قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببت بصيرته للكاتبة مريم نصار الفصل السادس والعشرون

رواية أحببت بصيرته للكاتبة مريم نصار الفصل السادس والعشرون

رواية أحببت بصيرته للكاتبة مريم نصار الفصل السادس والعشرون

فتون: قربت ببطء شديد. وكتمه نفسها عشان ميصحاش. ومدت أيدها ومسكت المفتاح. وشهقت برعب.
علاء: حس بيها. ومسك أيدها. وفتح عينيه. ع فين ياحب؟
فتون: بتفك أيدها. سبنى ياعلاء. سبنى وإلا هقتلك واشرب من دمك.
علاء: ماسك أيدها بقوه. وبعدين بقى. انتى مش هتهمدى ف ليلتك دى. ده انهردا دخلتك ياعروسه.
فتون: صكت ع أسنانها بغيظ. وبتشد أيدها بقوه. ووطت عضته ف ايدو جامد.
علاء: ساب أيدها بسرعه. اااه يابت الل اااه.

فتون: بغيظ. دُخلت مين يالا. دى هتبقى خرجتك إن شاء الله. اوعى تكون مفكر انك كدا راجل وهتفلت منها. لأ. ده انت وديت نفسك ف ستين داهيه. وعيونها لمعت بدموع. ضربت سحر بالمطوه ويعالم حد لحقها ولا لأ؟ وكملت بعياط ووجع. وامى ياترى عامله ايه دلوقتى.؟ وبصتله بكره واضح انت نهايتك قربت يابن جابر.
علاء: هههههههههه. اهدا ياحب انتى زعلانه ع سحر. ههههههههه اااه لو تعرفى سحر دى عملت فيكى ايه. ولا بقى....

فتون: قاطعته. وزعقت بصوت عالى. اناااا عرفت كل حاجه وشوفت قذارتك بعينى. ومييين السبب ف الل سحر عملته هاااا؟ سحر عمرها ما كانت هتوصل للخبث ده من غير شيطان خبيث ذيك. انت لو كنت راجل من البدايه ونصحتها مكنتش وصلت للمرحله دى؟ كل الل حصل وكل الل هي وصلت ليه بسببك انت ياعلاء. لأنك شيطان. لا تعرف يعنى ايه صح ولا غلط. ولا تعرف يعنى ايه حلال وحرام. انت اييييه يا اخى جبرووووت. مفيش عندك احساس وقلب. الل بيمشي ف عروقك ده اييييه؟ مفيش عندك خوف من ربنا؟ مش عارف اخرت طريقك ده اييييه؟ انت مابتسمعش ولا بتشوف بعينك ايه الل بيحصل لامثالك. وايه النهايه الل مستنياكم يا اما القتل يا الحبس؟ انت مفكر انى مقطوعه من شجره. مفكر انى موارييش رجاله. لااااااااااااااء فووووق يابن جابر. فوووق. رجالة الحاره كلها دلوقتى قالبه الدنيا عليك. وهيوصلولك. ولو كنت ف بطن أمك. اعقل كدا وفكر. وانفد بجلدك وانقذ نفسك. بدال ماتتحبس ف جريمتين كفايه عليك جريمه واحده. وهات المفتاح ده خلينى امشي من هنا؟ وزعقت. هااااات المفتاااااح عايزه اطمن ع امي وسحر.

علاء: بيسمعها. وعينيه ع شعرها وكتفها بشهوه. وانتبه أنه عمل جريمه. وقال جواه يعنى انا كدا كدا هتسجن. ودى فرصتك ياعلاء. عيش الليله الل انت مستنيها من سنين. فتون قدامك اهي مستنى ايه تانى. ومحدش هيعرف مكانك هنا. يلاااا مستنى اييييه فتون اهي.

فتون: خلصت كلامها وبتنهج بنرفزه. وراسها بتألمها. وحطت أيدها ع راسها من الخلف. وبصت ع علاء. شافت نظراته ليها. ومن جواها خافت اكتر. ونزلت أيدها ببطء. وبصت ع الكنبه وكان مفروش عليه مفرش. وبسرعه شدت المفرش. وغطت بيه ضهرها و كتفها وشعرها. وجواها خوف غير طبيعي.
علاء: ابتسم بخبث. بتغطى ايه ياحب بس ههههههههه كل الل عليكى دلوقتي هيتشال. وبيقرب منها وقال. ومدام كدا كدا سجن يبقى بالمره بقى.

فتون: بترجع بضهرها وبتتنفس بصوت عالى. ابعد عنى ياعلاء. اوعا تقرب منى اوعااا. لااااااااااااااء.
علاء: قرب منها وشدها من كتفها وقربها منه وحضنها واتحكم فيها.
فتون: بتصرخ بصوت عالى جدا ابععععععد.
علاء: بيقرب علشان يبوسها.
فتون: بتحاول تفك نفسها. وبتبعد وشها بعيد. وبتصوت. وبتصرخ لااااااااااااااء. حراااااام عليييييك. ابععععععد عنييييي. اااااه يااااارااااب. لاااا ياااارب لااااااااااااااء.

علاء: بدء يضايق من حركتها. ومش عارف يقرب منها. ومسكها من شعرها. وشدها ووقعت ع الأرض.
فتون: بتحاول تدافع عن نفسها بكل قوتها حتى وهي واقعه ع الأرض.
علاء: بيشدها ع اوضتة النوم.

فتون: بتصرخ. واترعبت. ومسكت ف عمود ف الصاله وكلبشت فيه. وبتعيط وبتنهج. وف حاله وحشه جدا. وحاولت تفتكر اى ايه قرانيه أو دعاء. لكن الموقف الل هي فيه مرعب حقيقي. والل نطقت بيه. اشهد ان لا اله الا الله واشهد أن محمد رسول الله. اللهم أجعل من بين أيديهم سدا ومن خلفهم سدااا.
علاء: شافها مكلبشه ف العمود. سابها وابتسم بخبث. ونزل ع الأرض. وبيقرب منها غصب عنها بكل قوته.

فتون: بتصرخ. وقالت يااااارااااب. لااااااااااااااء يااااارب معجزززززززه من عندك يااااارب. احمينى يااااارب. ماللييييش غيرررررك. يااااااااااااالله.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة