قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع والثلاثون

رواية عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا

رواية عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع والثلاثون

لوجين بصويت: رياااااااااااااااااااااااان
وجريت علية وحضنتةة وتعيط وهو يلف بيهاا
ريان: وحشتينى اوووى يا حبيبتى
لوجين ببكاء: وانت كمان
ريان: الله الله طب بتعيطى لية دلوقتى ؟
لوجين: عشان انت جزمة وحمار ووحش كمان
ريان بضحك: ههههه خلاص ارجع اسافر تانى
لوجين بسرعة ومسكت فية: لالالا هزعل منك
ريان: وانا مقدرش ع زعلك

لوجين: تعالى اقعد
وشدتة وقعدت جمبةة
لوجين: انت خاسس كدة لية انت مكنتش بتاكل ؟
ريان بضحك: هههه يا حبيبتى انا زى ماانا ولا تخنت ولا خسيت
لوجين: امال انا شايفاك خسيت لية ؟
ريان: مممم مش عارف دة انت اللى خسيتى
لوجين: انا اللى خسيت بجدد
ريان: اها والله
لوجين بصتلة بصة: اية دة صح انا مش بكلمك
ريان: هههههههه والله وبعد اللى عملتية دة اية ؟
لوجين: بطل رخامةة انا مخصماك
ريان بزعل: واهون عليكى برضو
لوجين: لالا خلاص مش زعلانةة يلا قولى بقا عملت اية هنااك اوعى تكون كلمت بنات هنفخك
ريان: ياساتر يارب اهدى ياامة
لوجين: شكلك كلمت بنات اعترف قول
ريان: بصراحة اه واتعرفت ع بنت قمر يا لوجين اووووة
لوجين ضربتة ع كتفة
لوجين: قول كلمتها لية بسرعةة
ريان: يا ماما ياستتى كلمتها عشان تعمل الليلة دى كلها
لوجين: يعنى اية تقصد ان هى اللى حجزت الاوضة وو..
ريان مقاطعا: عليكى ننوووور تعالى انت لسة مشوفتيش حاجة تعالى
وشدها من ايديها ودخلها الاوضة
لوجين: طب انت حاطط ايدك ع عينى لية ؟
ريان: ششش استنى
وشال ايدة من ع عنيها
لوجين بدات تفتح عنيها براحة وانبهرت بجمال الاوضة
كانت الاوضة كلها وورد الوان والسرير علية ورد بشكل قلب
والحيط مكتوب علية بحبك يا مجننانى:*:*
لوجين بصتله وهى متنحة: ريااان
ريان: استنى بقا جملتين ف دماغى ومش عايزهم يطيروا
وطلع من جيبة علبة وفتحها وكان فيها خاتم الماظ
لوجين مبرقة: ريااان كل دة عشاانى
ريان: لالا دة عشان الجيران دة انت بتفصلى الواحد اقسم بالله
لوجين بغرور: طب يلا لبسهولى
ريان: يامة بيطلعوا امتى دول ؟
لوجين بهزار: يلالالالا

ريان: طب استنى قبل ما تلبسية هقولك كلمتين طالما الخاتم دة اتحط ف صباعك انا بعتبرك مش حببتى لا هعتربك مراتى اللى
هو مستقبلا ان شاء الله وطالما بقيتى مراتى يبقى تعملى اللى اقولك علية فاهمة ولا مش فاهمة يا مراتى يا حببتى
لوجين بدموع فرحة: وانت هتبقى جوزى حبيبى وهتعمل اللى هقولك علية صح
ريان بابتسامة: ثح يا مراتى
ولبسها الخاتم وباس ايديها
لوجين حضنتة بدموع عنيها
لوجين: بحبك اوووووى
ريان مش مصدق: ياااااا اخيرا قولتيهااا قوليها تانى
لوجين: بحبك بحبببكك بحكببببببببككككك
ريان: وانا كمان بحبك بحبببكك بحببببكككك

اسما صحيت من نومها وبتفكر
ياترى انا اتسرعت لما وافقت ع رجوعى لاسلام انا اية اللى خلانى اوافق بس ... بس اية انت بتحبى اسلام
واسلام كمان بيحبك ف اية بقا ... ايوة انا بحبة وهو بيحبنى بس برضو ريان ف حاجة مختلفة
كل مااجى افكر ف اسلام الاقى نفسى بقارنة بية و...
وفجاة موبايلها رن مسكتة لقتة اسلام
اسما: الوو
اسلام: حبيبتى عاملة اية ؟
اسما: كويسة
اسلام: مالك بقا ف اية ؟
اسما: مفيش
اسلام: وحشتك صح
اسما ابتسمت: لا موحشتنيش
اسلام بهزار: بس انت بقا وحشتينى وانا جاى اشوفك استنينى بقا بااااااااى
خلصت المكالمة

اسما نازلةة من ع السلم لقت امير داخل من باب لفيلا وبيرقص ويغنى
امير: افتحلى طريق دة ابو قلب جرئ خاف منى جلا وطاطا وبعتو يجيبلى سجاير قولتلو روح ع كشك شلاطا و...
اسما بتضحك: هههههه امييييييير
امير بانتباهة: احم احم ايو يابت اية اللى موقفك كدة
اسما: انا كنت نازلة ولقيتك هههههههههههههه
امير: كركركركركر عجبتك اوى ... وبعدين انت رايحة فين ؟
اسما مش قادرة تمسك نفسها: هههههههههههه مستنية اسلام
امير بغيظ: عارفة لو مبتطلتيش ضحك هشحورك اقسم بالله
اسما: شكل مزاجك عالى
امير: اه جدااااا
اسما: يارب دايما والسبب بقا
امير: انا وريان اتصالحنا
اسماا بابتسامة: ريان
امير: اه رياان ياختى مالك ؟
اسما: لا ولا حاجة شوفت المفاجاة اللى عملها للوجين ؟
امير: يابنتى كان متفق معايا ع كل حاجة واتفق معايا اروح للوجين واتاسفلها واقولها ترجعلى
اسما بتعجب: رياااااااان

امير: ايوة عادى يعنى كان بيشوفها لسة بتحبنى ولا لا وكدة يعنى
اسما: واكيد قالتلك لا طبعا
امير: اكيد يابنتى
اسما: امير هو انا ممكن اسالك سؤال
امير: احم لا يا ستى مش مدايق لوجين زى اختى بالظبط ومبقتش ادايق
اسما: انت عرفت منين ؟
امير: كنت متوقع انك هتسالينى السؤال دةة
وبيكمل وهو بيلف بين الكرسى
امير: مبقتش تفرق يا اسما كل مااحب حد يطلع لاما وحش لاما زى الاخوات
اسما وراحت ووقفت ادامة
اسما: طب ماتحاول تحب شيماء وغيرها هى اكيد جواها طيبة ومحتاجة حد يطلعها
امير ببكاء: صدقينى يا اسما شيماء حد شرير واللى زيها معندوش طيبةة
وبعدين انا خلاص اتدبست فيها ربنا يقدرنى عليها
اسما بشفقة ع اخوها وحضنته وبدا يعيط ف حضنها اكتر
اسما: خلاص بقا يا امير ربنا مش بيعمل حاجة وحشة واكيد عارف انك لو اتجوزتها
هتعيشوا مع بعض ف حياة جميلة
امير: ساعات بحس ان ربنا بيعاقبنى ع الذنوب اللى عملتها
اسما: ربنا غفور رحيم ... وبعدين انت لو مضحكتش حالا انا هتصل بشيماء تيجى تنكد عليك بجد
امير بضحك: لا وع اية انا لما بسمع اسمها بتخنق خلقة

ريان: بصى بقا هيبقى يوم عمرك ما هتنسية
لوجين: هنعمل اية ؟
ريان: هننزل نركب عجل
لوجين بفرحة: هييييييييييييييييه عجل انا نفسى اركبها اوى اوى
ريان: خلاص يلا غيرى هدومك ويلا ننزل
لوجين: اوك
ريان: مش هوصيكى البسى بنطلون
لوجين بابتسامة: حااضرر
لوجين رجعتلة تانى: ريان
ريان: يا عيون ريان
لوجين بارتباك: هو هو هو انت هتفضل هنا
ريان: ايوة يا حبيبتى امال هروح فين ؟
لوجين بكسوف: اااصصددى يعنى انا هغير هدومى و...
ريان مقاطعا: فهمتك خلاص انا هنزل تحت وانت انزلى
لوجين بابتسامة: ماشى

اسلام: مبروكك يا امير
امير بابتسامة صفرا: الله يبارك فيك عقبالك انت واسما
اسلام: ربنا يخليك
امير: اسيبكوا انا بقا تتكلموا شويية لو حد سال عليا انا فى اوضتى يا اسما
اسما: ماشى
بعد ما مشى امير
اسلام: وحشتينى
اسما: ماانا قدامك اهوو
اسلام: لا بجد انت وحشتنيى جدا احنا لازم نخرج
اسما: تمام انا كمان عايزة اخرج
اسلام: طيب تمام
موبايلة رن
اسلام: ثوانى
ورد ع موبايلة
اسلام: الو ... اهلا استاذ حازم ... دلوقتى ... طيب ماتخليها شوية ... لالا خلاص انا هاجى حالا ... مع السلامة
وبص لاسما

اسلام: معلش يا حبيبتى لازم اروح اتضرب ع الاغنية الجديدة وسجلها
اسما: اييةة مش قولت هنخرج مع بعض ؟
اسلام: ممعلش بقا يا حبيبتى هنعوضها باذن الله
اسما: طيب انا مخنوقةة ينفع اجى معاك
اسلام: مممم مش عارف
اسما بضيق: خلاص يا اسلام روح شوف شغلك
اسلام: طيب انت مدايقة لية انا ذنبى اية يعنى ؟
اسما: مش ذذنبك حاجة روح انت يلا
اسلام: تؤ تؤ خلاص يلا بينا
اسما: خلاص روح انت لحسسن اعملك مشاكل ولا حاجة
اسلام: يلا بقا متبقيش رخمةة
اسما: انااا رخمةةة
اسلام بهزار: اه رخمة اه اه ورخمة اوى كمان
اسما: ماااااااااااااااااااااشى
وسابتة وطالعة ع السلم
اسلام: يابت خدى هنااا
اسما: مش انا رخمةة روح شوف حد مش لذيذ تقعد معاه
وسابتة وطلعت
اسلام: ياااستى انا اللى رخم انزلى بقاا ... يا عبو شكلك دة انت رخمة صحيح والله لامشى
امير: هههههههه ف اية يابنى انت بتكلم نفسك ؟
اسلام: ماانت مش شايف اختك تعبانى والله
امير بهزار: بتكلم نفسااااك ياعينى عالزمن وعالدنيا
اسلام: هههههههههه دة مسخرة يا امير همشى انا بقا عندى شغل
امير: ربنا معاك
اسلالام: يااارب وشد حيلك بقا انت داخل ع مؤامرة وجواز
امير بخنقة: شد ديلك انت

لوجين: اللللللللله ريان انا عايزة ايس كريم
ريان: بس كدةة حاضر من عيونى
وراح اشترى 2 ايس كريم
لوجين: مممم طعمة جميل اوى
ريان: كولى دة واجبلك تانى
لوجين: ماااااااثى
ريان: ههههههه
بعد شوية
ريان: اروح اجبلك تانى
لوجين: تؤتؤ انا عايزة اركب العجلةة
ريان: ماشى تعالى
ومسك ايديها
ابتسملتة لوجين
ووصلوا للعجل
ريان: لو سمحت عايز عجلتين
لوجين: انا مش بعرف اسوقها
ريان: خلاص اعلمك انا
لوجين: هيييييييييييه
ريان: ههههه خلاص هات واحدة بس
وخد عجلة
لوجين لقت ريان بيركب
لوجين: اية دة مش هتعلمنى ؟
ريان: ايوة طبعا بس تعالى ناخد لفة بيها الاول
لوجين بفرحة: هييييييييييه اركب فين بقا
ريان: هنا ع الحديد دة
لوجين: بس اوعى توقعنى
ريان: هههههههه متخفيش
وركبت لوجين قدامة وريان بيسوق العجلة وماااشى بسسرعة اووى
لوجي بخوف: ريان ريان براحة هنقع
ريان: طول ماانا معاكى متخافيش من اى حاجة
لوجين بابتسامة: مااشى

وبدا يسسوقها تانى والهوا بيطير شعرهم وهم بيضحكوا ولوجين فرحانة اوووى وعمالة تضحك
ونزل من ع العجلة
ريان: هنبدا الدرس الاول اول حاجة اركبى العجلة
لوجين ركبتها
ريان: حطى رجلك ع البدال
لوجين: اية البدال دة
ريان: خبر اسوح ومنيل
لوجين: هههههههههههههههه
ريان: دة ياختى البدال دةة
لوجين: ااااااهاااااااااا اهو تمام
ريان: امسكى بقا هنا وامشى براحة
لوجين: لالا نا خايفة
ريان: متخافيش اسمعى منى
لوجين: مااشى
وبدات تسوقها واحدة واحدة وريان ساندها
لوجين: عاااااااااااااااااااااااااااااااا هيييييييييييييييه
ريان: ههههههههههه يابت ف اية
لوجين: وعرفت اسوقها هييييييييه
ريان: وكسة دة انا اللى ماسكك
لوجين: لالا انا اللى بسوقها اهوو
ريان: خلالالاص هسيب وورينى هتسوقى ازاى
لوجين: لالا خلاص
وعمالة تسوق وفجاة وقعت من فوق العجلة
ريان: هههههههههههههههههههههههه
لوجين: اااااااااااه رجلى
ريان: ههههههههههه يخربيتك ههههههه
لوجين عمالة تبصلة وهو بيضحك ومبتسمةة وهو عمال يضحك لدرجة انها نسيت الم رجليها
ريان: اية يابت هههههههههههه بتبصيلى كدة لية
لوجين فاقت من سرحانها
لوجين: ااااااه رجلى يا ريان اااااه
ريان اتخض: اية دة بجد ورينى
لوجين: لالالالالا براحة اااااااه
ريان: تعالى اوديكى للدكتور بسرعة
لوجين بعياط: لالا انا مش قادرة اقف عليها
ريان قام وقف وشالها
لوجين: ريان انت بتعمل اية ؟
ريان: ششششش اسكتى
لوجين: نزلنى نزلنى
ريان: لالاا مش هنزلك
لوجين: هتودينى فين ؟
ريان: للدكتور
وراح بيها ع الدكتور

اسلام بيحفظ كلمات الاغنية
وفجاة سكت
حازم: اية سكت لية ؟
اسلام: اصل بصراحة انا كنت عايز انزل الاغنية اللى غنتها اول مرة ف الالبوم دةة
حازم: اغنية اية ؟
اسلام: نفس الحنين
حازم: خلاص تمام نخلص الالبوم الاهم الاول وبعدين نشوف
اسلام: بجدد متشكر اوووى
وبدا يغنى تانى

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة