قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية حب مرفوض للكاتب عبد الرحمن أحمد الفصل الثامن

رواية حب مرفوض للكاتب عبد الرحمن أحمد الفصل الثامن

رواية حب مرفوض للكاتب عبد الرحمن أحمد الفصل الثامن

سلمى: سلام
مي: البت دارين مجتش ليه، انا رايحة مشوار كدا وجاية ماشي
سلمى: ماشي.

سلمى: ايه دا بس المية خلصت انا عطشانة
شهد: طب هروح اجيب مية، وجاية بسرعة
سلمى: بسرعة علشان عطشانة اوي
شهد: حاضر ياختي اصبري الله
سلمى: ههههههه ماشي
شهد تروح تجيب مية وسلمى لوحدها في الاوضة ويدخل عليها واحد لابس لبس دكتور ويديها حقنة منوم
وسلمى تحاول تصوت وتقاوم لكن في الاخر تنام بسبب المنوم.

كريم: الو، ازيك يا دارين
دارين: هههههه انت لحقت انت لسى سايبني بقالك ساعة
كريم: ههههههه بصراحة كدا عايز اعرف ردك
دارين: في ايه علشان نسيت
كريم: ان انا بحبك
دارين: اممممم، وانا كمان
كريم: بتقولي ايه، لا والله، بتهزري صح
دارين: ههههههههه لا مش بهزر
كريم: اخيرا، ربنا يخليكي ليا
دارين: اممم وانت، يلا بقا اقفل علشان رايحة لسلمى المستشفى
كريم: حاضر يا دارين، مع السلامة
دارين: سلام.

في المستشفى
شهد ترجع الاوضة ومتالقيش سلمى وتترعب وتلف الاوضة كلها وتخاف اوي...
شهد: لو سمحت يا دكتور مشوفتش المريضة اللي كانت في الاوضة دي
الدكتور: لا مشوفتش حد
شهد بعصبية: ازاي دي كانت هنا
احمد يوصل على زعيق شهد
احمد: فيه ايه يا شهد؟
شهد: روحت اجيب مية ورجعت مالقتش سلمى في اوضتها مع اني سيباها في الاوضة
احمد: ازاي يعني، وانت يا دكتور ازاي متعرفش راحت فين.

الدكتور: انا كنت من شوية هنا وكانت موجودة لكن معرفش راحت فين
احمد بعصبية: الكاميرات اللي هنا فين
الدكتور: تعالى حضرتك معايا
احمد يخش اوضة الكاميرات ويتفرج على كل الفيديوهات من وقت قريب ويتفاااجئ ب واحد لابس لبس دكتور
وخارج من اوضة سلمى وبيزق العربية اللي عليها سلمى ويخرج ويركبها في عربية ويمشي
احمد بعصبية: ازاي الهبل دا يحصل دا هنا
الدكتور: اهدى بس حضرتك.

احمد: اهدى ايه، مريضة تتخطف من المستشفى وتخرج عادي كدا، فين المراقبة وفين الادااارة
الدكتور: حضرتك دا لابس لبس دكتور يعني اكيد محدش هيعرف انه هيخطفها
احمد يزعق جامد ودارين توصل وتعرف اللي حصل من شهد واحمد ينزل من المستشفى جري وهو راكب العربية الموبيل يرن
احمد: الو مين؟
امجد: ازيك يابو حميد ليك وحشة والله
احمد بعصبية: فين سلمى؟
امجد: اهدى بس كدا
احمد: بقولك فين سلمى.

امجد: سلمى هنا عندنا مشرفانا لحد ما حضرتك تنفذ المطلوب
احمد: اقسم بالله لو لمست شعرة منها لخليك تتمنى الموت ومش هتشوفه
امجد: بص لو عايز حبيبة القلب يبقى تجيب كل الورق اللى معاك
وتبعد عن طريق عاصم المصري، مفهوم
احمد: حاضر بس لو قربت منها والله ماهرحمك يا امجد
امجد: متقلقش السنيورة بتاعتك هتفضل هنا لحد ما تجيب الورق، تمام، والميعاد والمكان )
وتيجي لوحدك علشان تضمن ان حبيبة القلب متتقتلش، تمام.

احمد بتوعد: ماشي.

في فيلا احمد
خالد: مالك يا احمد جاي متعصب كدا ليه
احمد: سلمى اتخطفت يا خالد
خالد: ايييه ازاي
احمد: اتخطفت من المستشفى وانا جاي الكلب اللي اسمه امجد كلمني وهددني وقلي يا اجيب الورق يا يخلص عليها
خالد: يابن الكلب يا امجد انت وعاصم
احمد: بص بقا يا خالد انت وكريم، الورق دا يتعمل منه 5 نسخ كمان وهتيجو معايا انت وكريم وهتستخبو
كريم: ماشي تمام وبعدين
احمد: ابعت نسخة من الورق للنائب العام واحنا رايحين.

كريم: هو المفروض تقابله امتى
احمد: النهاردة الساعة 11 بليل في المكان دا
كريم: تمام ماشي
احمد: جاهزين يعني، خلو بالكو يا نرجع النهاردة واحنا واخدين حقنا ومعانا سلمى يا، نموت
خالد: تمام واحنا جاهزين
احمد: معاكو سلاح
كريم وخالد: ايوة
احمد: طب يلا ابعت نسخة للنائب العام وبلغه بالمقابلة ونسخة للمديرية وبلغهم وهات نسخة وسيب 2 هنا
كريم: ماشي اعتبروا حصل.

احمد: دلوقتي هناخد حق اللى ماتو واللي عايشين كمان، ربنا معانا.

مي: الو يا دارين انتي فين
دارين: انا مع شهد، سلمى اتخطفت يا مي
مي: ايييه، امتى وازاي
دارين: من حوالي 3 ساعات، اتخطفت من المستشفى
مي: يالهوي، طب هنعمل ايه
دارين: معرفش احنا قلقانين اوي، اكيد احمد وخالد وكريم راحو هناك
مي: طب انا هكلم خالد دلوقتي، وهجيلكو
دارين: ماشي.

موبيل خالد يرن
خالد: ايوة يا مي
مي: صحيح، سلمى اتخطفت؟
خالد: ايوة واحنا رايحين دلوقتي نجيبها
مي: خلي بالك من نفسك يا خالد علشان خاطري دول عصابة وصعب تواجهوها لوحدكوا، علشان خاطر خلي بالك
خالد: حاضر ولو اتكتبلي اني اعيش هرجع وهتجوزك ولو مت ادعيلي واعرفي اني كنت بحبك وناوي اتجوزك يا مي
مي بعياط: متقولش كدا ان شاء الله هترجع
خالد: ان شاء الله، يلا سلام بقا علشان ماشي
مي: سلام.

احمد وخالد وكريم يوصلو المكان وخالد وكريم مستخبيين واحمد يخرج ويمشي شوية كدا ويلاقي امجد واقف
وحوليه بادي جاردز كتير ومعاهم رشاشات ومسدسات وواقفين واحمد وقف
احمد: جيتلك اهو ولوحدي
امجد: فين الورق؟
احمد: فين سلمى الاول
امجد يشاور بايده وواحد يجيب سلمى، سلمى تجري على احمد وتحه وتعيط واحمد يطبطب عليها
احمد: وادي الورق اهو، عايز حاجة تاني، يلا يا سلمى.

امجد: استنى استنى هههههههه انت فاكر دخول الحمام زي الخروج منه
احمد يبتسم: وعايز ايه بقا
امجد: اممم، عايز روحك
احمد: هههههه لا والله، قولها تاني وهديك اللي انت عاوزه، ههههههههههه
امجد: تحب تشوف
احمد: احب بس هتندم
امجد: ههههه لا مش هندم متقلقش
امجد يرفع المسدس على احمد
احمد: روحي العربية يا سلمى
سلمى بعياط: لا لو هنموت يبقى نموت مع بعض
احمد: اسمعي مني، متقلقيش، لو مقدر ليا اعيش هعيش، يلا روحي علشان خاطري.

سلمى تسيب احمد وتروح للعربية وهي بتعيط
احمد: يلا بقا اضرب، والا انت خواف؟
امجد: لا لا مش انا، اتشاهد على روحك بقا
امجد لسة هيضرب على احمد
احمد يطلع مسدس ويتقلب على الارض ويضرب نار و خالد وكريم يطلعو من العربية ويضربو نار وكلو يضرب نار، البادي جاردز يضربو كلهم وكلو يتفرق والبادي جاردز يضربو بالرشاشات وامجد بيضرب
واحمد يقف ورا صخرة كبيرة ويضرب عليهم ويقتل 3 وكريم وخالد جمبه ويقتلو اكتر من 5 واحمد يخرج.

يضرب وكريم يلاحظ ان واحد جاي من ورا احمد وبيوجه المسدس على احمد، كريم يجري جااامد ويقول
احمممممد، احمد يبص وراه والبادي جاردز لسى هيضرب كريم ينط ويوقع احمد ويقتله
كريم: مش قولتلك خلي بالك
احمد: هههههههههه تاني مرة تنقذني، والله مش عارف اقولك ايه
كريم: قوم يلا علشان دول كتير اوي
احمد: الشرطة إتأخرت كدا ليه
كريم: مش عارف بس يلا وربنا يستر
احمد: يارب
سلمى بتتابع من العربية وعمالة تعيط ومنهارة ومرعوبة.

وكلو بيضرب وخالد يضرب ويقتل وواحد يجي من وراه واحمد يشوفه ويقولو خلي بالك يا خالد وخالد يلف
والبادي جاردز يضرب وخالد يقع واحمد يضرب علية ويقتله
ويجري على خالد
احمد: انت كويس يا خالد
خالد بيكح: ايوة الرصاصة جت في كتفي
احمد: خلي بالك والا اقولك ارجع انت العربية علشان الجرح
خالد: لا انا لو هموت هبقى معاكو
احمد: طب خليك معايا
خالد: ماشي
امجد يجري ويقرب من احمد ولسى هيضرب يلاقي الرصاص خلص.

احمد: مش هقتلك بالسلاح علشان انت سلاحك فاضي، تحب اديك سلاح والا تيجي راجل لراجل
امجد: هههههههههه راجل لراجل
احمد: ماشي
احمد وامجد يضربو ف بعض وامجد يوقع احمد واحمد يقوم ويضرب فيه وامجد يرجع لورا ويضرب وامجد
وشه كله غرقان دم ويقع في الارض واحمد يرجع يجيب السلاح وامجد يلاقيه مديله ضهره يلاقي سلاح على الارض جمبه ويمسكه ولسى هيضرب على احمد يجي خالد يضرب عليه 6 رصاصات وامجد يموت.

احمد: حبيبي يا خالد لولاك انت وكريم كنت بقيت ميت النهاردة
خالد: متقولش كدا يا احمد احنا اخوات قبل ما نكون اصحاب
احمد يحضنه وكريم يجي وكلهم يضحكو ويجي البوليس يملى المكان ويشيلو الجثث ويامنو المكان
كريم: لسى فاكرين
احمد: كالعادة بيجو فى الاخر
كلهم: ههههههههههههههه والله فعلا.

احمد: الحمد لله اننا بخير
خالد: ايوة الحمد لله
كريم: ربنا سترها علشان عارف اننا بنعمل خير
احمد: ايوة
الظابط: احنا شيلنا كل الجثث وعايزينكوا في النيابة
احمد: ليه بقا؟
الظابط: اجراءات هنخلصها وهتروحو في ساعتها
احمد: خلاص ماشي روحو انتو واحنا جاين.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة