قصص و روايات - قصص رائعة :

رواية حب تحت مسمى العلاج للكاتبة رهف سيد الفصل الأربعون

رواية حب تحت مسمى العلاج للكاتبة رهف سيد الفصل الأربعون

رواية حب تحت مسمى العلاج للكاتبة رهف سيد الفصل الأربعون

دخل الغرفة تحت مقاومتها الشديدة ودموعها على وشك الهبوط
همس، سبني ياخي انتا مجنون!
كان الرد عليها صفعه هابطه على وجنتها لتسقط على الفراش بالم وهي تضع يدها على وجنتها
همس، انتا انتا بتضربني!
هدر بها بعصبيه وهو يقترب منها
غيد، واكسر دماغك كمان لما اشوف مراتي خارجه وراجعه على اخر الليل وبتضحك يابقى اكسر جسمك مش دماغك بس
نزلت دموعها بصمت وهي تنظر له بحزن مكسوا بغضب.

غيد، شوفي يا همس انتا فايقة بقالك حوالي 4 شهور ونص وانهرده التلات وعزة الله يوم الخميس هاجي اخدك من هنا ونروح شقتنا ونبقى زي اي زوجين طبيعين صدقتي ان انتي مراتي بمزاجك كويس مصدقتيش هتصدقي غصبن عنك
اقترب من وجهها بشده حتى لفحته انفاسه الملتهبه ونظر إلى عينها بقوة مردف
غيد، نصيحه انتي لسة مجربتيش عصبيتي
وغادر مسرع.

ضمت ركبتيها إلى صدرها ببكاء يا له من ابله لقد افسد فرحتها لقد غير مجرى احداث يومي بالكامل من الفرح إلى الحزن
كانت هذه كلماتها التي اردفت بها وهي تمسح دموعها ثم اتجهت إلى الحمام.

دخلت إلى الغرفة وهي تضع الاكياس على الفراش ببرود وبدات بتفحصها ليدخل كالثور الهائج وهو يغلق الباب خلفه
مازن، كنتي فين
لم ترد عليه واكملت العبث بالثياب التي في محتوى الاكياس ليمسك يديها بعنف اكبر وهدر بصوت اعلى واغضب
مازن، ردي! كنتي فيييين!؟
سحبت يدها بعنف وهي تنظر إلى عينه بقوة
ليلي، معتقدش ان انتا غبي للدرجه دي احنا كنا بنشتري شوية حاجات وقايلين لماما.

مازن بعصبيه، خارجين من الساعه 11: 30 الظهر وراجعين 1 بليل ليه كل ده بتشترو شوية حاجات
ليلي ببرود. على فكرة الساعه 12: 30 لسه مجتش 1
مازن بعصبيه، يخربيت برودك عارفة يا ليلي لو اتكررت مره تانيه هعمل فيكي ايه والله العظيم ما هتشوفي نور الشمس تاني ولو وصلت اني احبسك في الاوضة هعملها
نظرت له ليلي بملل واخذت احد الاكياس ودخلت إلى الحمام لتتنفس كانها تريح جبلاً من التوتر.

ليلي، الله يخربيتك يا همس وبيت سنينك السودة
فلاش بااك
نظرت إلى ساعتها بخوف فهي كل عشر دقائق ترفعها وتنظر لها صرخت قائله
ريم، اعااا يا همس حرام عليكي رجعينا البيت
كانت همس تسوق السيارة بملل ونظرت اليها قائلة
همس، ليه هي الساعه كام؟!
ريم، الساعه 11 ابوس ايدك
همس، لسة بدري يا ريم اهدي
ليلي، نهدا ايه يا بنت المجنونه انتي اجوزتنا هيموتونا
همس، خليهم يتادبو كل واحده فيكم متخانقه مع جوزها خليهم يلبسو بقا.

ريم، طب بس هاتي التلفونات نطمنهم وارجعي خديهم تاني يا همس
دخلت إلى احد الحواري وهي تردف ورفعت يدها مشيرة لاحد صناديق القمامه الكبيرة التي تقطن في اخر الشارع
همس، شوفي سله الزبالا اللي هناك دية يا ريم لو قولتي اديني الفون تاني هنزل ارميلك كل التلفونات فيها
ليلي، طب رجعينا انتي خطفانا يا همس
همس، خطفاكم بمزاجكم قولت رجوع دلوقتي مش هنرجع
ريم، يا همس حرام احنا مخلصين شوبينج من ساعتين.

همس، ان شاء الله لو مخلصين من 12 ساعه مش هنرجع دلوقتي
ليلي، طب هنرجع امتى
نظرت همس بساعه كفها بملل، اممم اديكو 3ساعات كمان
ريم بصراخ، الساعة واحدة احيييه ده انا اطلق فيها
همس، خلاص الساعه 12 حلو واللي مش هتسكت وديني ما ارجعكم الا 3 الفجر هه
انهت جملتها وهي تعلي صوت الموسيقى وتغني معها لينظر لها الفتاتان بغيظ
عودة من الفلاش باك.

وقفت اسفل الصنبور وهي تضحك على تصرفاتهم بالخارج لقد كان بالحق يوم ممتع انهت وهي تلف احد المناشف على جسدها وامسكت الاكياس وبدات بالتقليب بينها بحرج وهي تعض على شفتيها بخجل.

فلاش باك
وقفت امام قسم الملابس بخجل وهي تحرك راسها نافيه
همس، انتي هتجننيني يا ليلي
ليلي، لا احنا متفقناش ان فيها قله ادب
ريم، احيه فين قله الادب انك تلبسي كده لجوزك
همس، اسكتي انتي يا اوزعه وانتي لو مدخلتيش هموتك
بدات همس بالبحث بين الاشياء عن الملابس المناسبه بمساعده ريم وليلي
ليلي. لا خلاص كفايه كده
همس، والله النتيجه هتبقى ليكي مش ليا.

ليلي، طب اديكي اشتريتي لريم واشترتيلي وانتي يا فالحه مش هتشتري لنفسك
همس باستغراب، وانا هشتري كده لمين؟!
ريم وليلي بضحك، غيودي
رفعت حاجبيها بطريقه شرسة لتردف
همس، انا مستحيل البس المسخرة دية قدام المرايا حتى
ليلي، وانا نفس الشئ
همس، وضعي غير وضعك
ريم بضحك، سبيها سمعت ان غيد هياخدها على الاسبوع الجاي وهتبقى تلبس كده او اكتر من كده كمان.

فتحت همس عينها على مصرعها لتتفاجئ بالاثنان يهربان وهم يضحكان لتغمض عينها بضيق وسارت خلفهم.

عودة من الفلاش باك
سحبت احد القمصان التي تصل إلى منتصف فخذها عاري الكتفين من الحرير الازرق وارتدت عليه الروب الخاص به وخرجت وهي تمشط شعرها
فتح فمه من هول ما رأى جلست ليلي امامه على الكرسي وهي تضع رجل على الاخرى ليظهر طول ساقيها بالكامل وبدات بتمشيط شعرها نظر لها مازن بصدمه ياللهول هل هذه زوجتي هل هي هذه التي ترتدي قميص يكشف فخذيها بالكامل.

رفعت ليلي شعرها وهي تلاحظ نظرات مازن وهو مازال يفتح فمه ويغلقه كي يستوعب الصدمه خجلت من داخلها ولكنها اردفت بجمود
ليلي، على مهلك لتدخل دبانه في بوقك ولا حاجه
اغلق فمه بحرج وهو يفتح عينه لقد اصبحت طليقه في الحديث لابد ان اختيه قد اثرو عليها بشكل مبالغ
نهضت ريم وهي تتنهد بتعب لتزيح الروب عن جسدها ليظهر كتفيها وما كان يحجب رؤيته ليصرخ مازن بداخله يا الهي انها لا تريد ام تمرئ هذه الليله على خير.

اتجهت ليلي إلى الفراش وهي تدثر نفسها وذهبت في نوم نهض مازن من على الكرسي ليدلف إلى المرحاض والقى بنفسه اسفل المياه البارده حتى يهدا.

كانت واقفه في غرفتها كالمذنبه منتظرة العقاب وهو يجلس امامها يرفع رجل على الاخرة بضيق ممزوج بابتسامة نصر
اسلام، احلى حاجه انك قولتي كل حاجه ودة هيخليني اخفف العقوبة
ريم، يا اوس انا قلت كل اللي انتا عايزو اعمل ليه تاني
وضع يده اسفل ذقنه بابتسامة خبث
اسلام، 30 ضغط يا ريم
فتحت شفتيها بصدمه، هااااه
اسلام، إيه يا قلبي مالك ده انا عامل معاكي اوفر
ريم، 30 ضغط و اوفر
اسلام. يلا دول ساهلين اوووي.

ريم، ده انا لو عملت 3 ابقى قابلني
اسلام، على الارض يا ريم يلا
ريم، يا اسلام بس...
اسلام بحده، على الارض يا ريم
دبدبت بقدمها على الارض وهبطت بجسدها وبدات باللعب
اسلام، 1، 2، 3، 4، 5
ما ان انهى العد إلى الخامسه حتى سقطت ارضا بنهج
ريم، اااه لا مش قادرة اكمل تعبت نظر لها اسلام بحده
اسلام، من الساعه 12 الظهر ل1 بليل متعبتيش وتعبتي من شوية ضغط
ريم، والله مليش ذنب دية هدهد بتاعتك.

نظر لها اسلام قليلا وبدا بمد جسده على طول جسدها وضع كفيه بجانب وجهها وبدا هو بلعب الضغط وهي اسفله عندما يصل اليها يطبع قبله على شفتيها ويصعد مرة اخرى ويكرر هذه الحركه حتى سقط الاثنان في احد بحور العاشقين.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة