قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل العشرون

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل العشرون

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل العشرون

عصام نفذ وبس وهتعرف كل حاجه في وقتها
محمد هموت واعرف بتفكر في اي
عصام بضحكه شيطانيه هعرفهم من هو البوص
فابتسم احمد على دهاء ابنه
اما اسر فكان مش معهم سرحان في سها وجمالها
احمد ال انت مقولتش رايك في المشكله دي يااسر
اسر جمييييله وعسل تتاكل اكل
خالد لطشه بالقلم على قفاه هي مين دي ال جميله
اسر المشكله
عصام سبيه ياخالد دا غبي لا يصلح لشئ
احمد
طيب يالا كل واحد على اوضته تصبحوا على خير
عند ياسمين.

يطرق خالد بابا الغرفه ممكن ادخل
ياسمين تعال ياخالد
خالد كدا ياحبيبتي تخضيني عليكي كدا دا انا حسيت ان قلبي واقف
ياسمين بعد الشر عليك ياحبيبي
خالد انتي قولت ايه سمعيني تاني كدا
ياسمين بخجل بس بقا ياخالد الله
خالد لا خالد ايه بقا هتقولي قولتي ايه وال
هخليكي تتكلمي بطريقتي
ياسمين بخجل قولت حبيبي
خالد حضنها بفرحه ياقلب حبيبك.

اما اسر فراح اوضه سها بت ياسها افتحي سها مش فتحه امشي من هنا يااسر بدل مااطلع انادي لخالي يعلقك وانت واقف كدا
اسر يابت افتحي هقولك كلام شاعري ورمانسي افتح ياسها الله يهديكي
سها لا مش فتحه
اسر كدا طيب امشي انا بقا خساره البتزا ال جبتها دي اروح اكلها مع البت سعاد الشغاله.

سها بتزا وشغاله وفتحت الباب بسرعه اسر مسكاها تعالي بقا انتي مش عايزه تفتحلي انا الباب انا طيب شوفي بقا عشان نبقا على نور كدا انتي هتضربي
انا بس بقولك عشان تكوني جاهزه في اي وقت للقلم ال هينزل على خدودك الحلوه دي
سها حرمت واللهي يااسر تاني مره هفتح على طول
اسر لا ياقلب اسر لازم تتقدري عشان متتعادش تاني
سها كدا طيب بص وراك ياحبيبي
اسر ابولهب ول ابنه
سها بص بنفسك
اسر حبيبي يابوص.

عصام بتعمل ايه هنا في الوقت ده ياحيوان
اسر ماله الوقت زي الفل والقمر والدنياعسل اهي
عصام انت بتختبر صبري صح انا بقا صبور خالص عشان كدا ان مامشتش من ادمي حالا هفلق دمغ اهلك دي نصين
اسر وهو يمسك دمغه على ايه انت ول شوفتني سلام عليكوا
سها ههههه عسل يا صوص
عصام مسك سها من ياقه الترنج انا مش منبه عليكي يازفته متفتحيش الباب ده
سها غصب عني ياعصام الله ضحك عليا واقالي معه بيتزا.

عصام وهويشد على شعره بعصبيه يعني حضرتك عايزه تبوزي كل ال احنا عاملانه عشان بتزا
سها نقطه ضعفي الاكل اعمل ايه.
عصام انا ال هعمل مش انتي
سها هتعمل ايه
عصام لحظه واحده بس
ورافع التلفون
سها هتعمل ايه
عصام ول حاجه انا هقول لبابا ان الخطه هتفشل بسبب سيادتك وهو هيتصرف معكي
سها لا وحياه عيالك ياشيخ ماتعمل كدا
عصام ماانتي ال بتعصبيني ياسها
سها اسفه مش هفتحله ابدااا
عصام ماشي على اوضتك.

بعد دخول سها غرفتها توجه عصام إلى مقره السري وهو عباره عن صاله يوجد بيها جميع الاجهزه الرياضيه على اعلي مستوي فمن يراها يستنتج انها لاقوي لعيب مصارعه فكان عصام يقضي معظم وقته يتدرب فيها
عصام خلع قميصه وظل يتدرب اكتر من ساعه دون ان يكل اويتعب حتى راى خيال لشخص يرقبه.

عصام ندى انتي بتعملي ايه هنا
ندى امممم اصل
عصام ام واصل بتفكري في حجه تدخل عليا مش كدا
ندى ياساتر عليك لا انا اه كنت بنضف الشباك عليه تراب كتير اووي رغم الخدم ال هنا محدش ينضفه
عصام بسخريه واللهي تب انزلي
ندى كانت حاطه كرسي عشان تعرف تتفرج من الشباك ال بيطل على الغرفه
ندى نزلت وكانت هتقع وهي نازله
عصام انت عرفتي امته المكان ده
ندى من زمان
عصام ازي مفيش حد يعرف المكان ده ال خالد.

ندى انا مشيت وراك اول مره وبعد كدا عرفت المواعيد بجي كل اتنين وخميس وسبت
عصام دانتي بترقبيني بقا
ندى بصراحه اه
عصام دانتي صريحه اووي
ندى بطريقه طفوليه بابي علمني مكدبش مهما كان النتيجه
عصام شطوره ياحبيبتي وانا عشان انتي شاطره وبتسمعي كلام بابا هجبلك شوكلا
ندى بتتريق حضرتك
عصام انا ابدا على العموم انا داخل اكمل تمرين اطلع مالقيش هنا
ندى اجي معك والنبي
عصام تيجي معيا فين هو انا رايح اتفسح.

ندى كدا ماشي ياعصام يارب تيجي بكره تلقي كل الاجهزه مفرقعه في وشك
عصام ياساتر بتدعي عليا
ندى حاجه زي كده
عصام على العموم تعالي اهي حاجه تسليني
ندى شايفني ارجوز ادمك هسليك
عصام يابت احترمي لسانك ده بدل مااقصهولك
ندى بدلع اهون عليك يابوص
عصام لا ياقلبي متهونيش تعالي
ندى دخلت وعصام كمل تدريب وندى بتتفرج عليه
عصام وصلتي لاجابه
ندى بستغراب اجابه ايه
عصام السؤال ال بيدور في دمغك
ندى السؤال ده اجابته عندك ياعصام.

عصام مش مااعرفه الاول
ندى مين غير خالد عارف المكان ده
عصام انتي عايزه توصلي لايه
ندى لميس كانت عارفه المكان دا صح
عصام صح انا ولميس عمالنا المكان ده مش صاله رياضه بس احنا زرعنا الزهور دي دا كان مكانا المفضل كانت بتيجي باليل تقعد معيا بالساعات وانا بتدرب عشان كدا جبتلها في الاوضه الفاضيه ال جوه دي مكتب عشان تذاكر ثم ابتسم لانها كانت لسه في الجامعه وكانت عنيده تسيب مذاكرتها وتيجي تقعد معيا وانا كنت.

خايف ان تاثر على مذاكرتها ولانها بترفض تسيبني لدرجه انها كانت بتروح في النوم وانا بنقلها اوضتها من غير ماحد يحس ظل عصام يتحدث ويتذاكر الماضي تراكا ندى تغوص في بحرا من الحزن فهي تري حبيبها يتحدث عن أخرى ياله من احساس بشع
عصام ندى انتي كويسه
ندى ااه انا هرجع القصر عشان عايزه انام تصبح على خير واستدارت حتى ترحل حتى لايري دموعها
عصام وقد استوعب مافعله انا اسف ياحبيبتي انتي اتضيقتي
ندى لا ابدا.

عصام وهو يجفف دموعها اسف ندى عشان خاطري ياحبيبتي ادني فرصه عشان اقدر انسا
ندى انت لسه بتحبها
عصام بحبك
في القصر
خالد دخل اخد شور وطالع عشان ينام ولسه بيطفي النور
اسر لا سيبه مش بحب انام في الضلمه
خالد بخضه انت بتعمل ايه هنا يازفت
اسر نايم
خالد يارجل حد اقالك اني اعمي ماانا عارف انك متزفت
اسر ادله ظهره اسكت بقا عشان عايز انام
خالد ولاه اطلع من هنا احسنلك واتقي شري
اسر قام اقعد مش طالع انا بخاف انام لوحدي.

خالد تعرف يااسر ان مخفافتش من وشي هعمل فيك ايه
اسر مش عايز اعرف ياعم وسبني انام
خالد ماشي يازفت اتخمد انا سيبلك الاوضه وهنام في اي حته
وخرج خالد وهو يموت من الغيظ
يا عبده عبده
عبده نعم يابيه
خالد حضرلي اوضه من جناح الضيوف انام فيها
عبده حاضر
بعد عده دقائق
عبده الاوضه جاهزه يابيه
خالد معلش ياعبده تعبتك معيا في وقت زي ده
عبده تعبك راحه يابيه.

خالد صعد إلى الغرفه كي يخلص من اسر كما يظن وجد اسر يرحل اغرضه من غرفه خالد إلى غرفه الضيوف
خالد لا انت زودته اووي انت غبي يالا مش بتفهم
اسر انت ال غبي قولتلك ميت مره انا مش بعرف انام لوحدي وبعدين انا كنت مخنوق من اوضتك دي ممله زوقك زبله دي احلي
خالد انا جبت أخرى معك تعال بقا
اسر لو مش عجبك طلقني
خالد قاعد ومسك دمغه اااه ربنا ينتقم منك يا اسر طب اموت نفسي عشان استريح منك ول اعمل ايه بالضبط.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة