قصص و روايات - قصص رائعة :

رواية شاطئ الجمر للكاتبة لولو الصياد الفصل الرابع عشر

رواية شاطئ الجمر للكاتبة لولو الصياد الفصل الرابع عشر

رواية شاطئ الجمر للكاتبة لولو الصياد الفصل الرابع عشر

وتين بحزن وهى تتنفض بعيد عنه: بس انا وتين يا نادر مش رقيه...
نادر بتوتر: وتين انا مش...
وتين: مفيش داعى واضح انك كنت فاكرنى حد تانى وانت بتقرب منى بس مش انا اللى جوزى يتفكرنى واحده تانيه واكون قدامه مجرد سرا ب انا مقبلش بكده...
نادر: قصدك ايه...
وتين: قصدى ان اللى حصل دلوقتي غلطه وحصلت ومقدرش ارجع الزمن لورا علشان امنع اللي حصل علشان كده دى اول واخر مره هيحصل كده...

نادر: بس اظن ده حقى الشرعى يا وتين ولا ايه...
وتين بعصبيه: كسر حوقك حق ايه يا ابو حق انت معندكش دم تفتكر يا سعاده البيه انا لو عملت كده وزكرتلك اسم راجل غيرك هتعمل ايه...
نادر بغصب: هدفنك مكانك...
وتين: احمد ربنا بئه انى معملتش كده وريح نفسك كده وابعد عنى يا نادر الا ورحمه امى هطلع جنانى عليك...
وتركته وذهبت الى الحمام واغلقت الباب عليها...

نادر لنفسه: اوف انا ايه اللى عملته ده ازاى اعمل كده بس انا مش بحبها انا بحب رقيه بس وغصب عنى حصل كده بس انا برده جرحت كرامتها اوى يووه وانا اعمل ايه يعني اللى حصل حصل وكويس انها جت منها انه مش هيحصل: كده تانى لانى مش عاوز اخون ذكرى رقيه تانى...

فى الحمام فتحت وتين الدش ودخلت تحت الماء دموعها تنهمر بشده كلما تتذكر ان نادر قام بكسر فرحتها بتلك الطريقه فقد غرس الحزن والالم بقلبى لماذا فعل ذلك ولماذا انا اشعر بالالم هكذا وبتلك الطريقه هل لانى احببته لالا لم احبه لا يا وتين لقد احببتى نادر وبشده فهو اولا واخيرا زوجك ولكن كسر قلبى ولن اسامح في هذا لن اقبل ان تتحطم كرامتى ويداس عليها من اجل حبى له تقوى يا وتين فانتى لست فتاة ضعيفة فانتى قويه وتحملتى الكثير من الصدمات والآن لن تكونى ضعيفه ابدا مهما حدث...

فى نفس الوقت كان سيف يتحدث الى والده بوجود والدته وسوزان...
سيف: بابا انا عاوزك فى موضوع...
منصور: خير يا ابنى ان شاء الله...
سيف: انا عاوز اتجوز سوزان...
سوزان: بحرج ووجها احمر: طيب عن أذنكم انا...
سيف وهو يمسك يدها يمنعها من الذهاب: لا طبعا لازم تقعدى علشان تقولى رايك...
شهيره: ههههههه احرجتها يا مجنون...
منصور: وانا معنديش مانع اهم حاجه رأى سوزان...
سيف: وهو ينظر لها بتوتر: وانتى رأيك ايه...

شهيره: سيبها يا ابنى براحتتها...
سيف: بتصميم: ها رايك ايه...
سوزان: بكسوف: موافقه...
سيف: هيييييييه موافقه خلاص الجواز اخر الشهر...
منصور: ازاى يعنى بسرعه كده...
سيف: والله لو ما اتجوزت آخر الشهر لكون منتحر...
منصور: خلاص خلاص موافق...
شهيره: مبروووك يا ولاد الف مبروك...
سوزان وسيف: الله يبارك فيكم...

مارلين: هههههههههه أخيرا هاخد حقى...
سهر: وانتى عملتى كده ازاى...
مارلين: ولا حاجه دخلت صورته شويه مع سهيله وخلصنا بس محصلش اكتر من كده...
سهر: وهتعملى ايه بالفيديو ده...
مارلين: ولا حاج هبعته للمدام على الواتس علشان تتعلم ازاى متمدش أيديها على مارلين تاتى ابدا ولازم ادمرها...
سهر: دماغك دى سم...
مارلين: ههههههههه دى اقل حاجة عندى...
فى غرفه وتين خرجت من الحمام تترتدى البرنس وتجفف شعرها بالفوطه...

نظر لها نادر نظره اعجاب شديدة كانت فى غايه الجاذبية ولكن لا تعيره انتباه...
وتين: وهى لا تنظر له: انا هنقل حاجتى اوضتى...
نادر: ازاى يعني انتى ناسيه اننا متجوزين...
وتين: طظ انا ميهمنتش حد وانا مش هعمل غير الا اللى انا عاوزه وبس...
نادر بعصبيه: انتى عاوزه تعندى وخلاص...
وتين: لا يا نادر بيه انا بسيبك لذكرياتك وبس وبعدين فى حاجه كمان...
نادر: خير...
وتين: انا عاوزه أطلق...

نادر: بعصبيه: وانا مش هرد عليكي دلوقتى لانى عارف انك متعصبه...
وتركها ودخل الحمام...
ارتدت وتين ملابسها ونزلت الى الاسفل وتبعها نادر...
سيف: بفرحه: يا هلا يا هلا...
نادر: ايه مالك مبسوط كده ليه...
سيف: ده انا طاير من الفرحه...
شهيره: اخوك خطب سوزان ووافقت والفرح اخر الشهر...
وتين وهى تحتضن اختها: مبروووك يا حبيبتي...
نادر: مبروك يا سوزان مبروك يا سيف على الله بئه تعقل...

سيف: ان شاء الله ده لو مكنش عقلى راح منى على اخر الشهر...
الجميع: هههههههههههههه...

صعدت وتين الى غرفه نادر لتنقل اشيائها وكانت تلم كل اشيائها حينما جاءت رساله الى هاتفها فتحت وتين الرساله وكانت الصدمه انه رقم غريب ارسل لها فيديو لزوجها مع فتاه ما فى وضع مخل تساقطت دموعها وجلست ارضا تبكى بشده فلقد خانها حبيبها وزوجها بكل دم بارد لالا لقد اكتفيت منك لا اريد المزيد من الجروح يكفى ما بى الى الان الى متى سوف اتحمل تلك الصدمات الى متى سوف اكون قويه يكفى يا نادر لقد طفح الكيل ولم اعد اطيق ان اجرح ثانيه...

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة