قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية بنت الحداد للكاتبة أماني فهمي الفصل الثلاثون

رواية بنت الحداد للكاتبة أماني فهمي الفصل الثلاثون

رواية بنت الحداد للكاتبة أماني فهمي الفصل الثلاثون

في المطار
وصلت سيارات البحيري إلى المطار و نزل الشباب و توجهو إلى الطيارة وجدو ليث يقف في انتظارهم و معه عدد من الحرس
ليث: حمد لله على السلامة يا بهوات كل ده تاخير
مسك بنوم: الله يرض عنك سبني انا هموت و نام
ليث: و منمتيش في بيتكم ليه
مسك بنص عين: بقولك ايه روح اطلع في اي طيارة تانية مفيش مكان
عمار: يالا حبيبتي
صعدو إلى الطيارة و جلسو الحرس في الاسفل و هم في الأعلي.

فكانت الطائرة مكونة من طابقين و كبيرة
رمت مسك نفسها علي الكرسي و غمضت عيونها بنوم و بالفعل استجابت لسلطان النوم و نامت و لم تهتم باحد
اما عمار فقام بفرد الكرسي و رمي نفسه عليه و نام
وقف ليث و الفريدو ينظرون لبعضهم بذهول
ليث: هو في ايه كانهم بقالهم سنة منموش
الفريدو: بجد بيتعبو جدا
ليث بابتسامة: بس شبة الأطفال.

الفريدو بسخرية: ربنا يحميك من الأطفال لما يغضبو ناوي تنام و لا ايه اصلك هتشوف اسبوع عسل هتبقي شكلهم صدقني
ليث بابتسامة: متقلقش شوفت كتير و بستحمل
الفريدو بابتسامة: هنشوف
توجه الفريدو إلى عمار و قام بغلق الحزام عليه و شاور للمضيفة باحضار بطانية و قام بتغطيتة و نام بجوارة
شاور الفريدو لليث ان يفعل مثله فتوجه إلى مسك و اغلق الحزام و فرد الكرسي و خلع حذائها و اخذ بطانية و غطاها جيدا.

جلس ليث بجوار مسك و أغلق الحزام و فرد الكرسي و نام
نام الجميع و بعد حوالى ثلاثة ساعات صحيت مسك على ضوء الشمس يداعب عيونها ففتحت عيونها و جدت ليث يضع راسه قريبا منها بشده فتظرت له بتمعن و لكن بعت عنه بسرعة
فهي طول حياتها لم تنظر لشاب فكان ادم و عمار و شادي بجوارها طوال الوقت حتى وقت دراسة ادم و شادي كان عمار يحتويها
قارنت مسك بين ليث و ايار من كل اتجاة
الجمال ليث ينصر علي ايار
الوسامة ليث ينصر اوسم.

الحنان ليث ينتصر بجدارة
ليث: ايه رحتي فين
مسك: هاااااااا
ليث بغمزة: اللي واخد عقلك
مسك بابتسامة: ااااااه سبته ومشيت
ليث بغيرة: بتحبية
مسك بابتسامة: اوي
ليث بغيرة: و هو عارف
مسك: طبعا بس هو للأسف متجوز
ليث بغيرة: و انتى اذاي تسمحي لنفسك تحبي واحد متجوز عنده عيال
مسك بابتسامة: اه عنده اتنين و واحدة جاية في السكة
ليث: انتي اذاي كده و ذاي قابلة على نفسك تحبي واحد ذي ده.

مسك: و فيها ايه لما احبه و عشقة كمان تعرف اني كتير بتخانق كتير مع لولو عليه
ليث: انتي تقصدي مين
مسك بابتسامة: فروستي فارس ابويا
ليث بابتسامة: خوفتيني يا مسك
مسك: انا جعانة
ليث: اطلب المضيفة
مسك: لا حرام سبهم تعالي نروح احنا
ليث: تمام يالا
قامت مسك و نزلت رجليها على الارض و جدت نفسها حافية القدمين
مسك: انا اتسرقت حد خد جذمتي
ليث بضحك: انا اللي خلعتها علشان تعرفي تنامي
مسك بصياعة: فين الجذمة ياض.

ليث: ياض علي العموم هي تحت الكرسي
بحثت مسك على الجذمة إلى ان وجدتها و لبستها و توجهت إلى المطبخ
المضيفة: تحت امرك انستي
مسك بابتسامة: اصل احنا جعانين و مكنتش عوزة اصحيكم ممكن تعملي اكل
المضيفة بابتسامة: حاضر يا قمر
عادت مسك مكانها بعد ان دخلت غسلت و شها و فاقت اكثر و فعل مثلها ليث و صحت عمار و الفريدو
عمار بنوم: عوزة ايه ميكو
مسك بحنان: يالا مودي اصحي علشان تفطر
عمار: حاضر
مسك: الفرو فوق يالا.

الفريدو: يا بنتي انتى منمتيش غير 3 ساعات
مسك بابتسامة: الحمد لله استكفيت
عمار: هو الحمام منين
ليث: اخر الممر يمين
توجه عمار إلى الحمام و غسل وشه و عاد كانت المضيفة احضرت الطعام و بكثرة كما اخبرتها مسك
جلس الاربعة يتناولون الطعام و لكن صدم ليث من كمية الطعام التي تاكله مسك و عمار
الفريدو بضحك: مالك ليث ده مش اكلتهم اصلا
ليث بذهول: هو الاكل ده هيروح فين.

الفريدو بضحك: صدقني مش عارف هما شبة العصاية بس بياكلو بياكلو
مسك بتذمر: هو انتم بتقرو علينا
الفريدو بضحك: لا اذاي كلي كلي
عمار بزعل: اصلا احنا ملناش نفس و الاكل خلص
ليث: تعالي كلني احسن
مسك ببراءة مصطنعة: يالا مودي نكمل اكل حتى ده في لحمه و طرية
عمار ببراءة مصطنعة: حاضر ميكو
ليث بذعر: بس انت و هي في ايه انا لسه صغير
مسك: ابقي خليك قد كلامك يا عسل
ليث بابتسامة: حاضر يا قطتي.

أعلن كابتن الطيارة عن دخولها المجال الجوي الصيني فجلس الشباب و اغلقو الاحزمة.

في مطار بكين
وصلت الطيارة إلى مطار بكين و اسرع الحرس بالنزول و نزل الشباب
توجه الجميع إلى تخليص الإجراءات القانونية و كان جميع الناس ينظرون للكم الهائل من الحرس و خرجو
عمار: جي هان هناك اهو
مسك: تعالي نروح ليه
توجه الجميع إلى جي هان
عمار بابتسامة: كيف حالك جي هان
جي هان بذهول: اعمار ما كل هذا
عمار بابتسامة: لا تهتم باحد
جي هان: أين ميكو
مسك بابتسامة: انا هنا
جي هان: كم اشتقت إليكي يا ميكو.

ليث بغضب مخيف: احذر نظرك و لسانك يا رجل
جي هان: لم اقصد شي فأنا لم أراهم منذو فترة
عمار: حسنا شباب هيا بينا
لحظات و ظهر اسطول من السيارات يقف و ينزل شخص منها و يتجه اليهم و في لحظة كان الجميع يقفون امام مسك و عمار
الشخص: مرحبا بكم في الصين
الفريدو: من انت
نزل شخص اخر من السيارات اكثر قوة و جمال و توجه اليهم
الشخص: انا لي سي كيونج
الفريدو: لم اعرفك ماذا تريد
لي سي كيونج: اعتقد بإن الانسة تعرف من انا.

بعد الفريدو و نفتحت الدائرة و ظهرت مسك
ليث: مين ده
مسك: معرفهوش
لي سي كيونج: انا من طرف الشيطان
مسك: اه فهمت شكرا لك
لي سي كيونج: رجالي تحت امرك و انا ايضا
مسك ببرود: كما تري سيد كيونج انا معي حرسي و انا بمليون حارس
لي سي كيونج: حسنا مسك
ليث بغضب: لا تنطق اسمها على لسانك.

عمار بهدوء: سيد لي نحن شاكرين افضالك و نشكرك على حسن تعاونك معنا و لكن اسمح لنا بالذهاب فانت تري اننا امام المطار و من المأكد اننا نشعر ببعض التعب فسمح لنا و نشكرك مرة اخري حسن تعاونك
لي سي كيونج: حسنا فأنا انفذ ما طلبة مني الشيطان
الفريدو: شكرا لك
لي سي كيونج: اطمن ايها الفارس الغيور فأنا لا انظر لغير نسائي سوف اترك لكم السيارات حتى تسهل عليكم الحركة و ايضا تم تأمين فندق للراحة لكم
عمار: شكرا لك.

غادر لي سي كيونج و نظر عمار لليث الذي يمسك يد مسك بين راحة يده
عمار بغيرة: ديه ملكي
سحب عمار يد مسك و توجه إلى السيارات و شاور للحرس بالذهاب معه
الفريدو بضحك: اوباااااااااا شكلها هتحلو
ليث: هو مين ده
جي هان: هذا صاحب زعيم اكبر مافيا هنا
ليث: الله
الفريدو: يالا بينا
جلس الشباب في سيارة كبيرة و توجهو إلى الفندق
مسك بجدية: جي هان سوف نبدل ملابسنا و ننزل مرة أخري
ليث: استريحو شوية
مسك: مينفعش ورانا شكل كتير.

صعد الجميع إلى الأعلي و تم فرض الحرس بطول الدور لتامين الشباب
دخلت مسك إلى الجناح و جدت بيه غرفتين نوم فجعلت عمار يشاركها الجناح
و شارك الفريدو ليث في الجناح
ابدل الشباب ملابسهم و نزلو و توجهو إلى احدي الشركات.

فى احدي الشركات
دخلت مسك و عمار و ليث و رحب بهم بشدة مدير الشركة و احضر مترجم
مدير الشركة: نورتم الصين
عمار بالصيني: شكرا لك سيد كيهان
مدير الشركة: انتم تتحدثون الصينية
مسك: بطلاقة
مدير الشركة: هذا سيسهل علينا عملنا
مسك بجدية: سيد كيهان انت تعلم سبب وجودنا و جانا بعد ان اعطي لنا جي هان السعر و لكن ذلك السعر مرتفع بشدة
كيهان: انتم سوف تحصلون على خامات جيدة.

مسك ببرود: هل تعلم بأننا في تلك الصناعة منذو نعومة اظافرنا فلا تتباهي علينا
كيهان: هذا اجود شي ممكن ان تحصلي عليه
عمار: حسنا سيد كيهان ناسف لتضيع وقتك هيا بينا
كيهان بسرعة: لحظة سيدي دعونا نتكلم
مسك ببرود: انا انطق كلمة واحدة اذا وافقت سوف نتفق غير ذلك لا
كيهان: حسنا انستي سوف نتفق
مسك بتخذير: احذر اذي تصور لك عقلك ان تخدعنا فسوف انهي حياتك بدم بارد فأنا صديقة لي سي كيونج.

كيهان برعب: اجود شي سوف تحصلي عليه لا تقلقي انستي
عمار بابتسامة: سوف نري
مسك: حسنا معك السيد عمار و انا سوف أغادر
عمار بالعربي: حبيبتي هتروحي فين
مسك بحنان: هروح شركة الأدوات الكهربائية
عمار: خليكي و نروح مع بعض
مسك: امرك مودي
بعد الشد و الجذر وافق كيهان على المبلغ المدفوع و طلبت منه مسك تجهيز البضاعة في خلال يومين و وافق
كان الشباب طول اليوم يعقدون اجتماعات و يشاهدون الخامات و الأجهزة.

و اخير بعد طول اليوم و انتهاء ربع الشغل القادمين له توجهو إلى احدي المطاعم.

في المطعم
جلس الشباب على تربيزة بكل تعب
الفريدو: بصراحة شابوة ليكم ايه ده
ليث بابتسامة: الله اكبر انتم اذاي كده
عمار بابتسامة: احنا في السوق من صغرنا و بنفهم في البيع و الشرا
ليث: على كده بتشتغلو من زمان
مسك: من حوالى 10 سنين
ليث: اذاي
عمار: اول مرة اشتغلنا جبنا كتاكيت و ربناها و كبرو و نزلنا بعناهم و الناس اشترت مننا علشان تربيه الفراخ بيتي.

مسك بضحك: فاكر لما لولو عرفت و فضل تصرخ و تقول يا انا يا هما في البيت
عمار بضحك: ده كان يوم ذي الزفت يومها خدنا علقة تمام بس تيتة خلتنا ننقل الكتاكيت عندنا على السطح
مسك بضحك: و تاني مرة جبنه حمام و بط و أرانب وربناهم
عمار بضحك: لااااااااا بس المرة اللي اهلي سابو البيت لما جبنا خرفان صغيرة
ليث بضحك: يا مجانين خرفان ليه.

مسك بضحك: اه و الله سافرنا بلد جار لينا و اشترينا خرفان عمر شهرين و جبناهم في عربية و دخلنا البيت و حطناهم فيه و طبعا الريحة غنت عن الكلام و كلنا علقة بس المرة ديه بجد بس جدو فاروق الله يرحمه وقف معانا و امر اننا نكمل
الفريدو بضحك: و عرفتم تبيعو الخرفان و لا فضلت تاكلو لحمة.

مسك بضحك: لا و حياتك بعدها نزلنا اشترينا جواميس صغيرة و ربناهم و لما كبرو خدنا منهم لبن كتير طب نعمل ايه زعنا في المنطقة على لبن صابح و نظيف و فعلا كنا بنبيع وقبل رمضان قررنا اننا بعمل زبادي و جبنة و قشطة و ازر بلبن و الحاجات ديه و فعلا بعنا كل حاجة و لما جيه العيد الكبير الناس اشترت مننا الخرفان و كسبنا
ليث بانبهار: ما شاء الله و عملتم ايه تاني.

عمار بضحك: فاكرة عربية الفول و الطعمية اللي وقفنا عليها
مسك بضحك: بلاش تفكرني ده كان يوم ما يعلم بيه غير ربنا اليوم ده بجد اضربنا
الفريدو بضحك: يعني بتنضربو و بترجعو تعملو المصيبة تاني بس اكبر من اللي قبلها
عمار بضحك: لاااااااا المصيبة اللي جاية كانت اكبر
ليث بضحك: احكو احكو
مسك بضحك: مصيبة ايه
عمار: فاكرة لما نزلنا و شترينا لعب أطفال علشان العيد
الفريدو بضحك: لعب أطفال و انتم اصلا أطفال.

مسك بضحك: احنا اشترينا بومب و صواريخ و بلالين و اسبريه جليد و العيال طول العيد كانو وقفين بالطابور بجانب العجل
ليث: و اهاليكم فين
عمار بضحك: لا خلاص رمو طوبتنا و جدو فاروق قال ادام العيال بتنجح في المدرسة و تفوق محدش ليه دخل
ليث بضحك: و خلصتم جنان و لا لسه
مسك بضحك: لاةطبعا احنا الشقاوة فينا بس ربنا هدينا
الفريدو بضحك: بقي دول منظر ناس عقلة.

عمار: مالك يا عم احنا لسه صغيرين يعني براحتنا كمان احنا و الله الحمد خلصنا جامعة في سن 20 قبل غيرنا
مسك بجدية: اهم حاجة ادام مشين صح يبقي خلاص احنا نفوت في الحديد
ليث بابتسامة: ما انتي بنت الحداد.

مسك بفخر: افتخر اني بنت الحداد الايد اللي تشقي و تتعب متعرفش تستريح و حنا كنا بنشوف أهلنا تعبانين و شقيانين علشان كده قررنا نشيل مسؤلية نفسنا احنا اسمنا كان بيسمع في المناطق اللي حولينا بس بعد حادثة فروستي اسمنا سمع في السوق كله
ليث: حادثة ايه ديه.

مسك: هحكلكم الحادثة ديه من خمس سنين و قتها كنت بعرف اشتغل في صناعة الحديد بابا كان واخد شغلانة من واحد و كانت كبيرة عبارة عن مناقصة الراجل ده معجبهوش الحال فقرر ينتام من ابويا و سلط عليه ناس ضربوه و كسرو ايده و رجله.

فلاش باك
عاد الأطفال من المدرسة و دخلو منزل مسك وجدو المنزل خالي فرمو الشنط و نزلو يجرو إلى الاسفل
مسك: عم مرتضي فين ابويا
مرتضي: ابوكي في المستشفي اللي قريبة مننا
عمار: ليه
مسك بصراخ: مش وقته يالا
جري الأطفال إلى المستشفي و سألو علي والدهم و طلعو الغرفة
مسك بخضة: بابي حصل ايه مالك
فارس بتعب: متخفيش يا عمري انة كويس
عمار: مين عمل كده فيك
لمار بدموع: ناس دخلو المنطقة و قامو خناقة و عملو في فارس كده.

مسك بغضب: مين العيال ديه
محمود: محدش عارفهم
مسك بغضب: بس احنا هنجبهم تحت رجلك
خرجت مسك و خلفها عمار و لم يسمعو لنداء احد كان همهم الوحيد إرجاع حق والدهم
عاد الشباب إلى المنزل و بدلو ملابسهم و نزلو و فضلو يسالو في المنطقة اللي ان علمو من يكونو و توجهو اليهم
توجه الشباب إلى منطقة الرجالة و دخلو
مسك: منورين يا شباب
الشباب: ده نورك يا عسل
عمار: احنا لينا حق و جايين ناخده
احدي الشباب: من مين يا مسكر.

مسك بغضب: منك انت و الصيع اللي وراك يا نوال
احدي الشباب بغضب: انتى بتقولي ايه يا بت
مسك بغضب: بقول احنا هنعلمك الادب
خلعت مسك و عمار الجواكت و سحبت مسك جنزير من على وسطها و لفته على اديها و نزلت ضرب في الشباب و اخرج عمار حديده و ضرب بيها الشباب
أصبح الشارع معركة كبيرة و مستحيلة لبنت و شاب لم يتعدي عمرهم الخامسة عشر يضربون بلطجية المنطقة.

بعد فترة كان الشباب على الارض باصابات مختلفة و وقفت مسك و عمار أمامهم
مسك بغضب و صوت عالي: الكلاب دول دخلو منطقة الجيارة و ضربو واحد من أهلها و احنا ولاده و جينا ناخد حقه تالت و متلت و الحاضر يعلم الغايب ان مسك فارس البحيري بمليون راجل و اللي عاوز يوصل يسأل عن بنت الحداد اما الكلاب دول ليهم مهمة عندي
كتف عمار الشباب و سحبهم خلفة و توجهو إلى المنطقة.

مسك بصوت عالي: يا أهل الجيارة الكلاب دول اتعدو علي ابونا و حنا جبنا حقه و الحاضر يعلم الغايب لو اي حد فكر مجرد تفكير يتخطى حدودة هنولع فيه حي اما الكلاب دول فلسه هنربيهم على كفنا
في لحظة دخلت سيارة شرطة و نزل منها ادم و نظر لهم بغضب و امر العساكر باخذ البلطجية
باك.

ليث: و ادم ده عمل معاكم ايه
عمار بضحك: عمل معانا الجلاشة
ليث: يعني ايه الجلاشة
نظرت مسك و عمار لبعضهم البعض و نفجرو في الضحك بطريقة هستيرية
نظر لهم ليث بشر و غضب فكتمو ضحكتهم
مسك: عمار يقصد ان ادم غضب علينا و حبسنا يومين علشان نتعلم الادب بس مكنش يعرف اننا بنعمل علاقات جوا السجن
الفريدو بذهول: يخربيت جنانكم.

عمار بضحك: اه و الله هي دخلت مع تاجرة مخدرات و بلطجية بتاعة منطقة الباطنية و اتعرفت عليها و لما الست ديه خرجت جت المنطقة و الكل عرف مين هي بنت الحداد
ليث: عملتو ايه مع الراجل اللي عمل كده.

مسك: ولا حاجة اللي فهمناه بعد خروج فارس من المستشفي عرفنا ان المناقصة اللي خدها كان لازم يسلمها بعد شهرين و لو اتأخر هتتسحب منه و هيخسر كتير علشان كده انا نزلت و فتحت الورشة و شتغلت فيها و قدرنا نسلم الحاجة في المعاد و الراجل ده خلناه ينام نفس النومة
ليث بذهول: ضربتوه.

عمار بشر: و حياتك في نص منطقتة و سط اهله و ناسه و عملنا مجلس رجالة و خدنا حقنا تالت و متلت و خلينا من اسم مسك فارس البحيري علامة مسجلة
ليث: انتم اقوية
مسك: احنا طيبين مع الطيب و اقوية مع القوي
الفريدو: بكرا خطتكم ايه
مسك: لاااااا بكرا اليوم طويل عندنا كذا مقابلة و هنلف في السوق
ليث: انتم اذاي بتتكلمو صيني انا كنت قاعد مش فاهم حاجة.

عمار: احنا المدرسة بتاعتنا انترناشونال و كان اللغات هناك الانجليزي و الألماني و الفرنساوي و لما نزل شركاء مع أصحاب المدرسة صنيين نزلو اللغة الصينية علشان نتعلمها علشان كده احنا بنعرف نتكلمها
مسك: و في كمان التركية و الكورية و الاسبانية و الروسية
ليث: ما شاء الله بتعرفو تتكلم 8 لغات غير اللغة الاساسية العربي
عمار: و كمان معانا دورات في الكمبيوتر و الجرافيك و دوره بزنس
ليث: كنتم بجيبو وقت منين.

مسك: في اي وقت كنا بنقسم بعض يعني انا احضر كورس الجرافيك و هو بيكون بيشتغل و العكس هو يحضر كورس البزنس و انا اكون بشتغل و كدا يعني
الفريدو: بصراحة كل لحظة بتمر عليا معاكم بحمد ربنا اني بجد وافقت اني اشتغل معاكم
ليث: ليكم كام شريك
مسك: اممممممممم اتنين بس مارفي و الفرو
ليث: طيب انا عاوز ادخل معاكم شريك
عمار: نشوف عوزين نلعب في ايه و نقولك
مسك بدلع: مودي مودي
عمار: اهلا خير يا وش السعد.

مسك بضحك: طول عمري وش السعد ياض بس مش مهم قولت موافق صح صح صح
عمار: موافق علي ايه يا هبلة
مسك ببراءة: على الكلام اللي قولته
عمار بغيظ: انتي مقولتيش حاجه اصلا
مسك بذهول: يا راجل يبقي نقول
عمار: قولي قولي انا عارف ان نهايتي على ايدك
مسك: استرجل ياض في ايه كل الحكاية بدل منستورد من هنا و هناك نعمل مصنع يبقي يورد لنفسه
عمار: حمرا يا بنت لمار مصنع ايه يا روح امك
مسك ببراءة: انا قولت مصنع
ليث بضحكة مكتومة: اه.

مسك ببراءة: يا راجل شفت و انت اللي ظلمني اهو طلع مقولتش حاجة
عمار بهدوء: انا هادي اهو احكي يا قلبي عوزة تعملي ايه
مسك: بصي حبيبي الارض اللي ورا المصنع احنا هنشتريها و نبني مصنع و ناخد توكيلات من أجهزة كهربائية نصنعها هناك يبقي كده احنا المستفدين هيدفع في الاول بس بعد كده هنكسب قولت ايه
ليث: الفكرة جامدة بس عوزة دراسة جدول بكل ابعادها
عمار: اللي بتفكري فيه حلو و جامد بس محدش ضامن الظروف.

مسك: مودي انا مس بقول هنعمل دلوقتي اما بقول فكرة ندرسها و نخطط كويس و نشوف الايام هتعمل ايه
عمار: انتى عوزة توصلي لايه
مسك بأمل: عوزة اسم M A يهز عالم الأعمال
عمار بأمل: يا رب يا ميكو
مسك: بإذن الله خير ربنا مش هيضيع تعبنا على الارض
عمار: ان شاء الله
ليث بابتسامة: خليكم كده طول عمرك ايد واحدة
الفريدو بابتسامة: يالا علي النوم
مسك بتذمر: خلينا شوية كمان.

ليث بضحك: يالا يا عم احنا دول دماغهم مصفحة و احنا غلابة و عوزين ننام
عمار بحب: يالا يا قلبي نروح علشان نستريح
مسك بطفولية: انام في حضنك مودي
عمار بضحك: نامي في حضني يا قلب مودي
على التربيزة بعيد شوية كان هناك ثلاثة بنات ينظرون للشباب بشهوة و عندما راوهم يقفون جاءو لهم
الفتاة 1: هاي
الشباب: هاي
الفتاة 2 بوقاحة: هل تلك الفتاة سوف تكفيكم فنحن نرغب في صحبتكم ايها الوسيمون
مسك بضحك: رجلتي حبايبي بتشقطو.

الفتاة 3 لعمار: ما رأيك ايها الوسيم
عمار بجدية: عندما رغب في امرأة تشاركني سريري ستكون حبيبتي و عشيقتي و زوجتي
الفتاة 2 لالفريدو: و انت ايها الوسيم
الفريدو بارف: انا لا أشارك سريري للعاهرات
الفتاة 1 لليث: و انتم ايها الجميل
ليث ببرود: انا ملك امرأة واحدة
غلطت احدي الفتيات عندما وضعت اديها علي صدر ليث و في لحظة كانت على الأرض اثر كسر في ذراعها
مسك بغضب مخيف: اذا ارتم النجاة بحياتكم فافضلو مكانكم.

الفتاة 2: انتى مجنونة سوف اتصل على الشرطة
مسك بغضب مخيف وصوت عالي: اتصلي حتى ياتو و ياخذون جسسكم فذلك الرجل هو ملك لي و هؤلاء ايضا و انتم اذا ارتم الحياة فالتختفو من أمامي الاااااااااااان
ساعدو الفتاتان صديقتهم و خرجو خارج المطعم
نظرت مسك للشباب بشر
مسك بغضب: يالا يا حيلة امك منك ليه ليه قدامي صحيح رجالة ناقصة يااااااااااااا
خرج الفريدو يجري و خلفة عمار و خلفة ليث.

جمعت مسك أغراضها و أغراض الشباب و خرجت من المطعم
كان الثلاثة شباب يجلسون في السيارة في انتظار قدوم مسك التي ركبت و رمت الأغراض ليهم.

بعد مرور اسبوع
انهي الشباب جميع الأعمال و تم الاتفاق مع الشركات
توجه الشباب إلى المينا و شاهدو الحمولة الخاصة بهم
اشترت مسك جميع الطلبات لأهل القصر و لم تنسي اي شي
كانت مسك دائما التواصل مع العائلة و ايضا ايار
كان قلب ليث ينبض بشدة عندما تحدث مسك او تضحك
كسبت مسك مناقصة ليس لهم دخل بها و هذا اغضب عمار بشدة و لكن عندما جلست معه و فهمته رضخ لها.

تجهز الشباب لحضور حفل في قصر لي سي كيونج و اتصلت مسك على ماكس و اخبرته و اعلمها بانه موجود الآن في الصين و سوف يحضر هو ايضا الحفلة
في اللحظة الأخيرة اتصل ماكس على مسك و امرها بسرعة مغادرة البلاد
امرت مسك جميع الحرس باخذ اغراض الجميع و الخروج من الفندق و التوجه إلى المطار
بعد مرور ساعة كان الجميع يجلسون في الطائرة عائدين إلى ألمانيا
علم فريد بقدوم الشباب فامر بتجهيز المأكولات الشهية حتى يتغذو.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة