قصص و روايات - نوفيلا :

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل التاسع

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل التاسع

كريم في المستشفى مش مركذ قاعد يفكر في رغد وهيعمل ايه لو الشهر خلص وهي ماترجعتش عن فكرة الطلاق

سامح:ايه يابني مالك
كريم:بتقول حاجه يا سامح
سامح:لاء ده انت مش معايا خالص بقولك ايه انت شكلك تعبان قوم روح وانا هنا مكانك
كريم:انا فعلاً مش قادر همشي انا. .شكراً يا سامح

كريم كان نفسه يشوف رغد قال يروحلها المستشفى بس ندى قالتله أنها ماجتش النهارده فضل يلف بالعربيه عايز يروحلها البيت بس غير رأيه وروح

رحاب:ايه ده انت جيت يا كريم
كريم:اه يا حببتي حسيت اني تعبان شويه قلت أجي اريح
رحاب بقلق:مالك يا قلب أمك
كريم:مافيش يا ماما بس شوية صداع
رحاب بحزن:سلامتك يا حبيبي. ..ربنا يريح قلبك
شمس بفرحه:أبيه كويس انك جيت ده انا مش لقيه حد أتكلم معاه
كريم:عامله ايه يا شموسه في الامتحانات لسه مصممه على حقوق.

شمس:طبعاً طول عمري نفسي البس البالطوا الأسود واقف في المحكمه وقول
احم احم. ...سيدي القاضي حضرات المستشارين أن المتهم الماثل أمام عدالتكم...
رحاب:طب قومي ياختي افتحي الباب
شمس:هششش بس يا ماما القاضي هيطلعك بره الجالسه وبعدين عمرك شوفتي محامي يسيب المرافعه عشان يفتح الباب
كريم بضحك:هههههههه لاء طبعاً ودي تيجي انا هفتح انا ده اكيد مالك. ...انت يابني عمرك ماتاخد مفتاح م...رغد
رغد:كريم
مالك:والله كان في الشغل
كريم:هه. ..ايه سيتك ماكنتيش عايزه تشوفيني ولا ايه
رغدبارتباك:انا...لاء...ليه. ...وضربت مالك في كتفه.

مالك:لاء لاء يا حبيبي مين قال كده دي حتى ماكنتش عايزه تيجي لما قولتلها انك في الشغل...هو انت ايه الي جابك
رحاب:مين الي جه يا كريم
مالك:انا يا ماما ومعايا ليكي مفاجأة إنما ايه
رغد:اذيك يا خالتو عامله ايه
رحاب بعتاب:حبيبت قلب خالتك كده برده يا رغد ماتسأليش عليا كل ده
رغد بخجل:معلش والله يا خالتي بس أصل مشغول شويه
كريم بغيظ:ومشغوله في ايه بقى أن شاء الله ده انتي حتى مابتروحيش الشغل
رغد:لاء والله بروح هو النهارده بس الي ماروحتش
كريم:ومروحتيش ليه بقى كنتي بتعملي ايه

رحاب لقت الكلام احتد بينهم غمزة مالك عشان يتدخل

رحاب:الحق يا واد أخوك ناوي على خناقة
مالك:اعمل ايه انا لو اتدخلي ابنك هيعلقني
رحاب:اتصرف
مالك:يوه هو انتوا ديما تحطوني في وش المدفع. ...ااابس ايه رأيك في المفاجأة
الحلوه دي يا ماما
رحاب:حلوه قوي يا حبيبي بقولك ايه يا حببتي ماتدخلي تغيري
هدومك على ماأسر وندى يوصلو
رغد:مالوش لازمه يا خالتو انا كده كويسه
رحاب؛:لاء يا حببتي عشان تاخدي راحتك. ..روحي مع بنت خالتك يا شمس

شمس اخدت رغد معاها الاوضى وبتديها حاجه من هدومها تلبسها

شمس:شوفي ده كده يا رورو
رغد:بس ده أطفالي قوي يا شمس
شمس:الله جميل عليك قوي يا رغد هياكل من عليكي حته
رغد:لاء انا مش هلبسه هاتيلي حاجه من عند خالتي
شمس:يابنتي والله تحفه عليكي يلا بس تعالي نخرج زمان ندي وأبيه أسر وصلوا

وهما بيتكلموا الباب افتتح
ندى:انا جيت
رغد:يابنتي انتي مافيش مره تيجي من غير ماتخضيني
ندى:لاء...بس اش.. اش ..اش ..ايه الحلاوه دي
شمس:قوللها أصل مش عايزه تخرج بيه
ندى بغمزه:ده فيه ناس هتتهبل لما تشوفك
ندى وشمس:هههههههههههههههه
رغد بتزمر:والله لو ما سكتوا لهفضل قاعده هنا ومش هخرج
رحاب من بره:يلا يا بنات تعالو عشان تحضروا السفره
شمس بمزاح:يلا ياختي انتي وهي بدل ما حماتكوا تقلب عليكوا

في المطبخ
رحاب:روحي يا شمس جهزي السفره وانتي يا رغد روحي قولي لعمك والشباب أن الأكل جهز
ندى:وانا اعمل ايه يا ماما
رحاب:انتي خليكي معايه لما اغرف خدي حطي عالسفره

رغد خرجت من المطبخ وراحت المكان الي كانوا قعدين فيه كريم اول ماشفها فضل باصص عليها ومش عارف ينزل عنه ..رغد كانت لابسه برموده ومرسوم عليها
تويتي ورافعه شعرها ذيل حصان

رغد:خالتي بتقولكوا يلا عشان السفره جاهزه
عاصم:يلا يا ولاد
مالك:احم ...احم...مش هتيجي يا ابو الكرم
كريم بعصبيه:امشي انت يا مالك
مالك:ماشي يا عم بس ماتزؤش

رغد جايه تمشي كريم وقفها

كريم بانفعال:تعالي هنا انتي راحه فين
رغد:راحه أكل
كريم:بشكلك ده
رغد:مالوا شكلي مش حلو
كريم قرب عليها واتكلم بحنيه:المشكله انه حلو وحلو قوي كمان
رغد بكسوف:يعني ايه
كريم بابتسامه:يعني تعالي
رغد:كريم رايح فين

كريم اخدها ودخل اوضة أمه فتح الدولاب وطلع عبايه وكل ده وهو ماسك ايد رغد
كريم:البسي العباية دي وحطي طرحه ومتقعديش كده قدام حد تاني حتى لو امي فاهمه
رغد:فاهمه
كريم خرج وسبها تغير هدومها وهي بعد ماخرج مسكت العبايه وابتسمت
رحاب:الله آمال فين رغد

مالك:بت انتي ماتقعديش جنبي
شمس:ومين قالك اني عايزه اقعد جمبك
كريم:في ايه يا مالك انتوا مش هتكبروا
مالك:هو كده بقى البت دي ماتقعدش جنبي تعالي انتي يا ندى
ندى:حاضر
اسر:حاضر ايه اقعدي هنا مالك أقصر الشر
شمس:انا هقعد جمب أبيه كريم
كريم:كريم مين ...لاء. ...ماما اقعدي انتي جمب مالك
عاصم:لاء انا معرفش أكل غير وامك جمبي
مالك:ايوه بقى يا حج عاصم
عاصم:اتلم يا زفت
مالك:اتلمينا

رغد خرجت بعد مالبست العبايه وعاصم ورحاب بصوا لبعض وابتسموا

شمس:ايه ده يا رغد غيرتي ليه
رغدباحراج:انا كده مرتاحه اكتر
كريم بغمزه:فعلا كده ترتاحي اكتر
أسر:احم. ..اقعدي يا رغد يلا
مالك بضحك:هههههههه خليكي انتي واقفه كده
شمس:شوفت يا بابا. ..برده مش هقعد جمبك
رغد:تعالي يا شمس وانا هقعد جمب مالك
مالك:ايوه كده حتى الواحد يعرف يأكل
كريم:حسبي الله ونعم الوكيل حسابك معايا يا زفت
مالك كله يهون عشان القمر

حملة اهدى ياكريم مش كده

اليوم خلص وندى ورغد اتفقوا أن بعد امتحانات شمس هينزلوا يشوفوا الفساتين.. ورغد كل يوم بتروح للدكتور وبدء الخوف يقل جواها...

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة
الآراء والتعليقات على الرواية
W