قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الخامس عشر

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الخامس عشر

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الخامس عشر

ياسمين: بزعر لا انا مش عايزه اتجوز
محمد: هو ايه ال مش عايزه
ياسمين: بتوتر لا مقصدش بس ندى اكيد لسه تعبانه
احمد: ياحبيبتي الفرح بعد اسبوع هتكون ندى بقت كويسه ول انتي رايك ايه يا ندى
ندى: بخجل شديد ال تشوفه ياعمي
محمد: ندى معندهاش اعتراض اهي يبقي خلاص كتب الكتاب بعد بكره والفرح انشاء الله بعد اسبوع
ياسمين: اتوترت جدااااا وعصام لاحظ عليها كدا فهو يعرف اخته جدا ويعلم ما تفكر به.

اسر: ينوبك في امنا صواب ياابو لهب اقدم الفرح شويا نفسي في بوسه ياجدعان هموت
عصام: ما تحترم نفسك بقا يا حيوان انت
اسر: اه ياخويا مانت مقضيها احضان وقلبي وعمري هتحس بال زي حالاتي ازي
عصام: بتقول حاجه يا اسر
اسر: انا ابدا دان بدعي ان ربنا يكتر من امثالك
وكالعاده خالد ال سمع لانه قاعد جنب اسر
خالد: هههههههه تصدق صعبت عليا تعال يا اسر ما اقوالك
اسر: قول ياكبير
خالد: بصوت منخفض يعني ياغبي لازم تستاذن عشان تبوس.

اسر: اكيد افرض انها ما كنتش مستعده
خالد: صبرني يارب
سها بتاكل اسر ادني الطبق ال ادمك ده الله يكرمك
اسر: ليه
سها اكله انا اصل انت شكلك تخنت اووي اليومين دول والفرح اقرب وانا خايفه على بريستيجك ادام الناس وانت قاعد بكرشك ادمك
اسر: تصدقي صح خدي ياختي
وسها اكلته كله
اسر:
اسر: شد خالد المصدوم زيه بالظبط
اسر: بذمتك دي منظر واحده تتباس طب ابوسها من اي زاويه بالظبط
خالد: بصراحه لا
اسر: شوفت
ندى: ههههههههههههههه.

خالد: بتضحكي على ايه ياندي
ندى: هههههه اصل سمعتكم
عصام: ههههه وسمعتي ايه بقا
اسر: مسك ندى والله يا ندى ان اتكلمتي لكون
عصام: لتكون ايه يالا
اسر: مموت سها
سها وسها مالها ياخويا ماتولعوا بجاز انت وهي
محمد: بس ايه في ايه
اسر: كمل انت اكل ياعمي
احمد: وانا بقول كده برضو كل كل
ندى: انا اولع ياحيوانه
سها بت احترمي نفسك انا مش راضيه ازعلك عشان لسه تعبانه
ندى: كدا
سها ايوه
ندى: طيب وحدفت عليها طبق الشوربه.

عصام: ايه ال عملتيه دي ياندي
ندى: تستهل دي عايزه تولع فيا
سها اه يا زباله يا واطيه بتشربي شوربه خضار من غيري.

خالد: ايه ده ياجدع هو في كدا
اسر: حدف عليها السلطه
وفي سلطه كمان ياختي ابو لهب اعفيني من الطلب ده ول كأني قولت حاجه مالها العزوبيه عسل وال انتم ايه رايكم ياشباب
عصام: لاتعليق
امال: الله يكون في عونك ياحبيبي
سهير: انت ادبست يا معلم
ندى: ههههه مفيش رجوع يا اسوره
احمد: طب استاذن انا بقا
محمد: خدني معاك يا احمد
وخلع الجميع ههههههههههه
في المساء
في غرفه ياسمين تجلس شارده
فيدق الباب
عصام: ينفع ادخل.

ياسمين: عصام تعال
عصام: اقعد جنب ياسمين
عصام: احكيلي
ياسمين: عن ايه
عصام: عن سبب خوفك من الجواز
ياسمين: بدهشه انت عرفت ازاي
عصام: يابت دانا افهمك اكتر من نفسك دانتي بنتي مش اختي يا هبله
ياسمين: احتضنت اخيه وبكت بشده
عصام: مالك يا حبيبتي احكيلي
ياسمين: مش عارفه ياعصام حاسه ان قلبي مقبوض وخايفه
عصام: بعدها عن حضنه ليه ياياسمين ليه خايفه انتي مش بتحبي خالد
ياسمين: طبعا بحبه بس.

ثم توقفت عن الحديث وخجلت بشده واحمر وجهها
ففهم عصام على الفور فهو ذكي جداا
عصام: بصوت حنون ياسمين انا عارف انتي بتفكري في اي بس صدقني ياحبيبتي خالد بيحبك اووي لا ده انا بشوف في عينه نظرات عشق ليكي اكيد هيتفهم الوضع ال انتي مريتي بيه وانتي كمان لازم تنسي يا ياسمين
ياسمين: بدموع مش قادره ياعصام كل يوم بشوف ال حصل ادامي وبيتكرر.

عصام: مسح دموعها و حضنها مع الوقت هنتسي ياحبيبتي بس بقا يابت بدل ما اروح اقول لخالد ياسمين غيرت رايها
ياسمين: ايه لا ابدااا
عصام: هههههه طب ياختي تصبحي على خير هموت وانام
وطلع عصام عشان يروح اوضته لقي
اسر: وندى بياكلو فشار وندى واضح عليها انها هتقتل حد
اسر: اه والله يا ندوش والبت ياختي شافته من هنا وسرحت في عنيه الزرقه
ندى: وهو اكيد كان مبسوط طبعا مانا في سابع نومه.

اسر: يارتها جيت على دي ده في واحده كمان اسمه ايه يا واد يا اسوره اه افتكرت مايا اورورا بين.
ندى: كمان
اسر: اه انا عارف البنات هتموت عليه هو وخالد على ايه بل نيله دانا احلي منهم
اسر: لا لا لا دا عصام عسل انتي ازاي تغلطي في اخويا وانا عايش انتي اتجننتي
ندى: انت مجنون يالا
اسر: بصي وراكي يا غبيبه
ندى: لقيت عصام قاعد على كرسي واقعد حطط رجل على رجل
عصام: خلصت كلام ول لسه في حاجه عايز تقولها
اسر: خالصت.

عصام: تمام وفي لمح البصر كان عصام ينهال عليه بالضربات
اسر: ااه ندى الحقني
ندى: سبيه يا عصام
ندى: لقيت خالد طالع على السلم
ندى: خالد تعال الحق ا
خالد: متكمليش هم فين
ندى: ههههه هناك
وكالعاده ذهب خالد ليفض الخناق
ياسمين: سمعت صوت اسر طلعت نشوف في اي
ياسمين: عصام سيبه
عصام: ابعدي يا ياسمين الحيوان ده لازم يتربا
ياسمين: عمل ايه بس
ندى: هههه كان بيوحيني على عصام
خالد: انت جبت سيرتي ياض
ندى: هههه لا خلاص سيبه ياعصام.

عصام: لا تعال بقا يا خفيف
خالد: نجح اخيرا في انتشال اسر من ايد عصام
اسر: والله لاوريكم يا كلاب
ونزل تحت هنيه بت يا هنيه
هنيةنعم يا اسر بيه
هاتلي خرطوم ووصليه بس يكون كبير عشان يوصل الدور الاول ول اقولك هاتي الخرطوم وانا اوصله من الحمام ال فوق
هنيه ليه كدا
اسر: اسمعي الكلام ال اقوله
ثم بابتسامه شيطانيه والله لاوريكم ياكلاب
في الاعلي يجلس في التراس عصام وندى وخالد وياسمين
ندى: مين بقا مايا ارورا دي.

خالد: هو اسر لحق
ياسمين: ايوه لحق باخويا انت خايف عليها كدليه
عصام: هههه ظهر الحق شوفتي ياقلبي انتي ظلمتني مايا دي تبع خالد
خالد: جبان
عصام: بصوت منخفض لا مش جبان بس مش عايز ازعل روحي يا حيوان
خالد: كده طيب
شوفوا بقا يا جماعه مايا دي تبقا
اسر: تبقي الدش ههههه خدوا بقا ورشهم بالخرطوم
عصام: ايه ده يا حيوان
اسر: ميه يا خويا
خالد: بس يالا ا
ياسمين: بس يا اسر بطل هزار
ندى: اه عيني.

عصام: حضن ندى عشان يحميها من الميه والاتنين فضلوا واقفين يبصوا لبعض عصام منع وصول الميه ليها بسبب ضخامه جسده الرياضي
خالد: نجح في الوصول لاسر
خالد: طب خد بقا وغرقوه بالميه وياسمين ضربته بتغرقنا يا زباله وانا ال جايه احوش عنك
اسر: بس خلاص حرمت
سها الله ايه ده محدش يقولي ان في هنا بسين
اسر: زقها طب خشي ياختي
اسر: جري
وياسمين بتعصر هدومها غبي
سها ااه رجلي اقيمني يا خالد
خالد: ساعدها في النهوض.

خالد: سها انتي كام كيلو
سها 69 كيلو ليه
خالد: لا اكيد في غلط في الموضوع اتاكدي تاني
انا هروح اغير هدومي مش بالا ياعصام
عصام: متخشب مكانه يتامل ندى بحب شديد وندى تتامل عيناه التي تشبه السماء
خالد: واقفةجانبهم ندى عصام انتم كويسن
عصام: هز ندى
ندى: ها
خالد: ها ايه نمتي وانتي واقفه
ندى: خجلت بشده عندما اتبهت للوضع ال هي عليه فكانت تتشبس بملابس عصام وقريبه جدا منه
خالد: هعديها المره دي.

عصام: لا يا خويا دي كلها 24 ساعه وتبقا حرم عصام الدالي
خالد: ماشي يا بوص خد راحتك يا خويا
ياسمين: بس بقا يا خالد
خالد: راحلها نعم يا قلب خالد با روح خالد وحضنها
عصام: انت بتعمل ايه يا حيوان
خالد: بنفس لهجه عصام في ايه يا خويا دي كلها 24 ساعه وتبقا حرم خالد الدالي
فضحك الجميع وذهبوا إلى غرفهم لتبديل ملابسهم
في غرفه خالد
اسر: خلاص بقا يا خالد كل ده شغل على اللاب عايز انام
خالد: ما تنام يا خويا هو انا هرضعك.

اسر: مش بعرف انام ال جنبك
خالد: وهو يغلق اللاب طب بالنسبه للفرح ال اخر الاسبوع ده
اسر: متفكرنيش امانه عليك يا خالد كل ساعه تكلمني تطمن ان امنا الغوله دي ما كلتنيش
خالد: ههههه من عنيا ان عندي كام اسوره
اسر: حبيبي يا ابو نسب
خالد: تب اتخمد بقا يا حيوان
في الصباح
في الشركه
عصام: ها يا خالد ايه اخبار المصانع
خالد: تمام انا لسه جاي من هناك حالا
عصام: والاجهزه الجديده وصلت
خالد: وصلوا النهارده في الشحن
عصام: تمام.

خالد: عصام
عصام: نعم في حاجه تانيه
خالد: اه
عصام: في ايه
خالد: كنت عايزك تساعدني اجيب هديه لياسمين بمناسبه كتب الكتاب
عصام: وانا اساعدك ليه انشاء الله
خالد: عشان مش عارف هي بتحب ايه وبعدين انا بالمقابل هساعدك تجيب لندي حاجه بتحبها
عصام: اوك موافق
اسر: فل عليكم معكم
خالد: معنا في اي انت عارف احنا بنتكلم في اي
اسر: في اي
عصام: هدايا
اسر: لمين
خالد: ياسمين وندى تحب تجيب حاجه لسها هديه.

اسر: انا اجبلها هديه هي دي بتفهم في الهدايا دي لو جبتلها طبق بيض هتبوسني من هنا وهنا.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة