قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية طبيبة قلبي الجزء الأول للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الخامس

رواية طبيبة قلبي الجزء الأول للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الخامس

رواية طبيبة قلبي الجزء الأول للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الخامس

ليث شد حياة معاه غصب عنها و راح علي اوضة مكتبه...
حياة(بحدة): ابعد عني انت اتجننت ازاي ماسكني كدة؟
ليث قفل باب مكتبه بالمفتاح و ساب ايد حياة.
حياة: و ده ايه ده ان شاء الله؟
ليث: ممكن افهم كنتي هتعملي ايه؟
حياة(بعصبية): و لا اي حاجة كنت همشي و مش هشتغل عندك تاني.
ليث قعد يضحك بصوت عالي كنوع من انواع الاستفزاز.
حياة: بطل ضحك. و افتح الباب.

ليث: انا هفتح الباب بس لما تعقلي كدة و تخرجي من هنا علي اوضة مدام صفاء.
حياة(بسخرية): و انا همسع كلامك.
ليث: للاسف معندكيش خيار تاني.
حياة: انت لسة متعرفنيش.
ليث: انتي اللي لسة متعرفيش مني هو الليث يا حياة.
ليث: بس لانك فاشلة في دراسة كل الصفقات من حواليكي مقرأتيش في العقد انه في حالة انك تسيبيي حالة مدام صفاء عليكي دفع مبلغ قدره مليون جنيه...
ليث(بببرود): يعني واحد و جمبه ست اصفار.

-حياة فتحت عنيها علي آخرهم و هي مصدومة من كلام ليث.
حياة(بصدمة): بس بس ازاي؟
ليث: زي الناس، قرري بسرعة.
حياة: انت مش بني آدم.
ليث(ببرود): بلاش فقرة عياط التماسيح بحسها فقرة مملة.
حياة(بعصبية): انت معندكش رحمة. انت بتستغل ان حالتي المادية متوسطة او بمعني اصح ضئيلة بالنسبة لثروتك يا ليث.
حياة(بسخرية): ليث بيه.
ليث(ببرود): دي تاني فقرة و مملة يا حياة شوفي حاجة تسليني.
حياة سابته و راحت عند الباب.

حياة: افتح الباب.
ليث: قررتي ايه؟
حياة: افتح الباب.
-ليث قام من علي مكتبه و فتح الباب. لقي حياة خرجت بسرعة و طلعت علي الدور التاني...
حياة راحت لاوضة صفاء.
تالا: حياة انتي رجعتي؟
فهد: ممكن تفهمينا حصل ايه؟
محمد: ليث عملك حاجة؟
صفاء: ايه يا بنتي مالك ساكتة ليه؟
حياة(و هي بتجمع الكلام): انا و ليث بيه وصلنا لحل متوسط. و يلا يا مدام صفاء ميعاد دؤاكي.
حياة راحت و جابت الدؤاء و ماية و ودتهم لصفاء.

حياة: عن اذنك هخش الحمام.
حياة نزلت و دخلت الحمام العام اللي في القصر...
تالا: طب ليث ممكن يكون عملها ايه؟
فهد: ده مجنون و ممكن يعمل اي حاجة.
محمد: بس حياة صعبت عليا.
صفاء: خلاص يا ولاد كله يشوف وراه ايه.
و كل واحد راح يشوف وراه ايه.

-في مكان تاني...
عند نازلي.
نازلي كانت في الجامعة و خلاص هتمشي.
شاب: نازلي.
نازلي: نعم.
شاب: هاي مش عرفاني؟
نازلي: لا الصراحة مش فاكرة الاسم.
شاب: انا ايهاب.
نازلي: اه ازيك يا ايهاب. خير في حاجة؟
ايهاب: انا كنت عايز اعزمك علي حاجة نشربها سواء.
نازلي: و اشمعنا اختارتني انا؟
ايهاب قرب من نازلي و كانت المسافة اللي بينهم بسيطة جدا.
ايهاب: لانك جميلة و محترمة و شيك و عسولة و شاطرة و مش طمعانة في فلوسي.

نازلي: اه فهمتك، بس اسفة روح شوف حد غيري.
نازلي: عن اذنك.
نازلي لسة هتمشي ايهاب مسك دراعها و قربها منه.
ايهاب: ليه بس يا نازلي؟ احنا هنبقي مجرد اصدقاء.
نازلي: لو سمحت سيب ايدي.
ايهاب خد نازلي و مشي بيها و راح ناحية عربيته.
ايهاب: اركبي بس ده احنا هنشرب عصير مع بعض.
نازلي بصتله و بعدين بصت لعربيته و ركبت. ايهاب لف و ركب.
نازلي: انا ركبت بس علشان مكسفكش.
ايهاب: تسلمي يا ستي.
ايهاب خد نازلي لكافيه.

ايهاب: تشربي ايه؟
نازلي: عصير مانجا.
ايهاب: قد ايه انتي رقيقة.
نازلي(باحراج): شكرا.
ايهاب طلب اتنين عصير مانجا. و قعد هو و نازلي اتكلموا و يهزروا و يضحكوا...

-في مكان تاني.
عند فتون.
فتون كانت واقفة عند الاستقبال.
شخص: لو سمحت عايز دكتور؟
فتون: حاضر.
فتون لفت علشان تشوفه لقته فريد.
فتون(بصدمة): انت؟!
فريد: ايه ده هو انتي بتعملي ايه هنا؟
فتون: مال ايدك؟
فريد: اتفتحت مش شايفة الدم و لا ايه؟
فتون: طب تعالي معايا.
فريد: لفين بس بالظبط؟
فتون: تصدق انك عيل رزل.
فريد(بحدة): اظبطي كدة.
فتون: تعالي ورايا حضرتك.
فتون مشيت و فريد ماشي وراها و دخلت اوضة الطؤاري.

فتون: اتفضل اقعد.
فريد قعد. و فتون بدأت تطهر ليه جرحه.
فريد: اسف لاني اتعصبت.
فتون: لا رد.
فريد: عارف انك زعلتي. اسف خلاص.
فتون: لا رد.
فريد: طيب يا ستي انا مبحبش حد يشتمني او يهزأني فاهمة.
فتون: ميهمنيش حضرتك، تمام الجرح كان عميق خيطته لحضرتك. عن اذنك.
فتون لسة هتمشي لقت فريد مسكها من ايديها.
فريد: و الله ما اسيبك تمشي الا لما تضحكي.
فريد بصلها بعيونه الرصاصي و فتون كانت بتموت من كتر الاحراج.

فتون: خلاص يا استاذ فريد.
و بعدين لقوا الباب بيتفتح.
احمد: فتون انتي هنا؟
فتون: شايف ايه؟
احمد: طيب يا اختي تعالي في اجتماع للدكاترة.
فتون: طيب.
فريد: باي.
فتون: باي.
احمد: بااااي...
احمد شد فتون من ايديها و خرجوا و فريد خرج وراهم.
احمد(بخفوت): مين البيه يا بت؟
فتون(بضحك): بتغيري يا بيضة.
احمد: امشي يا بايرة قدامي.
فتون: امرك يا بيبي.
احمد: الصبر يا رب، قدامي يا اختي قدامي.
احمد و فتون راحوا يحضروا الاجتماع.

-في مكان تاني.
في بيت ليث.
الكل كان قاعد علي السفرة و اصروا علي حياة تقعد تأكل معاهم و في الاخر هي وافقت.
محمد: كلي يا حياة.
حياة: بأكل اهو، شكرا ليك.
حياة طلعت تليفونها و اتصلت بنعمان. الخط اتفتح.
حياة: الو يا نعمان.
شخص: الو.
حياة: مين معايا فين نعمان؟
شخص: طب ما تنسي نعمان و خليكي في هيما...
حياة(بصدمة): هيما! فين نعمان؟
هيما: معايا متخافيش يا ابلة.
حياة(بتوتر): عايز ايه انجز؟

هيما: مفيش. ده كان ماشي قولنا نأخده يقعد معانا.
حياة: طب ودهولي بعد اذنك.
هيما: واد يا نعمان خد كلم الابلة.
نعمان: الو يا حياة.
حياة: كلمة واحدة تكون في البيت حالا. اخرتها تمشي مع ناس بتحشش.
نعمان: يا حياة دول ناس محترمة.
حياة: تصدق يا حرام ظلماهم. روح البيت يا نعمان.
نعمان: حاضر.
حياة: هتصل بفردوس تقولي انك رجعت البيت.
نعمان: طيب.
حياة: ماشي. اتغديت؟
نعمان: يا ام قلب حنين انتي.

حياة: و الله غلطانة اني سألتك. عنك ما كلت مش فارق معاايا اساسا...
نعمان: طيب. انا مكلتش...
حياة: ليه مكلتش؟ هو مش انا قولتلك لازم تأكل علشان تعرف تركز و لا هو قلة سمع و خلاص.
نعمان(بضحك): بهزر بهزر.
حياة: طيب يا نعمان. و الله لما ارجعلك. طب اقولك علي حاجة بقي مش هعملك المفأجاة اللي قولتلك عليها.
نعمان: لا و النبي خلاص ما بصدق تعملي مفأجات.

حياة: عيل مصلحة و الله. روح علي البيت و سيبك من الواد الفاشل الضايع ده.
نعمان: بحبك.
حياة: و انا كمان يلا باي. خلي بالك من نفسك.
محمد: هو في سنة كام؟
حياة: اولي ثانوي.
محمد: ربنا معاه.
حياة: شكرا.
تالا: ما تسبيه يخرج ما اصحابه.
حياة: لا انا عارفة مصلحته كويس. و مش دول الاصحاب اللي يشرفوا اي حد.
حياة: عن اذنكوا. بعد ما تخلصي يا مدام صفاء في دؤاء لازم تأخديه عن اذنكوا...

-حياة خرجت للجنينة و هي بتفكر تعمل ايه مع ليث...
و بعد فترة لقت ليث و فهد خارجين من البيت.
فهد: حياة ماما بتناديكي.
حياة: تمام.
حياة مشيت و دخلت القصر و فهد و ليث خرجوا.
حياة قعدت تتكلم و مبسوطة من محمد و صفاء و تالا، و عدي وقت كبير عليهم.
محمد: انا نفسي اساسا اكون دكتور.
حياة: طيب كويس شد حيلك.
محمد: بس الدكاترة ناس رزلة اوي.
حياة: طيب شوف لو في اي حاجة واقفة قدامك تعالي و انا هفهمك.

محمد: طيب. شكرا، انا عندي كتير.
حياة(بضحك): هتأخدني بقي تمرمطني.
محمد: انا اقدر.
تالا(بهمس): محمد الحق.
حياة و محمد بصوا وراهم لقوا ليث داخل و في ايده بنت.
ليث(ببرود): ورايا.
ليث طلع الدور بتاعه و البنت وراه.
حياة: مين دي؟
تالا: دي الضحية الجديدة.
حياة: مش فاهمة.
محمد: دي مرات ليث الجديدة.
حياة: طيب بس هو ازاي اتجوز من غير زفة و لا فرح ده رجل اعمال كبير يعني.

محمد: ليث عدي الرقم القياسي للجواز. ده اتجوز الف مرة.
حياة(بصدمة): طب ليه ده كله؟ ما يتجوز واحدة و يكمل بقية حياته معاها.
تالا: لا طبعا ده الليث.
حياة: اخوكوا مجنون.
محمد: عندك حق.
صفاء: حياة تعالي عايزاكي.
حياة: حاضر.
حياة قامت و مشيت ورا صفاء و دخلت اوضة صفاء.
صفاء: انا عارفة ان في حاجة حصلت بينك و بين ليث، صح؟
حياة: لا يا مدام صفاء محصلش حاجة. حلينا سوء التفاهم اللي بينا...

صفاء: معلش يا حبيبتي هو ليث كدة.
حياة: انا هشتغل عند حضرتك لغاية ما حضرتك تستعيدي عافيتك و بعدها همشي. انا مع حضرتك بس علشان لو حصل ازمة تاني او اي حاجة و انا شايفة ان حالتك قربت تتحسن. و بعد كدة انا همشي و هو يبقي يجيب ممرضة.
صفاء: تعرفي انا اتعودت عليكي اوي.
حياة: تسلمي يا مدام صفاء.
صفاء: قوليلي صفصف زي الباقي.
حياة: مينفعش حضرتك كبيرة و ليكي وقار.
صفاء: لا عايزاكي تقولي صفصف هرتاح اكتر.

حياة: حاضر يا مدام صفصف.
صفاء: من غير القاب بقي يا بنتي.
حياة: حاضر. عن اذنك خدي الدؤاء قبل ما امشي.
صفاء: طيب.
حياة ودت لصفاء الدؤاء و نيمتها. و خرجت لقت الكل نام.
نور: حياة يا بنتي.
حياة: نعم يا دادة.
نور: تعالي اوصلك.
حياة: تمام شكرا.
نور و حياة مشيوا لغاية بوابة القصر...
حياة: شكرا لحضرتك جدا.
نور: علي ايه؟ يلا خلي بالك من نفسك.
السواق: اتفضلي يا انسه.

حياة ركبت العربية و سندت علي الازاز و بدأت تعيط بصمت. و بعد فترة...
السواق: وصلنا.
حياة(بصوت واطي): تمام شكرا.
حياة نزلت و مسحت دموعها و طلعت الشقة لقت الكل نايم. غيرت هدومها و نامت...

-في الصباح الباكر...
نعمان: ايه ده محدش صحي ليه؟
نعمان: يا جدعان يا ناس يا عيال.
فردوس(بنوم): صباح الخير.
نعمان: صباح الورد، في ايه الكل نايم ليه كدة؟
فردوس: معرفش انا تعبانة شوية هخش اكمل نوم. صحي حياة الفطار في التلاجة. باي.
نعمان: باي.
فردوس دخلت كملت نومها. نعمان قام يشوف حياة.
نعمان(بخفوت): حياة حياة.
نعمان راح عندها و بدأ يهزها براحة.
حياة(بنوم): خير؟
نعمان: الساعة 6 و نص. انجزي يلا قومي.

حياة: طيب. حضر بقي الفطار.
نعمان: افندم؟
حياة: ايه مسمعتش حضر الفطار. يلا يا شاطر.
نعمان: بايخة.
حياة: شكرا.
-نعمان خرج و بدأ يجهز السفرة و هو بيقول كلام مش مفهوم...
حياة قامت و كانت راحة الحمام بس لقت نعمان بيتكلم.
حياة: افندم؟
نعمان: اخرسي خالص. انا راجل يعني ازاي احضر اكل.

حياة: تمام و احنا ستات ليه نحضر اكل ما نعمل الشوبينج و مانكير و باديكير و نغير تسريحة شعرنا و لونه ما نعيش حياتنا. و ننفض ليكوا خالص.
نعمان: خلاص خلاص.
حياة: طيب.
حياة دخلت غسلت وشها و خرجت تغير هدومها.
حياة لبست بنطلون جينز و تي شيرت اسود قصير و كوتشي ابيض و لمت شعرها علي شكل كحكة و اختارت شنطة باللون الاسود في ابيض.
حياة خرجت لقت نازلي صحيت.
حياة: اهو و النجمة صحيت اهو.
نازلي: شكرا.

نازلي: يا بنتي ما تسيبي شعرك الله.
حياة: عاجبني و هو ملموم.
نازلي: اه الناس هتقول لمت شعرها علشان اكيد وحش.
حياة: طول ما انتي بتبصي لكلام الناس مش هتتقدمي خطوة واحدة في حياتك. و يلا روحي البسي.
نازلي: براحتك.
نازلي دخلت لبست فستان قصير عند الركبة و لونه اخضر و بنص كم و صندل اسود و سيبت شعرها و حطت روچ احمر.
نعمان: الاكل جاهز سيداتي.
حياة: طيب.
و بدأوا التلاتة يأكلوا.
حياة: نازلي مش شايفة انك مبالغة شوية.

نازلي: ايه؟ لا خالص.
حياة: طيب براحتك.
نازلي: هدخل اجهز شنطتي و جاية.
نعمان: حياة فاضية؟
حياة: افضالك مخصوص سيدي.
نعمان: و ربنا بحبك.
حياة: عايز ايه؟
نعمان: تشرحيلي كام حاجة.
حياة: تمام. تعالي اشرحلك جزء دلوقتي و جزء بكرة.
حياة بدأت تشرح لنعمان لغاية ما الساعة جت 7 و نص.
نازلي: باي انا نازلة.
نازلي نزلت و راحت للجامعة.
حياة: كدة انا هنزل دقيقة و فتون هتيجي ليا.
نعمان: تمام تسلمي.

حياة كانت هتقوم بس نعمان مسك ايديها.
نعمان: ممكن اطلب طلب؟
حياة: تؤمر يا حبيبي.
نعمان(بدموع): عايز حضن.
حياة: اكيد يا حبيبي.
حياة حضنت نعمان جامد و نعمان مسك فيها جامد.
حياة: ايه يا ابني انا مش ههرب. و مالك كدة مش عاجبني.
نعمان: مش قادر اتكلم.
حياة: و انا هستني تيجي تتكلم.
نعمان: انا بحبك اوي.
حياة: ايتا ايتا قالي بيحبني.
نعمان ضحك علي كلام اخته.
حياة: قلبي انت يا نعمان.
فتون(بصوت عالي): انتي يا ست ياللي فوق.

حياة: مهدمة اللذات. يلا باي.
نعمان: تمام.
حياة: سبتلك فلوس علي اللاب بتاعك.
نعمان: تمام شكرا.
حياة خدت شنطتها و نزلت.
حياة: ايه يا بت؟
فتون: هحكيلك هحكيلك.
حياة: قولي.
حياة لقت السواق مستنيها ركبت هي و فتون.
فتون: اخيرا مواصلة مريحة.
حياة: المواصلات احسن. يلا احكي.
فتون حكت اللي حصل بينها و بين فريد في المستشفي.
حياة: طيب ايه بقي؟
فتون: يفرق معاه زعلي.
حياة: انتي مين انتي يا بت؟
فتون: حيوانة.
حياة: بتنقطي عسل.

فتون: طيب.
السواق: وصلنا يا بنات.
حياة: شكرا، يلا.
حياة و فتون نزلوا لقوا نهلة قدامهم.
نهلة(بسخرية): عربية جديدة.
حياة: عن اذنك يا نهلة.
نهلة: استني هنا، ايه اللي بينك و بين ليث بيه؟
حياة: مفيش حاجة، شغل و بس.
نهلة: انتي مين انتي علشان يشتغل معاكي.
فتون: ما تبعدي عننا يا نهلة مش فايقين.
نهلة: مكلمتكيش يا بت انتي.
حياة قربت من نهلة اوي.

حياة: نهلة ابعدي عني ميغركيش اني دكتورة و بفهم في الرقي و الاحترام، انا عايشة في منطة عارفة يعني ايه منطقة يعني يعتبر عشوائيات يعني علي بعد بسيط من بيتي في سوق خضار عارفاه و سوق سمك بتحبي السمك.
حياة: شكلها بتحبه يا فتون.
حياة سابت نهلة و مشيت.
فتون: ابعدي عنها.
فتون لحقت حياة و دخلوا هما الاتنين للمستشفي.
احمد: عندي ليكوا خبر.
فتون: خير يا اقرع؟
احمد: يا بت هزعلك.
حياة: بس ايه ده؟ قول يا احمد.

احمد: انا قررت اخطب.
حياة(بفرحة): الف مبروك، فرحتلك جدا يا حبيبي.
احمد: خدي قلبي يا بت انتي.
فتون(بفرحة): مبروك يا عم. مين العروسة؟
احمد: ياسمين بنت عمتي.
حياة: اينعم مبحبش جواز القرايب بس يلا. مبروك يا عم...
احمد: انتوا اخواتي لازم تبقوا موجودين.
فتون: اكيد.
احمد: ايه يا حياة؟
حياة: هحاول حاضر.
احمد: و الله ما اعمل خطوبة بس.
حياة: خلاص جاية...
احمد: خدي قلوب.
حياة: يلا كله علي شغله.
و كل واحد راح علي شغله.

-في مكان تاني.
عند نازلي في الجامعة...
ايهاب: هاي.
نازلي: هاي.
ايهاب: يلا بينا.
نازلي: طب نحضر اي محاضرة طيب.
ايهاب: فكك تعالي.
ايهاب مسك ايد نازلي و خرجوا ركبها العربية و مشي بيها.
نازلي: يا مجنون هنروح علي فين؟
ايهاب: مكان هتحبيه.
و بعد فترة ايهاب وصل لمكان.
نازلي: ايه ده؟
ايهاب: ايه؟ مكان نقعد فيه لوحدينا.
نازلي: بس الجنينة مفهاش حد.
ايهاب: علشان اعرف اتكلم.

نازلي و ايهاب نزلوا و قعدوا في الجنينة الفاضية.
ايهاب: انا انا.
نازلي: انت ايه؟
ايهاب: انا بحبك يا نازلي.
نازلي(بصدمة): انا؟! و و ليه؟
ايهاب: معرفش. بس كل اللي اعرفه اني بحبك اوي.
نازلي: مش هنكر اعجابي بيك.
ايهاب: خلينا نأخد فرصتنا.
ايهاب حاوط وش نازلي بايديه.
ايهاب: انا مش عايز غيرك.
نازلي(باحراج): طب خلينا نروح دلوقتي.
ايهاب: زي ما تحبي يا حبيبتي.
ايهاب خد نازلي و خرجوا و اتفسحوا طول اليوم...

-في مكان تاني.
في بيت ليث.
ليث قام من علي سريره و دخل خد شاور و خرج لاوضة الملابس اختار بدلة و لسة هيلبس لقي حد بيحضنه من ورا.
بنت: حبيبي صباح الخير.
ليث نزل ايديها بعيد عنه و لف ليها و حاوط وشها بايديه.
ليث: انتي طالق.
ليث: بره.
بنت بصتله بصدمة.
بنت(بصدمة): انا عملت ايه؟ انا معملتش حاجة.
ليث(ببرود): و انا مش عايزك بره. عايز البس.
البنت خرجت و هي مصدومة و بتعيط.

ليث لبس بدلة باللون الرصاصي و القميص الاسود و لبس الجذمة السوداء و لبس ساعته و و حط البرفيوم بتاعه.
ليث خرج بكل برود و قرب منها.
ليث(ببرود): شكرا علي ليلتك. باي.
ليث خرج و نزل للدور الاول.
ليث: صباح الخير...
الكل: صباح النور...
ليث: فهد.
فهد: نعم؟
ليث: النهاردة انا مش رايح الشركة روح انت و فريد.
فهد: تمام.
محمد: هو فريد بقي يختفي فين؟
فهد: و حياتك منعرفش.
ليث: لما يجي.
فريد: صباح الفل.
فهد: بقيت تختفي فين؟

فريد: مفيش انا موجود.
فهد: واضح. يلا علي الشغل.
فريد: يلا يا ليث.
ليث: لا مش النهاردة.
فهد و فريد راحوا للشركة. و ليث دخل لمكتبه.
و عدي وقت كبير. و حياة جت علي القصر.
حياة كانت طالعة لاوضة صفاء بس لقت البنت نازلة بتعيط.
حياة: مالك؟ فيكي ايه؟
بنت(بعياط): سيبيني في حالي.
حياة: مالك ممكن اساعدك.
بنت(بعياط): ليث بيه طلقني.
حياة: ده انتوا متجوزين امبارح.
بنت(بعياط): ده خد عذريتي امبارح و طلقني.

حياة اتعصبت و مسكت البنت من ايديها.
حياة(بعصبية): دادة نور.
نور: في ايه يا بنتي؟
حياة: فين ليث بيه؟
نور: في اوضة المكتب.
حياة مشيت بعصبية ناحية المكتب و نسيت انها شغالة عند ليث. و فتحت الباب بعنف.
ليث(بعصبية): ازاي تخشي كدة؟
حياة: انت ازاي يا حيوان انت تتجوز البنت ليوم واحد و تأخد عذريتها و بعدين تطلقها.
ليث: بره اطلعي بره.
البنت سابت حياة و جريت. و ليث قام من علي الكرسي بكل برود و قرب من حياة.

ليث: واضح نسيتي انتي مين. بس انا ممكن افكرك.
-حياة ركزت في كل اللي حصل غضبها و عصبيتها هما اللي خلوها تتصرف...
حياة(لنفسها): اللعنة عليا و علي غضبي.
حياة غمضت عنيها و فتحتهم. و بصت ل ليث و كانت هتمشي، بس في اقل من لحظة كانت شبه في حضن ليث.
ليث(بهمس): شكلك غيرانة لانك لسة متجوزتيش لغاية دلوقتي. بس لو عايزة معنديش مانع.
حياة(بحدة): انت شخص سافل.

ليث(بهمس و تحدي): اوعدك اني هتجوزك و هخليكي انتي اللي تطلبي مني كدة و تقولي انك موافقة.
حياة زقت ليث بعنف. و بعدت عنه و راحت عند الباب.
حياة(ببرود): يوم ما هتجوز هتجوز راجل...
ليث ابتسم بسخرية علي كلامها. و هي سابته و مشيت...

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة