قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أسيرة لحصون قلبه للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثلاثون

رواية أسيرة لحصون قلبه للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثلاثون

رواية أسيرة لحصون قلبه للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل الثلاثون

طيف بدأت تشيل الاكل من علي السفرة و دخلت المطبخ بدأت تغسل الاطباق...
طيف(نفسها): حبتيه؟!
طيف: معرفش متلخبطة.
طيف(نفسها): شكلك كدة وقعتي يا طيف.
طيف: خايفة.
طيف(نفسها): من ايه؟!
طيف: اوف معرفش.
طيف: بحب قربه اوي.
طيف(نفسها): و بعدين في الحالة دي؟!
طيف: بغير عليه.
عقلها: و ايه كمان يا رايقة؟!
قلبها: بس بقي معندكش احساس.
عقلها: ما تخرس يا عم الرهيف حبة.
طيف: هششش بس.
طيف: اوف.
طيف: ايوه انا انا.

طيف(بصريخ): عااااااااااااااا الحقوني...
فهد جري علي طيف في المطبخ بسرعة لقي ثعبان في الارض...
فهد: جه منين ده؟!
طيف(بخوف): معرفش ابعد بسرعة.
فهد: بس لازم نقطع رأسه.
طيف بصت حواليها مسكت سكينة بس خافت، فهد شد منها السكينة و قطع رأس الحية.
طيف كانت بتبص حواليها بخوف شديد و مسكت ايد فهد و طلعت تجري علي اوضتها.
فهد: في ايه يا طيف؟!
طيف(بخوف): مفيش.

طيف دخلت اوضتها و قفلت الباب و قعدت علي السرير خدت فهد في حضنها.
فهد: يا طيف.
طيف: هشششش هنفضل كدة، انا مش هخرج من هنا و لا انت و هتسمع كلامي.
طيف: فاهم؟!
فهد: بس.
طيف(بحدة): بس بقي.
طيف و فهد فضلوا طول اليوم في اوضة طيف و هي قافلة عليها باب الاوضة...

-في مكان تاني...
عند رامي و رفيف.
صابر: هو الواد ده مصحيش ليه؟!
عبير: معرفش هدخل اشوفه.
صابر: طيب.
عبير دخلت اوضة رامي لقت رفيف في حضن رامي.
عبير(بصوت عالي): يا لهووووووووووووي...
رامي و رفيف قاموا مفزوعين من نومهم,صابر جه من بره علي الاوضة.
رامي(بضيق): في حد يصحي حد كدة؟!
رفيف(بخضة): حصل ايه؟!
عبير(بزعيق): ايه اللي بيحصل هنا؟!
صابر: حصل ايه يا عبير؟!
عبير: بص شوف.

رامي(بضيق): يا ربي في ايه يا عبير ما تسكتي حبة لما احكيلك.
رفيف: و الله يا طنط انتي فاهمة غلط.
رامي: اسكتي انتي يا رفيف. رفيف تبقي مراتي يا امي.
عبير(بصدمة): نعم! عملتها ازاي دي؟!
رامي: طب اغسل وشي طيب و نفوق انا و هي و نخرج نحكيلكم...
عبير: لا دلوقتي.
صابر: متكبريش الموضوع يا عبير مش انتي واثقة في ابنك خلاص اخرسي يلا قدامي.
عبير بصت ل رامي و رفيف و خدت صابر ل بره و قعدوا مستنين رامي و رفيف.

رفيف(بعصبية): مش قولتلك امك هتعمل مشكلة و مش قولتلك نصحيهم نقولهم.
رامي: يعني اصحيهم الساعة 3 الفجر اقولهم حبايبي يا حلوين انا اتجوزت و هل ده يُعقل.
رفيف: مامتك شافتني بصورة غلط...
رامي: و انا هصحح الغلط ده.
رفيف: قولتلك نيمني في اوضة تانية.
رامي: و حد يطول انه ينام جمب القمر و مينامش.
رفيف(بعصبية): عايز الحرق.
رامي: طب قومي يا زوجتي العزيزة اغسلي وشك و غيري هدومك...
رفيف: متقولش زوجتي لاني بقشعر.

رامي(بضحك): طيب قومي...
رفيف: هو فين الحمام؟!
رامي: اهو.
رفيف: طيب.
رفيف دخلت الحمام غسلت وشها و خرجت رامي دخل الحمام هو...
رفيف بدأت تغير هدومها رفيف لبست جيبة باللون الكحلي قصيرة و فوقها تي شيرت ب ¾ كم باللون الابيض و سيبت شعرها.
رامي: هو انتي بتلبسي لبس خروج في البيت!؟
رفيف: اه لاي ظروف و كمان ده بيتي و خروج عادي...
رامي: قدامي بره يلا.

رامي و رفيف خرجوا و رامي مسك ايد رفيف و راحوا قعدوا علي الكنبة قدام عبير و صابر.
صابر: احكي يا رامي امك مش صابرة.
رامي حكي الموضوع بالمختصر.
عبير: اه علشان كدة.
رامي: كمان انا شايف انا بحب رفيف و رفيف بتحبني بس. اقبض علي المحمدي ده و بعدها نعمل الفرح.
عبير: ماشي بس علشان انا مش ضمناك هي في اوضة و انت في اوضة...
رامي(بصدمة): نعم! لا لا مفيش الكلام ده.
عبير: هو كدة...

رفيف: و الله يا طنط قولتله امبارح ينيمني في اوضة تانية لوحدي.
عبير: مصدقاكي يا حبيبتي بس نقول ايه بقي ما صدق الباشا ما هو واطي.
رامي: ست الكل.
عبير: اخرس.
عبير: اوضتك يا حبيبتي هتبقي جمب اوضتي...
رفيف: شكرا يا طنط.
صابر: قوموا يلا.
رامي: عايز ايه يا حاج؟!
صابر: ورايا يا كلب البحر علي اوضة المكتب...
رامي: حبيبي طول عمري بقول انك بتحبني حب ملهوش مثيل...
صابر: يلا يا كلب البحر.
رامي: لاحظوا ان مراتي هنا.

عبير: و ايه يعني مننا و علينا و كمان هوريها صورك و انت.
رامي حط ايده علي بوق عبير و بص ل رفيف.
رامي: و ربي اروح انتحر قبل ما تشوفهم.
رفيف(بفضول): هما ايه؟!
عبير: وسع كدة.
عبير: يلا روح مع ابوك.
رامي: مش واثق فيكوا و ربي...
عبير: يلا.
رفيف: اساعدك في ايه يا طنط؟!
عبير: تعالي نجهز الفطار علشان يفطروا.
رفيف: حاضر.
بعد فترة بسيطة.
رفيف: بس و اهو طيف رجعت تاني و انا اهو لوحدي.

عبير: متقوليش كدة هزعل منك انتي مش لوحدك فاهمة انا هنا امك. و لو زعلك بس كلب البحر اللي جوا ده تعالي قوليلي.
رفيف: ربنا يخليكي يا طنط.
عبير: حبيبتي.

-في مكان تاني...
في ال?يلا.
سارة: حبيبي.
صقر: خير؟!
سارة: هو انا هروح معاك الشغل؟!
صقر: ايوه.
سارة(بفرحة): بجد يا حبيبي!
صقر: ايوه.
سارة: انت كدة طلقت طيف؟!
صقر: ايوه بعت ليها ورقة طلاقنا.
سارة: كنت فين بقالك يومين؟!
صقر: مش مهم و انتي عارفة مبحبش حد يسألني كتير يا سارة...
سارة: و لا يهمك يا بيبي...
سارة: هطلع البس هواء.
صقر: طيب.
سارة طلعت جري علي اوضتها تغير هدومها.

سارة لبست جيبة ضيقة جدا و قصيرة قبل الركبة باللون الابيض و فوقها قميص اسود تنت اكمامه و سيبت شعرها و حطت مكياج و لبست صندل كعب احمر...
تحت...
آسر: خد.
صقر: ايه ده؟!
آسر: اللي جمعته عنه.
صقر: تمام، بس خلي بالك القصر قريب هيتملي بكاميراته...
آسر(بغباء): قصدك مستحماش في الحمام.
صقر ضرب آسر علي رأسه و آسر حط ايده علي رأسه.
آسر: ايه في ايه؟!
صقر: هتفضل كدة بغبائك ده.
صقر: لازم التعامل بينا يكون في شد زي ما هو.

آسر(بغضب): طلقتها بعد ما خدتها مني.
آسر(بغضب): طب و ربي ما هرحمك يا صقر و هيكون موتك علي ايدي.
سارة: في ايه؟!
آسر(بغضب): وسعي كدة، جتكوا القرف.
آسر ساب سارة و صقر و طلع علي اوضته و رزع الباب وراه.
سارة: في ايه يا صقر؟!
صقر(ببرود): مفيش قدامي يلا علشان الشغل...
سارة و صقر خرجوا من ال?يلا و ركبوا العربية راحوا ناحية الشركة...
سارة: فاكر يا حبيبي لما ا.
صقر(ببرود): مش فاكر يا سارة، يلا.

صقر ركب الاسانسير هو و سارة و طلعوا للدور بتاعه.
صقر: نانسي.
نانسي: نعم يا بيه...
صقر: سارة هتبقي ايدي اليمين بعد كدة.
نانسي(بحزن): مكان طيف؟!
سارة(ببرود): ايوه و تنسي حاجة اسمها طيف اسمها ميتذكرش بعد كدة...
سارة(ببرود): و يلا اجري اعمليلي فنجان قهوة.
صقر: مكتبك هيبقي هنا يا سارة.
سارة: و ليه ميكونش ده؟!
صقر(ببرود): مزاجي كدة، محدش هيقعد في المكتب اللي في مكتبي لاي سبب من الاسباب و لا حد هيدخله.

صقر: قولت كلمتي عايز اشوف العكس.
صقر دخل مكتبه و سارة بصت عليه و هي في قمة غضبها.
سارة: طيب يا صقر الايام كتيرة.
نانسي: حضرتك مكتبك جاهز و القهوة في الطريق ليكي.
سارة(بقرف): طيب.
زين دخل علطول ل مكتب صقر.
صقر: في ايه؟!
زين: مين اللي بره دي و فين طيف؟!
صقر(بحدة): مش قولتلك بعد كدة متذكرش اسمها.
زين: في ايه بيحصل ايه؟!
صقر(بحدة): مش عايزك تجيب سيرتها علي لسانك انت مالك...
زين: و سارة اللي بره؟!
صقر: انت مالك؟!

زين: في ايه يا صقر احوالك متغيرة؟!
صقر: ملكش دعوة برضو، اطلع بره.
زين: طيب...
صقر: انا طلقت طيف و مش عايز اسمع سيرتها هنا تاني، يلا بره.
زين: طيب يا صقر.
زين خرج راح علي مكتبه و قعد علي الكرسي بتاعه.
زين طلع تليفونه و اتصل ب حد، الخط اتفتح.
زين: ايوه طلقها.
زين: هو قال كدة بنفسه.
زين: لا متخافش.
زين: ايوه طلقها انا متاكد.
زين: هحاول اجيب الورقة ماشي.
زين: باي.

-في مكان تاني...
في القصر.
محمد: انا شايف يا نيران تروحي سفرية الشغل دي تريحي اعصابك.
نيران: يا بابا كله شغل شغل تعب عليا انا.
محمد: نيران ده أمان ليكي انتي.
نيران: اوف حاضر يا بابا حاضر.
نجلاء: نيران والدك خايف عليكي...
نيران: عارفة يا نوجة.
نجلاء: خلاص اسمعي الكلام.
نيران: طيب، هقوم اجهز شنطتي.
نجلاء: تمام يا حبيبتي.
محمد و نجلاء خرجوا بره الاوضة,نيران بدأت تجهز شنطتها...
محمد: بقولك ايه؟!
نجلاء: ايه؟!

مهرة: محمد...
محمد(بضيق): ايه يا مهرة؟!
مهرة: هو فعلا حسام المجنون ده رجع تاني...
محمد: ايوه.
مهرة: طب و نيران؟!
محمد: نيران هتسافر متخافيش...
مهرة: رجلي علي رجليها.
نجلاء: بس هي هتسافر علشان شغل يا مهرة.
مهرة: انتوا مش هتقبضوا عليه بقي.
محمد: واحد مجنون هيتحبس ازاي؟!
مهرة: مش هنفضل في الرعب ده كتير.
محمد(لنفسه): هو كدة لسة بدأ يا مهرة؟!
محمد: متخافيش هحل الموضوع ده متخافوش.

نيران خرجت و هي ماسكة شنطة سفر صغيرة.
نيران: انا جاهزة يا بابا.
محمد: طيب يا حبيبتي ماهر برضو جاهز كلمته من شوية.
نيران: طيب يا بابا.
نيران حضنت محمد و حضنت مهرة و حضنت نجلاء.
نيران: هتوحشوني.
نجلاء: هو يومين يا بت.
نيران: برضو لا هتوحشوني.
مهرة: خلي بالك من نفسك و ابقي كلميني علطول فاهمة.
نيران: اكيد يا ماما متخافيش.
نجلاء: عن اذنكم هتوحشيني يا نيران هستناكي.
نيران: تمام يا نوجة و انتي كمان.

نجلاء راحت اوضتها و طلعت تليفونها اتصلت ب صقر.
الخط اتفتح.
نجلاء: فينك؟!
صقر: في الشركة.
نجلاء: و مش ناوي تجيب مراتك؟!
صقر: و هو ده وقته اصلا. و كمان حسام ال حاطط عينه عليها.
نجلاء: طيب يا صقر، اهم حاجة تبقوا كويسين.
صقر: لا كويسين...
نجلاء: طب مش ناوي تجيب حفيد لينا.
صقر افتكر شكل طيف و هي بتسمع الكلام ده قعد يكح كتير.
صقر: ان شاء الله بعدين بعدين مش مهم دلوقتي.
نجلاء: ده انت داخل علي ال30 يا صقر.

صقر: لسة سنتين يا امي. خلاص بقي.
نجلاء: طيب مش هضغط عليك.
صقر: طيب.
نجلاء: طب امتي اقدر اكلمها حتى.
صقر: لما اروح البيت.
نجلاء: انت قاعد مع آسر؟!
صقر: يعني.
نجلاء: مفهمتش...
صقر: اقفلي دلوقتي هكلمك بعدين. باي.
عند صقر.
مهران: كله جاهز تقدر تمشي.
صقر: طيب.
صقر خد الجاكت بتاعه و حاجته و خرج بره الشركة و ركب عربيته و بدأ يسوق لغاية ما وصل لبيته.

صقر فتح باب العربية و نزل دخل ال?يلا لقي الدنيا ضلمة كلها طلع الدور التاني لقي نور اوضته هو اللي شغال فتح الباب بهدوء.
طيف(بصريخ): لاااااااا.
صقر: هشششششش اهدي انا صقر.
طيف رفعت عينيها لما سمعت صوت صقر جريت عليه حضنته صقر كان خايف عليها هي و فهد.
صقر: في ايه انتوا كويسين؟!
فهد(بنوم): ثعبان. شوفنا ثعبان.
صقر(بقلق): انتي كويسة يا طيف؟!
طيف(بعياط): لا.
صقر: طب تعالي معايا.

فهد: اذا كنت انا مش خايف يا طيف سبحان الله، انا داخل انام في اوضتي.
فهد خرج من اوضتهم و دخل اوضته.
صقر: خلاص اهدي في ايه ل ده كله؟!
طيف(بعياط): انا خايفة و عايزة امشي من هنا...
صقر: طب تعالي معايا.
طيف(بعياط): لا.
صقر: طب شوفتي الثعبان فين؟!
طيف(بعياط): في المطبخ.
صقر وطي شال طيف اللي قعدت تضربه علي صدره و تزعق...
صقر: مجرد ثعبان البيت ده مهجور بقاله فترة و هتلاقي الرجالة منضفوش كويس اهدي بقي...

صقر نزل للمطبخ لقي في دم و الثعبان مقطوع رأسه.
صقر: اقفي هنا و بطلي عياط و الا هرميه عليكي.
طيف(بخضة و دموع): لا.
صقر: طيب.
صقر لبس جوانتي و بدأ يشيل الثعبان في كيس بلاستيك و رماه و بدأ يمسح مكان الدم لغاية ما نضف المكان كله و قلع الجوانتي و رماه في سلة الزبالة.
صقر: شوفتي اهو خلص الموضوع، مكبراه ليه بقي؟!
طيف حضنت صقر و قعدت تعيط صقر رفع ايده و بدأ يملس علي شعرها...
صقر: طب اهدي بقي ممكن يا طيف.

طيف(بدموع): كنت خايفة اوي.
صقر: متخافيش يا روحي خلاص الموضوع ده عدي من بدري...
صقر مسك وش طيف بين ايديه و باس رأسها و وطي شالها و طلع علي اوضتهم و قفل الباب برجله.
صقر: امممم اعمل فيكي ايه دلوقتي؟!
طيف(بتوتر): ها نزلني.
طيف(بتوتر و حدة): نزلني بقولك...
صقر رمي طيف علي السرير و قعد يضحك عليها.
طيف(بوجع و عصبية): يا غبي.
صقر: ده انتي مسخرة...
صقر دخل الحمام بدأ يأخد دوش,طيف قامت تغير هدومها.

طيف لبست بنطلون اسود و فوقه تي شيرت صوف بكم باللون الاسود و فيه قلوب باللون الابيض و لبست شراب ابيض و سيبت شعرها علي ضهرها و حطت مكياج خفيف.
طيف خرجت قعدت علي السرير,صقر خرج من الحمام دخل اوضة الملابس بدأ يغير هدومه.
صقر لبس بنطلون كحلي و فوقه تي شيرت باللون الابيض ب كم و سرح شعره و حط البرفيوم بتاعه.
صقر خرح و قعد جمب طيف و بدأ ينام.
طيف: انت هتنام؟!
صقر(بخبث): اه.
طيف: براحتك الله بتبصلي كدة ليه؟!

صقر(بخبث): مفيش بس من امتي المكياج؟!
طيف: و هو ده يعتبر مكياچ شوف سارة بتاعتك دي بتبقي شبه عروسة المولد.
صقر: طيب. تصبحي علي خير.
طيف(بغيظ): صقر.
صقر: نعم.
طيف: انا جميلة؟!
صقر(بخبث): و يهمك في ايه يا انسة طيف؟!
صقر(بخبث): مش آنسة برضو؟!
طيف ضربت صقر بغضب علي كتفه و لفت نامت و ودته ضهرها.
صقر ضحك عليها و حضنها من ضهرها.
صقر: زعلانة ليه بقي؟!
طيف: وسع كدة متكلمنيش.
صقر: انا اقدر يا ست البنات.

طيف غصب عنها ابتسمت صقر باسها علي خدها.
صقر: ايوه كدة افتحي الشباك شوية.
طيف: عايز ايه؟!
صقر: و الله يا عسولة حبيبتي زعلانة مني شكلها كدة...
طيف: و هي اسمها ايه حبيبتك دي!؟
صقر: اول حرف منها ط.
طيف: طيف؟!
صقر: لا.
طيف(بعصبية): اومال؟!
صقر: طارق.
طيف قامت بسرعة اتعدلت و بصت ل صقر.
طيف: حبيبتك و اسمها طارق.
صقر: ايوه القطة بتاعتي مسميها طارق.
طيف: الصبر يا رب الصبر.
صقر: في ايه يا طيف؟!
طيف: هتجنني.

صقر: انا ده انا برئ اوي...
طيف: يا حرام ظالماك...
صقر شد طيف لحضنه و بدأ يزغزغها و طيف بتضحك غصب عنها لانها بتغير.
طيف(بضحك): بس بقي.
صقر: حرمتي؟!
طيف(بضحك): لا.
صقر: و الله طيب.
طيف(بضحك): خلاص بقي خلاص.
صقر: حرمتي؟!
طيف(بضحك): لا برضو.
صقر: بجد؟!
طيف: خلاص بقي.
طيف اتعدلت و لفت ل صقر حاوطت رقبته بين ايديها.
طيف: امممم استاذ صقر ممكن تنتبه ليا شوية.
صقر: اكيد.
طيف: بص كدة يا عم الحاج...
صقر: قولي.

طيف: انا كطيف اكتشفت يعني اللي هو.
صقر: بتحبيني. انا قولت كدة انتي بتحبيني عارف انا عارف ده انا واثق يا بنتي.
طيف: و جايب الثقة دي منين يا اخويا.
صقر: انا اصلا مز و كل البنات بتحبني.
صقر: اه هي الساعة كام؟!
طيف: معرفش.
صقر: طب استني.
صقر مسك تليفونه و اتصل بنجلاء...
صقر: خدي.
طيف: مين؟!
صقر حط التليفون علي ودن طيف.
نجلاء: الو يا صقر.
طيف: الو.
نجلاء(بابتسامة): انتي مراته؟!
طيف(بخجل): ايوه. مين حضرتك؟!

نجلاء: شكله مقالش ليكي، انا يا حبيبتي مامته.
طيف: اهلا و سهلا بحضرتك يا طنط. تشرفت بيكي.
نجلاء: يا قمر انتي.
نجلاء: اسمك ايه بقي؟!
طيف: طيف.
نجلاء: اسمك حلو زيك يا قمر، و عاملة ايه مع صقر؟!
طيف: بخير يا طنط.
نجلاء: كان نفسي اشوفك و اتكلم معاكي بس صقر قال ان الظروف متسمحش دلوقتي.
طيف: اه.
نجلاء: انتي عارفة اسمي ايه؟!
طيف(باحراج): لا...
نجلاء: انا نجلاء و تقولي ليا يا نوجة عادي فاهمة.
طيف: حاضر يا طنط.

نجلاء: شوفتيني بقول ايه نوجة مش طنط.
طيف(بخجل): حاضر يا نوجة.
صقر ابتسم علي طيف و تصرفاتها و باسها علي خدها و نام علي السرير و خدها في حضنه...
نجلاء: انتي مرتاحة يا حبيبتي ناقصك حاجة؟!
طيف: لا يا نوجة.
نجلاء: طب كويس يا حبيبتي لو احتاجتي اي حاجة قوليلي بس و هتلاقيني معاكي.
طيف: شكرا يا نوجة...
نجلاء: الواد صقر مزعلك؟!
طيف: لا.
نجلاء: لو عملك حاجة قوليلي.
طيف: حاضر.
نجلاء: ماشي يا حبيبتي.

نجلاء: اسيبكوا انا مع بعض شوية.
طيف: براحتك يا طنط.
نجلاء: يا روحي و نعمة التربية...
طيف: شكرا يا طنط.
نجلاء: يووووه بقي قولنا نوجة.
طيف: حاضر.
نجلاء: يلا تصبحوا علي خير، و سلميلي علي صقر و بوسيه ليا.
طيف(بخجل): حاضر.
نجلاء: باي...
طيف: باي.
صقر: ايه؟!
طيف حضنت صقر جامد و كانت مبسوطة.
طيف: اول مرة اكلم حد و يكون حنين كدة.
صقر: اممم طيب كويس.
طيف: قالتلي اسلم عليك و ابوسك...

طيف باست صقر علي خده جامد و ابتسمت ليه.
صقر: ده كله علشان كلمتيها علي التليفون اومال لو كنتي قابلتيها.
طيف: كنت هبوسك كتير كتير لاني بجد مبسوطة اوي بيها، شكلها ست طيبة و حنينة و حلوة كدة و كيوت.
صقر: طيب يلا نامي...
طيف: تمام.
طيف نامت علي دراع صقر بفرحة و حضنته و صقر باس رأسها.

-في مكان تاني...
عند رفيف...
عبير: اتأخر اوي.
صابر: في ايه يا عبير ما هو في شغل.
عبير: بس كان بيرد عليا لكن لا ده تليفونه مغلق.
رفيف: يا طنط اهدي ان شاء الله خير.
صابر: عبير متتعبيش اعصابك و اعصابنا عادي يعني ده شغله و ساعات بيضطر يقفل التليفون.
عبير: كان بيتصل بيقول انه هيقفل تليفونه.
رفيف: اهدي يا طنط هو بخير انا متاكدة.
الباب خبط.
رفيف جريت علي الباب فتحته لقت رامي حضنته علطول.

رامي: مالكوا في ايه؟!
عبير: حبيبي...
صابر: اكيد كان في شغل ده انتي علطول كدة.
عبير: كان موبايلك مغلق ليه؟!
رامي: فاصل شحن.
رفيف: طب الحمدلله اطمنا عليك...
عبير: كلت؟!
رامي: ايوه.
عبير: طيب يا رامي طيب.
عبير: تصبحوا علي خير.
عبير: علي اوضتك يا رفيف.
رفيف: حاضر.
رفيف دخلت اوضتها و عبير خدت صابر و دخلوا اوضتهم.
رامي فتح الباب علي رفيف.
رفيف: في ايه يا رامي؟!
رامي(بتعب): الحقيني.

رامي وقع علي السرير بتاع رفيف اللي اتخضت لما لقت في دم علي ايدين رامي...

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة