قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية طبيبة قلبي الجزء الأول للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثلاثون

رواية طبيبة قلبي الجزء الأول للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثلاثون

رواية طبيبة قلبي الجزء الأول للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثلاثون

حياة مالت بجسمها و جابت التليفون و ودته ل ليث.
الخط اتفتح.
ليث: خير؟
فريد: ليث في عربية جاية حالا هتأخدك انت و حياة لازم ترجعوا.
ليث: حصل ايه؟
فريد: مش مهم دلوقتي، يلا بس.
ليث(بحدة): ما تفهمني يا فريد.
فريد(بحزن): ليث للاسف الزفتة ناهد اللي انت اتجوزتها من تسعة شهور هتولد.
ليث(بصدمة): ازاي ده حصل؟!
فريد: يلا بس العربية جاية...
ليث: لا طبعا يا فريد.
-ليث قوم حياة من علي رجله و بعد عنها.

ليث(بخفوت): حياة لو عرفت انت عارف ممكن تعمل ايه...
فريد: طب انت بس هتيجي؟ المشكلة انها كمان رفعت قضية علشان تضمن حق ابنها.
ليث(بغضب): بنت ال...
ليث: هرجع بكرة بليل يا فريد سيبك مني. اعمل انت اللازم و لما اجي هتصرف.
فريد: طيب، براحتك.
حياة: مالك؟ حصل ايه؟
ليث: محصلش مشكلة بسيطة في الشغل.
حياة(برفعة حاجب): مش عايز تقولي.
ليث: لا مش كدة بلاش سوء ظن.
حياة قامت و قربت من ليث و حاوطت رقبته بأيديها...

حياة: شكل في حد هنا بيخبي حاجة عليا.
ليث: شكل في واحدة هنا حشرية و عايزة تعرف كل حاجة.
حياة: من حقي و لا ايه؟!
ليث: مفيش كل حاجة بخير متشغليش بالك.
حياة: اوف بقي انا عايزة اعرف مليش فيه.
ليث: روحي جهزي الغداء لجوزك يلا...
حياة(برفعة حاجب): جوزي!
ليث: نعم يا اختي؟
حياة: مش شيفاه الصراحة.
ليث: انا هخليكي تشوفيه...
حياة طلعت تجري بره البيت و جريت ناحية البحر...
حياة: ليث اهدي انت ناوي علي شر...

ليث: بالعكس انا هادئ جدا.
حياة: لا لا ده مش هدوء ده تخطيط...
ليث: و النبي.
ليث جري علي حياة و شالها علي كتفه...
حياة: عااااااااااااااااا. وسع وسع.
ليث: قولي انا آسفة.
حياة: انا آسفة نزلني.
ليث نزل حياة. و حياة بصتله بمكر و في لحظة كان ليث في الماية.
ليث(بحدة): حياة.
حياة نطت في الماية و بدأت ترش عليه ماية و قعدوا يهزروا، و بعد فترة خرجوا من الماية.

ليث: و الله لو كان في حد غيرنا مكنتش هخليكي تخرجي كدة ابدا.
حياة: متشكرين. عقبال المايوه.
ليث(بحدة): نعم يا اختي؟!
حياة: ايوه انا هلبس مايوه و هنزل اعوم.
ليث: احلمي.
حياة: البحر بيجوع...
ليث: يا طفسة. يلا.
و غيروا هدومهم و عملوا اكل و بدأوا يأكلوا و قعدوا اتكلموا...

-في مكان تاني.
عند تالا.
تالا: لو سمحت.
شخص: افندم؟!
تالا: بليز متعرفش حد يصلح عربيتي.
شخص: هو مش مكانيكي بس بيفهم في العربيات اوي.
تالا: تمام فين هو؟
شخص: حاتم يا حاتم.
حاتم: ايه يا زفت؟
تالا(بصدمة): اوعي تقول ان ده الشخص الللي انت قولت عليه.
حاتم: في ايه؟
شخص: الاستاذة عربيتها عطلت.
حاتم: طب و انا مالي؟
تالا: صلح عربيتي.
حاتم(برفعة حاجب): افندم؟!
حاتم: انتي اللي عايزة مني حاجة. اطلبي بكل احترام.

تالا(بتنهيدة): ممكن تصلح عربيتي؟
حاتم: معجبتنيش.
تالا: انت بتهزر و كمان انا بنت راعي يا اخي.
حاتم: هو مش انتوا يا ستات اللي بطالبوا بالمساواة.
تالا: انت بتهزر؟!
حاتم: لا بتكلم جد.
تالا: مش فايقالك، هتصلح و لا لا؟
حاتم: اعمل ايه يعني لولا اني طيب...
-حاتم بدأ يشوف العطل و صلحه و كان بيبص لتالا كل شوية.
تالا: في ايه بتبصلي كدة ليه؟
حاتم: من جمالك يعني.
تالا: انت شخص مبتعرفش ازاي تتعامل مع البنات...

حاتم: تحبي اوريكي؟
تالا: اوف خلصت؟
حاتم: اه، ايدك علي ألف جنيه.
تالا: مش معايا ألف جنيه معايا الcridet card.
حاتم: امشي يا هبلة من قدامي.
تالا: لو سمحت انا مش هبلة، احترم نفسك.
حاتم: هو انتي اي حد يقولك ألف جنيه تدفعي و انتي عامية.
تالا: اومال؟
حاتم: ممكن يكون بيشتغلك؟
تالا: طب حسابك كام؟
حاتم: اركبي يا بت عربيتك و غوري من وشي...
تالا: لا بس خد.
حاتم(بحدة): اركبي عربيتك.
تالا(لنفسها): ده بيخوف كدة ليه ده؟

تالا ركبت العربية بسرعة و ساقت بسرعة.
حاتم: هبلة.

-في مكان تاني.
في مستشفي ما.
فريد: انتي عارفة ليث هيعمل معاكي ايه؟
ناهد: مش ابنه ده و لا مش ابنه...
فريد: انتي اتجننتي يا بت؟ قابلي بقي.
ناهد: هقابل هخليه يكتبلي شقة باسمي و هخلي ليه نصيب في الورث. ده ولد عارف يعني ايه ولد؟
فريد: انتي يا بت قاصدة تجنيني. قسما بربي ليث مش هيرحمك.
ناهد: هو انا عملت ايه؟ مش هو اللي اتجوزني.
فريد: و اشمعنا ظهرتي النهاردة. اكيد عرفتي انك حامل من زمان.

ناهد: ايوه بس كان ممكن يخليني اسقطه دلوقتي مش هيقدر.
فريد: هتتنازلي علي المحضر هيكون في حسابك مليون جنيه. و لما تولدي هنشوف ليث هيعمل ايه؟
ناهد: اومال فين ليث مشفتهوش انت قولتله؟
فريد: مع مراته.
ناهد: هيطلقها امتي؟
فريد: انسي مش هيطلقها لان دي البنت اللي هو قرر يكمل حياته معاها. و انسي انك ترجعي مراته.
ناهد(لنفسها): يا بنت المحظوظة...
فريد: انا رايح شغلي، الدكاترة هيهتموا بيكي و في فلوس ليكي هنا.

فريد مشي و راح لفتون في المستشفي بتاعتها.
فتون: ايه اللي جابك؟
فريد: وحشتيني.
فتون: اوف بقي.
فريد: ايه؟
فتون: بتكسف و مبعرفش ارد علي الكلام الحلو...
فريد: بكرة تتعودي يا جميل. ده انا هغرقك كلام حلو.
فتون: هو الخطوبة كدة امتي؟
فريد: بعد اسبوع ان شاء الله.
فتون: طيب.
فريد: بتسألي ليه؟
فتون: اصل بحسبها هجيب الفستان هنزل انا و حياة و بعدين الكوافير و هكذا يعني.

فريد: بس بس بس. الفستان انا اختارته خلاص و اتفقت مع واحدة ميكب ارتست هتيجي تظبطك. و فاضل بس ننزل نشتري الشبكة.
فتون: و لو ذوقك معجبنيش؟
فريد: لا يا اختي متقلقيش...
فتون: طيب. اخلع ورايا حالات.
فريد: باي بحبك.
فتون: باي.
فتون(بخفوت): و انا كمان.

-في مكان تاني.
عند محمد.
محمد خلص جامعته و ركب عربيته و راح لمحل الخياطة.
محمد: لو سمحت؟
بنت: نعم.
بنت: حضرتك؟!
محمد: ايوه. ممكن دقيقة اكلمك علي انفراد.
بنت: طيب. اتفضل.
محمد: انا اتكلمت مع دكتورة. و قالت انها هتشوف مامتك بعد يومين لانها مسافرة مع جوزها الفترة دي...
محمد: بعد يومين هأجي اخدك نعدي علي مامتك و نروح للدكتورة و ان شاء الله هتعمل العملية.
محمد: عندك اي اعتراض؟
محمد: لا طيب، يلا باي يا قمر.

محمد سابها و مشي بسرعة.
بنت(لنفسها): ده مجنون ده ولا ايه؟ ليكون بيضحك عليا.
بنت(لنفسها): هو شكله مجنون رسمي ده مسابنيش ارد حتى و لا اعترض.
بنت2: يا جميلة.
جميلة: ها؟
بنت: شاردة في ايه؟
جميلة: مفيش. انا كويسة.

-في مكان تاني.
عند نازلي و كريم...
نازلي: مش شايفة ليها داعي يا كريم.
كريم: لا ماما قالت لازم تتقابلوا.
نازلي: طيب طيب خلاص.
كزيم: يلا انزلي.
نازلي و كريم دخلوا بيت كريم...
كريم: ماما يا ماما.
مامت كريم: ايه الصوت ده في ايه يا كريم؟
كريم: نازلي.
مامت كريم(بقرف): انتي بقي نازلي؟
نازلي: ايوه يا طنط. عاملة ايه حضرتك؟
مامت كريم: كنت كويسة.
كريم: مالك يا حبيبتي؟

مامت كريم: مفيش يا حبيبي انا كويسة. ربنا يخليك ليا و ميحرمنيش منك...
نازلي(لنفسها): هو يوم اسود. دي مش طيقاني و بتكلمني من فوق لتحت...
كريم: تعالي يا نازلي تعالي.
-و قعدوا و بدأوا يتكلموا و مامت كريم بضايق نازلي و نازلي بتحاول علي قد ما تقدر تتحكم في اعصابها.
كريم: طب مش هنتغدي و لا ايه؟
نازلي: لا ملهوش لزوم انا مشغولة اوي.

مامت كريم: ليه ليكون وراكي مناسبة مع رجال و سيدات الاعمال و لا ليكون راحة النادي و لا ليكون راحة تعملي شوبينج...
نازلي: عن اذنك يا كريم.
نازلي مشيت.
كريم: يا نازلي.
مامت كريم: خليها تغور في داهية.
كريم: ازاي بس يا ماما.
كريم: يا نازلي.
كريم جري ورا نازلي و مسكها و لفاها ناحيته.
كريم: انا آسف.
نازلي(بعياط): ابعد عني يا كريم دلوقتي. عن اذنك.

كريم: هي ماما بس كدة بتهتم بالطبقات و كدة للاسف بس انا لا و اوعدك هعيشك مرتاحة.
نازلي: طالما مامتك مش محترماني يبقي ملهاش لازمة اننا نكمل يا كريم.
كريم: قصدك ايه؟
نازلي: خلاص يا كريم كل حاجة انتهت بينا.
نازلي سابت كريم و ركبت تاكسي و روحت علي القصر و طلعت جري علي اوضتها...
فردوس: نازلي استني.
ادم: يا بنتي استني...
حور: مالك يا نازلي؟
نازلي كملت جري و هي بتعيط و الكل طلع وراها.

ادهم: يا بنتي افتحي فهمينا حصل ايه.
نازلي: ابعدوا عني دلوقتي.
فردوس: انا اختك الكبيرة افتحي و فهميني حصل ايه.
نازلي: مفيش...
ادم: كريم؟
نازلي مردتش و زادت في عياطها.
ادم: كريم السبب.
حور: طب هنعمل ايه؟
فردوس: انزلوا بس يا جماعة و نبقي نتكلم لما تهدي.
الكل: طيب.
نعمان: في ايه حصل ايه؟
فردوس: نعمان انت بقالك يومين مش مظبوط و بتيجي متأخر...
نعمان: مفيش يا فردوس انا كويس.
فردوس: لا مش كويس ما تتكلم حصل ايه؟

نعمان: محصلش ابعدي عني...
نعمان طلع و راح علي اوضته و قفل الباب...
فردوس: يا رب.
فهد: مالك؟
فردوس: انت هنا؟
فهد: لا هناك. ما تنجزي تقولي حصل ايه؟
فردوس: هو انت عصبي لو عصبي مش هتجوزك.
فهد(بهدوء و ابتسامة): لا خالص انا هادئ اهو انا هادئ مين قال اني عصبي...
فردوس(بضحك): شكلك لطيف.
فهد: انا شايف بقي انك بدأتي تتعودي عليا...
فردوس: تصبح علي خير.
فهد: لطفي استني يا لطفي.

-فردوس قعدت تضحك جامد لدرجة انها كانت هتقع علي السلالم بس فهد لحقها.
فهد: لا كدة هموت من جمال ضحتك. يرضيكي اموت...
فردوس(بتوتر): ابعد. عن اذنك...
فردوس سابته و نزلت قعدت مع صفاء.
صفاء: اخبارك يا حبيبتي؟
فردوس: انا تمام يا طنط.
صفاء: الحمد لله يا حبيبتي.
فردوس: هو حياة مش معاها تليفون و لا حاجة.
فهد(و هو بيقعد جمبها): لا معاهم عايزة تكلميهم.
فردرس: اه عايزة اتكلم مع حياة شوية.

فهد: طيب. عايزة تكلميهم يا امي؟
صفاء: اه يا حبيبي اطمن عليهم...
فهد طلع تليفونه و اتصل علي ليث. بعد فترة الخط اتفتح...
ليث: خير يا رزل؟
فهد: ماشية معاك يا عم.
ليث: انجز قول عايز ايه.
فهد: ماما عايزة تكلمكوا...
ليث: طيب.
صفاء: ازيك يا حبيبي؟
ليث: الحمد لله.
حياة: ايه ده و انا فين؟
صفاء: يا روحي كنت لسة هقوله اديني حياة.
حياة: لا هو مشغل الاسبيكر يا طنط.
حياة(بهمس): ابعد يا رزل...

ليث: ها يا امي و انتي اخبارك ايه؟
صفاء: بخير طول ما انت بخير يا حبيبي.
حياة(بهمس): بطل لعب يا ليث.
ليث: لا متخافيش يا امي انا بخير. اخبار اللي عندك ايه؟
صفاء: كلهم كويسين الحمد لله.
ليث: الحمد لله...
حياة: طيب تصبحوا علي خير.
صفاء: لا استني فردوس كانت عايزة تكلمك...
حياة: اخيرا لقيت حد عبرني.
فردوس: ازيك يا حياة؟
حياة: بخير يا روحي و انتي و نعمان و نازلي و حور و ادم و ادهم و محمد و تالا و فهد.

ليث: ما تقول الكل احسنلك.
حياة: انت مالك؟
فردوس: بصي يا حياة الصراحة في حاجة عايزة اقولهالك بس خايفة ليكون مش وقته.
حياة: لا قولي متخافيش.
فردوس: النهاردة نازلي رجعت و هي بتعيط و طلعت اوضتها و لغاية دلوقتي منزلتش.
حياة: امممم طب و سألتيها حصل ايه؟
فردوس: مردتش...
حياة: طيب هحاول اتصل بيها.
حياة: حاجة تاني؟
فردوس: نعمان بقاله كام يوم مش مظبوط و بيرجع متأخر و مبيتكلمش.
حياة: حاضر يا فردوس هكلمه برضو...

فردوس: اسفة و الله يا حياة يعني اني بضايقك او كدة.
حياة: يا قلبي و لا يهمك احنا اخوات يا بت...
فردوس: طيب يا روحي. يلا enjoy.
ليث: و الله نفسي يا فردوس، بس بسببكوا مش هنعرف.
فردوس(بضحك): طب يلا باي.
حياة: ايه قلة الذوق دي؟
ليث: ايه عملت ايه؟
حياة: يعتبر كدة زعلتها دول يعني مش بيكلمونا كل دقيقة و كفاية ان احنا مشينا من غير ما نقولهم و هما اتفأجوا.
ليث: بت انتي عايزة تتخانقي.

ليث كان هيقوم بس حياة مسكت فيه و حضنته.
حياة: عيل بارد و رزل...
ليث: متشكر.
حياة: طب بقولك انت اتجوزت كام مرة؟
ليث: متعديش.
حياة: يعني في حدود؟
ليث: طيب احسبي انا ابدأت اتجوز و انا عندي 25 سنة و كنت كل يومين بتجوز و و انا دلوقتي عندي 29 سنة يعني اربع سنين. احسبي بقي.
حياة: احم احم انا مبعرفش احسب اوي. انا فاشلة في الرياضة.
ليث: يعني في حدود 2920 يا فاشلة.
حياة(بصدمة): نعم!
ليث: عدد بسيط صح؟

حياة: انت اتجوزت العدد الكبير ده و كمان كسرت قلب كل البنات دي.
ليث: ملكيش فيه.
حياة: انت اتجوزت في حدود 3000 بنت مصرية.
ليث: لا كان في اجانب كتير اما المصرين مش نوعي المفضل.
حياة: يا واطي.
ليث: حياة انسي اللي فات يا حياة...
حياة: طيب انا هنام. باي...
ليث: يا بنتي اصبري نقعد مع بعض شوية.
حياة: طب نعمل ايه؟
ليث: تعالي نتفرج علي التلفزيون.
حياة: طيب يلا ننزل تحت و هعمل فشار يلا.
حياة نزلت جري و ليث نزل وراها.

ليث: ها يا حياة خلصتي؟
حياة: اصبر شوية، مستعجل علي ايه؟
ليث: طيب.
حياة خرجت بالفشار و قعدت جمب ليث.
حياة: اختارت فيلم ايه؟
ليث: الهروب.
حياة(بملل): طيب.
ليث: مبتحبهوش.
حياة: مش بحب الافلام القديمة.
ليث: طب تتفرجي علي ايه؟
حياة: هات كرتون روبانزل.
ليث: نعم!
حياة: يلا بقي يا ليث بليز.
ليث: استني طيب.

-و بعد فترة ليث جاب الكرتون و شغله. و راح قعد علي الكنبة. و حياة رفعت رجليها و حضنت ايد ليث و بدأت تأكل فشار و تتفرج.
ليث: هيحصل ايه في الاخر؟
ليث: حياة.
ليث: نمتي؟
-ليث بص علي حياة لقاها نامت علي كتفه و هو قفل التلفزيون و نام علي الكنبة و نيم حياة جمبه.

-في الصباح الباكر...
في قصر ليث.
صفاء: اومال فين نازلي؟
حور: قالت عايزة تنام.
صفاء: خلاص لما تفوق تبقي تأكل.
نعمان: عن اذنكوا.
فردوس: رايح فين؟
نعمان: ورايا دروس.
فردوس: لا انت يوم الجمعة مش بيبقي وراك دروس اقعد.
نعمان: فردوس فكك مني.
فهد: نعمان مش مشكلة اقعد النهاردة.
نعمان(بزهق): طيب.
نعمان سابهم و طلع علي اوضته و قفل الباب.
ادم: عادي يعني سيبوه براحته.
صفاء: هي اخته و ادري بمصلحته.

محمد: انا طالع انام، تصبح علي خير...
فهد: طيب، الكل ناوي ينام يعني...
ادم: و انا طالع انام.
ادهم: و انا...
حور: و انا...
فردوس: ايه ده الكل هيموت و ينام يعني...
صفاء: و انا هطلع اريح شوية. يلا كملوا اكلكوا.
الكل طلع اوضته. و فهد و فردوس قعدوا مع بعض.
فهد: انتي بقي عايزة تشتغلي بعد الجواز و لا لا؟
فردوس: يعني علي حسب لو مثلا انت موافق معنديش مانع، اساسا حياة مكنتش عايزانا نشتغل.

فهد: علي حد علمي انك دارسة إدارة اعمال...
فردوس: ايوه بابا خلاني ادخل المجال ده علشان امسك شركته بعده بس يلا كل شئ نصيب.
فهد: امممم طيب ايه رأيك تبقي السكرتيرة بتاعتي. و نروح مع بعض و نيجي مع بعض و بحيث ان انتي تأخدي عليا اكتر...
فردوس: طيب. انت هتعمل ايه؟
فهد: حاليا هروح المكتب هشتغل شوية. عايزة حاجة؟
فردوس: لا شكرا، بس كنت عايزة اقولك علي حاجة.
فهد: قولي.

فردوس: بص يا فهد علشان علاقتنا تبدأ صح لازم تبدأ بكل صدق و صراحة، و انا حكيتلك كل الماضي بتاعي لو عندك حاجة في الماضي و ممكن تأثر علينا في الحاضر او المستقبل يستحسن تحكيلي. و لازم يبقي في ثقة متبادلة.
فهد: عجبتيني. عموما يا ستي انا بس كنت زمان بحب واحدة بس حاليا ابدا ابدا ابدا...
فردوس: ايه اللي خلاك كدة يعني؟
فهد: مفيش. مفيش توافق و كمان خاينة انا بكره الخيانة.
فردوس: زيي.

فهد: تمام. عايزة تقولي حاجة تاني؟
فردوس: لا ميرسي.
فهد: يا كيوت انت.
فردوس(بخجل): شكرا.
فهد: كمان شوية فريد جاي لو شوفتيه قوليله اني في المكتب.
فردوس: تمام.
-فردوس خرجت و قعدت في الجنينة و بعد شوية فريد جه...
فريد: هاي.
فردوس: هاي.
فريد: اخبارك ايه؟
فردوس: الحمد لله تمام. و انت؟
فريد: كويس.
فردوس: فهد مستنيك في المكتب.
فريد: تمام. عايزة حاجة؟
فردوس: لا شكرا.
فريد: باي اشوفك بعدين.
فريد راح ل فهد في اوضة المكتب.

فهد: جيت؟
فريد: لا ببعت قريني الاول.
فهد: يا رزل. تعالي يلا.
فريد: عاصم و نعيم بيسألوا علي ليث.
فهد: هنتصل ب ليث و نسأله نعمل احنا اللي هو قال عليه و لا هو هيعمل كدة بنفسه.
فريد: طب اتصل بيه...
فهد: حرام عليك سيبهم لوحدهم شوية.
فريد: يا ابني اتصل مصدقش ان ليث عرف يتكلم اصلا، يلا.
اتصلوا ب ليث كتير بس مردش.
فريد: تاني و الله لاطلع القديم و الجديد عليه...
فهد(بضحك): علشان كان بيصحيك من النجمة.
فريد: ايوه يلا.

عند ليث.
ليث: حياة ابعدي هرد علي التليفون.
حياة(بنوم): لا سيبك منه...
ليث: حياة قومي بقي.
حياة: لا.
ليث زق حياة بعيد عنه و قام.
حياة: يا حيوان.
ليث: بت لسانك طول متخلنيش اقصهولك.
حياة: نينينينينينينينيني.
ليث قام و مسك التليفون و رد. الخط اتفتح.
ليث: خير؟
فهد: بقولك يا ليث صحناك من النوم؟
ليث: هشتم.
حياة(و هي بتتقلب): عييييييب...
ليث: عايزين ايه؟
فريد: عاصم و نعيم عايزين يمضوا العقد.

ليث: مستعجلين علي افلاسهم اوي. عموما احنا هنرجع لاما بليل لاما بكرة الصبح.
فريد: طيب. المهم اننا صحنياك من النوم.
ليث: لما ارجعلك يا فريد الكلب...
فهد: باااااااي.
ليث: حياااااااة...
حياة: نحم.
ليث: قومي يا مجنونة.
حياة: طب سيبني عايزة اكمل نوم.
ليث: قومي هنستمتع بأخر يوم بره البيت...
حياة قامت وقفت علي الكنبة بكل نشاط و حطت ايديها في وسطها.
حياة: هنروح فين؟
ليث قرب منها و شالها من وسطها و طلع علي اوضتهم.

ليث: هنلبس هدومنا و نخرج في علي بُعد بسيط من هنا سوق هنتمشي فيه. و هنتفسح و نرجع نقضي باقي يومنا في البيت...
حياة: مش بطال. بس هنروح ازاي؟
ليث: في هنا موتسكل هنركبه.
حياة: تيب.
ليث: يا بت بطلي...
حياة: تعالي بس الاول اغيرلك علي الجرح.
ليث: ماشي.
حياة(باحراج): هو انا متقلة عليك؟
ليث: لا. يلا.
-حياة دخلت خدت دوش و خرجت غيرت علي الجرح ل ليث و دخلت اوضة الملابس. و ليث دخل الحمام.

حياة لبست بنطلون اسود و تي شيرت باللون الابيض ب ¾ كم و قصير و لبست كوتشي ابيض عالي نوعا ما و مسكت جاكت جلد قصير ب ¾ كم في ايديها. و سيبت شعرها علي ضهرها و كتفها و حطت روچ باللون الاحمر الغامق و اختارت شنطة باللون الابيض في اسود ضهر.
حياة(بصوت عالي): ليث مستنياك تحت.
ليث: طيب.
حياة نزلت و بدأت تتجول في البيت. ليث خرج و دخل اوضة الملابس و بدأ يلبس.

ليث لبس بنطلون اسود و تي شيرت باللون الزيتي و كوتشي ابيض و لبس ساعته و مسك في ايده جاكت جلد و حط البرفيوم بتاعه.
ليث نزل لقي حياة قاعدة علي الكنبة.
ليث: حياة يلا بينا.
حياة: طيب.
حياة مسكت في ايد ليث و خرجوا لبره.
حياة: فين الموتسكل؟
ليث: استني هنا هجيبه.
حياة: طيب.
ليث راح لمكان ورا البيت. حياة فضلت واقفة.
و فجأة ليث سمع صوت صريخ حياة.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة