قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل السادس والعشرون

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل السادس والعشرون

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل السادس والعشرون

ندى طبعا
عصام خلاص اختري اي حاجه اقرئيها اما اخلص وانا هجبلك شوكلا كمان ياستي
ندى بفرحه فكم تعشق القراءه اوك
رجع عصام المكتب وخالد قاعد ادامه مش عارف يعمل ايه حاول يحل الموضوع بس للاسف معرفش
عصام وهو بيمضي شويه ملفات
عصام من غير مايبص للخالد
عصام اتكلم سمعك
خالد ها على ايه
عصام على ال انت عايز تقوله وخايف
خالد انت على طول اقفشني كدا
عصام هي عشره يوم انطق.

خالد بشجاعه مصتنعه بصراحه الملف ال فيه كل المعلومات عن شركتنا وملفات الصفقات ال احنا عاملناه مع الشركات التانيه اخ احم اختفوا
عصام ايييه
خالد بخوف اسمعني ياعصام
عصام اسمع ايه انت اتجننت
اجمعلي كل ال القسم المسئول عن الملفات نهارهكم اسود النهارده
بعدعده دقائق حضر الجميع وهم في حاله رعب
عصام مشغل معيا شويه بهايم
عادل باعصام بيه
عصام اخرس مش عايز اسمع اعذار
خالد براحه شويه ياعصام
عصام اصبر دورك مش الوقتي.

عادل ياعصام بيه دي اول مره تحصل دااكيد حد عارف كل ركن في الشركه
عصام دي كارثه دا لو بابا شم خبر قولوا على نفسكم يارحمن يارحيم
عصام بس انتم ليكوا عندي العقاب المناسب بس مش وقته اما اعرف مين ال عمل كدا
عصام اقام من على المكتب وربي ومااعبد ان ما عارفتوا مين ال عمل كداا في ظرف ساعه من دلوقتي مش هرحمكوا يالا اخفوا من وشي
خالد
نعم ياعصام
عصام تابع الموضوع بنفسك.

خالد حاضر
عصام انا عارف مين ال عمل كدا بس عايز اعرف مين ال وصلهم الملفات
خالد هنعرف ياعصام بس اهدي انت بس
عصام اهدي ازاي دي مصيبه
خالد انا هروح اعرف مين ال عمل كدا
عصام نسي ندى وبيفكر في الكارثه دي
بعد ساعه خالد دخل
عصام ها عرفت مين
خالد ايوه
عصام اخلص انت لسه هتقعد
خالد فيفي
عصام فيفي مين
خالد بصوت يكا د يكون مسموع انت هتفتكر مين ول مبن مانت كل يوم بتطرد سكريتيره شكل
عصام اخلص انت هتنقطني.

خالد دي كانت السكرتيره بتاعه سيادتك ال حضرتك طردتها الاسبوع ال فات
عصام يابنت الكلب خالد هي اكيد عملت كدا عشان الفلوس
خالد اكيد ياعصام واكيد ادتهم لل زقنها
عصام لا لسه الملفات معها
خالد عرفت منين
عصام لان احمد السيوافي في لبنان بقاله 10ايام وهي اكيد ملاحقتش تسلمه الملفات
خالد ياسلام تما ممكن يكون ايوب البحيري اخدهم.

عصام لا مش احمد السيوافي ال يثق في حد انا عارفه كويس المهم شوف البت دي عايزه كام وادلها الملفات باليل تكون على مكتبي ياخالد ولل لا هتلحق خطوبه ول
جواز سامع
خالد وهو يغادر انا عارف ان الخطوبه دي حد بصصلي فيها منك لله يااسر
في القصر
هنيه احمد بيه تلفون حضرتك بيرن
احمد هاتيه روحي انتي
احمد الو
مشرف البناء الحقنا يااحمد بيه
احمد في اي يابني
المشرف اسر بيه هيرمي نفسه من الدور العاشر الحقنا يافندم ابوس ايدك.

احمد ايييه انا جي حالا
محمد في اي يا احمد
احمد الغبي اسر عايز يرمي نفسه من عاشر دور
محمد ايه ازاي
احمد انا هروح اشوف في اي حسبي الله ونعم الوكيل يااسر يابني.

اما عند اسر في موقع البناء
مشرف العمال يااسر بيه انزل الله يهديك
اسر بقا انا اسرالدالي اشتغل مع العمال ماشي انا هوريكم ياجذم
انت يازفت
العامل نعم
اسر هاتلي فطار حلو كدا وكوبيه قهوه حرام اموت من غير ما افطر على ماابو لهب يجي.

في مكتب عصام
يجلس عصام في مكتبه يتابع عمله
ويرتدي نظاره فهو يرتديها احيانا عندما يشعر بالصداع وليس لضعف نظره فهو عندما يرتديها يزداد جمالا على جماله ووسامه
فيدخل خالد
عصام دون ان يبعد نظره عن اللاب فهو متاكد انه خالد فمن يجرء على اقتحام مكتب البوص كهذا
عصام ها وصلت معها لايه
خالد انت عارفت منين اني وصلتلها. المده ال حددتهالي لسه مخلصتش
عصام امال ان اخترتك ليه عشان عارف انك ساعه بالكتير وهتوصلها.

ها فين الملفات
خالد احم لسه معها
عصام وهو يتابع عمله على اللاب ليه مش انا قولتلك ادلها ال هي عايزه
خالد ماهي طلبت بس
عصام بس اي ياخالد ادلها ال هي عايزه
خالد احم بس هي طالبه حاجه مستحيله
عصام جرا ايه ياخالد في اي قولت ادلها اي مبلغ تطلبه
خالد بس هي مش عايزه فلوس
عصام امال عايزه ايه
خالد بصوت منخفض ومتوتر عايزه
البوص بنفسه
عصام بص لخالد
مش فاهم تقصد ايه
خالد بص لعصام من فوق لتحت ففهمه عصام على الفور.

عصام بصوت غاضب يابنت الكلب
وتحولت عينه لجمره نار ايه الواساخه دي بني ادمه قذره ازاي تطلب كدا
خالد صدقني هي ال طلبت كدا حاولت اتسير معها على اي مبلغ بس مصممه على كدا
عصام بعد مده من التفكير اوك وانا موافق
بلاغها بموفقتي النهارده باليل
خالد بصدمه نعم
عصام زي ماسمعت
خالد نوي على ايه ياابن عمي
عصام بنظره غامضه ول حاجه هعرفها مين هو البوص هههه
خالد مش مطمنلك ربنا يستر
عصام ههه سيبك انت كنت جاي ليه.

خالد عشان اقوالك اني ماشي
عصام بدري كدا ليه
خالد في شويه حاجات نقصين ياسمين هروح معها
عصام وقد تذاكر ندى الموجوده بالغرفه منذ ساعتين
عصام سب خالد يكلم نفسه وجري
دخل الاوضه لقي ملكته نامت على الاريكه وهي تحتضن احدي الكتب اقترب عصام منها وهو يتاملها فكم كانت جميله فضحك يامنظرها الطفولي وهي تحتضن الشوكلا والكتاب
سحب عصام الكتاب وبدا في ايقاظها
عصام ندى حبيبتي اقومي عشان نخرج
ندى اممممم.

عصام هههه ام ايه قومي يالا
ندى بس ياسمين بقا الله امشي عايزه انام
عصام باسمين مين انا عصام
ندى عصام انت اتاخرت كدليه كل ده نص ساعه
عصام اسف حبيبتي واللهي انا نسيتك خالص
ندى نسيتني وبتقولها في وشي كدا
عصام ندى انا هنا مش بركز ال في الشغل انا دلوقتي متفرغ لملكتي يالا نخرج
ندى لا
عصام لا ام تبقي لسه زعلانه
ندى ايوه
عصام وانا هصلحك
ندى بسعاده قشطه
عصام قشطه ندى حبيبتي معوتيش تقعدي مع الزفت اسر.

ندى بزعل ماشي يعني مش عايز تصلحني
عصام اكيد ياقلبي
ندى يبقا تنفذ طلباتي
عصام هههههه
ندى اي بيضحك في كدا
عصام عصام الدالي ال بس هو ال بيطلب وبيامر جيتي انتي بتامريني اسف بس هحاول اتعود
ندى كدا طب انا مش هكلمك تاني
عصام خلاص طلباتك ملكتي
ندى تعلمني ازاي ادفع عن نفسي
عصام ليه
ندى عشان احمي نفسي من امثالك
عصام واقع من الضحك ههههههههههه امثالي هههههه اوك موافق بس اي المقابل
ندى يعني انت ال مزعلني وكمان عايز مقابل.

عصام خلاص خالي خالد يدربك
ندى لا انا عايزه البوص ال يعلمني
عصام وهو يجلس على الاريكه وياكل شوكلا بس البوص مش بيعمل حاجه من غير مقابل
ندى قول عايز كام وخلصني
عصام ههههههههههههع 10ج عشان اركب تاكسي اروح
ندى انت بتتريق.
عصام وانت ال بتهزري كام ايه يابنتي انتي ناسيه انا مين
ندى طب قول انت عايز ايه وانا موافقه عليه...

يا ترى إيه اللي حيطلبه؟

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة