برضوا هي مش هتقدر تكون معاه زوجه ماعرفتش هي نامت أمته غير لما قلت النهار طلع قامت اخدت شور ولبست هدومها وراحت الشغل في الشغل باقي ساعه على معاد الخروج أسر بيكلمها.

أسر:ايه يا بنتي انتوا فين
رغد:احنا متفقين هنتقابل هناك هي مارحتش
ندى:بيييييييخ. .هههههه
رغد من الخضه رمت التليفون:ها...خضتيني يا ندى
ندى:بتكلمي مين.. ها ..كريم صح كريم
رغد:انتي مالك. ..وبعدين انتي ايه الي جابك مش قولتي مش جايه
ندى:ماهونتش عليا يا جميل قولت افوت عليكي نروح سوى
رغد:ماشى يا ستي اوعي بقى لما اشوف التليفون.

عند أسر وهو بيتكلم فجأه سمع صوت والخط قطع

اسر:اعمل فيكي ايه بس يا رغد ماعرفش استنفع منك بحاجه
كريم:والله هي غلطانه انها بتساعدك
اسر:ياعم...استنه بتتصل. .ايوه يا رغد روحتي فين
رغد:معلش أصل التليفون وقع مني احنا عشر دقائق وهنوصل
اسر:اوعي تكون سمعاكي
رغد بنرفزه:انا مش هابله يا أسر
أسر:لاء هبلة ايه ده انتي ست العاقلين يا حببتي سلام بقى
مالك:ايه يا عم هما مش جاين
أسر خلاص قربوا يوصلوا كل حاجه جاهزه
مالك:كل تمام يا برنس.

ندى وصلت لقت الشارع كله مارشوش ورد على الأرض ومتعلق بلالين ويفط
ومرسوم على اليفط علب أدوية وكل واحده مكتوب عليها جمله
ندى قلبي
عايزه المغص يروح. ...حبيني
عايزه الصداع يروح. ..اتجوزيني
العلاج عندي يا دكتورة قلبي

ندى واقفه مش فهمه ايه الي بيحصل بتبص حواليها مش شايفه حد رغد تقرب عليها

ندى:رغد...مين. ...ال...
أسر من وراها:انا

ندى تلف تلاقي أسر راقع وفايده علبه فيها خاتم

اسر:بحبك تتجوزيني
ندى من غير تفكير:موافقه

الكل يظهر ويسقفوا واخوات أسر يصفروا أسر يمسك أيها عشان يلبسها الخاتم ندى تصوت

ندى:ها...بلاش والنبي يا أسر
أسر:في ايه يا بنتي مش وافقتي
ندى:بس لازم تقول لبابا الأول
الاب بفرحه:بعد كل ده لسه فاكره تقولي لابوكي
ندى تجري عليه:بابا
الأب:مبروك يا حببتي أسر قايلي على كل حاجه

الكل بدء يباركلهم وأسر لبسها الخاتم وراحوا البيت عند والد ندى واتفقوا أن الخطوبة بعد شهر وأسر صمم انها تبقى خطوبه وكتبت كتاب...

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة