قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الخامس والعشرون

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الخامس والعشرون

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الخامس والعشرون

عصام انا هنزل استناك تحت ياخالد
خالد اوك هخد شور والبس واحصلك
على طول.
اسر استناني ياخالد
خالد ايه هتيجي معيا الحمام كمان
اسر مش للدرجادي ياجدع
خالد امال عايز ايه
اسر بكره خطوبتك
خالد اه اشمعني
اسر عشان اروح اشتري بدله تليق باسوره الدالي حاجه كدا فوق الخيال
خالد تب انزل على الارض يااخويا عشان تستعد للشغل يامعلم
اسر هههه اقصدك الاشراف ياابني هوده شغل
خالد ههه اه فعلا معك حق بالتوفيق.

خالد اخد شور ولبس هدومه وبيصفف شعره فيدق الباب
خالد ادخلي ياندي
ياسمين يعني ياسمين متدخلش
خالد ياسمين
ياسمين صباح الخير ياحبيبي
خالد احلي صباح في الدنيا ابه ده اميرتي صحيه بدري ليه
ياسمين نازله اشتري شويه حاجات عشان الخطوبه
خالد استني اخلص الاجتماع ال وراي وهجي معكي اوك
ياسمين بجد ياخالد
خالد بابتسامه بجد يا روح قلب خالد
ياسمين اروح اجهز بقا وهي ماشيه افتكرت كلام عصام فوقفت خالد
خالد نعم
ياسمين يعني ايه بغل.

خالد بصلها بغل بغل ايه
ياسمين مش عارفه انا بقول لعصام يخرجني معه هو وندى قالي ليكي بغل يخرجك
خالد انفجر ضاحكا ههههههههههه بعل ياياسمين مش بغل
ياسمين اي ان كان يعني ايه
خالد البعل هو الزوج
ياسمين ههههه انت بعل
خالدههههههه تصوري
ياسمين انا هروح البس بقا
خالد اوك
على السفره
عصام صباح الخيرياماما
امال صباح النور ياحبيبي
عصام صباح الخير يابابا
احمد صباح النور يابني
امال خالد فين يابني اول مره يتاخر كدا.

عصام كالعاده يابابا خالد يمسك شكله مع اسر ويضربه ويروح ينام في اي حته واسر يروح وراه فخالد يياس وينيمه جانبه
امال ههههه اسر ومن وهو طفل صغير متعلق بخالد جدا
احمد هو عشان متعلق بيه يكرهه في عيشته
احمد ها ياعصام مفيش جديد عن ايوب البحيري واحمد السيوافي
عصام وهو بيفطر متقلقاش يابابا قريب جدا هتسمع اخبار تسعدك
احمد هموت واعرف ايه بيدور في دمغك والثقه دي بتجيبها منين
خالد ميبقاش البوص ياعمي.

عصام هههه انتم مكبرين الموضوع ياجماعه
انا على قدي
محمد وهو نازل على السلم ايه التواضع ده
عصام ول تواضع ول حاجه ياعمي يالا ياخالد اتاخرنا على الاجتماع
خالد اوك يالا
بعد ذهاب خالد وعصام
محمد عامل ايه دلوقتي يااحمد.
احمد الحمدلله اخدت العلاج زي ماالدكتور قال
محمد انشاء الله خير ياحبيبي
قبل ان ينطق احمد سمعوا صراخ من اوضه سها
في غرفه سها
دخل اسر غرفه سها وفتح الباب دون ان يدق الباب.

فوجد سها تنام على السرير وتتحدث على الهاتف
سها اكيد طبعا هجيلك يابني حافظت الطياره بعد ساعتين
فانهت المكالمه و سارحت في اسر
اسر كلمتيه
سها اه
اسر هتروحي تجبيه
سها ايوه
اسر وانا ترتور
سها اه لا انت دخلت هنا ازاي
اسر دانتي واقعتك سوده بقا يابت خطيبك واكل علقه موت وانت اقعده تحبيلي في التلفون مع سي معتز
بدل ماتيجي تتطمني عليا وتيجبلي صيميت وعصير وترسمي العمل
سها ماانت زي القرد اهو.

اسر الله اكبر قرد في عينك انا هوريكي القرد ده هيعمل فيكي ايه
وشدها من شعرها
سها اااه سبني يااسر
اسر اسيبك دانتي واطيه ول قولتلي اما اشوف اسوره حبيبي ماله
سها حبك برص ياشيخ
اسر كدا طيب تعالي بقا
سها الحقني ياخالو
اسر بتسيحلي يابت
سها امال اسيبك تتهجم عليا
اسر ليه عميت عشان اتهجم عليكي
سها خالو
اسر ماله
سها وراك
اسر بجد
سها بص بنفسك
اسر حبيبي ياابو لهب
احمد انت بتعمل ايه عندك ياحيوان.

اسر مفيش ياحبيبي دانا كنت بشوف سها
محتاجه حاجه ول لا
سها لا ياخالو داكان هيضربني
اسر ههه بهزر معكي ياسوسو
احمد خلاص انت بقا يااستاذ اسر مش في شغلك ليه
اسر مانا ماشي اهو عشان الشغل ميوفقش
اصل ياعمي ان مكنتش انا اضبط كل حاجه مفيش حد بيشتغل
محمد اه ان هتقولي
اسر عن اذنكم بقا عشان متاخرش على الشركه
احمد بس انت مش هتروح الشركه
اسر اه تصدق نسيت ياابو حميد اطمن انا هشرف على العمال بنفسي
احمد اما نشوف
اسر سلام.

احمد كلمت المشرف على العمال فهمته هيعمل ايه مع الحيوان ده
محمد ايوه يا احمد اطمن هيفخته شغل
سها حرام عليك ياخالو اسوره حيب فلبي
احمد بت انا مش ناقص جنانك انتي التانيه
اصل واللهي ابعتك وراه تشتغلي معه في البناء طالما الحب مقطع بعضه كدا يااختي
سها هو مين دي التشتغل دهو يستهل اكتر من كدا كمان انا مالي
احمد ايوه كدا اتعدلي
محمد هههههههه
ندى صباح الخير يابابي صباح الخير ياعمو.

احمد صباح النور على عروستنا الحلوه ايه خرجه على فين كدا
ندى شورتله فجي همست في ودنه
ندى عصام قالي استناه لما يخلص الاجتماع عشان نروح نجيب حاجات الخطوبه.
احمد بصوت منخفض طيب تمام الاجتماع ادامه ساعه كمان انتي لبسه الوقتي ليه
ندى اصل هروح الشركه اتفرج على الاجتماع ده نفسي اشوف عصام وهو واقف
احمد اشمعنا
ندى بيتكلم بثقه كدا وغرور
احمد وانتي عرفتي منين
ندى خالد وقولت اروح اشوف بنفسي.

اصل بحب اشوفه اوووي كدا ماهو ده ال خالني احبه
احمد بجد ربنا يعينك
ندى بصوت عالي ميرسي انكل سلام بابي
كل ده ومحمد واقف بيتفرج عليهم
مخمد هي كانت بتقولك ايه
احمد لاحوله ولا قوه ال بالله العلي العظيم العيال اتهبلت يامحمد
ومشي احمد يكلم نفسه بصوت مسموع حتى ندى العاقله اتجننت منك لله يااسر يابني
في الشركه
خالد يانهار اسود.

عادل ايوه ياخالد اسود بس دا هيجيب جميع الالوان لو البوص عرف امال انا جيلك ليه عشان هو بيحبك وهيسمع منك وانت ابن عمه
خالد ابن عمه مين يابا دا نا هتعلق جنبكم
عادل لا ياجدع
خالد اخفي من وشي الساعه دي اما اشوف هقواله ازاي
في مكتب عصام
سمع عصام طرق على الباب
عصام ادخل
عصام ندى
ندى بابتسامه انا قولت اجي اقعد معك عشان نمشي على طول
عصام تقعدي معيا فين ياندي هوانا بلعب.

ندى كدا طيب انا اصلا غلطانه اني جيتلك انا ماشيه
عصام قام مسك ايدها استني ياحبيبتي انتي دايما بتزعلي بسرعه كدا
ندى دا بدل ماتقولي الشركه منوره ياحبيبتي اطلبلك حاجه تشربيها انا ال هعلمك
عصام هههه في دي عندك حق
تشربي ايه ياملكتي
ندى ام قهوه
عصام ندى انتي لسه العاده دي فيكي
ندى بخوف ها ماانا مش عارفه اغيرها
عصام بس كدا غلط وانا قولتلك ميت مره
ورفع عصام سماعه التلفون
عصام ايوه يابني هاتلي فطار على مكتبي.

ندى يوه يارتني ماجيت
عصام ليه ياقلبي دانا هفطر معكي
ندى بجد ياعصام
عصام بجد ياقلب عصام
يطرق الباب
عصام ادخل
على الفطار يافندم
عصام حطه عندك ياعلي.
على حاضر يافندم
عصام يالا ياملكتي
ندى يالا يابوص
عصام هههه ماشي
عصام اقعد ندى على رجله وبياكلها
ندى خلاص مش عوت اقدره ياعصام
عصام ندى انا قولت ايه
ندى معتش جيالك ياعصام
عصام ههه ماشي بس كلي
يدخل خالد كماهو معتاد دون طرق.
خالد انا جيت في وقت غلط ول حاجه.

ندى خافت وقامت من على رجل عصام
عصام شدها تاني واقعدها
عصام ايه ياحبيبتي قومتي ليه لازم تكملي فطارك وال مفيش خروج
ندى عصام خالد
عصام مين ده يستجر يبصلك عندك اعتراض يااستاذ خالد
خالد لا عادي باخويا خدوا رحتكم
ندى خلاص ياعصام كفيا
عصام اوك
عصام واقف تعالي ياندي هقعدك في اوضتي لحد اما اخلص
ندى ادمك كتير
عصام لا يا روحي هي نص ساعه بالكتير
ندى اوك
وخدها عصام في اوضه موجوده بالمكتب هي خاصه بعصام لو حب يريح شويه.

ندى الله كل دي كتب
عصام عجبتك
ندى طبعا...

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة