قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل السابع والعشرون

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل السابع والعشرون

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل السابع والعشرون

في الصباح
تململت ندى في فراشها وهي تفتتح عيناها ببطئ فوقع نظرها على عصام الذي كان ينظر شلها وعلى وجهه ابتسامه جذابه
انحني عصام وقبل ندى قبله رقيقه على ثغرها احمرت وجنتي ندى خجلا ودفنت رأسها بين زراعين عصام التي تحاوطها
عصام: صباح الخير يا ملكتي
ندى: : صباح النور يا حبيبي
نهض عصام من الفراش واتجه نحو مائده الطعام المتحركه
نظرت ندى له
ندى: انت صحيت امتي.

عصام: من نص ساعه دخلت خدت شاور وطلبت فطار وبعدين قعدت مستنيكي علشان تصحي
ندى: طب ما صحتنيش ليه
عصام: قولت اكيد تعبانه فسبتك براحتك
كادت ندى على وشك ان تقوم من القراش لكن اوقفها صوت عصام
عصام: خليكي مكانك
ندى: ليه
عصام: وهو يقترب منها وبين يديه الطعام
عصام: لانك امبارح بقيتي الملكه بتاعتي رسميا وامام الجميع والملكه فطارها بيوصل لحد عندها في السرير والملك هو إلى بيأكلها بإيده.

كان يقول اخر جمله وهو يقطع قطعه من الخبر
تناولا الافطار سويا في جو ملئ بالحب والنظرات العاشقه وبعد ان انتهوا من الفطار حمل عصام الاطباق إلى المائده ثم اتجه إلى ندى وهو يحمل الشوكولا التي تعشقها
التقتتها ندى بسرعه واخذت تأكل فيها وقد لوثت فمها مثل الاطفال اقترب منها عصام وقال
عصام: انا عايز شوكولا
مدت ندى يديها التي تحمل الشكولاته بس كدا اتفضل في كتير
ابعد عصام يديها اقترب منها اكثر.

عصام: انا مش عايز من دي انا عايز من ده
وقام بتقبيلها ليذهبوا معا في عالم ملئ بالحب والشوكولا عالمهم الخاص.

في غرفه خالد
استيقظ خالد وظل ينظر إلى الملاك الخائف الذي ينام بجواره
تحركت ياسمين من موضعها وقالت بصوت منخفض
ياسمين: ميزو
احمر وجه خالد غضبا فمن هذا الذي يتجرأ ان يزور حبيبته في الاحلام
قام خاد بهذها بعنف ففتحت ياسمين عينيها وقالت
ياسمين: ايه يا خالد في حد يصحي حد كده
خالد: بغضب: مين ميزو ده يا هانم إلى كنت بتحلمي بيه وعماله تقوليله ياميزو ياميزو
هنا لم تتمالك ياسمين نفسها وانفجرت من الضحك على خالد.

وهنا علم خالد انها تفعل هذا لكي تغيظه فقط
خالد: : بقا كده
وجذبها اليه حتى اصبح هو فوقها
خالد: بقا كده تضحكي عليا
ياسمين: وقد شعرت ببعض الخوف من قرب خالد اليه لهذا الحد
ياسمين: خلاص يا خالد اسفه اخر مره اوعي بقا
خالد: تؤتؤ
ياسمين: بخوف: خلاص مش هعمل كده تاني.

ولكن خالد لم يستمع إلى كلمه واحده مما قالت فقد كان كالمغيب تماما كان ينظر إلى شفتيها الورديه برغبه شديده في ان يتذوقها اقترب خالد اكثر وياسمين تدفعه حتى يبتعد عنها
ياسمين: خالد سبني اسفه
لم يستمع لها خالد وانقض على شفتيها التي اصبحت كالفريسه له ظلت ياسمين تدفعه وتركلها ولكن هذا لا يبعده عنها لكن ما ابعده هو تذوق دموعها.

ابتعد عنها خالد بسرعه وهو لا يصدق ما فعله بحبيبته اما ياسمين فقد تكورت مكانها وظلت تبكي اقترب منها خالد وعندما حاول ان يلمسها ارتعش جسد ياسمين بشده وابعدت يده عنها فقام خالد بحتضنها
فصرخت ياسمين من كثره خوفها وتذكرها لهذه الليله ولكن خالد ظل يشدد من احتضانها حتى تهدأ
خالد: اهدي ياقلبي انا خالد حبيبك متخفيش
ظل يهمس لها بحبه و بمدي عشقه لها حتى هدأت فأبعدها خالد عنه.

خالد: انا اسف يا قلبي بس انا محستش بنفسي اسف مكنش قصدي اجرحك انت لو عاوزاني ابعد هبعد بس مش عايزك تزعلي او اشوف دموعك
احتضنته ياسمين بشده
ياسمين: : لا ياخالد متسبنيش انا عايزاك على طول جمبي انا مش بخاف طول ما انا في حضنك احتضنها خالد اكثر
خالد: وانا عمري ما هسيبك إلى لو انت طلبتي ده
ياسمين: وانا عمري ما هطلبه ابدا.

في غرفه اسر
استيقظ اسر من النوم فوجدا سها تبكي بشده
فزع اسر وركض اليها
اسر: سها مالك ياحبيبتي انتي كويسه
سها ابعد عني ابعد ليه تعمل فيا كدا ليييه
اسر: ليه ايه
سها اغتصابتني ليه ليه يااسر لييه
اسر: اغتصاب ايه يابنت المجنونه
سها دانا بنت عمتك اودي وشي فين من الناس منك لله يا شيخ منك لله
اسر: بتدعي عليا ياعبيطه انا جوزك
سها ماهو ده ال مزعلني اكتر انت اذي تعمل كدا فيا بعد ما بقيت مراتك.

اسر: وهو يرتدي ثيابه عوض عليا عوض الصبرين يارب انا عارف انا الجوزه دي حد ببصصلي فيها منك لله يا حازم
سها اسر انت رايح فين
اسر: ايه عايزاني اقعد معاكي ياقلبي
سها طبعا
اسر: قشطه
سها امال يعني اسيبك تهرب بعد اما عملت عملتك السوده
اسر: عمله ايه يا بت ال بتتكلمي عليها
سها اه اخلع يا خويا والله لارفع عليك قضيه اغتصاب.

على السفره
يجلس كلامن احمد ومحمد الدالي وسهير وامال
وعصام وندى.

وخالد وياسمين
احمد: ايوه كدا تنزلوا تنورا القصر مش كل واحد بياكل فوق
خالد: الله مش عرسان ياعمي
احمد: هو احنا قولنا حاجه اتغدوا واطلعوا
خالد: وهو يوجه كلامه لياسمين
خالد: كلي ياقلبي
ياسمين: بخجل بس ياخالد
خالد: بس ليه انتي بقيتي مراتي محدش يقدر يتكلم
وكان يتحدث وهو ينظر إلى عصام
محمد: تب براحه شويه ياخويا اصل البوص يعلقك مش كدا ول ايه ياعصام.

عصام: هعلق كمان ياعمي وانا في شهر العسل اعمل ال انت عايزه ياخالد وخاليني مع ملكه قلبي
احمد: الله الله العيال وقعت
محمد: ههههه من بدري ياابو حميد
سهير: الله صبروا كتير
امال: هو اسر فين
سها اااه الحقوتي
اسر: انا هنا يا ماما بس مش فاضي الوقتي هربي البت دي الاول واجيلك ياقلبي
سها الحقونيييي
اسر: وهو يركض وراء سها احم بالجزمه هههه
اسر: تعالي هنا
سها حرام عليك يااسر سبني
اسر: اسيبك اذي دانا هخلص عليكي النهارده.

محمد: في ايه بس ياولاد
سهير: اهدي يااسر
اسر: اهدي اذي بزمتك حد يصطبح بالوش ده ويهدي
سهير: الصراحه لا
اسر: شوفتي وجري ورا سها بالجزمه هههه
محمد: يابني اهدي الحق ياخالد
خالد: انا اخدت مكافئه نهايه الخدمه منه شوف عصام
عصام: بلاش عصام ياعمي عشان ما يقتلهوش
احمد: يعني هنسيب البت تموت اقوم انا
سها خلاص يا اسر هسحب الملف خلاص
احمد: ملف ايه ده
سها بتاع القضيه
محمد: قضيه ايه
سها قضيه ابنك
امال: بصدمه هو ابني ليه قضيه.

سها اه انا ال عملها فيه
امال: وقضيه ايه انشالله
سها قضيه اغتصاب يختي ابنك اغتصابني امبارح
احمد: محمد امال سهير ندى ياسمين عصام خالد.

اسر: اكمل انا بقا تعالي
سها طلقني يا اسر بكرمتي احسن ما اتضرب
اسر: انا هطلقك فعلا بس من الدنيا كلها
سها ابعد عني
اسر: والله لخلص عليكي
عصام: اخد ندى وخلعوا بمعني الاصح
ندى: في اي ياعصام سبني
عصام: تعالي بس انا جيبلك شوكلا كتييير اووي
ندى: بزعل مصطنع لا مش عايزه منك حاجه انت بتضحك عليا مش عايزه الشوكلا بتاعتك دي
عصام: ظل يقترب منها وهو ينظر لها نظراته العاشقه التي تذوب هي فيها.

عصام: يعني مش عايزه الشوكلا بتاعتي
ندى: لاااا
عصام: تب مش عايزاني امشي
ندى: بدلع اه امشي
عصام: كده في حد يقول للبوص امشي
ندى: انا قولت يبقا اكييد في
عصام: كدا طب تعالي بقا
وذاهبوا إلى عالمهم الخاص.


ونسيبهم شويه احنا بقا ونروح إلى
سها طلقنييييييييي
اسر: بسسس خرمتي ودني انا لسه لحقت يابنت المجانين
احمد: تعالي يا امال نطلع اصل هيجلي الضغط من الاتنين دول دا اذ كان لسه مجاش
محمد: خدني معاك ياخويا
سهير: سابقتهم على السلم
خالد: يالا يا ياسمين
ياسمين: يالا ايه
خالد: نجري كلهم جروا لسه احنا
ياسمين: بس
قبل ان تتحدث حملها خالد وصعد إلى الاعلي تاركا اسر وسها يتقاتلان كالعاده
سها ما تطلقني بقا يااسر الله.

اسر: ياسها اهدي يا ماما اطلقك اذي مش اما اتجوزك الاول ياختي تعالي بس هقولك
سها لا متقولش اووع سبني
اسر: هصالحك
سها اذي
اسر: هولع في ال اغتصبك
سها لا حرام اسوره عسل
اسر: قلب اسوره ياخرابي على الجمال
سها اسر
اسر: نعم
سها شيلني
اسر: ليه اتكسحتي
سها كدا يااسر طب ما تكلمتيش تاني
اسر: ماانتي بتطلبي حاجات مستحيله ياسها
سها ياسلام ما كل الرجاله بيشلوا مراتتهم
ادم: دا الرجاله بقا
سها امال انت ايه
اسر: انا اسوره.

سها طب شيل يااسوره
اسر: ماشي تعالي فوق
سها اشمعن فوق
اسر: المسافه فوق قريبه
سها من ايه
اسر: تعالي وانا اقولك.

في غرفه خالد
ياسمين: نزلني بقا ياخالد الله
خالد: لا مش هنزلك
ياسمين: ليه
خالد: مزاجي
ياسمين: نزلني ياخالد احسنلك
خالد: دا تهديد صح
ياسمين: ايوه
خالد: انا مش بتهدد
ياسمين: انت حر
خالد: اااه ياعضاضه
ياسمين: هههههه تستهل
خالد: كدا طب استني بس عليا
ركضت ياسمين ولكنها تعثرت وكادت ان تقع فامسك بها خالد فاختل توازنه ووقع معها على الفراش
ضحكت ياسمين بشده حتى احمر وجهها
اما خالد فسرح في جمال ضحكتها
خالد: بحبك.

توقفت ياسمين عن الضحك وتتطلعت إلى خالد المهوس بجمالها
ظل خالد يقترب منها حتى يقبلها ولكنه فاق من حلمه
خالد: اسف
واتجه ليخرج من الغرفه
ولكن وجد ياسمين تشد على ذراعه فالتفت لها
ياسمين: متمشيش
خالد: لا همشي افضل من انك تزعلي مني
ياسمين: بتوتر وخجل شديد بس انا مش هزعل منك يا خالد
رقص قلب خالد طربا لما سمع هل فعلا ما سمعه صحيح هل منعته من الخروج هل تريده زوجا لها
اقترب خالد منها
خالد: انتي بتقولي ايه.

ياسمين: لدلع وبصوت منخفض بقولك مش هز
ابتلع خالد باقي جملتها في قبله طوووويله يبث لها كميه الحنين لها وكيف مزق قلبه بالبعد عنها
استطاع خالد برقته وحنانه عليها ان ينسها الماضي الاليم التي مرت به
وعلمها فنون عشقه وكيف اذاب حبها حصونها
حتى اصبحت زوجته شرعا وقانونا.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة