قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببت صخر للكاتبة ميادة مصطفى الفصل الحادي والعشرون

رواية أحببت صخر للكاتبة ميادة مصطفى الفصل الحادي والعشرون

رواية أحببت صخر للكاتبة ميادة مصطفى الفصل الحادي والعشرون

سفيان: يالا بينا
محمد: اني نفسي تخبرني عايز تشوفه ليه
سفيان بحده: قولتلك تقول من غير ما تسال معايزش تقول قول معايزش واني اعرف بطرقتي لانك متسالش
محمد: خلاص خلاص هعرفك يالا
سفيان: هطلع اغير واجي وانت حسك عينك رحيق تخبرها شي رايحين فين وتقولها فهمني
محمد: حاضر حاضر عليه الطلاق مهخبرها شي
طلع سفيان يغير هدومه شافته رحيق طلعت وراه.

بيقلع الهدوم اللي لبسها ليبدلها بهدوم اخره طلعت رحيق لقيته صدره عاري جت من وراء وحضنته وحطيت ايديها علي صدره وراسها علي ظهره
رحيق: رايح فين بتغير هدومك
سفيان بخنقة: رايح مشوار
رحيق: هتعاود بسرعة
سفيان: اوعي يدك كدا اها هعاود بسرعة
رحيق: سفيان انت مالك من ساعة ما جيت وانت مدايقنيش
سفيان خلص لبس: مافيش شي اني ماشي
رحيق فضلت تبصلو وهو ماشي وبتكلم نفسها: ياتري مالك يا سفيان وليه متغير كدا.

نزل سفيان لمحمد: يالا يامحمد نمشي
محمد: يالا
في الداخل عن رحيق
سوسن: ايه دا هو سفيان رايح فين يا بتي
رحيق بحزن: معرفاش يامه
ايمان بتبسم بشماته وبتكلم نفسها: شكلهم منكدين علي بعض اكيد هيا البومه دي مش سهلة
عند محمد وسفيان راكبين العربيه
سفيان: هنروح علي فين الاول
محمد: تعالي نشوفه في القهوه اللي بيقعد عليها
راحو علي القهوه مش لقوه سال محمد واحد من صاحبه
محمد: رمضان مشفتش محمود ولد عمي.

رمضان: اني سمعت ان سافر من ساعة
سفيان بستغراب: سافر وفرح انه ممكن تبقي رحيق علي حق
سفيان: تعالي نروح عندكم في الدار وريني صورته
راح محمد وسفيان علي البيت وقاعد يدور محمد علي مكان الصور
محمد وهو بيدور: معرفش غوروها علي فين كانت هنا
سفيان ملهوف ان يشوفه عشان يطمن قلبه ابتدا يدور معا جات في ايدو صور كتير جدا ابتدا يدور فيها سفيان لقي منهم صور جماعية تجمع العيلة كلها وفيها محمود.

سفيان وغضب الكون اتكون في: هو دا ابن عمك صح وشاور علي محمود في الصورة
محمد براحه: ايوا هو دا اخيرا بس انت عرفته منين يا سفيان بيه
سفيان بغضب وسرحان وغل: شوفته في داري وراح مقطع الصور كلها وساب محمد ومشي بسرعة
محمد بستغراب: سفيان بيه مالك استني استني بس كان جري خلاص بعربيته هو ماله دا ايه حصله شكله مهيطمنش
وصل سفيان البيت وعيونه هطق شرار
سفيان بغضب وعصبيه: رحيق رحيييييق.

رحيق جت بسرعه بخوف: نعم يا سفيان خير مالك خبرني
سوسن: مالك يا ولدي حسك عالي ليه كدا
سفيان بيحاول يهدا وابتدا يفكر هيا اكيد خايفة مني انا هسال امه اكيد كانت موجودة وهيا قالتلها دا مين بس خافت مني اني وهسالها تاني هيا تاني بهدوء
سفيان وبيمسح وشه: تعالي يامه انتي ورحيق وراءيا علي فوق عن اذنكم يا جماعة ومتمشوش
حسنات بقلق: حاضر يا ولدي قاعدين اهو
ا اخد سفيان رحيق وسوسن وطلع علي الاوضه.

سفيان بهدوه: امه هو حد جي انهارده البيت ورحيق فتحتله
سوسن بتفتكر: مش فكره يا ولدي والله ليه في ايه
رحيق واقفة قلقانه: انت زعلان عشان فتحت الصبح للرجل اللي كان عنوان غلط
سفيان بصلها بغل لانها لسه بتكدب
سوسن: اها في حد جي ورحيق فتحت وقالت ان حد غلط في العنوان ومشي
سفيان بيكلم نغسه: حتى امه كدابتي عليها دا معناته ايه خلاص يامه انزلي انتي عشان الجماعه اللي تحت وقوليلهم متمشوش لاني هحتاجهم.

نزلت سوسن وبص سفيان لرحيق الظاهر جدا عليه التوتر: ها هسالك تاني مين اللي جي غير الرجل اللي عنوانه غلط
رحيق برعب: مفيش حد تاني جي والله
سفيان بغضب: يعني اخر كلام عندك ان اللي جي كان عايز حد تاني
رحيق بخوف ورعب: ايوا يا سفيان مالك بس
سفيان قان بكل غضب مسكها من شعرها: انتي لسه بتكدبي علي انتي لسه هتستغفليني اني سفيان المنشاوي حد يستغفلني
رحيق بالم وبكاء: اي اي في ايه بس فهمني مفهماش شي خبرني.

سفيان: في انك خاينه وغدارة ايه جاب ولد عمك هنا ايه دخله داري واني مش موجود انا عرفت ان هو اللي قبلته ليه تكدبي علي
رحيق بدموع: والله غصب عني خفت منك وقسما بالله والله عمري ما خنتك اسمعني اني اسفه اني غلطانة
سفيان بصوت جهوري: اسفة ها اسفة علي خيانتك لي اني ممكن اقتلك دلوقت بس مهعملش كدا غير لما الاقي الكلب ولد عمك عشان اقتلكم انتو الاتنين مع بعض جايبه داري.

رحيق ببكاء هستيري: اني مظلوم والله هو اللي جي معرفش ليه جي
سفيان بتريقة: جاي يشوف حبيت قلبه
رحيق ببكاء: ارجوك سيب شعري بيوجعني حرام عليك اسمعني انت ليه علي طول ظلمني وابتدت تصوت من الم راسها اااااه سيبني مش قادرة
فجاه سمع سفيان خبط كتير علي الباب
سفيان بصوت يرعب: امشو انزلو علي تحت امشو اني هجبهالكم تحت من شعرها دلوقت
سوسن من خارج الغرفة بتخبط: في ايه يا ولدي بس افتحلنا افتح.

سفيان مسك رحيق اكتر من شعرها وفتح الباب واول ما فتح راح راميها علي اخوها
سفيان بغضب: زين انك جيت خيتك طالق
محمد مصدوم: طالق في ايه طيب خبرني حصل منيها ايه
سفيان بغضب: خدها وغورو من هنا معايزش اشوف وش حد منكم
رحيق في حضن امها: اسمعني والله اني هحبك اسمعني ليه الظلم دا
ايمان بشماته: نيلتي ايه يا مخفيه انتي
رحيق بتبصلها ومش عارفة ترد من العياط.

سوسن صعبان عليها رحيق بزعيق: سفيان في ايه انت كيف عامل كيف الطور الهايج ومش مفهمنا شي
سفيان بغضب: يالا خدوها وامشو وانتي يامه وصليهم وسبهم ودخلو الغرفة تاني
مشيت رحيق مع اهلها
في مكان ما يوجد شخصين
الشخص الاول: هنفذ بكره يا باشا باذن الله.

الشخص التاني بفرحه: يا ريت مستني الخبر دا بفروغ الصبر عايز تخلص بسرعه بسرعة وخد دا جزء من الاتفاق والباقي هتاخدو بعد مهتنفذ وعليهم الفين زياده مني ليك لو كل شي بقي كيف ماني عايز
الشخص الاول: حاضر يا بيه كل شي هيبقي كيف مانت عايز سلام
في بيت هشام ابن عم سفيان.

امينة بتتكلم في التليفون: اي عايزك تختفي الايام دي اوعي تظهر اكيد سفيان هيقلب عليك البلد استخبي في المكان كيف مقولتلك عشان لو قفشك اني مش مسؤله اني حذرتك اهو
محمود: لا اني مستخبي وفهمت اصحابي اني مسافر عشان لو جي سال عني
امينة: اي انت كدا ذكي يالا سلام
في بيت رحيق
محمد بغيظ: في ايه عملتي ايه يا متلومه انيي يا فقر فضحتينا الله يلعنك وياخدك تتطلقي وانتي مكملتيش شهر يا فضحتنا
رحيق بدموع: والله مظلومه.

ايمان: مظلومة مظلومه ومش مخبرانا شي ايه القرف دا
رحيق حكيت علي اللي حصل
محمد بغضب: الله يلعنك يا محمود يلعنك بس انتي غلطانه من ساسك لراسك
في مكان خاص بي سفيان يوجد بها رجاله سفيان
رجل من رجاله سفيان: نورتنا يا سفيان بيه
سفيان: اني جايلكم انهاردة محتاجكم في مهمه لازم تتم في اسرع وقت
الرجل: اؤمرنا يا بيه احنا رجالتك تحت امرك.

سفيان: عايزكم تجبولي الكلب اللي في الصوره دا في اسرع وقت عايزه عقبال الليل يكون عندي الرجل بص علي الصورة: بس كدا من عيونا سفيان باشا
في بيت رحيق
ايمان: من حقة يقتلك كمان زين اللي طلقك بس مقتلكيش
رحيق بتعب و دوخة: حرام عليكم كلكم علي وبدايت الدنيا تلف بيها ووقعت في الارض
حسنات بخضة: بتي بتي.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة