قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والثلاثون

رواية عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا

رواية عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والثلاثون

سليم: ع فكرة قعدتك دى مش هتعمل حاجة
امير: حضرتك مدايق عشان قاعد يعنى ؟
سليم: بص يا امير متحولش توقف الفرح لان الفرح هيتم هيتم
امير: اوووووف
سليم: اوعى تكون فاكر عشان محجزتش القاعة ولا جبت البدلة هيعملوا حاجة
امير: ...

سليم: انا حجزت القاعة ع فكرة والبدلة وصلت الصبح
امير: اييييييييييييييييييييية ؟
سليم: اية كنت فاكر اية ؟
امير بعصبية وقام وقف: ماشى يا بابا مش عملت حاجة والفرح بعد بكرة خلاص
سليم: خلينى افرح بيكو بقا
امير: هه تفرح بينا عن اذنك يا بابا
وسابو وطلع الاوضة

اسما طلعت اوضتها بعد ما مشى اسلام وقعدت ع السرير وهى متعصبة مسكت موبايلها
وقررت تتصل بريان
اسما: ايووووة انا هتصل بية انا محتاجلة اوووى ... لالا اتصل بية لية ... الله مش هو دكتور نفسى
يعنى هيحللى مشكلتى ... لالا هو دلوقتى مع لوجين مينفعش هم فرحانين
ورمت موبايلها ع السرير بعصبية ونامت ع السرير وحطت ايديها ع عنيها

ريان شايل لوجين وداخل بيها الاوضة
وحطها ع الركنةة
ريان: اقعدى واياكى تقومى كفاية اللى حصلك
لوجين: طب انا جعانةة
ريان: اه تصدقى انا كمان استنى اطلب اكل
وراح ناحية التليفون وطلب اكل وراحلها تانى
ريان: استنى بقا الاكل
لوجين: ماشى
ولاقيتة واقف وبيقلع القميص
لوجين: ايييييية دة بتعمل اية ؟
ريان: ههههههه ف اية يابت بغير الله
ولقى موبايلة رن
ريان: الو يا عمر
عمر: اه يا معفن
ريان: طب لية كدة
عمر: بقا تنزل مصر وتروح لماما ومتجليش
ريان: معلش يا عمر
عمر: ع العموم عندى خبر حلو
ريان: اية ؟
عمر: يارا حامل
ريان بفرحة: بجددددد الف الف الف مبروك
عمر: الله يبارك فيك
ريان: لالا اانا لازم اجيلك بكرة
عمر: اه والنبى لحسن يوسف مش ساكت
ريان بضحك: هوو صاحى
عمر: اه يا خويا وعايز يكلمك
ريان: هاتو هاتو
يوسف: الوو انتل ريان
ريان: ههههه يا عيون الانكل
يوسف: ثوفت ماما هتجيب نونة
ريان: ممممم وياترى هتجيب اية يا واد يا يوسف نونة بنت ولا نونة ولد ؟
يوسف: لالا هتجيب نونة بنت
ريان: خلاص نسميها لوجين
لوجين بصتلة وهى مبتسمة
يوسف: لالا هنثميها ملك
ريان: لالا لوجين
يوسف: لا ملك
ريان: لا لوجين
يوسف: لا ملك
عمر خد منة الموبايل
عمر: انتو بتسمو بنتى ع مزاجكوا
ريان: هههههه
عمر: هههه هسيبك دلوقتى واروح لمراتى حبيبتى
ريان: الله يسهلو يا عم وباركلها
عمر: حاااضر
وخلصت المكالمة
لوجين: هى يارا حامل
ريان بضحك: اااااااه حامل
لوجين: الله ربنا يتمملها ع خير
ريان: يااارب ... اهو الاكل وصل اهو
وفتح الباب وجاب الاكل ودخل

ما بلااااااش تغيب عنا تاني
ما بلااااش يا سايب اراضينا
ما بلااااااش تغيب عنا تاني ما بلاااااش
قولى ميييين هيملى في يوم مكانك
قولي ميييين يعوضني حنانك
قولي مييين في حزني يقولي مالك
قولي ميييييين ؟
الحقيقه ان الحياه ضحكت علينا
لا الفراق ولا اللقا كانوا بايدينا
لما يومها حضنتني وبعدين مشينا
ليه مقولتش ان ده الحضن الأخير
كنت سيبني لحد آخر لحظه جنبك
سيبني اقولك قد ايه وازاي بحبك
مهما طال بينا البعاد مش هنسى حبك
واشوفك يوم على خير
ما بلاااااااش تغيب عنا تاني
ما بلاااااااش يا سايب اراضينا
ما بلاااااش تغيب عنا تاني ما بلاش
قولى ميييين هيملى في يوم مكانك
قولي ميييين يعوضني حنانك
قولي ميييين في حزني يقولي مالك
قولي مييين ؟
حازم: استووووب حلو يا اسلام هااايل يلا يا شباب انتهينا
اسلام خلص شغلةة وتعب جدا
حازم: اعمل حسابك الالبم دة هيلخص بكرةة
اسلام: احنا عملنا كام اغنية ؟
حازم: 8 اغانى
اسلام: طيب بكرة نخلص ال3 اللى فاضلين
حازم: تمام
اسلام: والالبوم هينزل امتى
حازم: يوم 23
اسلام: حلووو اوووى
حازم: يلا يا بطل لو الالبوم دة نجح اعتبر نفسك رقم 1 ف العالم
اسلام: يااااااااااارب

خلصوا الاكل وريان طلب حاجة تانية
وشوية ووصل
ريان: خدى اشربى
لوجين: ايية دة ؟
ريان: لبن
لوجين: ييييييييييييع
ريان: ييع اية يلا امسكى
لوجين: لالالا مش بحبة
ريان: اخلصى مش كفاية اللى حصلك بسبب ضعفك
لوجين: لالا طبعا عشان الوقعة
ريان: الالتواء جالك عشان عضمك ضعيف
لوجين: لالا يا ريان انا مش هشربة
ريان بعصبية: والمصحف اشربهولك انا
لوجين: خخخلالالاص خلاص
ومسكتة وبتشربة غصب عنهاا وهى قرفانةة
لوجين: خد الكوباية
ريان: لسة الكوباية فيها ششويةة
لوجين: لا بقا كفاية
ريان: ماشى
وخد الكوباية وقعد قدامها وكتفها وبداء يشربها
لوجين: عااااااااااا عااااا
ريان: بس اسكتى ههههههه مسخرة
لوجين: يييييييع طعمة وحش
ريان: ما خلاص ياختى الكوباية خلصت
لوجين: وانت عملتلى فيها سبع قعدت تقولى متخافيش انا معاكى وبتاع وادينى سمعت كلامك ووقعت
ريان بهزار: اااه يا جزمةة ماانت اللى عبيطة مش عارفة تسوقى يا فاشلة
لوجين طلعتلة لسانها
ريان: ههههههههههه طفلةة يلا عشان تنامى صحيكى بكرة بدرى عشان هنروح
لوجين: ماشى
قام وقف وشالها ونايمها ع السرير
ريان: يلا تصبحى ع خير يا حبيبتى
لوجين: وانت من اهلة يا حبيبى

اسلام: ياترى حبيبتى منمتش لية ؟
اسما: عادى قاعدة شويةة
اسلام: ممممممم
اسما: خلصت الشغل
اسلام: اه تعبت اووى
اسما: معلش الف سلامة عليك
اسلام: الله يسلمك يا حبيبتى
اسما: هتيجى بكرةة
اسلام: هاجى اخدك وهنروح الشغل سوا
اسما: بجدددد
اسلام: اهاا طبعا
اسما: هيييييييييه

تانى يوم
ريان بيخبط ع الاوضة ولوجين فتحتلة
ريان: يابنتى قومتى لية اانا بخبط قبل ماادخل
لوجين: خلاص بقا انا لبست خلاص عملت check up ??
ريان: اه كلة تمام يلا بقا خلينى اساعدك
وساندها ونازل بيها لغاية ما وصلوا عند العربية ركبها وهو واقف لقى دنيا
دنيا: رااامى
ريان: دنيا عاملة اية ؟
وبيسلم عليها
دنيا: كويسة ... ها كل حاجة تمام
ريان: اه انا مش عارف اقولك اية بجد يا دنيا شكرا اوووى
دنيا: عيب عليك متقولش كدة هى فين انا عايزة اشوفها
كل دة ولوجين قاعددة ف االعربية وعمالة تبص عليهم وهتموت وفجاة فتحت باب العربية
بعصبية وقامت وراحت لريان ومسكت ايدة
ريان: يا حبيبتى قومتى لية انت تعبانة ؟
دنيا: الف سلامة عليكى .. انت بقا لوجين
لوجين ببرود: ايوة انا
وبصت لريان وقالتلة
لوجين: مش تعرفنا
ريان: اه طبعا دنيا صديقتى ... لوجين حبيبتى
دنيا: اهلا بيكى يا لوجى
لوجين بخنقة: اه اهلا
دنيا حست ان لوجين مش طايقاها
ولوجين ف نفسها: ماااشى يا ريان بقا مصاحب ومش تقولى لا وكمان البت اية
شعر اصفر وعيون زقاء وبيضا مااااااشى ااما وريتك
ريان: انت رايحة فين كدة ؟
دنيا: انا كنت جايةة اطمن عليكوا ونازلة القاهررة
ريان: طيب تمام تعالى اوصلك انا بعربيتى
لوجين ضغطت ع ايدة
دنيا: لالا يا رامى انا مش عايزة اتعبك
ريان: لا والله ابدا عيب عليكى
دنيا بابتسامة: طالما انت مصمم خلاص ماشى
وصلهم للعربية
لوجين: انا هقعد قدام جمبك
ريان بيتنحلها: اية يا لوجى مالك ؟
لوجين: ف اية يعنى غلطت عشان بقول اقعد قدام
ريان: استغفر الله العظيم يارب
دنيا بتبصلة لانها فاهمة انها غيرانة وبتهدية
ريان حركلها راسة بمعنى انة فهمها
ريان بهدوء: خلاص تعالى يا حبيبتى
وركبها قدام وحط الشنط ف شنطة العربية

الصبح اسلام عدى ع اسما وقاعد مستنيها بتلبس
امير: اسلام عايزك ف موضوع
اسلام: موضوع اية ؟
امير: اسمماا
اسلام: مالهاا ؟
امير: اسما متغيرة اوى يا اسلام وبقت طول الوقت عصبية ومش بتتكلم زى الاول
وقعدتها ع طول ف اوضتها
اسلام: ليية كدة ؟
امير: انا لو اعرف كنت حليت الموضوع من غير مااجى اسالك ... عايزك تقربلها اكتر
خليها تحكيلك وتفضفض
اسلام: حاااضر يا امير هحاول
ولقى اسما نازلة
اسلام: حبيبتى نزلت اهى
اسما بابتسامة: ازيك يا اسلام
اسلام: تمام التمام يلا بقا عشان منتاخرش
اسما: يلالالالا
اسلام: سلاموز يا ميروووو
امير: سلاتفاحح
اسلام بهزار: سلاحف النينجا
امير واسما: هههههههههه هههههههههه

ريان بيسوق العربية ودنيا بتكلمة وريان بيبصلها ف المراية وهو بيرد عليها
لوجين اتغاظت اوى وجابت المراية ناحيتها وشغلت الراديو وعلت الصووت اوى عشان ميسمعاش
ريان بيوطى الصوت ولوجين تعلية
ريان: يابنتى مش سامع البت وطى شويةة
لوجين: لالالا
ريان بعصبية وقف العربية
وقفل الراديو وجاب المراية ناحيتة
ريان بزعيق: انا عايز اعرف ف اية بقا انت اتجننتى ولا ايةةةةة ؟
لوجين بترجع لورا بخوف وبدموع
دنيا حاولت تهديهم: رامى رامى اهدى بقااا معلش
ولوجين متنحة ودموعها نازلة بغزارة
ريان: اووووووووف
ورجع يسوق العربية تانى بعصبية
دنيا صعبت عليها وطلعتلها مناديل
دنيا: خدى يا لوجين
ولوجين ولا بترود
دنيا: لوجين خدى يا حبيبتى
لوجين بدموع: ...
ولا ف فايدددة

وشوية ووصل للقاهرة ووصل دنيا لبيتها
دنيا: شكرا ع التوصيلةة دى يا رامى
ريان: مفيش شكر بين اصحاب يا دنيا
دنيا: معلش يا رامى عايزاك ثوانى
نزلت دنيا وريان من العربية
ريان: نعم يا دنيا
دنيا: بص انت زعلتها جامد لازم تصالحها
ريان: انت مشوفتهاش عاملة ازاى ؟
دنيا: رامى هى بتعمل كدة عشان غيرانة عليك
رياان: غيرانة من اية ؟
دنيا: منى مش منى انا هى غيرانة عليك منى هى ليها حق انا لو كنت مكانها كنت عملت امتر من كدة
ريان بابتسامة: غيرانة علية اناا
دنيا: هههههه شوفت اديك فرحت اهوو صالحها براحة بكلمتين حلويين
ريان: حاضر
دنيا: يلالالالالا باااى
ريان: باااااى
وركب العربية تانى
وبصلها وهى عمالة تعيط
مسك ايديها وباسها شدت اديها جامد
ريان: خلاص بقا ميبقاش قلبك اسود
لوجين: ...
ريان: خلاص يا ستى شغلى الاغانى اللى انت عايزاها براحتك والراديو اهو
وشغل الردايو
ريان: عايزة الاغنية دى ؟
لوجين: ...
ريان صبرة نفذ ورجع ساق العربية تانى

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة