قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أسيل و اللورد للكاتبة أماني فهمي الفصل الرابع عشر

رواية أسيل و اللورد للكاتبة أماني فهمي الفصل الرابع عشر

رواية أسيل و اللورد للكاتبة أماني فهمي الفصل الرابع عشر

في قصر الشيطان
توقفنا عندما طلبت اسيل التحدث مع سادن فلم يرفض سادن ولكن كان يرغب بشدة في التحدث معها
مشيت أسيل امام سادن وجلست على تربيزة فجلس امامها واخذ ينظر لها بعشق و حب
سادن بحنان: نعم جنتي
أسيل بتوتر: ااااااااااا
سادن بحنان: اهدي جنتي انا سامع كل حاجه هتقوليها اتكلمي براحتك مش لازم ترتيب ولا تذويق
أسيل بتوتر: انت عاوز ايه مني سادن.

سادن بحنان: عوزك تكوني حبيبتي و عشقتي و جنتي و بنتي و طفلتي و مراتي
أسيل بتوتر: ليه
سادن بحنان: ليه ايه جنتي
أسيل بغضب: انا مش جنه حد انا لعنة وانت هتبعد عني ومش عوزاك تقرب مني تاني مفهوم
سادن ببرود: يبقي يوم الخميس الخطوبة وهتتعمل في أكبر فندق في البلد ولو عاوزة عندي في القصر او هنا تمام
أسيل بصراخ: عااااااااا بارد و مستفز
سادن بابتسامة: شكرا يا جنتي بي هحاسبك على كلامك ده قريب.

أسيل بتعب: سادن أرجوك أبعد عني انا مصدقت قويت نفسي ارحمني ونبي
سادن وهو يقترب منها: جنتي أرمي همك عليا وصدقيني هرجعلك حقك وأي حاجة مزعلاكي انا جدير انى احولها لسعادة و فرح
أسيل بدموع: أبعد عني سادن انا قلبي ميتمن زمان
سادن بحنان: هشششششش اهدي يا بنت قلبي بلاش دموع
أسيل بدموع: أبعد سادن صدقني مش هتلاقي غير كسرة و دمار
سادن بحب: وانا على أتم استعداد اني اصلح كل ده بس سلميلي نفسك
أسيل بكسرة: معنديش قلب.

سادن بابتسامة: انا هولده من اول و جديد
أسيل بكسرة: مش بثق في اي حد
سادن بابتسامة: وانا هكون مصدر الثقة الوحيد
أسيل بكسرة: معنديش عيلة
سادن بابتسامة: قلبي ابوكي و حضني امك و عيوني اخوكي و حناني عشيقك
أسيل بكسرة: هتستحمل
سادن بحنان: انا ملكك جنتي
أسيل بكسرة: مش مسموح ليك انك تسألني عن الماضي
سادن بحنان: بس مش دلوقتي وقت ميكون قلبك و عقلك يسمحو يحكو انا هكون كلي أذان صاغية.

أسيل: سادن الخطوبة عائلية مش عوزة حد يعرف أرجوك
سادن وهو يضع ايده على شفايفها: انتي تامري وانا أنفذ
أسيل وهي تقف وتمشي: انت عاوز مني ايه سادن
سادن بابتسامة جميلة وهو يقف خلفها: عوزك انتى
أسيل بتنهيدة: تمام سادن انا موافقة على الخطوبة لكن مفيش جواز دلوقتي مش قبل سنة او سنتين
سادن بابتسامة: قولي يا رب محدش عارف ربنا شيله ايه بعد لحظة
أسيل بتحذير: آخر مرة تقرب مني ولا حتى تعمل اللي عملته في مكتبك.

سادن بخبث: اللي هو ايه
أسيل بغضب: سااااادن اتعدل
سادن: ااااه تقصدي علشان بوستك بس ديه مش اول مرة
أسيل بصدمة: نعم انت بتهرج صح
سادن ببراءة: تاني مرة لما كنا على السفينة و ثالث مرة في مكتبي و رابع مرة في المستشفي و خامس مرة دلوقتي حالا
أسيل: امتي ديه محصلش
سادن بعشق: حصل حالا جنتي
أسيل: امتي سا.

قطع كلامها عندما أخذ شفايفها الناعمة الوردية بين شفاتيه بكل عشق و تملك و فضل يتعمق بشدة في تلك القبلة التي تحتوي على مشاعر مختلفة من العشق و الدلال و الحب وبعد فترة بعد عنها عندما شعر بوجود مياة مالحة فبعد عنها وجدها تبكي فضمها لحضنة بحنان
سادن بحنان: اسف جنتي اسف بس غصب عني.

أسيل بغضب و دموع: انا مش عاهرة سادن بيه انا بنت ناس و مسلمة واللي انت عملته معايا غلط اكيد انت عارف يعني ايه واحد يلمس واحدة من غير جواز تسمح لادم يعمل كده مع أختك طبعا لا ليه علشان هي أختك لكن انا مش مهم لو انت متعود على كده في حياتك انا لا روح دور على واحدة تسلملك نفسها بسهولة انا مش عاهرة سادن بيه
جاءت لتمشي ولكن كان سادن أسرع منها فنظر لها بحزن.

سادن بحزن: اسف جنتي و الله اسف بس غصب عني انا بعشقك من زمان حتى من قبل متسيبي مصر والله العظيم و رحمة أهلي انا عمري مشفت ست و لا لمست ست انتي اول و اخر ست في حياتي من فضلك جنتي سامحيني و أوعدك انى مش هلمسك تاني بس بلاش تبعدي عني وحيات اغلي حاجة عندك لو بعدي عمر اموت
أسيل: تمام بس لو عملت حاجة تاني هسيبك مفهوم
سادن بسعادة: تمام جنتي اللي تامري بيه
لوسيفير: أميرتي الشيطان عوزك
أسيل: حاضر لوسيفير.

سادن: ممكن تليفونك
أسيل: اتفضل
سجل سادن رقمة على تليفون أسيل ورن علي نفسه واعطي لها التليفون وطلب منها ان تسجله
مشي لوسيفير و تحركت أسيل ولكن امسك سادن اديها و مسح دموعها بهدوء وبعد ذلك مسك اديها و توجهت إلى الداخل
عثمان بابتسامة: ها أسيل قرارك ايه
جورج بحنان: طفلتي موافقة
أسيل: موافقة عمو
سادن براحة: الحمد لله نقرا الفاتحة
قرأت أسيل و عائلة السيوفي الفاتحة تحت نظرات سادن السعيدة.

ماكس بحب: مبروك أميرتي الخطوبة امتي
عثمان: احلى مكان يتعمل فيه الخطوبة
أسيل بهدوء: الخطوبة هتتعمل هنا وهتبقي عائلية يعني عمو جورج وعيلته و حضرتك ومايا و ادم و بس
عثمان بستغراب: ليه يا بنتي
سادن: خلاص جدو ذي ما أسيل عوزة هنفذ
جورج بتفهم: تمام بس الفرح هيبقي كبير و هيتعمل على أعلى مستوي
سادن بتأكيد: طبعا سيد جورج ودلوقتي اسمحلي أقدم هدية صغيرة لاسيل
أسيل بكسوف: ملهاش لذمة.

عثمان بضحك: لا انا عوزك تفلسي الواد ده على قلبه فلوس قد كده
ادم بتأكيد: صح وياريت كل شوية تزعلي منه علشان يصلحك ببوكس شكولاتة ولا دبدوب
أسيل بهدوء: بس انا مش متعودة على كده
مايا: هما فين اهلك أسيل
صدمة و قعت على مسامع أسيل و جورج و ماكس و سادن
أسيل بجمود: ماتو كلهم وانا كنت صغيرة معنديش غير عمو جورج يبقي أبويا و ماكس يبقي أخويا و صديقي و طنط سلفا امي و صحبتي
عثمان بضحك: ايه سادن مش هتقدم الهدية لخطبتك.

سادن بحنان: اكيد طبعا
اخرج سادن علبة قطيفة غاية من الجمال و فتحها واخرج منها خاتم روعة و جميل يحتوي على فصوص الماس وحجز من الزمورد في المنتصف
سلفا: وااااااو سادن جميل جدا
مايا بابتسامة: على فكرة سادن هو اللي عمله
أسيل بابتسامة جميلة خطفت قلب سادن أكثر: شكرا سادن حلو اوي
سادن بعشق: مفيش حاجة تغلي عليكي جنتي مبروك جنتي
مايا: على فكرة ده تصميم سادن فأكيد هيكون جميل.

ماكس: اكيد لازم يبقي جميل وأكيد هيبقي أجمل ادام هي لبسته
سلفا بتأكيد: اكيد بنتنا بتحلي اي حاجة
عثمان: اكيد طبعا كده عوزين نحدد يوم الخطوبة
سادن: هحدده انا و أسيل ونعرف الكل
عثمان: تمام مبروك يا طفلتي الحلوة
أسيل بابتسامة: الله يبارك فيك جدو
سلفا بابتسامة: اتفضلو العشا جاهز
عثمان بابتسامة: مفيش داعي
ماكس: اذاي بس جدو ده الاكل معمول على عادات و تقاليد المسلمين
ادم: اذاي يعني.

ماكس بهدوء: احنا فعلا مسحيين بس أميرتي مسلمه ولازم نعرف أنواع الأكل اللي تنفع أميرتي تأكلها علشان متكلش حاجة حرام
عثمان بابتسامة: وانا جعان فين الاكل
كريستيان بابتسامة: اتفضل جدو
توجهت إلى السفرة وترأس جورج السفرة و بجوارة سلفا علي اليمين و بجوارها ماكس و بجوارة كريس اما في الجهة اليسري كانت تجلس أسيل بجوار جورج و بجوارها سادن و بجوارة عثمان و ادم و مايا.

استمر العشاء وسط الضحك و الهزار وبعد فترة غادر سادن و عائلتة
صعدت أسيل إلى جناحها و بدلت ملابسها وتؤضات وصلت ودعت بتيسير الحال
فى لحظة اقتحمت سلفا الجناح و جلست بجوارها
أسيل: خير سوفي
سلفا: قولت افضل معاكي النهاردة مفهاش حاجة يعني
أسيل بضحكة: عملتي ايه يا سوفي
سلفا: معملتش حاجة كل الحكاية اني اتغزلت في سادن
أسيل بضحكة رنانة: بتعكسي خبيطي يا وليه يا موكوسة
سلفا بطفولية: مكنتش أقصد كمان ده هيبقي جوز بنتي.

كريستيان: انا قولت هتكونو هنا
أسيل: خير يا مصيبة حياتي
كريس: كنت بعاكس سادن مع سوفي المرعبين سمعونا و خيفين
أسيل بضحكة مكتومة: بقي ماكس مرعب كريس
كريس بتأكيد: أيوة مرعب عارفة برغم أن سادن ضخم بس مش مرعب و ماكس صغير و سفيف بس مرعب
سلفا برعب: اسكتي يا زفتة
كريس بشجاعة: لا مش هسكت انا لازم اعرفة الحقيقة
ماكس من خلفها: وايه هي الحقيقة كيري
كريس بصراخ: يحرقك خضتني
ماكس بجدية: تعالي كيري.

كريس بخوف و دموع: اسفة ماكس انا مكنتش أقصد اتغزل فيه
ماكس بهدوء مخيف: على جناحك كريس
كريس بدموع: اسفة ماكس اسفة
جورج بغضب: انت يا حيوان براحة عليها بلاش ترعبها كده وانت كريس متخفيش ولو الحيوان ده عملك حاجة قوليلي
سلفا: ماكس صالح مراتك انت برا البيت تحاسب و تضرب اي شخص وأول متدخل البيت تنسي انك الشيطان وأنك راجل عادي مفهوم
ماكس بغيظ: يعني انتي مش سمعتي هي بتقول ايه.

سلفا بجدية: لو معرفتش تفصل بين حياتك العملية و حياتك الشخصية هتخسر كتير مفهوم
ماكس: مفهوم سوفي
جورج بجدية: اتفضل صالح مراتك واوعي تزعلها تاني وإياك يا ماكس تنيم مراتك معيطة في يوم لانك اللي هتخسر وهتخسر كتير
ماكس بحب: اسف كيري اسف حبيبتي مكنتش أقصد ازعلك
كريس: انا و سوفي كنا بنتكلم أنه ضخم بس وحش
ماكس بعشق: خلاص حبيبتي انا لا يمكن ازعلك تاني انتى حبيبتي و عشقتي و مراتي و دنيتي.

أسيل بارف: مالك يا عم النحنوح مش هنخلص من جو حبيبي دايما ولا ايه
ماكس بارف: اخرسي يا بقرة المفروض تتكسفي او اي حاجه من بتاعة البنات ديه
أسيل بسخرية: يا عم كسوف ايه و كلام فاضي عيب عليك ده انا أسيل
سلفا بصدمة: يا موكوسة يعني ايه مش هتتكسفي المفروض يحصل كده ده انتي بنت
أسيل بضحك: بس بعيد عنك تربية جورج دادريو
جورج بفخر: شاطرة يا طفلتي.

أسيل بغمزة: وكمان سوفي في مثل مصري حلو اوي لازم ادبحله القطة من اولها علشان ميخدش على كده ويعرف أننا جامدين أوي
سلفا بيأس: دانا لو ربيت قطة كانت اتكسفت بلا ارف اروح انام
أسيل بضحك: جود نايت سوفي
جورج بحنان: جو نايت طفلتي
ماكس بضحك: جو نايت أميرتي
كريس بسعادة: جو نايت ايسو
غادر الكل وفضلت أسيل تنظر إلى سقف الأوضة ومر فترة ولم تشعر بالوقت اللي علي صوت رنين الهاتف وجدته الاسم مسجل باسم حبيبي.

أسيل بستغراب: مين ده طيب ارد ولا بلاش أهو فصل لو رن تاني هرد
وبالفعل رن الهاتف مرة اخري فردت
أسيل: الو
المتصل: جنتي
أسيل بصدمة: سادن
سادن بابتسامة: ايوه سادن كنتى متوقعة حد تاني جنتي
أسيل: ولا تاني ولا ثالث بس اذاي تسمي نفسك على تليفوني حبيبي
سادن بحب: طب ما انا حبيبك صح ولا غلط
أسيل: لا انت مش حبيبي
سادن بخبث: ابقي عشيقك
أسيل برخامة: لا ضخم
سادن بصدمة: ضخم عوزة تسجلي اسم خطيبك ضخم.

أسيل بتأكيد: أيوة طبعا مش ده شكلك سادن
سادن برخامة: عندك حق وانا كمان هسميكي عصاية
أسيل بشهقة: انا عصاية يا ضخم انا جسمي حلو مش ذيك
سادن ببرود: بس بعجب البنات
أسيل بغيظ: علشان حمير وافقل بقي بس ها ولا اقولك انا اللي هقفل
قفلت أسيل التليفون وفضلت تضحك بشده وهي تتخيل منظر سادن المصدوم ونزلت و المطبخ و أحضرت زجاجة ماية وعادت الى الجناح وأخذت منوم ونامت.

عند سادن.

بعد وصولهم إلى القصر وتوجه كل شخص لجناحة تؤضا سادن و صلي العشا و صلي القيام وتصل على أسيل وبعد أن تحدث معها أغلقت أسيل في وجه
سادن بغيظ: بتقفلي في وشي يا جنتي و الله لوريكي بس الصبر وهعرفك مين هو سادن اللورد اااااه يا غيظي لو اطولك دلوقتي والله مهسيبك وهعرفك مين هو الضخم
حاول أن يرن عليها أكثر من مرة ولكن لم ترد.

سادن بغيظ: زمانها نامت وانا هنا متغاظ وعاوز أكلها هههههههههههه يالهوي على منظرها وانا بكلها هيبقي عسل اوي ماشي جنتي والله لعلمك الصح
وبحنان: بس جنتي حلوة و بصراحة عندها حق هي عسل و كيوت و صغننه كده ولزيزة و لا طعم شفايفها جامد اوي الواحد معندهوش شغل بكرا يبقي يروح ليها و يقضي اليوم يرخم عليها هههههههههه هيبقي منظرها عسل وهي مصدومة والله جنتي لمرمطك بكرا انام بقي وجهز للغد المفرح.

نام سادن و على وجه ابتسامة سعيدة.

في الصباح
صحيت أسيل وأخذت دش ولبست وغادرت القصر وتوجهت إلى المطعم وبدلت ملابسها ودخلت المطبخ تجهز القائمة الجديدة لطعام اليوم
فى تمام الساعة السابعة وصل الشباب و بتدو يساعدو أسيل والباقي يجهز المطعم وجلسو في انتظار الزبائن وفي تمام الساعة العاشرة دخل سادن بعظمتة و طولة و هبته الى المطعم وسأل عن أسيل واخبروه بوجودها في المطبخ فدخل لها.

في المطبخ
كانت تقف أسيل تباشر الطعام لوجود حفلة عيد ميلاد و حفلة عرض زواج في المطعم فدخل سادن وجلس يشاهدها وهي تجهز التورتة لعيد الميلاد وكانت تورتة على شكل وحدي الاميرات
انتهت أسيل من التورتة بفخر و عظمة و حملتها بهدوء لوضعها في الثلاجة وبالفعل وضعتها وعندما جاءت تغلق باب الثلاجة وجدت سادن يقف أمامها فشهقت بشدة ورجعت الى الخلف من الخضة
سادن بابتسامة سخرية: حاسبي يا قطة.

أسيل بغضب: انت اذاي تدخل هنا ومين سمحلك اصلا
سادن بتحذير: أسيل صوتك عالي عليا
أسيل بغضب: يعني تخضني وكان ممكن الأكل وقع كنت هعمل ايه
سادن بغضب: أسيل فوقي انا خطيبك مش عامل عندك
أسيل بخوف: ساااااادن انا
سادن بغضب اعمي: خلاص خلصنا انا ماشي
أسيل بتنهيدة: خليك سادن بليز
سادن بجدية: أسيل انا مش بحب حد يعلي صوته ادامي مفهوم
أسيل بطفولية: مرتين بس في اليوم
سادن بابتسامة مكتومة: لا
أسيل: بتعرف تطبخ.

سادن بابتسامة: عوزة ايه
أسيل بعملية: تعالي ساعدني في 2 مجوش النهاردة هتبقي الصبي بتاعي النهاردة
سادن: مرتبي كام
أسيل بابتسامة جميلة: ليك واجبه فطار و واجبة غدا
سادن بصدمة: وجبتين بس
أسيل بجدية: يالا سادن روح اغسل الخضة و ضرب الطماطم يالا سادن مفيش وقت
تركت أسيل سادن يقف يسب و يلعن فيها و خلع الجاكت و توجه إلى الحوض يغسل الخضروات و يجهز المطلوب منه.

جهز جو الدور الثاني لحفلة عيد الميلاد وجاء الضيوف ونزلت أسيل الطعام وبعد فترة نزلت التورتة التي أعجبت الجميع وفرحت الطفلة بشكلها
اما الدور الأول فجهز مايكل المكان لستقبال حفلة عرض الزواج
مر الوقت وأصبحت الساعة الحادية عشر وقد غادر الجميع بعد توضيب المطعم وجعله على أتم استعداد للغد
سادن بتعب: كده خلاص
أسيل بضحك: انت تعبت من يوم ربنا يكون في عونا بقي
سادن بحب: طيب انا جعان فين الوجبة التانية بقي.

أسيل بضحكة رنانة: لا في وجبه تانية عاوز تأكل ايه
سادن بعشق: انتى
أسيل: انا ايه
سادن: أقصد اي حاجه من ايدك هتبقي جميلة
أسيل: طيب تعالي نروح المطبخ نعمل الأكل
جهزت أسيل العمل و جلسو يتناولون الطعام بستمتاع وبعد انتهائهم وضعت أسيل الاطباق في الغسالة
سادن: هتروحي البيت
أسيل بستغراب: بيت مين
سادن: عند جورج
أسيل بابتسامة: انا بروح عند جورج لما تكون مخنوقة بس لكن انا عايشة هنا
سادن: هنا فين
أسيل: في المطعم بس فوق.

سادن: حابب اتفرج عليه وكمان نتاكلم على يوم الخطوبة
أسيل: تمام تعالي معايا
فتحت أسيل باب وكان اسانسير ودخلو و وضعت رقم وما هي اللى لحظات ونفتح الباب داخل الشقة مباشرة
أسيل: اتفضل سادن نورت البيت
سادن بذهول: واااااو تحفة جنتي
أسيل بابتسامة: أتفرج عليه كله و قولي رأيك
سادن: هو ده زجاج
أسيل: أيوة بس متخفش محدش يشوفني انا اشوف الكل ومحدش يشوفني
سادن: هو فين كلابك.

أسيل: مش هنا عند الدكتور أصل سيما حامل وتعبانة و مطر خايف عليها
سادن: كام واحد عارف رقم الأسانسير
أسيل: مفيش غير ماكس و جورج وبس
سادن بحنان: طيب وانا مش هعرف الرقم
أسيل: تشرب ايه
سادن: اي عصير
أحضرت أسيل العصير وجلست أمامه وبعد مناقشات و مشاكسات من أسيل قررت عمل الخطوبة بعد أسبوعين.

حصل تنبية بصوت عالي فاسرعت أسيل الى شاشة التلفزيون وفتحتها وظهر المطعم و الشارع ووجدت 4 سيارات تقف وينزل منها مسلحين يحملون البنادق و السلاح فأخذت أسيل جهاز ودخلت بعض الارقام وحدث شي جعل سادن و المسلحين في ذهول تام حيثو تم إقفال المبني بالكامل بدروع محصنة وتلك الدروع أخفت المطعم بالكامل وجعلت منه حائط حتى الجنينة الخلفية تم إغلاقها
أسيل بغضب اعمي: مين يفكر ياذي الأميرة والله لخلي حياته جحيم.

ضغطت أسيل على بعض الارقام فنفتح أماكن وخرجت منها رشاشات وأطلقت الرصاص على المسلحين فرد المسلحين عليها بالرصاص ولكن أخرج شخص ار بي جي وهو يعتبر قنبلة واطلقها هزت المكان بأكملها فاسرعت أسيل بالاتصال على ماكس الذي تحرك و معه عدد كبير من رجالة إلى المطعم و حاول سادن الاتصال على رجالة ولكن لم يعرف لقطع الشبكة
سادن بحنان: اهدي جنتي اكيد ماكس هيوصل دلوقتي.

أسيل بغضب: مين يتجرء ويعمل كده والكل عارف اني في حماية الشيطان الكبير زعيم المافيا
سادن: اهدي جنتي
أسيل بغضب: الخوف دلوقتي لو حد ضرب الكهربا هالحماية هتترفع
مر حوالي نصف ساعة وكان ماكس وصل ولكن عندما علم المسلحين بوصول الشيطان الاسود غادرو بسرعة
اتصل ماكس على اسيل حتى ترفع الحماية وبالفعل رفعت أسيل الحماية
تم توزيع الحرس على المطعم من الامام و الخلف وتوجه ماكس الى الداخل وصعد لها.

ماكس بلهفة: أميرتي انتي كويسة
اسيل بتنهيدة: كويسة ماكسي متقلقش
ماكس: مين عمل كده
أسيل: معرفش ماكسي
سادن: أسيل مش لازم تفضل هنا
أسيل: لا طبعا انا مش جبانة علشان اخاف اخاف اهرب
ماكس: سادن بيتكلم صح
أسيل بتعب: ماكس انت و سادن اهمدو انا مش هسيب بيتي مفهوم
سادن بجدية: جنتي مش هينفع اسيبك هنا لوحدك
أسيل بعصبية: انا هفضل هنا وبكرة الصبح المطعم هيتفتح ونتهي الكلام
ماكس بسرعة: خلاص اهدي أميرتي وانا هتصرف.

سادن بغضب مكتوم: تمام أسيل تمام بس ن بكرا الصبح حرسي هيفضل ملازمك في كل حته ونتهي الكلام انا ماشي
أسيل بتعب: سادن أرجوك انا شفت اكتر من كده بلاش تذعل مني
سادن بحنان: خلاص جنتي مش زعلان انا خايف عليكي
أسيل بشقاوة: متخفش يا عم الضخم احنا الشقاوة فينا بس ربنا هدينا
سادن بابتسامة: كجم بس بعشقك يالا ماكس نروح
ماكس: انا هفضل هنا معاها ومتخفش عليها
سادن بغل: انا واثق في جنتي تعالي وصليني يا جنتي.

سحبها سادن ونزلو إلى الاسفل وضمها سادن سادن حضنه بشدة ولأول مرة تحضنه أسيل وتتشبس بيه وكأنها تستمد القوة منه فوضع قبلة على رأسها
سادن بحنان: خلي بالك من نفسك وعلى معادنا الخطوبة بعد أسبوعين ماشي
أسيل: ماشي سادن ذي متحب
سادن بحنان: هننزل امتي نجيب الشبكة
أسيل: ديه هديتك انت سادن هات اي حاجة على ذوقك أصله حلو
سادن بخبث: حلو و بس.

أسيل برفع حاجب: طبعا حلو و جميل مش اخترتني يبقي ذوقك حلو يالا بقي روح الوقت اتأخر ولما توصل طمني عليك
سادن بحنان و حب: حاضر جنتي سلام
أسيل بابتسامة: لا اله الا الله
سادن بعشق: سيدنا محمد رسول الله
غادر سادن و صعدت أسيل الى الاعلي و جدت ماكس ينام فتوجهت الى غرفتها و تؤضات وصلت قيام الليل و قرأت وردها اليومي واتصل عليها سادن وأخبرها بأنه وصل إلى القصر وأغلقت معه و أخذت منوم ونامت.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة