قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية الملاك المتمرد للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثاني عشر

رواية الملاك المتمرد للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثاني عشر

رواية الملاك المتمرد للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثاني عشر

ملاك خرجت لقت سيف ساند علي العربية و مستنيها ملاك قربت منه.
سيف: اركبي.
نور(بدموع): ست ملاك ست ملاك.
ملاك: في ايه يا نور؟!
نور(بدموع): محمد بيه مات.
سيف بص ل ملاك اللي وقفت ساكتة و متحركتش من مكانها.
سيف جري علي جوا بسرعة و ملاك مشيت وراه و وشها خالي من اي تعبير.
سيف قرب من محمد و شاف نبضات قلبه و في ذات اللحظة ملاك دخلت و حطت ايديها علي قلبها و باصة ل محمد.
سيف: في وقت اتصلي بالاسعاف بسرعة.

سيف(بصوت عالي): انجزي.
نور: حاضر حاضر.
سيف: ملاك اهدي جدك عايش.
نور: قدامهم نص ساعة و يجوا.
سيف: مش هنستني.
سيف شال محمد و قعده علي الكرسي بتاعه و شد ملاك و راحوا للعربية بتاعته و ركبه هو و ملاك و لف ساق بسرعة...
سيف: ملاك سمعاني؟!
ملاك: هيعيش؟!
سيف: إن شاء الله.
ملاك فضلت باصة من الشباك منزلتش من عينها و لا دمعة و ماسكة نفسها، سيف مد ايده و مسك ايديها و شدد عليها بخفة.
سيف: هيبقي كويس متخافيش.

و بعد فترة بسيطة وصلوا للمستشفي. سيف نزل طلب نقالة و دكتور.
حطوا محمد علي نقالة و دخلوا بسرعة علي الطوارئ.
الدكتور: ده في حالة متأخرة.
سيف: بمعني؟!
الدكتور: انتوا متعرفوش انه عنده القلب و المفروض يتنقله قلب...
ملاك سابت الاوضة و خرجت بره بسرعة و سيف بص عليها.
سيف: قصدك هتعملوا عملية ليه؟!
الدكتور: هنعمل فحص بس محتاجين متبرع بأقصي سرعة في اقل من ساعتين.

الدكتور: احنا هندور و انتوا لازم تدوروا قدامكوا ساعتين. و الا هنفقده.
سيف: اعمله الفحص و انا هتصرف.
الدكتور: طيب.
سيف خرج لقي ملاك قاعدة في الارض و ضامة رجليها و باصة قدامها و ملامحها شاحبة اوي.
سيف نزل لمستواها و حط ايده علي كتفها.
سيف: ملاك.
سيف لقي ملاك بتحضنه اوي و بتعيط.
ملاك(بعياط): هو مينفعش يموت، انا بحبه اوي.
سيف: متخافيش مش هيحصل حاجة، هو هيبقي كويس...

ملاك(بعياط): لا هو مش بيحبني علشان كدة عايز يسبني...
سيف: لا طبعا يا ملاك متحكميش عليه كدة، هو بيحبك و بيحبك اوي.
ملاك(بعياط): و انا كمان بس بس.
ملاك(بعياط): مش هتحمل فراقه، حرام.
سيف: و مين قال اننا هنفقده، متخافيش انا هتصرف.
ملاك(بعياط): انا خايفة اوي.
سيف: لا اهدي متخافيش.
عمر: الف سلامة يا ملاك.
سيف: قومي معايا يا ملاك.
سيف مسك ملاك و قعدها علي الكرسي و مسك دراع عمر و بعدوا شوية عنها...

سيف: عايزك تتصرفلي في متبرع...
عمر: بس.
سيف: مفيش بس ده امر يلا يا عمر.
عمر: حاضر طيب...
عمر: عن اذنك.
سيف قرب من ملاك و خدها في حضنه.
سيف: هيبقي كويس متقلقيش...
ملاك: روح ل جودي و مالك انا هفضل مع جدو.
سيف(بحدة): هعتبر نفسي مسمعتش حاجة يا ملاك.
عدت فترة و كان عمر جه ل سيف...
عمر(بهمس): كله جاهز يا سيف.
سيف: طيب. تعالي معايا.
سيف: ملاك خليكي هنا متتحركيش...
سيف قام هو و عمر و راحوا للدكتور.

سيف: انا اتصرفت شوفوا العملية امتي؟!
الدكتور: هنبدأ حالا و فعلا طلع قلب المتبرع مناسب مع قلب المريض...
سيف: انجز.
الدكتور: حاضر حاضر.
الدكتور قام و بدأوا يجهزوا محمد للعمليات.
ملاك غصب عنها نامت و سيف جاب قهوة و قعد جمبها. و الحراسة محاوطة المستشفي كلها.
عمر: انت كويس؟!
سيف: ايوه، ايه اخر الاخبار؟!
عمر: زي ما انت عايز.
سيف: طيب.

-قعدوا 3 ساعات و ملاك بدأت تفوق فتحت عينيها ببطء لقت جمبها سيف و هي ماسكة فيه جامد و نايمة علي كتفه و لقت نفسها متغطية بجاكت سيف رفعت عينها شافته...
ملاك(بصوت واطي): جدو فين؟!
سيف(بهدوء): لسة في العمليات متقلقيش العملية ناجحة...
ملاك(بصوت واطي): طيب.
ملاك بعدت عن سيف و رجعت شعرها لورا.
Flash back...
ملاك: جدووووووووو.
محمد: ايه يا مجنونة؟!
ملاك: تعرف انا زعلانة اوي...
محمد: ليه؟!

ملاك راحت حضنت جدها و نامت في حضنه.
ملاك: علشان النهاردة جد صاحبتي مات و هي زعلانة اوي.
محمد: معلش يا روحي.
محمد: و كمان كلنا ضيوف في الدنيا.
ملاك: بس لا انا مقدرش اتخيل حياتي من غيرك.
محمد: لا يا ملاك لازم تعرفي اني مش هعيش ليكي العمر كله.
ملاك: بس...
محمد: و لما اموت مش عايزك تعيطي فاهمة.
ملاك: لا بعد الشر عليك، اهم حاجة عندي انك تكون مبسوط.
ملاك: لو روحت بعيد عني انا هموت بعدك.

محمد: لا يا ملاك الدنيا مش بتقف يا بنتي انتي متوقفيش حياتك.
ملاك: لا يا جدو علشان انت حياتي.
محمد: طب توعديني وعد؟!
ملاك: ايه هو؟!
محمد: قولي وعد الاول.
ملاك: وعد يا جدو ها ايه بقي؟!
محمد: لما اموت متعيطيش و لا تزعلي.
ملاك: بتطلب مني المستحيل و كمان انت خدعتني خلتني اوعدك الاول.
محمد: انتي وعدتيني بس كدة.
ملاك: ادي اخرة اللي يثق فيك يا جدو يا لئيم انت.
محمد: بس انتي وعدتيني يا ملاك يعني متزعليش فاهمة.

ملاك: اولا بعد الشر عليك، ثانيا بحبك اوي. ثالثا حاضر مش هعيط ابدا.
محمد: طب يلا قومي خدي دوش علشان هتسافري النهاردة.
ملاك: حاضر، هتوحشني اوي.
Back.
ملاك: هما بقالهم قد ايه جوا؟!
سيف: ساعة.
عمر بصله باستغراب و سيف بصلها بمعني انه يسكت...
ملاك: طيب...
عدت ساعة كمان و الدكتور خرج.
ملاك(بلهفة): جدو عامل ايه؟!
الدكتور: الحمد لله العملية نجحت هيفوق كمان 48 ساعة، بس هننقله العناية المركزة للاطمئنان اكتر.

سيف: شكرا يا دكتور.
الدكتور: علي ايه.
الدكتور سابهم و مشي. و ملاك حضنت سيف جامد.
ملاك: شكرا ليك.
سيف باس رأسها و رفعها ليه بحيث رجليها مش علي الارض.
سيف: انتي مراتي يا ملاك يعني مفيش شكر ما بينا، فاهمة؟!
ملاك(بخجل و توتر): فاهمة.
عمر: احم احم.
سيف نزل ملاك و بص ل عمر بغضب.
خرجوا محمد علي نقالة و حطوه في العناية المركزة.
سيف: يلا يا ملاك نروح.
ملاك: لا طبعا هقعد معاه.

سيف: الدكتور قال 48 ساعة و يفوق هتقعدي هنا يومين يعني، قومي ربنا يهديكي.
ملاك: قولت لا هه.
سيف: الصبر يا رب.
سيف: عمر جهز العربيات عقبال ما اشوف المصيبة دي.
ملاك: انسي انا.
ملاك(بشهقة): يا نهارك اسود!
سيف شال ملاك علي كتفه و مشي ل بره المستشفي.
ملاك(بزعيق): سيف و ربي لاقتلك نزلني مش هسيب جدو.
ملاك(بزعيق): الحقووووووووووووني.
ملاك(بزعيق): المجنون ده خاطفني سيبني يا حيوان.

ملاك(بزعيق): لو نزلتلك هقتلك يا سيف.
سيف(بسخرية): كلها كام خطوة و هنزلك هنشوف بقي.
سيف: و بطلي فرك ده انتي مقرفة.
ملاك(بزعيق): يا حيوان انت اللي مقرف.
سيف(بزهق): اوف يا ملاك صوتك ده و لا مايك.
ملاك(بزعيق): نزلني.
ملاك(بصريخ): عاااااااااااااااااااااا.
سيف(ببرود): مش انتي قولتي نزلني. اهو نزلتك.
ملاك مسكت ضهرها و حاولت تقوم نفسها.
ملاك(بزعيق): جحش مش عارف ان دراعي واجعني.

سيف: الارسال كان فوق واطي عن كدة. تحبي ارفعك تاني ل فوق.
ملاك: حيوان بغل جحش.
سيف: قمر عسل.
سيف قرب وشه من وش ملاك. ملاك وشها احمر و بعدت عنه.
عمر: احم احم.
سيف(بغضب): الله يخرب بيتك يا عمر.
عمر: انا عملت حاجة، العربيات جاهزة.
سيف: طيب. روح.
سيف قرب من ملاك و ملاك بتبصله بتوتر.
سيف: شايفك مش خايفة.
ملاك: لا مش خايفة.
سيف: و لا خايفة؟!
ملاك: مش خايفة.
سيف: خايفة؟!
ملاك: اه.

ملاك(بادراك): لا لا مش خايفة منك مش خايفة و مش هخاف بس كدة.
سيف(بابتسامة جانبية): طب يلا علي العربية.
ملاك: لا.
سيف: بجد؟!
ملاك(بتوهان): ها؟!
سيف(بضحك): شكلي ليا تأثير عليكي.
ملاك(بعصبية): فاكر نفسك مين يعني. انت كلب بلدي.
ملاك لقت نفسها في حضن سيف و بصت في عيونه و فضلت ساكتة مفاقتش الا لما سيف قرب منها و (لخيالكوا).
عمر: اسف هقطع اللحظة دي بس يعني هنتحرك و لا لا؟!

ملاك زقت سيف و جريت علي العربية. سيف لف بغضب و بص ل عمر.
عمر(بخوف): انا عملت ايه؟!
سيف ضرب عمر بوكس في وشه و واحد في بطنه.
سيف(بغضب): قسما بربي يا عمر لاكون نافخك بس اصبر عليا.
سيف راح العربية و ركب جمب ملاك. ملاك كانت وشها احمر و بتهوي علي نفسها بأيديها.
عمر: احم اطلع يا ابني.
السواق: حاضر يا بيه.
و بعد فترة وصلوا للقصر و سيف نزل فتح الباب ل ملاك.
ملاك(بعصبية): شكرا.

ملاك سابت سيف و مشيت بغضب ناحية القصر. سيف مشي وراها و دخل القصر.
ملاك: سيف.
سيف بصلها و فتح عينه علي اخرهم لما لقي ملاك ضربته قلم علي وشه.
ملاك مسكت سيف من القميص بتاعه و قربت منه.
ملاك(بغضب): اياك ثم اياك و لو للحظة انك تقرب مني، انا مش عاهرة علشان تقرب مني كدة.
ملاك(بغضب): تحذيري الاخير، مش هسمحلك تقرب مني تاني.
ملاك(بغضب): انت زوج سيدرا و بس، ابعد عني.

-ملاك زقت سيف بغضب و طلعت علي اوضتها ملقتش هدومها و لا اي حاجة تخصها. قفلت الباب و سندت بضهرها عليه و قعدت تعيط.
-سيف طلع لاوضته بغضب و قفل الباب بغضب و قعد علي السرير يفكر في كلام ملاك.

-في الصباح الباكر...
عند ملاك.
ملاك صحيت من نومها الساعة 6: 30 لقت نفسها نايمة علي الارض قامت ببطء و افتكرت كل اللي حصل امبارح. قامت و راحت لاوضة سيف و دخلت بهدوء جابت ليها هدوم و خرجت راحت لاوضة جودي دخلت خدت دوش و لبست هدومها.

ملاك لبست بنطلون جينز و قميص ابيض و بليزر باللون البيبي بلو. و لبست صندل بكعب باللون الكافيه و اختارت شنطة نفس لون الصندل و سيبت شعرها وحطت روچ هادئ و كحل حدد عينيها.
ملاك راحت ناحية جودي و بدأت تصحيها.
ملاك: جودي جودي.
ملاك: جودي يلا قومي.
جودي(بنوم): نعم!
ملاك: يلا النهاردة اول يوم ليكي في المدرسة.
جودي(بفرحة): بجد؟!
ملاك: اه يا روحي. يلا قومي.
جودي: حاضر.

جودي قامت بكل نشاط خدت دوش و خرجت ملاك لبستها هدومها و باست رأسها.
ملاك: ايه الجمال ده يا ناس؟!
ملاك: يلا انزلي لتحت علشان تفطري...
جودي: حاضر.
ملاك راحت لاوضة مالك و باست رأسه. كانت هتمشي بس مالك مسك ايديها.
مالك: راحة فين؟!
ملاك: هشوف جودي فطرت و لا لسة علشان النهاردة اول يوم في المدرسة.
مالك: عايز انزل ل تحت اودعها.
ملاك: حاضر.
ملاك دهنت كريم علي رجل مالك و ساعدته يغير هدومه و مسكت ايده و نزلت ل تحت.

جودي: مالك.
جودي جريت علي مالك حضنته.
مالك: انتي كويسة؟!
جودي: اه.
ملاك: طنط عفاف حضري الفطار.
عفاف: جاهز يا هانم.
ملاك: طيب.
التلاتة قعدوا يفطروا و يأكلوا.
عفاف: باص جودي هانم وصل.
ملاك: يلا.
عند سيف.
سيف فاق من نومه و خد دوش و خرج يغير هدومه.
سيف لبس بدلة باللون الرمادي و قميص ابيض و لبس جذمة سوداء و لبس ساعته و حط البرفيوم بتاعه.

سيف كان بيجهز ورقه لفت انتباهه جودي في الحديقة بص من البلكونة لقي ملاك ماسكة ايد جودي و مالك و قدامهم الباص.
سيف لقي جودي بتركب الباص و بتبوس مالك و باست ملاك و ملاك حضنتها و باستها.
ملاك: خلي بالك من نفسك يا روحي.
جودي: حاضر.
مالك: متتصاحبيش علي ولاد فاهمة.
جودي: حاضر...
جودي: باي.
جودي لمحت سيف شاورت ليه و هو شاور ليها و ابتسم.
باص جودي مشي و جودي كانت مبسوطة.
ملاك: حبيبي تحب تعمل ايه؟!
مالك: معرفش.

ملاك: طب ممكن اروح شوية ل جدو لانه تعبان؟!
مالك: ايه ده بجد؟!
ملاك: اه شوفت.
مالك: خديني معاكي.
ملاك: لا يا حبيبي علشان بابا ميزعقش.
مالك: لا هقوله و هو هيوافق متخافيش.
ملاك: يا حبيبي خليك انت تعبان.
مالك: لا انا حبيته اوي المرة اللي فاتت، هروح اطمن عليه معاكي.
ملاك: انا هروح علي الشغل بعدها.
مالك: هأجي معاكي.
ملاك: اوف علي العناد، طيب طيب.
مالك: بابا صباح الخير.
مالك راح حضن سيف و سيف شاله و باس رأسه.

سيف: عامل ايه؟!
مالك: الحمدلله.
مالك: بابا خليني اروح مع ملاك عند جدها.
سيف: و هي قالت انها راحة ل جدها؟!
مالك: اه.
سيف: هي استأذنت.
ملاك بصتله برفعة حاجب و سخرية.
مالك: انتي استأذنتي يا ملاك؟!
ملاك: لا و مش هستأذن، هه ايه كمان؟!
سيف(بعناد): مفيش خروج من القصر الا لما اقولك تخرجي و لا لا؟! و بمزاجي.
سيف دخل القصر و هو شايل مالك و ملاك ضربت برجليها الارض...
ملاك: طب و الله لاخرج و اللي عندك اعمله بس.

ملاك خرجت من القصر و ركبت تاكسي و مشيت...
في القصر...
-عند تاج.
تاج صحيت علي رنة تليفونها، الخط اتفتح.
تاج(بنوم): خير؟
ريتاج: يا نهارك اسود انتي لسة نايمة المحاضرة 8: 30 قومي انجزي. هنطرد.
تاج(بفزع): يا لهوووووي طيب قايمة.
تاج قامت بسرعة غسلت وشها و خرجت تلبس هدومها.

تاج لبست بنطلون ابيض و تي شيرت اسود في ابيض لغاية الركبة بس مفتوح من الجمب مبين بطنها. و لبست كوتشي اسود و عملت شعرها علي شكل ديل حصان و حطت روچ احمر غامق.
تاج نزلت جري علي السلالم.
سيف(بحدة): براحة.
تاج: طيب حاضر، عن اذنكوا.
مالك: مش هتاكلي؟!
تاج: في الجامعة.
تاج خرجت بسرعة ركبت العربية و ساقت بسرعة ناحية الجامعة.
تاج كانت هتدخل الجامعة بعربيتها لقت عربية قدامها كانت عايزة تدخل.

تاج ركزت في العربية لقت جاسر المعيد. جاسر كان هيرجع بس لما شاف تاج عاند و فضل واقف.
تاج(بزعيق): ما ترجع يا عم.
جاسر(بهدوء): جاي قبلك و مش هرجع ارجعي انتي.
تاج(بغضب): بص انا ورايا محاضر و متأخرة فابعد عن وشي بقي اوف دي ايه الاشكال اللي علي الصبح دي...
جاسر(بهدوء): ارجعي انتي يلا.
تاج(بعناد): طب مش راجعة بس كدة.
جاسر(بهدوء): و لا انا.
جاسر نزل من العربية و حدف المفتاح ل تاج.
جاسر: اركنيها.

جاسر دخل الجامعة بكل وقار و دخل لمكتبه.
تاج(بغضب): و ربي لاوريك يا كلب انت.
تاج فتحت بابها بغضب و ركبت عربية جاسر ساقتها بكل غضب و راحت لمكان زبالة و ركنت العربية و جابت طوب و كسرت الازاز بتاع العربية...
تاج مشيت بكل برود و راحت لعربيتها ساقتها و دخلت الجامعة.
ريتاج: اوف اخيرا جيتي الدكتور اجل المحاضرة نص ساعة الحمد لله.
تاج: فين الدكتور الجديد؟!
ريتاج: قصدك مين؟!
تاج: اللي اتخانقت معاه امبارح.

ريتاج: هتعتذري؟!
تاج(بحدة): انجزي يا ريتاج.
ريتاج: في مكتبه.
تاج راحت ل مكتب جاسر و فتحت الباب من غير استأذان.
جاسر(بحدة): ازاي تخشي من غير استأذان كدة؟!
تاج: معلش قلة ادب.
تاج حدفت المفاتيح في وش جاسر.
تاج(ببرود): عربيتك جمب الزبالة روح خدها.
تاج خرجت و راحت المدرج بتاعها و قعدت جمب ريتاج...
جاسر قام بكل غضب و راح ل مكان الزبالة اتصدم لما لقاها مكسورة.

جاسر(بغضب): و ربي لاوريكي النجوم في عز الضهر لسة بدري لسة في اول ترم.
جاسر اتصل بحد يجيوا يأخدوا عربيته للصيانة و بعت عربية تانيه من بيته.
جاسر راح مكتبه و بدأ يشوف محاضراته، تاج مبسوطة اوي من اللي هي عملته.

جاسر كان عنده 28 سنة شاب مجتهد و كمان غني عائلته كانت غنيه عنده اخ واحد و باقي عائلته متوفية. اخوه مسئول عن الشركة. جاسر بيشتغل معيد. متوسط الطول بشرته بيضة و عنده غمازة واحدة في الشمال. و عيونه باللون العسلي. شديد وقت اللزوم و مع اخوه مرح...

-في مكان تاني...
في القصر.
مني: صباح الخير.
سيف و مالك: صباح النور.
مني: صاحي بدري يا مالك!
مالك: كنت بوصل جودي مع ملاك للباص...
مني: اه. ربنا يخليكوا لبعض.
مني: وراك شغل يا سيف؟!
سيف: ايوه.
مني: فين ملاك؟!
سيف: في الجنينة.
سهي: صباح الخير اه يا ضهري اه.
سيف: معلش. اقعدي افطري.
سهي: طيب.
سهي: اومال فين نور؟!
سيف: لسة هي و رزق مصحيوش.
سهي: اه طيب.
الكل بدأ يأكل...
بعد ساعة.
مني: ايه ده يا رزق؟!

رزق: هنسافر يومين انا و نور يا امي.
مني: بس.
نور: خلاص يا طنط لو حضرتك مش عايزة بلاش.
مني: لا خلاص روحوا عادي.
رزق: عن اذنكوا، عايز حاجة يا سيف؟!
سيف: اتمني ننجز يا عمي.
سيف: عن اذنكوا.
سيف باس رأس مالك و خرج ملقاش ملاك...
سيف: ملاك خرجت؟!
حارس: اه يا بيه.
سيف(بعصبية): ماشي يا ملاك.
سيف خرح لقي عمر مستنيه ركب العربية و عمر معاه...
رزق: عن اذنكوا يلا يا نور.
نور: حاضر.

نور و رزق خرحوا ركبوا العربية و سافروا ل شرم الشيخ...

-في مكان تاتي...
عند ملاك.
ملاك راحت لشركة جدها و نزلت...
صابر: اخيرا رجعتي؟!
ملاك: ازيك يا عم صابر. اه بس هروح افك البتاعة دي.
ملاك: خالد فوق صح؟!
صابر: ايوه من امبارح.
ملاك: طيب.
ملاك طلعت لاوضة خالد و دخلتها لقته نايم علي الكنبة.
ملاك قربت منه و نزلت لمستواه.
ملاك: خالد خالد.
خالد(بخضة): ايه؟!
ملاك: انت اللي ايه يا ابني؟! مرجعتش بيتك ليه؟!
خالد: الشغل الشغل...
خالد قام قعد و ملاك قعدت جمبه.
ملاك: خالد.

خالد: ايه؟!
ملاك: جدو عمل عملية امبارح.
خالد(بصدمة): انتي مجنونة يا ملاك؟!
ملاك: لا.
ملاك حكت كل اللي حصل امبارك ل خالد.
خالد: ازاي متتصليش بيا!
ملاك: معلش تعالي يلا نزوره.
خالد: طيب. يلا بسرعة.
ملاك و خالد نزلوا و ركبوا عربية خالد و راحوا للمستشفي زاروا محمد.
ملاك: لسة قدامه 36 ساعة.
خالد: ان شاء الله هيقوم بالسلامة.
خالد: بس هو انتي كنتي تعرفي انه عنده القلب؟!
ملاك: لا.
خالد: يبقي كان بيخبي علينا.

ملاك: لما يفوق نبقي نتكلم.
ملاك: يلا هروح افك ده.
خالد: طيب.
ملاك راحت ل دكتور متخصص و شالت ساند ايديها و غيرت علي جرحها.
ملاك: يلا انا غبت عن الشغل اوي.
خالد: طيب يلا بينا.
ملاك و خالد راحوا للشركة و بدأوا يشتغلوا.
صابر: عايزين اعلان شركتنا يبقي قوي يا ملاك.
ملاك: استر يا رب.
صابر: المصمم جاك راجع من امريكا و معاه تصاميم حلوة هنبدأ في التعامل معاه...
خالد: جاك ده اشهر مصمم في امريكا صح؟!

صابر: ايوه. هو ممتاز في شغله و شاب صغير.
ملاك: هتجوزه كفاية عليا الجحش اللي في البيت.
صابر و خالد بصوا ليها باستغراب.
ملاك: متأخدوش في بالكوا.
صابر: سهر تعالي هنا مع ملاك.
سهر: حاضر...
ملاك: هاي سهر يلا بينا...
ملاك لبست هدوم بيتي شورت قصير باللون الوردي و تي شيرت بنص كم باللون الرمادي الفاتح و رفعت شعرها علي شكل كحكة و حطت مكياح بسيط اوي.
ملاك: جاهزة؟!

كان التصوير في غرفة نوم و ملاك قعدت علي الارض مربعة و ماسكة مانكير في ايديها و زي كأنها بتحط مانكير و مبسوطة.
و بدأوا يصوروا فيديوهات ل ملاك...

-في مكان تاني...
في مكان مجهول.
: تفتكر انه بيلعب بيها؟!
دراعه اليمين: اكيد.
: دي خطة كويسة.
دراعه اليمين: ازاي؟!
: هنقتله.
دراعه اليمين: متأكد انها جت اللحظة يا باشا؟!
: ايوه اقتلوه هو و بس.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة