قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل التاسع عشر

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل التاسع عشر

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل التاسع عشر

خالد ياسمين حبيبتي رودي عليا فحملها خالد إلى القصر ووضعها على الشاذلونج وحاول افاقتها ولكن لارد
خالد حاول انعاشها بالضغط بيده
والتنفس الصناعي ولكن لا رد
خالد ياسمين فوقي انا اسف واللهي ماهزعلك ابدا يا عمري بس اقومي
خالد ظل ينظر اليها وهي كالجثه الهامده وخانته دموعه وهو ينظر لها خالد بصراخ هيستري وهو يضغط بيده على صدرها لا مش هسيبك تروحي مني انت فهمه فوقي
ياسمين كح كح كح.

خالد احتضها بشده وهو يبتسم كأن روحه ردت اليه
عصام ياسمين في اي ياخالد
خالد ياسمين كانت هتغرق وانا لحقتها
عصام ايه ازاي
خالد واقعت ياعصام عشان انا قولتلك ميت مره علمها السباحه بس حضرتك معندكش وقت وهي مش سمحالي اني اعلمها
عصام اهدي بس ياخالد الحمدلله انها جيت سليمه
ندى ياسمين انتي كويسه ندى بدموع هي مبترودش ليه ياخالد
خالد متخافيش ياحبيبتي هي كويسه بس نامت بتريح اعصابها من الخضه
عصام داده ياداده.

داده نعم باعصام يابني ياسمين مالها
ندى متخافيش ياداده هي بقت كويسه
عصام حضري لياسمين هدومها عشان متخدش برد ياداده
الداده حاضر يابني
ندى انا هنادي سها وهنغيرلها وانت ياعصام هاتها اوضتها
فحملها عصام وتوجه إلى غرفتها
اثناء دخول احمد ومحمد واسر
احمد ياسمين بنتي مالك يا حبيبتي
اسر هواي ال حصل
فقصت لهم ندى ماحدث مع ياسمين
بينما توجه عصام وخالد إلى غرفه ياسمين ولحق بيهم باقي العائله
عصام ووضعها على السرير.

وياسمين ترتعش
عصام خلاص ياخالد روح انت كمان غير لتاخد برد
خالد اطمن عليها بس ياعصام الاول
عصام ماهي يابني كويسه اهي
خالد مشي يغير هدومه
ندى راحت لسها عشان تساعدها بس مش لقيتها ول لقت امال ول امهافطلبت مساعده من الداده وبعد قليل فاقت ياسمين
ندى كدا ياسوسو كل ده نوم خضتيني عليكي
ياسمين بصوت ضعيف اسفه يا ندى بس حقيقي كنت تعبانه
ندى سلامتك يا سوسو.

فدخل محمد واحمد واسر وعصام وطبعا خالد ال لبس هدومه بسرعه عشان يطمن على حبيبته
محمد الف سلامه عليكي يابنتي
ياسمين بصوت ضعيف الله يسلامك ياعمي
اسر نط فوق السرير
ياسمين اااه
خالد مسك رجلها عشان اسر مش يدوس على الجرح ياغبي رجلها مجروحه
عصام مسكه من قفاه في حد بيطلع على السرير كدا ياحيوان
اسر مش انا عملت كدا يبقي في وسع كدا
سوسو حبيبتي عايزه تفلسعي وتسبيني مع ابو لهب وابنه مين هيشعلل ببنا
احمد انزل يازفت هنا.

اسر لا مش نازل
ندى بابا هي ماما فين
محمد مع امال وسها خرجوا من ساعه كداتقربيا
خالد قعد جنب ياسمين انتي كويسه الوقتي
ياسمين الحمدلله
خالد عشان ماتسمعيش الكلام وتخليني اعلمك السباحه
ياسمين انا بخاف من الميه اقوم اسبح فيها
خالد لازم تواجهي خوفك وتتعلمي ان مش هسمح بالموقف ده تاني
اسر ان هتنازل وهتكرم وهعلمك
احمد يبقا كدا ضمتني الموت طالما الغبي ده ال هيعلمك
اسر شاف اخوك ياعمي
محمد هههه خلاص يااحمد.

احمد خلاث ايه يامحمد ارمي بنتي للموت مع الغبي ده هي كلمه ياعصام ال يعلمها ياخالد
عصام واللهي يابابا انا اليومين دول مش فاضي خالص ولازم اسفر عشان اخلص المشروع بتاع شركه جون ارورا مانت عارف وبعدين خالد سباح ماهر يعلمها وغمز عصام لخالد
فبتسم خالد على ذكاء صديقه وانه يريد ان يقرب ياسمين من خالد اكتر
باسمين بخجل لا اسر هيعلمني
احمد خلاص خطيبك هيعلمك الموضوع انتهي.

فابتسم خالد لياسمبن ابتسامه مكر ففهمت ماينوي لها
اسر ال تشوفه ياابو لهب
احمد بتقول ايه ياحيوان
اسر بقول ربنا يخليك لينا
محمد فشل في كتم ضحكته
فتدخل امال وسهير ياسمين حبيبتي مالك بابي كلمني وقالي على ال حصل
سهير انتي كويسه ياحبيبتي
ياسمين انا كويسه ياانطي
اول مادخلت سها الكل انصدم فكانت جميله جدا.

(سها فتاه بسيطه جملها عادي ولكن طباعها واخلاقها عاليه بتحب الاكل جداااا وكانت مهمله في لبساها وترتدي نظاره كبيره دوما تضيغ نصف ملامحها وترتبط شعرها بستمرار )
فكانت جميله جدا بعيونها العسلي التي كانت تخفيها النظارات وشعرها المتوسط في الطول المتروك خلف ظهرها وكانت ترتدي فستان احمر يصل إلى مابعد ركبتها
فكانت بسيطه وجميله جدا
محمد ايه الحلاوه دي ياسها
سها بجد ياخالو
ندى بجد ياسوسو دانتي بقيتي مزه.

ياسمين اه ياواطيه مش قولتلك استني لما اجي معكي انا وندى
سهير احنا ال اصرينا عليها انا وامال
ندى كدا معكي تصريح من القوات المسلحه
معفوا عنكي
الجميع ضحك ال اسر الذي يقف يفتح فاهه وينظز إلى سها بدهشه كبيره جدا
عصام افقل بوقك ده
اسر ظل يتقدم من سها وهو يدور حولها وينظر لها باعجاب شديد
اسر يابنت الايه كان فين كل ده بقا انتي سها معقول بس ايه الحلوه دي يخربيت جمال امك ياشيخه.

عصام مسك اسر من قميصه هموت واعرف بتجيب الالفاظ الزباله دي منين
اسر سبني ياعم اما اشوف المزه دي
احمد احترم ان احنا واقفين ياحيوان
اسر مش وقتك خالص يابولهب انت شايف ال انا شايفه
احمد خالد عصام هاتوا الود ده وتعالوا وراي وانت يامحمد
بعد خروج الجميع
امال ههه الود هيتجنن
سهير يستهل بت يا سها اوعي تستسلمي بسهوله
سها اوك يا
سهير يا ايه
سها انطي
سهير تب هاتي حضن بقا
ياسمين وندى في نفس واحد طب واحنا.

امال هههه انتم حبايب قلبي انا
في غرفه المكتب
احمد اظن كفيا لعب عيال كدا ونفوق لشغلنا
اسر بقا مخليني اسيب المزه دي عشان الشغل
عصام اخرس يازفت كمل يابابا
احمد هيموتني الواد ده
خالد بعد الشر عليك ياعمي
احمد المهم الزفت ال اسمه ايوب البحيري
عصام ماله سي زفت
محمد راجع السوق من اول وجديد واقوي من الاول وبيضرب من تحت لتحت
خالد بس هو اعلن افلاسه جاب الفلوس دي منين
احمد من احمد السيوفي بقا بينهم شراكه.

عصام كدا انا فهمت
خالد طب فهمني
عصام بالعربي كدا الوفد اتحد عشان يخدوا بطرهم من ال اتسبب في خسارتهم
خالد ال هو حضرتك صح
عصام بالضبط كدا بس عايز اشوف هيعملوا ايه
محمد بس ياعصام يابني احمد السيوفي مش سهل
عصام وانا بحب العب مع الصعب
احمد بس يابني انت كدا بتقف ادام المدفع برجليك وخصوصا انه داخل في الصفقه ال احنا داخلنها
خالد دا كدا تحدي بقا
عصام وانا بعشق التحدي خالد انسحب من الصفقه دي
خالد ايه...

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة