قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الحادي والثلاثون

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الحادي والثلاثون

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الحادي والثلاثون

في غرفه خالد
ياسمين: خالد
خالد: نعم
ياسمين: انا جعانه اووي
خالد: ياقلبي حاضر ثانيه واحده ويكون الاكل عندك.

في المطبخ
خالد: هههههه مش مصدق نفسي ههههه البوص بيعمل اكل هههههههه هموت ههههههه شكلك مسخره هههه
عصام: بس ياض احسن ما اعلقك
خالد: وعلى ايه ههههه كمل يابوص بس انت بتعمل ايه
عصام: نفس ال انت نازل تعمله ياخويا
خالد: لا تعيرني ول اعيرك الهم طيلني وطيلك
عصام: خلاص ياختي متعمليش في نفسك كدا هههه
خالد: هههه ماشي ياخويا
عصام: سلام
خالد: سلام يابوص.

بعد مرور عده اشهر
اسر: ياما
خالد: في اي يالا مالك
اسر: يعني ينفع كدا انتو ايه
ندى: في اي يااسر احنا عمنالك ايه
ياسمين: بين سها جننته
اسر: قولتاكم ميت مره متدخلوش على كده بتجعز كل واحده كرشها ادمها مترين ادخلو بس واحده واحده عشان متفجاءش
عصام: انت بتكلمهم كدليه ياحيوان انت
اسر: الحق عليا بدل ما يجلكم ساكته قلبيه
خالد: غبي
سها اااه اسر
اسر: اتفضل امنا الغولا هتلقيها عايزه اكل
ندى: هههه طب الحق.

اسر: طب ياختي خليكي في بنتك
عصام: مالها بنتي ياحيوان
اسر: ماملهاش يابوص دانا بهزر سلاموز
خالد: اي يااميرتي عامله ابه
ياسمين: ابنك تعابني اووي يا خالد
خالد: ههه معلش ياقلبي
عصام: لازم يتعبك مش ابن الذفت ده
خالد: كدا يابوص
عصام: ونص كمان في حاجه
خالد: لا طبعا خد راحتك يابوص
ندى: عصام
عصام: قلب عصام وملكته انتي
ندى: ههه عايز شوكلا
عصام: الشوكلا فوق تعالي ياقلبي
ندى: هههه ماشي.

بعد مرور اسبوع
سها اسر الحقني
اسر: نعمين
سها بولدد ددد الحقني همووووت اااااه
اسر: ياشيخه اتهدي كل يوم تصرخي وناخد القصر كله ونجري ونجهز الترل ونرجع تاني الدكتور المرادي هيقتلنا مش هيطردنا
سها يقتل مين يا حيوان الحقنيييي
اسر: من الاخر كدا اجبلك بيتزا وتنامي
سها بيتزا ايه يابن المجنونه بقولك بولد اااااااه.

اسر: سها بتقول بيتزا لا نهار اسود البت بتولد بصحيح طب اعمل ايه الوقتي اجيب ميه سخنه لا انا اجيب عصام وخالد بسرعه
اسر: على غرفه خالد
اسر: افتح ياخالد بسرعه البت بتولد
خالد: بنوم في اي ياذفت انت
اسر: سها بتولد
خالد: وانا اعملك ايه يعني
اسر: اتصرف ياخالد بقولك البت بتولد
ياسمين: ياحبيبتي ياسها
استيقظ من في القصر على صوت سها
وتوجهوا جميعا إلى المشفى.

في المشفي
في غرفه العمليات
سها اااااااه منك لله يااسر انت ال عملت فيا كدا يارتني كنت بجيت كرشك واستريحت
اسر: ليه بس كدا ياسوسو
سها ااااااه هموت ياحيوان يا ذباله ااااااه انت حقير وا
اسر: بس انت بتتفرج على ايه اديله تلات اربع حقن بنج بسرعه قبل ماتفضاحنا
اسر: ااااااااااه ايدي يابنت العضاضه ااااااااه الحقني ياذفت البت هتاكل درعي اااااااه.

الدكتور ماقدرش ادلها بنج يااسر بيه دي بتولد طبيبعي
اسر: اااااه يعني اسيبها تاكل درعي
في الخارج
ندى: بخوف وهي تضع يداه على المنتفخه
ندى: عصام هي بتصرخ ليه
عصام: متخفيش ياقلبي هي هتبقا كويسه
ندى: امال بتصرخ ليه واسر كمان ليه بيصرخ
عصام: هههه دي بقا معرفش الوقتي نعرف
خالد: هههههه اسر صوته وحش اووي
ياسمين: عهههههه
اسر: طلع من الغرفه وهو بيصرخ ااه ايدي يابنت العضاضه
خالد: ههههه تعيش وتاخد غيرها يااسوره.

اسر: لاااااا معتش غيرها خلاص
خالد: ههههه اجمد يااسوره
اسر: اما نشوف ياخويا
خالد: متقلقاش عليا انا جامد
اسر: هنشوف
ياسمين: اااااه
خالد: مالك ياقلبي
ياسمين: الحقني ياخالد انا بولد ااااااااه
خالد: نعم تولدي مين ياختي انتي في السابع
ياسمين: ااااااه مش قادره همووووت اااه
امال: حبيبتي يابنتي
عصام: جاب دكتور بسرعه
ودخلت ياسمين العمليات
خالد: يارب
اسر: في اي ياخالد ماتنشف ياض
خالد: ابعد من وشي
عصام: ندى حبيبتي
ندى: نعم.

عصام: انا بقول ترجعي القصر اصل ترجعي في كلامك انتي كمان فاضل انتي
خالد: وانا بقول كدا برضو
احمد: بس بقا انا سمعت صوت اطفال
ندى: بخوف عصام
عصام: نعم ياقلبي
ندى: ممكن انت ال تولد مكاني انا خايفه
عصام: ههههههههههههه لو ينفع متاخرش عليكي ياقلبي هههههههههه
الممرضه الف مبروك الاتنين جالكم والدين ذي القمر
اسر: ابني دانا اتبهدلت بهدله ياجدعان
خالد: ياسمين عامله ايه
الممرضه كويسه يافندم والاولاد كمان كويسين.

ندى: عايزه اشوفهم
الممرضه طبعا اتفضلي معيا
في الغرفه
احمد: حمدلله على سلامتكم يابنات
ياسمين: الله يسلامك يابابي
سها الله يسلامك ياخالو بس لوسمحت طلقني من الحيوان ده
اسر: وهو يحمل الصغير ليه كدا بس ياسوسو
سها هو كدا معنديش استعداد اتحط في الموقف ده تاني
اسر: متخفيش بعد ال شوفته استحاله هحط نفسي في المواقف ده مرتين
محمد: وانتي يا ياسمين متافقه مع سها وال ايه.

ياسمين: عهه وال متفقه ول حاجه انا كنت جايه متفرجه مش اكتر
خالد: وهو يحمل الصغير لا دا حبيب قلبي ال مستعجل انه يشوفني
عصام: على كدا مليكه مخصامني
ندى: اي ده يا عصام متقولش على بنتي كدا لوسمحت
عصام: حاضر ياملكه فلبي
خالد: اعطي الطفل لعصام واسر اعطاه الطفل
عصام: وهو يحمل الطفلان نعم
خالد: سمي.
اسر: ايوه وانا
عصام: ياسلام اشمعنا انا
خالد: زوقك بيعجبني
ابتسم عصام ابتسامته الساحره
عصام: دا عمر خالد الدالي.

ودا ذين اسر الدالي
اسر: الله ذين
ياسمين: عمر جميل اووي الاسم
امال: انا عايزه اشيل احفادي
سهير: وانا
احمد: ماتيجي نجيب واحد صغير كدا
امال: احمد
احمد: هههه خلاص خخهه دانا لسه شباب ياامال
سهير: هههه محمد انا عايزه بيبي انا كمان
محمد: نعم عيب ياسهير احنا كبرنا على الحاجات دي
احمد: اتكلم عن نفسك ياخويا انا لسه شباب ذي مانا
اسر: اه باماره جاكلين
امال: تاني
اسر: اه
كان الجميع سعداء بهذان الطفلان وجمعهم الترابط اكتر.

اردت ان يكون هدفي من الراويه ان اريكم حلاوه جمع شكل العائله وان الترابط والثقه يعيشان الجميع في سعاده فكم اروع الثقه فهي كنز اذا وثقت بحبيبك او صديقك او او.

بعد مرور 5 اعوام
عصام: بس ياحيوان انت بتعمل ايه
ذين عايز اتجوزها ياانكل
عصام: تتجوز مين يالا عشان كنت ولعت فيك انا وابوك
مليكه بابي بابي
عصام: نعم ياروح بابي
مليكه انا مش عايزه اتجوز ذين الغبي ده انا عايزه اتجوز عمر ابن انكل خالد
عصام: نعم
اسر: ههههه البس يامعلم.

عمر في اي ياانكل انا هتجوز مليكه واحنا اتفقنا على كده بس اتخرج الاول من المدرسه واشتغل واجيب شركه كبيره اوووي اكبر من بتاعتك انت وبابي وهنفسكم
عصام: انت عندك كام سنه يالا
عنر 5سنين وشهر
خالد: ههههه حمش ياض احم طالع لابوك
مليكه وانا يا انكل خالد حمشه برضو دانا بابي البوص
اسر: هههه انت عرفتي البوص الطف يارب
عصام: اسمع يالا انت وهو ال هيجي جنب مليكه هقتله هو ابوه
اسر: وابوه ذنبه ايه بس خلص عليه هو امه.

احمد: هههههه وعلى الحيوان ده
نزلت ياسمين وندى وسها وبطنهم منتفخه
فسها وياسمين حوامل ببنت وندى بولد
ندى: مالك يامليكه
مليكه مامي بابي مش عايز يجوزني عمر
سها هههههه لا ياحبيبتي دانا ال هجوزك ذين بل عمر بل بتاع دا كفيا عنيكي الزرقه دي شكل البوص بصحيح
مليكه لا انا هتجوز عمر ابن طنط ياسمين
ياسمين: قلبي انتي
سها اسر ااااااااه
اسر: لااااااااا ابوس ايدك
سها بولد مش قادره
اسر: الحق ياخالد خدها على المستشفي.

خالد: ليه انشالله
اسر: لسه الاصابه بتاعتي مخفتش ياغبي
ندى: وهي تنظر لياسمين
ثم انفجروا الاثنان ااااااااه
خالد: وعصام واسر
مليكه هاهاها اخوي هيجي.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة