قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببته مشوها ولكن للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل التاسع عشر

رواية أحببته مشوها ولكن للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل التاسع عشر

رواية أحببته مشوها ولكن للكاتبة سلسبيل كوبك الفصل التاسع عشر

صحيت عشق من نومها على كابوس و كذلك سلطان اللي قام بسبب صوتها.
سلطان(بنوم): في حاجة؟
عشق(بخفوت): لا مفيش.
عشق بصت ل سلطان بقلق، حلمها كان عبارة عن أذى ل سلطان.
عشق قامت من مكانها و نزلت لتحت في الجنينة بصت حواليها و للمكان اللي وصلت ليه، هي متستحقش ده تمن خيانتها ل سلطان.
في الصباح الباكر.
عشق فتحت عينيها لقت سلطان واقف قدامها بيحاول يصحيها لأنها فضلت في الجنينة.
عشق: صباح الخير.

سلطان: ايه اللي نيمك هنا؟
عشق: حلمت بليل بكابوس فقولت اتمشى شوية قعدت مكاني و نمت.
سلطان: كابوس ايه؟
عشق: ناس بتحاول تأخدك معاهم.
سلطان: لفين؟
عشق: معرفش.
سلطان: مجرد حلم.
هزت عشق رأسها بصمت، سلطان قام وقف.
سلطان: انا هطلع أجهز عشان هقابلهم في البيت.
عشق: هما مين؟
سلطان: بعدين هقولك.
عشق: تمام.
سلطان طلع لأوضته غير هدومه و نزل تاني لعشق اللي مستغربة هدوءه.
سلطان: متخرجيش من هنا.
عشق: تمام.

سلطان ركب العربية بتاعته و خرج بره الفيلا، عشق دخلت الفيلا و طلع لاوضتها حست بحركة غريبة بس اتغاضت.
عشق دخلت خدت دوش و غيرت هدومها و خرجت لقت في وشها حلا اتخضت و كانت لسة هتجري حلا مسكتها من دراعها بغضب.
حلا: بقى بتهربي.
عشق(بحدة): انتي عايزة مني ايه سيبيني في حالي.
حلا: لا يا حلوة انتي وافقتي تدخلي اللعبة دي و تأخدي فلوسه مش ذنبي إنك حبتيه.
حلا: قدامي.
عشق: على فين؟
حلا: هتعرفي.

حلا نزلت بعشق لاوضة مكتب سلطان و زقت عشق تدخل الاوضة، حلا قفلت الباب و قربت من مكتب سلطان و بدأت تدور على ملف معين.
عشق: انتي بتدوري على ايه؟ سلطان احتمال يرجع في أي وقت.
حلا: مش عايزة اسمع صوتك.
حلا(بغضب): يعني هيكون حاطه فين؟
عشق: قولي بتدوري على إيه؟
حلا: الورق اللي يثبت أن كل أملاك سلطان ليكِ بعد موته.
عشق: معرفش ممكن يبقى في الخزنة.

قربت حلا من خزنة قدامها و حاولت تفتحها و بعدها بصت لعشق اللي كانت بترجع بضهرها للباب...
حلا: كلمة السر ايه؟
عشق: جربي كدة عيد ميلاده.
عشق جريت على الباب و فتحته و خرجت بره بدأت تصرخ عشان الحراس يسمعوها.
بالفعل الحراس دخلت و قدرت تمسك حلا اللي حاولت تهرب و بصت ل عشق بغضب و كانت هتخنقها بس الحراس مسكوها كويس.
عاطف: هنضطر نحبسها في أوضة من الاوض هنا.
عشق: لا احبسوها في الجراج ممكن تهرب هنا.

عاطف: تمام و هنبلغ سلطان بيه.
عشق: طيب.
عاطف مشي هو و حراسه و طلع تليفونه يبلغ سلطان باللي حصل.
سلطان: خلاص خليها عندك و انا لما ارجع هتصرف.
عاطف: حاضر.
سلطان قفل مع عاطف و اتصل يطمن على عشق.
عشق: متقلقش أنا بخير.
سلطان: كويس.
سلطان: قالتلك اي معلومة تفيدنا؟
عشق: لما ترجع بقى.
سلطان: طيب خليكي قريبة دايما من الحراس.
عشق: حاضر.
سلطان: خلي بالك من نفسك.
عشق: حاضر.
سلطان: طب اقفلي دلوقتي.

سلطان قفل مع عشق، عشق طلعت قعدت في الجنينة و هي بتفكر في أحوالها.
عند سلطان...
سلطان: نورتوا مصر.
رحمة: أخيرا كانت وحشاني أوي.
رحمة: أومال فين مراتك؟
سلطان: في البيت.
إيهاب: هي قصدها مجتش ليه؟
سلطان: تعبانة شوية.
أنور: شكرا يا إيهاب على وقفتك معانا في المطار.
إيهاب: ده واجبي يا عمي.
قمر(بحزن): هو احنا هنقعد هنا؟
سلطان: اه هتقعدوا في الفيلا هنا.
سلطان قرب من قمر و حضنها.
سلطان: زعلانة ليه؟

قمر: مفيش هو بس عشان اتعودت على هناك.
حياء: أنا هطلع أرتاح.
إيهاب: و أنا هستأذن.
أنور: ما أنت قاعد.
إيهاب: مرة تانية.
مشي إيهاب، قمر طلعت مع حياء كل واحد بدأ يشوف أوضته.
رحمة: متأكد أن عشق كويسة؟
سلطان: اه يا ماما.
رحمة: هي نداء تعرف إني جيت؟
سلطان: لا.
رحمة: كويس عشان أعملها مفاجأة.
سلطان: تمام اطلعي ارتاحي بس دلوقتي.
رحمة: طيب.
أنور: إيه اللي حصل يا سلطان؟
سلطان: اللي حصل كتير و شيء صادم.
أنور: قلقتني.

سلطان: اكتشفت أن عشق متبقاش بنت نداء.
أنور: و ده اللي هو ازاي؟
سلطان: نداء أجرت عشق عشان تلعب عليا زي ما بالظبط أجرت شهاب عشان يلعب على حياء.
كانت صدمة كبيرة بالنسبة لأنور اللي مكنش قادر يستوعب كلام سلطان.
أنور: متأكد من كلامك يا سلطان؟
سلطان: سافرت لألمانيا عشان أقابل دكتور معاذ صاحب صلاح زوج نداء و فهمني كل حاجة و كذلك سعيد.
أنور: قالك إيه؟

سلطان وصل لألمانيا بعد ما قرر يسافر عشان يعرف الحقيقة و وصل لعنوان بيت دكتور معاذ صديق صلاح زوج نداء و المفروض والد عشق الحقيقية.
معاذ: أهلا و سهلا ادخل.
سلطان: بعتذر لو كنت بزعجك.
معاذ: متقولش كدة زيارتك شرف.
معاذ: بس ايه المهم اللي انت عايزني فيه؟
سلطان: فاكر عشق؟
معاذ: عشق بنت صلاح؟
سلطان: اه.
معاذ: اتجوزنا أنا و هي.
معاذ(بصدمة): ازاي و هي ميتة أصلا.
سلطان: ميتة ازاي و امتى؟

معاذ: نداء هي اللي قالتلك أنها بنتها صح!
سلطان: اه ممكن تفهمني.
معاذ(بتنهيدة): بنت صلاح كانت مريضة بمرض خبيث في المرحلة الأخيرة و تكلفة العملية كانت كبيرة جدا على صلاح في الوقت ده لأنه بقى مدمن و كمان دخل كذا صفقة هيروين و خسرهم ورا بعض فمكنش معاه الفلوس اللي تأمن عملية بنته.
سلطان: ماتت عشان كدة صح؟
معاذ: بالظبط، عشان كدة البنت اللي أنت اتجوزتها ممكن تكون بتضحك عليك زي.
سلطان: سكت ليه زي مين؟

معاذ: زي شهاب ما كان بيضحك على حياء.
سلطان: و انت تعرف حكاية حياء منين؟
معاذ: هتكون ضيفي لغاية ما اللي عارف الحقيقة كاملة يجي.
سلطان: مين؟
معاذ: هتصل بسعيد صاحب صلاح.
سلطان: اللي بيشتغل مع نعيم.
معاذ: اه.
سلطان: و ده يعرف ايه زيادة؟
معاذ: هتعرف لما يوصل و لكنه مش هيقبل يجي إلا ب.
سلطان: مستعد هدفع ليه بس يعرفني الحقيقة كاملة.
معاذ: هيبقى محبب على قلبه اللي زي سعيد ده بيهمه مصلحته فقط لا غير.

اضطر سلطان يبقى في ألمانيا لمدة يومين لغاية ما وصل سعيد.
سعيد: ابن الغالي.
سلطان: أنت عارف كويس انت جيت ليه فانطق و قول كل اللي عندك.
سعيد: اشوف الفلوس اتكلم.
سلطان: شيك باتنين مليون.
سعيد: دولار.
سلطان: ايه الطمع ده؟
سعيد: دي الحقيقة يا سلطان.
سلطان(بغيظ): طيب اتنين مليون دولار بس تتكلم.
سعيد: عايز تعرف ايه بالظبط؟
سلطان: كل الحكاية.

سعيد: من اول خيانة نداء و لا موت عشق و لا موت صلاح و لا شهاب و لا ايه بالظبط؟
سلطان(بحدة): كل حاجة.
سعيد: طيب، صلاح كان طماع و لما دخل في عالم الهيروين و الصفقات راهن بكل فلوسه زي الأهبل و لقى أن القرش جري في ايده و بقى يعمل صفقات كتير.
سعيد: و لكنه فجاة لأنه غشيم بقى مدمن و المفروض أننا صحاب الهيروين منستخدمهوش خالص.

سعيد: المهم خسر كل فلوسه بسبب كام صفقة خسرهم بغبائه، و بنته عشق مرضت بمرض خبيث و عملوا تحليل اكتشفوا انها في مرحلة متأخرة.
سعيد: في دكتور قال ممكن اضمن ليها نسبة نجاح و لكن بشرط و طلب مبلغ كبير اوي على صلاح.
سلطان: كمل و بعدين؟
سعيد: نداء اتصلت برحمة اللي بلغت أنور و لكنه رفض لأنه عرف أنه صلاح كان بيتاجر في الهيروين و أكيد عايزين الفلوس دي يستخدموها في حاجة حرام.

سعيد: و كلنا عارفين أن أنور بيه الصاوي عمره ما هيشترك في حاجة تغضب ربنا.
سلطان: انجز.
سعيد: ماتت البنت لأنهم معملوش العملية ليها، صلاح تعب لأنه مكنش لاقي مخدرات تعمله مزاج.
سلطان: موقفتش جمبه ليه في الفترة دي؟
سعيد: كان في خلاف ما بينا.
سلطان: كمل.
سعيد: انتحر صلاح بعد موت عشق بسنة.
سلطان: و بعدين.
سعيد: نار الانتقام بقى تسكت لا طبعا.
سعيد: نداء بقى كل هوسها تخرب حياتكم و هي فاكرة أنكم السبب في موت بنتها.

سعيد: و لجأت ليا و قالتلي هبقى تحت رجلك و هنتجوز عرفي و طبعا انا بحب المصلحة و نفسي فوافقت و ساعدتها.
سعيد: رجعت من سويسرا و بلغتكم ان صلاح توفى في حادثة و معرفتش تتعرف على جثته و عشق بتدرس في سويسرا.
سعيد: اتعرفت على شهاب في النادي اللي طبعا اشتركت فيه بفلوسي.
سعيد: زقت شهاب على حياء أختك و خلاها تحبه و كان بيأخد منها فلوس كل فترة.

سعيد: نداء خلت شهاب يحاول يعتدي عليها و طبعا أنت فاكر كويس إيه اللي حصل في اليوم ده.
سعيد: تحب أقول؟
سلطان كان مش مستوعب و حاسس انه تايه من الكلام اللي بيتحكي ليه ده.
سعيد: شهاب خد حياء اختك و حاول يعتدي عليها و لحسن حظها أنك كنت معين حارس وراها و بلغك باللي شافه أن حياء مشيت مع شاب لشقة غريبة.

سعيد: طبعا اتجننت و جيت على العمارة اللي فيها أختك كنت مستعد تقتلها فيها لأنك طبعا كنت دنجوان الجامعة بتاعتك.
سعيد: و شهاب ربطها عشان يحاول يأخد منها اللي هو عايزه لكنك جيت و طبعا نداء كانت موجودة و هي اللي ولعت في الشقة قالت تخلص منكم انتوا التلاتة مرة واحدة.
سعيد: كلكم افتكرتوا ان شهاب هرب و قدر ينقذ نفسه و لكن نداء قتلته.
سلطان: بلاش تسكت و كمل.

سعيد: و طبعا أنت النار مسكت فيك بعد ما فكيت أختك و كنتوا لسة هتهربوا كنت أغمى عليك و الناس تدخلت و المطافيء و انقذوك بأعجوبة.
سعيد: طبعا هي كانت بتدور على واحدة بنفس مواصفات عشق عشان تقدر تضحك عليك بعد اللي حصل.
سعيد: طبعا أنت سفرت كل أهلك امريكا و فضلت أنت هنا عشان تعرف توصل للحقيقة.
سعيد: اللي انا بحكيها دلوقتي.

سعيد: و بالصدفة لقت واحدة مرمية في الشارع خدتها معاها البيت انقذتها و عرفت أن في خمسة اعتدوا عليها و قدرت تجبر عشق أنها تضحك عليك.
سعيد: عشق اضطرت توافق.
سعيد: الباقي أنت يعتبر عارفه.
سلطان: عشق كانت مجبرة؟
سعيد: اه نداء هددتها أنها هتخلي كل اللي تعرفهم يعتدوا عليها.
سلطان حس بعدم انتظام في نفسه و ضربات قلبه و قام وقف طلع شيك باتنين مليون دولار و رماه لسعيد و مشي.

أنور كانت في حالة صدمة شديدة مقدرش ينطق بأي كلمة بعد سلطان ما حكى ليه اللي حصل.
سلطان: هضطر امشي أنا.
أنور شاور ليه بمعنى ماشي، أنور قام وقف و هو تايه و طلع لاوضته حاول ينام جمب رحمة لكنه مقدرش حاسس بتأنيب ضمير.
سلطان رجع الفيلا لقى عشق قاعدة في الجنينة و جمبها غضب بيلعب.
سلطان: بتفكري في إيه؟
عشق: نهايتي.
سلطان: مش فاهم.
عشق: مش مهم.
سلطان(برفعة حاجب): بقى كدة!
عشق: انا جعانة.

سلطان: انا طلبت خدامة بدل دادة أسماء عشان هترتاح جمب ابنها و مراته.
عشق(بحزن): هتوحشني أوي.
سلطان: كل فترة هنروح ليها.
عشق: طيب.
سلطان: طب قومي نتغدى يلا.
سلطان شد معاه عشق و دخلوا المطبخ جهز غداء خفيف ليه و ل عشق اللي بدأت تأكل.
عشق: شكرا.
سلطان: على إيه؟
عشق: على كل حاجة حلوة قدمتها ليا.
سلطان: هروح أشوف اللي في الأوضة و اجي.
عشق: دي اسمها حلا بتشتغل مع نداء.
عشق: و كانت جاية عشان.
سلطان: عشان ايه؟

عشق: كانت جاية عشان تأخد الورق اللي فيه نقل ملكيتك ليا.
سلطان: طيب.
سلطان دخل الاوضة اللي فيها حلا و شد كرسي و قعد قدامها و شاور لحراسه يمشوا.
سلطان: جاية هنا ليه؟
حلا: عشان أخد فلوسك.
سلطان: ازاي؟
حلا: هأخد الورق اللي فيه نقل ملكية و عليه إمضتك و هخلي عشق تمضي.
سلطان: الورق تعرفي فين؟
حلا: أكيد في أي مكان هنا.
سلطان: بتشتغلي لصالحك و لا لصالح نداء.
حلا: لصالحي.
سلطان: هعمل معاكي اتفاق.
حلا: على حسب.

سلطان: تشتغلي معايا و تساعديني أمسك نداء.
سلطان: و هيتحول لحسابك مبلغ محترم و هتسافري البلد اللي عايزاها.
حلا: عرضك مش مغري أسفة.
سلطان: طيب براحتك انسي أن يبقى معاكي الورق أساسا.
سلطان: و كدة كدة هتعترفي قدام النيابة على نداء لاما هتشيلي الليلة لوحدك.
حلا: سيبني يومين و هرد عليك.
سلطان: معاكي وقتك و لكن أي غدر منك هتكوني مع نداء في زنزانة واحدة.

حلا زقت سلطان و خرجت بره الفيلا، سلطان رجع ل عشق و مسك إيديها عشق استغربت لما لقته بيخليها تبصم على ورق.
عشق: إيه ده؟
سلطان: ورق جوازنا الجديد عشان هخليه يتسجل في المحكمة عشان ميبقاش في حاجة مشكوك فيها.
عشق: سلطان.
سلطان: نعم.
عشق قعدت قدام سلطان في الأرض و مسكت إيده و بصتله بحزن.
عشق: أنا عايزاك تسامحني يا سلطان عايزة ننسى كل اللي فات.

سلطان: كان نفسي أسامحك يا عشق بس أنتي غلطتي جامد، ممكن في يوم أقدر أسامحك.
سلطان: امتى؟ الله و أعلم.
عشق: أنا عايزة كل اللي بينا يبقى خير و تسامح و مودة و.
سلطان: بيعتمد عليكي أنتي أنا مستحيل أجي على واحدة ست انا عندي أخوات.
عشق: أنا مراتك و حبيبتك يا سلطان.
سلطان: كنتي حبيبتي يا عشق، اللي بيحب مبيجرحش و أنتي جرحتيني.
سلطان قام و ساب عشق اللي فضلت مكانها بتعيط على اللي وصلت ليه علاقتها بسلطان.

سلطان: إيهاب وصلت لحاجة؟
إيهاب: لسة مظهرتش.
سلطان: بعتلك صورة واحدة دي الوحيدة اللي هتقدر توصلنا ليها.
إيهاب: تمام.
سلطان: خليك مصحصح يا إيهاب قريب أوي هنخلص الموضوع ده.
إيهاب: إن شاء الله.
قفل سلطان مع إيهاب و بص على عشق من الدور التاني و اتنهد بحزن.
سلطان: أنتي اللي وصلتي الأمور لكدة.
بليل.
عشق: سلطان.
سلطان: ممم.
عشق: في شخص تحت عايزك.
سلطان: مين؟
عشق: مش عارفة شخص غريب كدة.
سلطان: احنا متأخر اوي.

سلطان نزل لتحت و استغرب من وجود عيسى.
عيسى: احم استاذ سلطان.
سلطان: أنت إيه اللي جابك من أمريكا؟
سلطان: التصميم اللي طلبته قولتلك هيتنفذ.
عيسى: أنا هنا بقالي يومين بدور عليك دوختني.
سلطان: خير عايز إيه؟
عيسى: مالك قفوش كدة ليه؟
سلطان: ما هو مفيش حد يجي لحد متأخر كدة و كمان مفيش حاجة تجمعنا.
عيسى: عندك حق الوقت متأخر و لكن اول ما عرفت عنوان بيتك بأعجوبة جيت مقدرتش استنى للصبح.
سلطان: خير؟

عيسى: أنا جاي اطلب إيد قمر.
سلطان: إيد مين!
سلطان: انت جاي في الوقت الغريب شبهك ده تتقدم لاختي، و جاي من أمريكا لهنا!
عيسى: ما أختك مجنونة عادي يعني متكلمتش.
سلطان: أنت جاي تهزا أختي في بيتي.
عيسى: يا عم أقعد نتكلم بهدوء.
سلطان: دلوقتي وقت نوم و أنا عايز أنام بكرة بقى.
عيسى(بخفوت): غبي زي أختك.
سلطان: قولت حاجة؟
عيسى: قولت هبات فين؟
سلطان: و انا مالي اليومين اللي فاتوا كنت بتنام فين.
عيسى: في الفندق.

سلطان: يبقى نام في الفندق مش عارف مين الغبي دلوقتي.
عيسى: طب موافق طيب.
سلطان: لا يلا بره.
عيسى: بكرة اتجوزها و هنسيبك هه.
سلطان: بره.
عيسى مشي و عشق خرجت لقت سلطان بيضحك.
عشق: مين؟
سلطان: عريس لقمر.
عشق: هو في حد يجي يتقدم دلوقتي!
سلطان(بتنهيدة): الحب بيعمل اكتر من كدة.
سلطان ساب عشق و في قلبه حزن من بُعده عنها و لكنه مضطر مش هيقدر يثق بسهولة فيها.
عشق طلعت ورا سلطان و الاتنين بدأوا يستعدوا للنوم.

عشق: تعرف إني بحبك.
سلطان: الحب لوحده مش كفاية.
سلطان غمض عينه و نام، عشق اتنهدت و حضنته و نامت.

-عدى كام يوم بدون أحداث مهمة: -
نداء(بصريخ): سبوني معملتش حاجة.
سلطان(ببرود): و الله!
نداء: سلطان هتعمل كدة في خالتك!
سلطان(بحدة): و اللي انتي عملتيه في أختك و ولادها ده اسمه ايه؟
نداء(بصريخ): ما أنتوا قتلتوا بنتي.
سلطان(بحدة): ما انتوا لو ناس بتعرف ربنا مكنتوش خلصتوا فلوسكوا على مخدرات و قرف شبهكم و كنتوا لحقتوا تنقذوها.

نداء قعدت تصرخ بهستيرية، ف حلا اتعاونت مع سلطان و بلغته بمكان نداء و جابت ليه اعتراف ليها بكل جرايمها.
حلا(بزعيق): سلطان مش وعدتني هتحميني.
حلا(بزعيق): وسعوا كدة سلطان.
سلطان: انا قولتلك هحولك مبلغ و فعلا المبلغ اتحول لحسابك اما بقى وجودك هنا ده تمن جرايمك انا بعرف في القانون كويس و عمري ما اخالفه.
سلطان(بحدة): و ده تمن جرايمك و لما تخرجي فلوسك هتبقي زي ما هي في حسابك.
سلطان: إيهاب.
إيهاب: نعم.

سلطان: لما تخلص موضوعهم تعالى ليا على مكتبي.
إيهاب: تمام، هخلص شوية اجراءات و هعدي عليه بليل.
سلطان: تمام.
سلطان مشي و راح لمكتبه قابل عماد.
عماد: أخيرا هنشتغل بقى كويس.
سلطان(بتنهيدة): إن شاء الله.
سلطان: المهم عايزك تمحي أي خبر ليه علاقة بنداء.
عماد: تمام.
سلطان: مش عايز رحمة هانم تعرف باللي حصل.
عماد: حاضر هحاول الغي كل المواقع اللي هتتكلم عنك و كذلك الصحافة.
سلطان: طيب كويس.
سلطان: مش ناوي تتجوز؟

عماد: وعدت نفسي أنه مش هتجوز غيرها.
سلطان: ربنا يرحمها يا عماد.
عماد: يا رب.
مشي عماد و هو بيفتكر حبيبته اللي عملت حادثة سير و كان بيحبها جدا و قرر انه مش هيتجوز بعدها لعله يقابلها في الجنة.
بعد فترة،
جه إيهاب ل سلطان اللي منع حد يدخل عليهم و هما بيتكلموا.
إيهاب: حاسس أن الموضوع كبير.
سلطان: مش أوي.

-في الصباح الباكر...
عند عشق.
عشق صحيت من نومها ملقتش سلطان نايم جمبها، قامت بكسل و دخلت الحمام خدت دُش و خرجت تغير هدومها.
عشق لبست فستان باللون الأبيض بأكمام واسعة و قصير لغاية الركبة و واسع.
عشق فتحت باب أوضتها و نزلت بحذر على سلالم البيت و دخلت أوضة مكتب سلطان اللي كان مركز في الورق اللي في إيده.
عشق حضنت سلطان من ضهره بحيث أنه كان واقف و وشه للشباك الازاز اللي قدامه.

عشق: صحيت من غير ما تصحيني ليه؟
سلطان: عشانك أكيد تعبانة فمرضتش ازعجك.
عشق: هتودينا فين النهاردة؟
سلطان: شوفي عايزة تروحي فين؟
عشق: سلطان.
سلطان: نعم.
سلطان لف ل عشق اللي حضنته جامد.
عشق: لسة مش ناوي تسامحني انا حاسة ان حياتنا بقت عبارة عن روتين.
سلطان: لما يجي الوقت المناسب يا عشق.
عشق: سلطان أنا مش عايزة زعل ما بينا.
سلطان: كل مرة هنفضل نتكلم في الموضوع ده يا عشق.

عشق: أيوه يا سلطان أنا مش بعرف اتعامل معك طبيعي.
سلطان: يبقى متتعامليش أفضل و تشوفي مسؤولياتك و بس...
عشق(بانفعال): بس كدة كتير عليا أنا و.
عشق و سلطان سمعوا صوت صريخ جاي من الجنينة الاتنين جريوا بسرعة ل بره.
عشق(بخوف): عهد.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة