قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية طبيبة قلبي الجزء الأول للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثالث والثلاثون

رواية طبيبة قلبي الجزء الأول للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثالث والثلاثون

رواية طبيبة قلبي الجزء الأول للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثالث والثلاثون

حياة كانت بتشتغل في المكتب بهدوء و فجأة لقت حد بيفتح الباب بسرعة...
حياة(بخضة): محمد بتعمل ايه هنا؟
محمد(بنفس متقطع): اا للح ق يي ل لليي ثث(الحقي ليث)...
حياة(بقلق): ماله؟
محمد(بنفس متقطع): هه يين تتحر(هينتحر).
حياة(بخضة): فين انجز؟
محمد: سطح المستشفي.
حياة زقت محمد و جريت علي السلالم و طلعت لاخر سطح...
حياة(بصريخ): ليث.
ليث: نعم يا حياتي.
حياة: انت غبي انزل من علي السور.
حياة كانت بتقرب من ليث...

ليث: لا متقربيش.
حياة: فين ليث الشجاع و القوي انزل يا ليث.
ليث: لا انا أذيتك كتير و لازم اخد جزائي.
حياة: يا عم انا مسامحة بس انزل من عندك.
ليث: بحبك.
ليث رمي نفسه من علي سطح المستشفي. و حياة كانت واقفة مصدومة لغاية ما استدركت الامر.
حياة نزلت جري لتحت لقت الكل متجمع حوالين ليث، حياة قربت منه بسرعة و حطت رأسه علي رجلها.
حياة(بدموع): ليث ليث رد عليا.
حياة(بدموع): و الله مسمحاك بس رد عليا و النبي.

حياة(بدموع): طب طب انا آسفة بس قوم، و الله ما هزعق تاني و لا هسيبك وابعد بس قوم رد عليا.
حياة(بدموع): و الله بحبك و مش زعلانة منك انا مش بكرهك زي ما قولتلك لا انا بحبك. فتح عيونك...
حياة لقت ليث فتح عيونه و بص ل حياة.
ليث: و انا كمان بحبك اوي.
حياة(بصدمة): انت؟!
حياة(بزعيق): يا حيواان، انت غبي و حيوان و معندكش ضمير و مش مسمحاك.
حياة زقت ليث بعيد عنها و قامت بغضب. ليث قام وقف.

ليث: استني بس استني. اديني فرصة هشرحلك.
حياة(بعصبية): بص يا ليث لم بعضك و ابعد عني علشان و ربي لما بتعصب بأخد قرارت بيندم عليها الكل.
حياة سابت ليث و دخلت خدت شنطتها و مشيت.
فردوس(بهمس): اوف دي فشلت.
ادم(بهمس): اكيد مش انتي اللي قولتي الفكرة.
فهد: ولد عيب.
محمد: هنعمل ايه تاني؟
تالا: اخويا اتمرمط حرام و الله...
فهد: محسساني انه مات حقيقي.
محمد: كفاية انه خاطر بنفسه ممكن كان الحبل يتقطع او يحصله حاجة.

لقوا ليث في وشهم.
ليث: فشلت يا ست فردوس.
فتون: عندي فكرة حلوة اوي.
فريد: قولي.
فتون: بص يا عم...
ليث: و دي هتجيب معاها؟
تالا: الله الفكرة حلوة اوي.
ادم: هي من النوع الرومانسي ايوه.
ليث: طيب، و الله لاطلعه عليها بعد ما ترجع.
ليث: انا ماشي.
الكل روح للقصر. ليث راح لمكان نعمان.
نعمان(بتعب): ليث ابوس ايدك وديني اي حاجة بسيطة.

ليث(بحدة): يا حمار بتدمر نفسك. كل اللي هعمله معاك هو اني هساعدك ترجع زي الاول يا نعمان...
نعمان: طب طب هعمل ايه؟
ليث: وديني دراعك.
ليث ودي حقنة لنعمان. و امر الحارس يجبوله اكل.
ليث: خلي عندك عزيمة يا بطل.
ليث خرج من مكان نعمان و طلع علي اوضته.

-في مكان تاني.
عند حياة.
حياة(بعصبية): الحيوان الحقير الزبالة الزفت الطين.
حياة(بعصبية): مفكرني هرجعله بسهولة يعني. و علي اساس هرجعله مثلا. ده كداب.
حياة دخلت الحمام خدت دوش ريح اعصابها. و خرجت لبست.
حياة لبست تي شيرت لغاية الركبة باللون الاسود شوريت قصير باللون الاحمر. و لمت شعرها علي شكل كحكة عالية.
حياة: اوف انا جعانة.
حياة: انا مش هزعل علي حد خالص انا هعدي كام يوم و هروح اجيب اخواتي و بس.

حياة دخلت و بدأت تحضر عشاء بسيط ليها. و النسكافية.
الباب خبط.
حياة راحت و هي ماسكة في ايديها كوباية النسكافيه و فتحت الباب.
حياة: انت بتعمل ايه هنا؟
ليث: حبيبتي وحشتيني اوي.
ليث كان ماسك شنط في ايده الاتنين قرب من حياة و حضنها جامد.
حياة: ابعد عني يا حيوان انت.
ليث: كلمة حبيبي طالعة منك عسل.
حياة(برفعة حاجب): انت ايه اللي عملته ده و ايه اللي بتقوله و ايه اللي جايبك اسااسا؟

ليث: كدة يا حبيبتي. ده انا لسة راجع من سفر و جايبلك هدايا كتير.
ليث دخل و حط الشنط اللي في ايده علي الترابيزة.
و خرج جاب شنطة سفر دخلها و قفل الباب و حياة واقفة مندهشة من اللي بيحصل حواليها.
حياة لقت ليث بدأ يتجول في الشقة.
حياة(بعصبية): انت يا زفت انت. بتعمل ايه؟
حياة(بعصبية): هو فرح العمدة اخرج بره يلا. بنام بدري.
ليث: يا خلاثي علي العسل.
حياة(لنفسها): ليث و خلاثي و عسل!

حياة(بعصبية): ياض انت غور من هنا انا مش ناقصة كلمة من الجيران.
ليث قرب من حياة و مسكها من خصرها و قربها منه.
ليث: فيها ايه؟ و كمان مين يتجرأ يجيب سيرتك بكلمة واحدة بس. و كمان انتي مراتي.
حياة: حاليا ايوه مراتك مش هقدر اكدب بس هنطلق لغاية الفترة دي مش عايزة اشوف وشك و لا حتى بعد ما نطلق، بره بكل هدوء كدة زي ما جيت زي ما تطلع.
ليث ساب حياة و قعد علي الكنبة و حط رجل علي رجل.
ليث: جبتلك هدومك علفكرة.

حياة: متشكرين. بره.
ليث: طب كوباية ماية.
حياة(بتنهيدة): طيب.
-حياة دخلت المطبخ جابت كوباية ماية و خرجت لقت ليث نام علي الكنبة.
حياة: يا انت. انت. ما تصحي.
ليث(بخضة): ايه؟
حياة(بصدمة): انت كنت نمت؟
ليث: آسف نمت غصب عني بس انا منمتش بقالي تلت ايام.
حياة: مش هتحكيلي قصة حياتك. اهي الماية اتفضل اخرج.
ليث: ما هو انا نسيت اقولك.
حياة: انجز.
ليث: ناوي اقعد معاكي هنا لغاية ما جنابك ترجعي معايا البيت.

حياة: يبقي الموت اسهل ليك. بره.
حياة: قسما بربي يا ليث لو مخرجتش لاصوت و الم عليك الناس.
ليث: طيب تصبحي علي خير يا حبيبتي.
ليث باس رأس حياة و دخل اوضة حياة و نام علي السرير اترمي.
حياة(بصدمة): مين ده؟
حياة: لا انا اكيد مش بحلم لان الشنط هنا.
حياة اترمت علي الكنبة.
حياة: اووووووووووف. هو انا هقعد هنا لا اقوم و اخرجه بره البيت.
حياة قامت بسرعة و دخلت اوضتها لقت ليث نايم علي بطنه و نايم نوم عميق.

حياة(بخفوت): ليث ليث.
حياة بدأت تقلع الجذمة ل ليث و غطته و خرجت قعدت علي الكنبة.

-في الصباح الباكر...
في قصر ليث.
نازلي: وسعوااااااااااااا...
ادم: يا هبلة بطلي شوية.
نازلي: انا برضو اللي هبلة...
ادم: ايوه. عايزة ايه؟
نازلي: كريم هيخرجني من اول اليوم.
ادم: طيب مبروك.
نازلي: تصدق انك جذمة.
ادم: احترمي نفسك علشان مقلبش.
محمد: وحدوووا الله...
نازلي و ادم: لا إله الا الله.
محمد: مالكوا بتتخانقوا ليه؟
نازلي: هو اللي بدأ.
محمد(بصدمة): ادهم!
ادهم(ببرود): اتعود يا محمد.

ادهم سابهم و طلع علي اوضته.
نازلي: في ايه مالك مصدوم؟
محمد: ده ماسك الكتب في ايده.
نازلي: هي الكتب معصية و لا ايه؟
محمد: دول كانوا بيرشوا المدرسين و ينجحوا. ادهم ماسك كتاب في ايده.
نازلي: اااااااه. انا خارجة باي.
ادم: مش قالك اتعود يا محمد.
محمد: حاضر يا باشا. تؤمر بحاجة تانية؟
محمد: انا غاير من وشكوا...
نازلي: هاي كريم.
كريم: هاي نازلي. وحشتيني.
نازلي(بخجل): و انت كمان.
كريم: تحبي نبدأ علي مزاجي؟

نازلي: تمام ماشي براحتك.
كريم: يلا بينا...
محمد: ايه يا عصافير الحب.
كريم: ازيك يا ميدو.
محمد: فصلتني يا عم غور من وشي.
كريم(بضحك): ما ده المطلوب.
نازلي: باي يا ميدو.
محمد: بت هضربك.
كريم: باي.
كريم مشي بعربيته و معاه نازلي و محمد جاب عربيته و ركبها و مشي بعربيته.
في القصر.
فردوس: فين طنط يا ادم؟
ادم: في اوضته.
فردوس: فين حور؟
ادم: في اوضتي.
فردوس: طيب.
فردوس: نعم يا اخويا؟!
فردرس: بتعمل ايه في اوضتك الهانم؟

ادم: نايمة. و متصحهاش علشان مزعلكيش مني.
فردرس: هي اختك و لا اختي؟
ادم: اختي. و يلا روحي شوفي حماتك المستقبليه.
فردرس: اه يا قليل الادب...
ادم: سبنالك الادب.
فهد: في ايه؟ ايه يا ادم عملت ايه؟
ادم: مفيش و معملتش حاجة.
فردوس: انا راحة لطنط.
فهد: هأجي معاكي اطمن عليها و اروح الشغل...
فردوس: طيب.
فهد و فردوس راحوا لاوضة صفاء و خبطوا.
صفاء: ادخل.
فهد: صباح الخير يا امي.
صفاء: صباح النور يا حبيبي.

فردوس: صباح الخير يا طنط.
صفاء: صباح الورد...
فهد: اشمعنا هي صباح الورد و انا صباح النور.
صفاء: ياض لم نفسك.
فردوس: غيور. منزلتيش ليه يا طنط؟
صفاء: مفيش عادي. حبيت انعزل كام يوم...
فهد: طب و نشوف عيونك الجمر دي ازاي؟
صفاء: يا حبيبي تسلميلي.
فردوس: طب انا هقعد معاكي لغاية ما تيجي تنزلي.
صفاء: يا بنتي.
فهد: ايوه يا ماما قعدة فردوس حلوة اينعم مجربتهاش بس الايام جاية، صح يا فردوس؟

فردوس(باحراج): روح شغلك يا فهد.
فهد: عيوني.
فهد نزل و ركب عربيته و راح للشغل.
صفاء: عملتوا ايه امبارح؟
فردوس: حياة اتعصبت اكتر و سابت ليث و مشيت.
صفاء: شكلها هتتعبه...
فردوس: للاسف ايوه. هو يستاهل.
صفاء: طالع لابوه يا بنتي. كان دايما يعمل كل حاجة و ميحسبش للايام الجاية و لا يهمه فراق شخص بس بعدين بيندم.
فردوس: شكله عمو كان صعب.
صفاء: اصعب من ليث يا بنتي.
فردوس: و حضرتك كنتي بتستحمليه ازاي؟

صفاء: الحب يا بنتي. زي ما حياة استحملته بس هي مقدرتش تستحمل كتير.
فردوس: ربنا هيعوضك خير يا طنط.
صفاء: حبيبتي.

-في مكان تاني...
عند حياة.
حياة كانت نايمة علي الكنبة و هي بتتقلب وقعت علي الارض.
حياة(بوجع): آآآه.
حياة(بنوم): هي الساعة كام اوف و لا انا فين هو انا بعمل ايه ايه اللي بقوله ده اساسا.
حياة(بنوم): لاكون اتجننت. اوف بقي.
حياة فتحت عينيها و قامت غسلت وشها و خرجت راحت اوضتها لقت ليث لسة نايم.
حياة: و بعدين بقي في الزفت ده.
حياة فتحت دولابها براحة و طلعت اسدال. و بدأت تصلي.

ليث قام من نومه و خرج بره الاوضة لقي حياة بتصلي. انبسط منها.
ليث دخل الحمام غسل وشه و حاول يفتح الدوش معرفش.
ليث: حياة خلصتي؟
حياة: عايز ايه يا زفت انت؟
ليث: مش عارف افتح الدوش.
حياة: احسن اطلع البس و اخرج امشي من هنا البيت مش مناسب لجنابك.
ليث: يا بت.
حياة: مليش فيه.
ليث(بصوت عالي): حياة حياة حياة حياة حياة حياة حياة. حياة حياة حياة حياة حياة حياة حياة حياة.
حياة(بزهق): اوووووف طيب طيب.

حياة دخلت الحمام. و اول ما دخلت شهقت.
حياة: انت مش لابس ليه؟
ليث: واحد هيستحمي يلبس ليه؟ و كمان الفوطة مش عجباكي يعني.
حياة(بزهق): طيب طيب. يا رب خلصني منه في اسرع وقت.
حياة قربت من ليث و حاولت تفتح حنفيه الدوش معرفتش.
حياة: ما انا لسة مستحمية امبارح، خلاص حطيت البركة.
ليث: اعمل ايه؟
حياة: اوووووف. معرفش بقي اتصرف.
ليث حاول يفتح الحنفيه و حياة واقفة جمبه في البانيو...
حياة: ها؟
ليث: عندك مفك عادة او صليبة.

حياة: هو يعني ايه عادة و يعني ايه صليبة بنسي الفرق ما بينهم دايما.
ليث: هموووت.
ليث حاول يفتح الحنفيه تاني.
حياة(بشهقة): الله يخرب بيتك. غرقتني ماية.
حياة(بصوت عالي): عااااا. اقفلها اقفلها.
ليث: علي اساس انا عارف يعني. الحمد لله استحميت طبيعي.
حياة(بضحك): الماية قوية اوي اقفلها.
ليث: بتضحكي ليه؟
حياة(بضحك): تصدقني لو قولت معرفش.
ليث: اقفلي المحبس.

حياة كانت هتخرج من البانيو بس اتزحلقت و مسكت في ليث و وقعوا هما الاتنين.
حياة(بوجع): آآآه ضهري الله يسامحك يا ليث.
ليث: ما انتي وقعتيني معاكي.
حياة: هو يوم اسود من اوله. و الماية غرقتنا اوي.
ليث: معلش بقي مكنش قصدي.
حياة: انت لسة هتتكلم معايا قوم ياض من عليا.
ليث: يا واد يا جامد انت.
حياة: ظريف. وسع.
ليث قام وقف و حياة قامت و راحت قفلت المحبس...
حياة: معاك هدوم يا زفت انت؟
ليث(بحدة): حياة اتكلمي عدل.

حياة: و الله لو مش عجبك في باب بره اهو اخرج منه و متجيش تاني.
-ليث كان لسة هيتكلم بس افتكر كلام ادهم...
ادهم: اتخلي عن غضبك شوية.
ليث: انا اقدر برضو يا حبيبتي. و اه معايا هدوم تيجي تلبسيني انتي.
حياة(بسخرية): ها شكلك بتحلم يا بابا...
حياة: لو عايز تستحمي استحمي بقي من الطبق اللي فيه ماية في الارض. باي يا فتي.
حياة سابته و راحت اوضتها غيرت هدومها.

حياة لبست بنطلون قماش اسود طويل نوعا ما و عليه تي شيرت دهبي ب ¾ كم و قصير مبين جزي بسيط من بطنها. و جففت شعرها و سيبته.
حياة: يا تري ناوي تغور امتي؟
ليث: الاكل فين؟
حياة: معرفش.
ليث: و انا كمان معرفش.
حياة(بعصبية): اوف يا الله. هخش احضر فطار علشان اكل...
ليث: طيب يا حبيبتي.
حياة(بحدة): متقولش حبيبتي.
حياة سابت ليث و بدأت تحضر الفطار و حطته علي السفرة و بدأت تأكل و لقت ليث بيقعد و بيأكل هو كمان.

حياة: هتمشي امتي؟
ليث: لما انتي تمشي.
حياة: انا ماشية دلوقتي.
ليث: بجد ناويتي ترجعي البيت معايا.
حياة: لا طبعا راحة شغلي.
ليث: نسيت اقولك مفيش خروج من هنا الا علي بيتي.
حياة: و يا تري هتمنعني ازاي؟
ليث: الباب مقفول عادي جدا.
حياة: معايا نسخة تانية.
ليث: اللي هي دي؟
حياة: يا ابن ال.
حياة: هات مفاتيحي.
ليث: ابدا. و انا واخد اجازة في الشغل فاتعودي بقي يا قلب ليث.
ليث قام و كان هيمشي.

ليث: اول ما تكوني مستعدة تسمعيني زي ما كنت بسمعك تعالي و انا هحكي كل حاجة.
ليث ساب حياة قاعدة محتارة و حطت رأسها بين ايديها.
حياة: يا رب.
حياة قامت دخلت اوضتها و قفلت الباب عليها و فضلت في اوضتها طول اليوم. ليث قعد علي التلفزيون.

-في مكان تاني.
عند فريد.
فريد: يا رب يا رب يا رب.
فهد: في ايه يا ابني؟
فريد: عايز اتجوز. مش كفاية كدة ده حتى مخطبتش هي المصايب مش بتعدي و لا ايه؟ مكتوب علينا مصايب.
فهد: قول الحمد لله.
فريد: انا غاير يا شيخ. حرام عليك يا ليث انت و حياة مش مسامحكوا بس...
فهد(بضحك): طيب يا شحات.
فريد نزل ركب عربيته و راح علي المستشفي.
فريد: لو سمحت الدكتورة فتون فين؟
ممرضة: في مكتبها...
فريد: تمام شكرا.

فريد سابها و راح ناحية مكتب فتون و دخل بسرعة.
فتون(بخضة): فريد.
فريد(بصدمة): بتعملي ايه؟
فتون: بعمل ايه مثلا بكشف و حضرتك قطعت الكشف اتفضل بره.
فريد: و النبي و انا بقي هفضل و انتي بتكشفي يلا...
فتون: اوف طيب.
فتون فحصت الشاب اللي قدامها بتوتر تحت نظرات فريد.
فتون: تمام كدة هبعتك للدكتور نهلة تعملك اشاعة.
شاب: تمام يا دكتورة.
فتون: ايه اللي جابك؟
فريد: انتي كل المرضي رجالة؟
فتون: في كدة و كدة ستات و رجالة.

فريد: بصي بقي بعد الجواز مش هتكشفي الا علي ستات تمام. غير كدة مفيش شغل خالص.
فتون: اه اه ان شاء الله طبعا. جاي ليه؟
فريد: ايه وحشتيني.
فتون: طيب ميرسي.
فريد: انتي غاوية رزالة لما اقولك وحشتيني قولي و انت كمان وحشتني هكذا.
فتون: ان شاء الله لما نتجوز...
فريد: خديني علي قد عقلي خديني.
فريد: اطلبي غداء اتغدي معاكي و ارجع تاني.
فتون: طيب...

-في مكان تاني...
عند حاتم.
حاتم: ست الكل.
هند: نعم يا حبيبي.
حاتم: كنت ناوي اتجوز ان شاء الله.
هند قعدت تزغرط( أم مصرية بقي?????? ).
هند(بفرحة): بجد يا حبيبي؟
حاتم: اهدي بس يا حاجة اهدي.
هند: عينك علي حد و لا ادورلك انا.
حاتم: لا انا حطيت الفكرة في دماغي لسة بقي، بعد فتون ان شاء الله.
هند: عيوني يا حبيبي، اخيرا هشوفك و انت عريس.
حاتم: بحبك. يلا عن اذنك.
هند: مشوفش فيك حاجة وحشة ابدا يا حبيبي.

حاتم نزل و ركب عربيته.
-( باباه كان جايب عربية ليه بسيطة علي قده بالقسط )...
حاتم طلع تليفونه و اتصل بحد...
الخط اتفتح.
حاتم: الو يا تالا.
تالا(باستغراب): ايوه مين؟
حاتم: مش مهم هتعرفي بليل لو جيتي و اتقابلنا.
تالا: انت غبي يا ابني. مين انت اسااسا؟
حاتم: هتعرفيني لما تقابليني و متخافيش.
حاتم: مستنيكي في(). كمان ساعتين.
تالا: بس.
حاتم: قولتلك متخافيش حتى جيبي حراسك.

حاتم قفل التليفون و راح للكافيه اللي قال عليه. و استني الساعتين.
و بعد فترة تالا جت و كان معاها حراس.
حاتم: تالا.
تالا(بصدمة): هو انت؟
حاتم: علشان كدة قولتلك متخافيش، ممكن تقعدي.
تالا: طيب.
تالا: حضرتك عايز مني ايه؟
حاتم: بصي بقي يا ست تالا. انتي مش فاكراني بس انا فاكرك معتقدش اني في يوم نسيتك اصلا.
تالا: انت مين؟ و ليه بتقول كدة؟ و تعرفني منين؟
حاتم: انا يا ستي حاتم مأمون الاول علي الدفعة.

تالا: ايوه صح. انت هو حاتم.
حاتم: ايوه انا يا ست تالا.
تالا(بدموع): ايه اللي فكرك بيا.
حاتم: اني بحبك. و اسااسا انا منستكيش علشان افتكرك.
تالا(بصدمة): انت كمان؟!
حاتم: ايه هو حد غيري بيحبك و لا ايه؟
تالا(بخجل): انا انا كنت بحبك من ايام الجامعة.
حاتم(بابتسامة): و الله انتي هي بنت الحلال اللي امي بتدعي ليا علشانها.
تالا: انا لازم اروح.
حاتم مسك ايد تالا و قعدها تاني.
حاتم: اهدي يا تالا. هقولك حاجة.

تالا(باحراج): قول.
حاتم: موافقة تتقبليني بكل احوالي و بحالتي المادية اللي انا فيها...
تالا(بخجل): عن اذنك يا حاتم. باي.
تالا سابت حاتم و طلعت تجري و ركبن عربيتها بسرعة و روحت علي قصرها...
حاتم: اوف هم و اتشال، يا رب توافق...
تالا روحت القصر و طلعت اوضتها و رمت نفسها علي السرير.
تالا: اوف مش مصدقة حاتم بيحبني.
تالا: هو حيوان سابني و سافر. بس انا لسة بحبه.
تالا: اوف يا رب نورلي طريقي.

تالا غيرت هدومها و نامت.

-في مكان تاني...
عند ليث و حياة.
ليث راح لحياة و خبط علي باب اوضتها.
حياة: افندم؟
ليث: مش هتتغدي و لا تتعشي.
حياة: لا شكرا.
ليث: طب ممكن تفتحي دقيقة؟
حياة: خير؟
ليث: نتكلم شوية علشان زهقان...
حياة: لا شكرا مش عايزة اتكلم. و لو انت زهقان روح اي مكان يجي علي هواك و براحتك.
ليث: حياة ليه عايزة يبقي في مسافات بينا.
حياة: انت اللي بنيتها. متجيش تحاسبني دلوقتي. و اي سبب ممكن تقوله مش هيكون مقنع.

ليث: بس مظلوم و كنت ناوي اخلص كل حاجة و نعيش انا و انتي و نبدأ حياتنا سوا و نخلف و نعيش سعداء.
حياة: اللي انت بتتمناه نهاية رواية رومانسية يا ليث. مستحيل المشاكل تخلص.
حياة: هسألك سؤال واحد. لو مثلا انا اقتنعت انك مظلوم و مش بتحب حد غيري و الكلام ده. ايه تبريرك اني اشوفك مقرب علي بنت تانية.
ليث: و الله يا حياة انا هفهمك كل حاجة بس افتحي و نتكلم...
حياة: مش.
و حياة ملحقتش تكمل كلامها و سكتت.

ليث: حياة ردي. حياة سمعاني طيب حصلك حاجة.
ليث سمع صوت حاجة بتتكسر.
السؤال: يا تري حصل ايه؟

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة