قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أسيرة لحصون قلبه للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل التاسع عشر

رواية أسيرة لحصون قلبه للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل التاسع عشر

رواية أسيرة لحصون قلبه للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل التاسع عشر

صقر نزل ل تحت هو و انتصار.
صقر لقي آسر قاعد ببرود علي كرسي من الكراسي و بيبص قدامه.
صقر بص ناحية ما آسر بيبص و فضل واقف مكانه.
بنت(بعياط و وجع): الحقني يا صقر.
و فجأة البنت دي وقعت بين ايدين صقر مغمي عليها...
صقر شال البنت بين ايديه و حطها علي الكنبة.
صقر(بهدوء): هاتي ماية يا انتصار.
انتصار جريت جابت ماية و ودتها ل صقر,طيف كانت خرجت ورا صقر ف شافت اللي حصل وقفت باصة عليهم.

صقر رش ماية علي وش البنت دي لغاية ما فاقت.
بنت(بدموع): صقر.
البنت حضنت صقر جامد و باست كتفه و خده و هي بتعيط.
بنت(بدموع): وحشتني اوي. ضربوني و كانوا هيجبروني اتجوز واحد اكبر من سني، الحقني يا صقر.
طيف وقفت و ربعت ايديها باصة ل صقر و للبنت برفعة حاجب.
آسر(بسخرية): ايه يا صرصور حنيتي؟!
بنت(بعياط): صقر متسبنيش انت سندي و ضهري يا صقر.
صقر كان وشه خالي من اي تعبير بص ل طيف و بعدها بص ل البنت اللي في حضنه.

صقر(ببرود): ابعدي يا سارة.
سارة(بعياط): متسبنيش يا صقر ارجوك مليش حد غيرك.
آسر(بسخرية): يا حنينة.
انتصار: آسر.
صقر بعد عن سارة و قام وقف حد ايده في جيبه ببرود...
صقر(ببرود): و المفروض اعمل ايه؟! اخدك بالحضن يعني و لا اعمل ايه؟!
سارة(بعياط): صقر عارفة اني غلطت في حقك بس ارجوك سامحني انا غلطت بس انت طول عمرك سندي و قوتي.
طيف(برفعة حاجب): ايه هي دي كمان اختك و لا ايه؟!
صقر(بهدوء): اطلعي الاوضة فوق يا طيف.

طيف راحت قعدت جمب آسر و حطت رجل علي رجل و بصت ل صقر و ل سارة.
طيف(بعناد): لا حبيت القعدة هنا اوي.
سارة(بعياط): شوفت يا صقر عملوا فيا ايه؟! ارجوك انقذني منهم دول ناس مش بترحم.
صقر(ببرود): المفروض اتجوزك يعني؟!
طيف شهقت و قامت بسرعة وقفت قدامه.
طيف(بعصبية): يا حيوان انا مقبلش.
صقر(بهدوء): طيف اطلعي علي اوضتك لاما تقعدي ساكتة رغي كتير مبحبش.
طيف بصتله بغيظ و راحت قعدت مكانها.

سارة قامت وقفت و حطت ايديها علي صدر صقر و ايديها التانية علي خد صقر.
سارة(بعياط): صقر، انت الوحيد اللي تقدر تنقذني و تحميني انت طول عمرك يا صقر قد المسئولية.
سارة(بعياط): انت يا صقر قوتي و سندي و حمايتي و ضهري. صقر متسبنيش. انت الحياة يا صقر من غيرك اموت.
سارة(بعياط): طول ما انا كنت بعيدة عنك كنت بعاني يا صقر سامحني يا صقر.
آسر(ببرود): الحوار بقي ممل اوي.
آسر طلع علي اوضته غير هدومه و نام...
تحت.

طيف: انتي عايزة ايه يا بتاعة انتي؟!
سارة(بعياط): مش بكلمك بكلم صقر.
صقر(ببرود): عايزة ايه يا سارة؟!
سارة(بعياط): انا.
سارة رجليها كان في التواء فمقدرتش تقف عليها فوقعت في الارض,صقر متحركش من مكانه.
طيف قربت من سارة بعطف و ساعدتها و قعدتها.
طيف: انتي عندك جروح كتيرة.
سارة(بعياط): كانوا هيجوزوني واحد اكبر مني يا صقر رفضت قولت مستحيل اتجوز حد تاني ضربوني كتير...
طيف: ركزي معايا هنا يا بطة انا اللي بتكلم.

طيف: المفروض لاما مستشفي لاما دكتور يا صقر.
صقر: اصلا مش هتقعد في البيت ده لثانية واحدة.
انتصار(بصوت واطي): احسن برضو.
طيف(بعطف): حرام عليك يا صقر نداوي جروحها الاول.
سارة(بعياط): انا مليش حد غيرك.
صقر(ببرود): بره يا سارة.
صقر سابهم و طلع علي اوضته بس و هو طالع علي السلالم لقي طيف قدامه.

طيف: صقر حرام عليك شايفها مضروبة ازاي. مش هجبرك تعيشها معاك و تحل ليها مشكلتها بس علي الاقل نجيب ليها دكتور و نسندها لغاية ما تبقي كويسة.
صقر(بهدوء): لا يا طيف.
صقر كان هيكمل طيف حطت ايديها علي كتفه.
طيف: طب معلش. وافق بس المرة دي ارجوك.
طيف: علشان خاطري.
طيف: البنت غلبانة اوي و تخيل كدة اني مكانها و حد لاقاني مش المفروض ينقذوني اعتبرها انا.
صقر(بهدوء): لا.
طيف: صقر.
صقر: الكلام في الموضوع ده منتهي.

صقر: و يلا علشان تنامي.
صقر ساب طيف و دخل اوضته,طيف نزلت ل تحت.
انتصار: مسمعتيش صقر قال ايه يلا بره.
سارة بصت لانتصار و بصت علي الدور التاني و كانت هتقوم تمشي بس طيف نادت عليها.
طيف: استني انتي تعبانة مش هتعرفي تتصرفي لوحدك.
طيف: طنط انتصار اتصلي بالدكتور.
سارة(بدموع): صقر هو اللي قال؟!
طيف: مش مهم دلوقتي، المهم تعالي معايا.
طيف: يلا يا طنط انتصار.
سارة(بدموع): انتي مين اصلا؟!
طيف: ا.
انتصار: دي مرات صقر...

سارة(بصدمة ودموع): بجد!
طيف: ايوه، يلا يا طنط انتصار اتصلي بالدكتور و انتي تعالي معايا.
طيف سندت سارة و طلعتها اوضة من الاوض.
طيف: هروح اجبلك هدوم و اجي.
سارة(بعياط): اسفة ليكي انا همشي من بكرة الصبح.
طيف: متقوليش كدة بس. طنط انتصار هتجيب اهو الدكتور و انا هروح اجيبلك هدوم.
طيف دخلت اوضتها هي و صقر لقته بيشرب سجاير و واقف في البلكونة.
طيف دخلت جابت هدوم ل سارة و خرجت.
انتصار(بضيق): الدكتور وصل.

طيف: طب خليه يدخل يا طنط.
سارة: في ايه؟!
طيف: متخافيش ده الدكتور.
طيف: اتفضل يا دكتور.
ربيع: ايه ده؟! هو انتي يا قشطة؟!
طيف: افندم؟! لو سمحت شوف شغلك.
ربيع: عيوني.
ربيع بدأ يفحص سارة و هو مركز مع طيف.
انتصار(لنفسها): و الله ما تقعد ساعة هنا.
انتصار سابتهم و راحت لاوضة صقر خبطت و دخلت علطول.
انتصار: انت موافق علي اللي بيحصل يا صقر؟!
صقر: ايه يا انتصار ما انا طردتها.

انتصار: لا بس مراتك قعدتها و جابت ليها الدكتور ربيع.
صقر: كمان؟!
صقر خرج بره اوضته و راح لاوضة سارة اللي لقي بابها مفتوح.
صقر(بحدة): ربيع...
ربيع(بخضة): صقر بيه!
طيف(باحراج): صقر.
صقر قرب من ربيع اللي كان ماسك ايد طيف و حط ايده في جيبه.
صقر(ببرود): قدامك خمس دقايق تعالجها و تاخد حاجتك و تغور في داهية.
ربيع: دي دي الهانم كانت بتوديني القطن.
صقر(ببرود): مصدقك. انجز.

ربيع ضمد جروح سارة كلها و كتب ليها علي ادوية.
صقر: وصليه يا انتصار.
ربيع و انتصار خرجوا من الاوضة,صقر لف ل طيف و بدأ يمشي ناحيتها و هي ترجع لورا.
طيف(بهمس): صقر و النبي مش قدام الضيفة كدة.
صقر(بهدوء): مش قولتلك تطلعي ورايا علشان تنامي و لا انا كلامي ملهوش لازمة.
طيف: ازاي بس يا كبير؟! بس يعني هو دي ضعيفة و غلبانة و محتاجة مراعاة.
صقر شد طيف ناحيته طيف شهقت.
صقر: مش وراكي غير كدة.
صقر: تعالي معايا.

صقر شد طيف معاه و بص ل سارة بنظرة فهمتها.
صقر دخل طيف اوضتهم و قفل الباب وراه.
طيف: هتعمل ايه يا مجنون؟!
صقر: تعالي هنا و اتكلمي.
طيف: لا انت مش مضمون.
صقر(بحدة): تعالي هنا يا طيف...
طيف: لا.
صقر راح ناحية طيف و مسكها قبل ما تجري و سندها علي الحيطة.
صقر: مش شايفة انك عديتي حدودك.
طيف باست صقر علي خده و بصتله ببرائة مصطنعة.
طيف: بليز.
صقر(و هو بيحاول يقاوم): لل ا ههو اان تت ي(لا هو انتي).

صقر(بحدة): لا طبعا مش هيضحك عليا باللي انتي بتعمليه ده فوقي. انا صقر.
صقر(بحدة): و بالنسبة للبنت دي انتي متعرفيش هي مين ازاي تعملي معاها كدة عرفتي بقي انك غبية و هبلة.
طيف: مش لازم اكون عارفاها انا عندي قلب بيحس و ضمير و انا مقبلش اني اشوف حد كدة و مساعدهوش...
صقر: طيب يا طيف و انا هخليها تقعد هنا علشانك، بس مترجعيش تعيطي بعدين.
صقر دخل اوضة الملابس و طيف جريت وراه.
طيف: قصدك ايه؟!
صقر: ملكيش دعوة.

طيف: صقر.
صقر: هتعرفي بعدين.
طيف: طب مش خارجة من هنا بقي.
طيف قعدت علي الارض و ربعت رجليها و حطت خدها علي ايديها.
صقر(ببرود): براحتك.
صقر بدأ يقلع هدومه و طيف شهقت.
طيف: يا سافل انا موجودة.
صقر: طب ما تخرجي.
طيف: قليل الادب.
طيف قامت و خرجت بره الاوضة و نامت علي السرير,صقر غير هدومه و خرج غطي طيف كويس و باس رأسها.
صقر قبل ما يخرج خلي الاوضة كلها ليزر و حصن طيف من كل النواحي و خرج بره اوضته.

صقر بص علي باب اوضة سارة و بعدها نزل ل تحت ركب عربيته و ساق لغاية ما وصل ل ?يلا تانية.
حارس: ممنوع الدخول.
صقر(بحدة): وسع من وشي بدل ما اقتلك في ايدي.
صقر زق الحارس و دخل ال?يلا خبط علي باب ال?يلا و الخدامة فتحت.
صقر(بصوت عالي): حسام يا حسام.
مؤمن(بحدة): انت ازاي تدخل كدة و كمان انت عارف حسام فين جاي ليه؟!
صقر(بعصبية): انا عارف انه هنا و انه خرج، خليه يطلع احسنله.
مؤمن(بحدة): ده انت اتجننت بقي.

مؤمن(بحدة): مش كفاية اللي انت و عائلتك عملتوه. اخرجوا بره حياتي بقي انا و ابني.
صقر(بصوت عالي): حسام عارف انك سامعني.
صقر(بصوت عالي و تهديد): قسما بربي لو قربت من اي حد يخصني مش هرحمك و مش هخليك تشوف النور تاني، انت فاهم؟!
صقر مسك مؤمن من التي شيرت بتاعه بعصبية.
صقر(بحدة): عقل ابنك علشان ميقابلش غضبي.
صقر ساب مؤمن و خرح بره ال?يلا بكل وقار.

صقر ركب عربيته و رجع لل?يلا تاني و طلع للدور التاني دخل اوضته و شال الليزر اللي محاوط سرير طيف و دخل غير هدومه.
صقر لبس بنطلون اسود و تي شيرت اسود بكم.
صقر خرج و بدأ يطلع علي السرير ينام.

-في الصباح الباكر...
عند رفيف.
رفيف بدأت تصحي من النوم و قامت غسلت وشها و خرجت بدأت تغير هدومها.
رفيف لبست جيبة سوداء واسعة و فوقها تي شيرت ب ¾ كم باللون الاحمر و لبست كوتشي ابيض و رفعت شعرها علي شكل كحكة عاليه و شعرها مشدود لورا.
رفيف بصت علي اوضة طيف و بعدها نزلت علي تحت.
رفيف: تاكسي.
رفيف ركبت التاكسي و مشيت و كان وراها الحراس اللي رامي خلاهم يتابعوها.
رفيف: حضرتك وقفت ليه؟!

في حد خبط علي شباك رفيف رفيف فتحت الباب و نزلت.
رفيف: مين حضرتك؟!
الشخص ده رفع سلاحه و ضرب رفيف في رأسها و شالها و ركبها العربية,حراس رامي كانوا لسة هيروحوا وراهم حصل ضرب نار عليهم...
عند رامي.
رامي(بزعيق): يعني ايه اتخطفت؟!
رامي(بزعيق): انتوا اتجننتوا؟!
رامي(بزعيق): و ربي ما هرحمكم.
حسين: في ايه يا رامي؟!
رامي(بعصبية): اخرس انت دلوقتي يا حسين.
حسين: طب فهمني ممكن اساعدك.
رامي(بعصبية): خطف رفيف خطفها.

حسين: مسعد المحمدي؟!
رامي: ايوه.
حسين: طب اهدي هنلاقيها اكيد.
رامي(بعصبية)و ربي هقتله هو و اهله كلهم.
حسين: طب تعالي نكلم اللواء.
رامي(بعصبية): طيب يلا.

-في مكان تاني...
في القصر.
كان محمد و مهرة و نجلاء و نيران بيفطروا.
نجلاء(بمكر انوثي): انا وافقت يا محمد اجي معاك الحفلة.
محمد: احم احم.
نيران(بغمزة): حفلة ايه؟!
مهرة(بحدة): ايوه فعلا حفلة ايه دي يا محمد؟!
نجلاء(بمكر انوثي): اصل محمد عزمني علي حفلة اجي معاه فيها و انا وافقت.
مهرة(بحدة): و ماله يا حبيبتي روحي.
مهرة بصت ل محمد و نجلاء بغضب و سابتهم و طلعت اوضتها.

نيران(بغمزة ل نجلاء): هروح الشغل انا باي.
نيران خرجت بره القصر و مشيت راحت الشركة.
محمد: كان لازم تعملي كدة يا نجلاء؟!
نجلاء(برفعة حاجب): لو مش عايزني اجي معاك الحفلة قول معنديش مانع. و كمان اعتقد انك مش بتخاف من حد.
محمد قام وقف و حاوط نجلاء بين الكرسي و السفرة و هو...
محمد(بهمس): انا عارف كويس اوي انتي عملتي كدة ليه. و مش مضايق منك.
محمد(بهمس): يا نجلاء.

نجلاء غمضت عينيها بخجل من قرب محمد منها,محمد قرب منها و (لخيالكوا)...
محمد: اشوفك الساعة 9.
محمد ساب نجلاء و خرج ركب عربيته و راح لشركته,نجلاء كانت حاسة بحرارة عالية في جسمها و كانت مصدومة من اللي حصل...
عزة: مدام نجلاء حضرتك كويسة؟!
نجلاء(بتوتر): ها اه اه، احم ايوه انا كويسة.
عزة: طب عايزة حاجة اعملهالك؟!
نجلاء: لا.
عند نيران.
شيري: تأخير ربع ساعة.
نيران(ببرود): ايوه عايزة ايه؟!
شيري: هتتحاسبي.

نيران(ببرود): و يا تري انتي تحاسبيني بتاع ايه؟!
نيران: اللي يحاسبني اللي انا بشتغل عنده لاما مستر محمد لاما مستر آسر لاما مستر ماهر.
نيران: عن اذنك.
نيران دخلت لمكتبها و بدأت تجهز كذا ملف قبل ما ماهر يجي.
ماهر(بحدة): تعالي ورايا.
ماهر دخل مكتبه و نيران وراه باستغراب...
نيران: اتفضل.
ماهر(بحدة): انتي شتمتي شيري و عائلتها؟!
نيران(بصدمة): انا! ده ايه الكدابة دي؟!
ماهر(بحدة): افهم من كدة انك معملتيش كدة؟

نيران: ايوه طبعا وكمان اينعم هي تستاهل اني اشتمها و اهزأها بس لو كنت عملت كدة كنت قولت.
ماهر(بحدة): طيب روحي علي مكتب دلوقتي.
نيران: طيب.
نيران خرجت بره المكتب لقت تليفونها بيرن...
الخط اتفتح...
نيران: الو يا قاسم...
قاسم: الو يا نيران عاملة ايه اخبارك.
نيران: بخير و انت؟!
قاسم: و انا كمان بخير الحمدلله. بقولك؟!
نيران: ايه؟!
قاسم: فاضية نتقابل بليل.
نيران: اممم هشوف.
قاسم: تمام شوفي و قوليلي.
نيران: تمام باي.

قاسم: باي.
آسر(بحدة): كنتي بتكلمي مين؟!
نيران(بخضة): اوف آسر خضتني.
نيران: نعم في ايه؟!
آسر: كنتي بتكلمي مين؟!
نيران: و مين حضرتك احنا في الشغل...
آسر: و الله؟!
آسر(بعصبية): انطقي.
نيران(بضيق): اخو ليلي و انا و هو يعتبر صحاب...
نيران: و ملكش دعوة بيا.
آسر(بحدة): طيب يا نيران. ممنوع كلام معاه فاهمة.
نيران: لا مش فاهمة. و كمان انت من امتي و انت تعرف عني حاجة اصلا.

نيران: ده انت لو شوفتني صدفة واتعرفت عليا يبقي كويس...
نيران: من امتي و انت بتدور عليا من امتي و انت بتهتم بيا و بحياتي متجيش دلوقتي و تعمل كدة.
نيران سابت آسر و راحت الحمام تغسل وشها,آسر دخل ل ماهر و هو متعصب...

-في مكان تاني...
في ال?يلا.
صقر كان نايم ءبعمق و بدأ يفتح عينه ببطء,صقر بص جمبه ملقاش طيف قام بسرعة.
صقر قام و كان رايح ناحية الحمام لقي طيف واقفة في اوضة الملابس بتنشف شعرها.
صقر قرب منها ببطء و حضنها من ضهرها.
طيف(بشهقة): صقر!
صقر: امممم.
طيف(لخجل): اخرج بره الاوضة.
صقر: ليه؟!
طيف(بخجل): يا صقر انا مش لابسة هدومي.
صقر: و مالها الفوطة حلوة اهي.
طيف(بخجل): صقر!
صقر لا رد.

طيف: انت جاي تنام علي كتفي وسع كدة.
صقر(بزهق): ده انتي تعصبي الواحد يا طيف.
صقر ساب طيف و دخل الحمام,طيف كانت مصدومة.
طيف(بصدمة): يا ابن المجنونة.
طيف قفلت الباب و بدأت تغير هدومها.
طيف لبست جيبة باللون الرصاصي ضيقة و قصيرة لغاية الركبة و فوقها تي شيرت باللون الابيض ب ¾ كم دخلته في الجيبة و لبست صندل اسود بكعب عالي و سيبت شعرها علي ضهرها و حط مكياج خفيف.
كانت طيف بتسرح شعرها قدام المراية و شردت.

رفيف(بزعيق): يا طيف انجزي ده كله بتعملي ايه؟!
طيف: ما تهدي الله بسرح شعري.
رفيف(بزعيق): هو في حد يقف قدام المراية ساعة يسرح شعره...
طيف: ايوه انا عندك مانع.
رفيف(بزعيق): هنطرد من الشغل.
طيف: انا كائن لا يبالي.
رفيف: يا لهوي يا بت كفاية كدة خلاص.
طيف(بانزعاج): اوف طيب ده انتي زنانة. يلا بينا.

فهد: شعرك حلو اوي يا طيف.
طيف(بغرور مصطنع): طول عمري يا ابني انا كلي علي بعضي كدة حلوة.
فهد(بضحك): يا مغرورة.
طيف شدت فهد و قعدته علي رجليها و باست خده.
طيف: تعرف يا فهد.
فهد: لا معرفش.
طيف: انت احلي حاجة حصلتلي في الدنيا دي.
فهد: طب ما انا عارف.
طيف: يا واد يا واثق يا قمري انت.
طيف مسكت خدود فهد و قعدت تبوسه.
فهد: نفسي اعرف بتحبي ايه في خدودي؟!
طيف: يا اختي عليك و انت قمر كدة.

فهد: يا بت هشدك من شعرك...
طيف(برفعة حاجب): تشد مين ياض ده انا افرمك هنا...
فهد: احنا آسفين يا كبير.
طيف(بضحك): حبيبي.
طيف: ربنا يخليك ليا يا حبيبي.

صقر: طيف طيف.
طيف: ها!؟ نعم.
صقر: انتي شردتي في ايه؟!
طيف: لا مفيش حاجة، عن اذنك.
طيف خرجت من الاوضة كلها,صقر بدأ يغير هدومه.
طيف نزلت الدور الاول لقت سارة قاعدة علي السفرة.
سارة: اومال فين صقر؟! مستنياه يأكل معايا علشان عايزة اتكلم معاه.
طيف: نازل.
سارة: طيب ماشي.
انتصار: طيف تحبي تتغدي حاجة معينة؟!
سارة: ممكن تعملي النهاردة غداء مسلوق و صحي لاني تعبانة شوية.
انتصار(بغيظ): حاضر.
طيف: صقر.
صقر: نعم.

سارة: يلا يا صقر نفطر سوا، و ن...
صقر: افندم؟!
طيف: احم صقر يلا نفطر علشان نروح الشغل.
صقر: طيب.
صقر قعد علي رأس السفرة و طيف علي يمينه و سارة علي شماله...
سارة: احم صقر.
صقر لا رد.
طيف ضربت صقر بكوعها صقر بصلها بحدة.
صقر(ببرود): خير عايزة ايه؟!
سارة(بدموع): هو انا مضايقاك في حاجة؟! انا و الله لولا الظروف مكنتش جيت و عكننت الدنيا عليك...

سارة(بدموع): صقر انت ليه مبقتش بتكلمني زي الاول و لا بتعاملني زي الاول.
سارة(بدموع): انا سارة يا صقر. فاكر لما كنا صحاب اوي...
سارة(بدموع): كنت بقف جمبك يا صقر و دلوقتي مش عايز تقف جمبي.
طيف(بعطف): لا و الله صقر مش كدة يا سارة...
طيف(بعطف): هو بس مضغوط الفترة دي معلش. صح يا صقر؟!
صقر(ببرود): ايوه يعني عايزة ايه يا سارة؟!

سارة: تسمح اني اعيش هنا لغاية ما الاقي مكان اعيش فيه و يكون موضوع اهلي ده خلص او علي الاقل هدئ...
صقر: طيب.
صقر: يلا يا طيف.
صقر(بتحذير): بس كلي الاول علشان ميغماش عليكي في الشركة.
طيف(بابتسامة بسيطة): لا يلا بينا.
انتصار: صقر عايزاك.
صقر: نعم.
انتصار: علي انفراد.
صقر: طب تعالي معايا.
صقر: و انتي كلي اكلك.
صقر و انتصار خرجوا بره ال?يلا و راحوا الجنينة.
انتصار: مش هطيقها يا صقر مش هطيقها.

صقر: فترة اشوف وراها ايه يا انتصار.
انتصار: لا هتجبلي القلب يا صقر.
صقر: بعد الشر عليكي يا حبيبتي.
انتصار: تسلم يا حبيبي، بس مش هقدر استحملها.
صقر: خلاص يا انتصار روحي القصر او خدي اجازة لغاية ما تغور في داهية.
انتصار: تمام هفكر و اشوف...
صقر: طيب ابقي بلغيني.
انتصار: حاضر.
طيف: انا جيت.
صقر: يلا اركبي.
طيف: طب ما تخلي عندي سواق بليز بليز بليز مش عايزة حد يعرف ان في حاجة بينا يا صقر.
صقر: اركبي يا طيف.

طيف: يا رخم.
طيف فتحت باب العربية و ركبت و صقر لف و ركب و بدأ يسوق و وراه حراس كتير.
تليفون صقر رن، الخط اتفتح...
: العربية فيها قنبلة.
صقر(بغضب): يا حسام الكلب.
حسام(بضحك): صقر انت قفوش اوي كدة ليه، اهدي يا عم...
حسام: وريني دي هتطلع منها ازاي يا بطل.
حسام: تيك توك تيك توك تيك توك تيك توك. بووووووم.
طيف(بصريخ): صقر؟!

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة