قصص و روايات - نوفيلا :

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل العاشر والأخير

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد

نوفيلا اغتصاب طفلة والفاعل معلوم بقلم هدى السيد الفصل العاشر والأخير

رغد كل يوم بتروح للدكتور واتغيرت كتير بقت اجتماعيه اكتر والحس الفكاهي بقى عالي عندها بس كمان بقت عنيده جداً في يوم وهي في المستشفى
رغد:ندوش يا قلبي
ندى:لا ..لا ..لا تجذبي
رغد:ندى بقى
ندى:همم همم لا لا لي لي
رغد:والله يا ندى هزعل منك.

ندى:عايزه ايه اصلك مابدلعنيش إلا ما بتكون عايزه حاجه
رغد:كده برده يا دودو ده انتي حببتي
ندى:عايزه ايه يا رغد
رغد:اروح مشوار ساعه واحده بس
ندى:لاء يا حبتين كلوا إلا النهارده انتي ناسيه أن هنروح نشوف الفساتين
رغد:والله مش هتاخر هاجي قبل المعاد
ندى:ساعه واحده يا رغد ولو ماجتيش والله هزعل منك
رغد باستها في خدها:هتلقيني قدامك في المعاد بالظبط ...باي
ندى:نفسي اعرف بتروح فين

رغد راحت للدكتور محسن عشان النهارده آخر يوم ليها في العلاج

رغد:يعني كده خلاص يا دكتور
محسن:صدقيني انتي بقيت كويسه ماتقلقيش من حاجه
رغد:طب ليه انا حس اني مش هقدر
محسن:ده طبيعي علشان هي تجربه جديده عليكي وطبيعي تكوني قلقانه
انتي لسه ماقولتيش لكريم
رغد:لاء ...انا هقولوا ايه
محسن:طب هو هيعرف منين
رغد:احنا اصلا متفقين أن هنطلق بعد فرح أسر
محسن:وانتي هتعمل ايه
رغد:مش عارفه.

محسن:على العموم انا مش قلقان عليكي انا واثق انك هتعرف تتصرفي قبل فوات الاوان
رغد:أن شاء الله. ..متشكره جداً يا دكتور
محسن:ده واجبي ...ماتنسيش بقى تعزموني على الخطوبه
رغد بامتحان:طبعاً يا دكتور حضرتك اول واحد

رغد مشت من عند الدكتور وبتفكر هرع كريم ازاي ويا ترى هو فعلا هيطلقها

رغد:اعمل ايه يا ربي ...أقولها ازاي دي ..لاء وهو كمان كأنه ماصدق
..ماشي يا كريم هشوف انا ولا انت
ندى بتكلمها في التليفون:انتي فين يا زفته
رغد:انتي ماتعرفيش تتكلمي من غير ماتشتمي انا عشر دقايق وهبقى عندك
ندى:ماشي هتلاقينا في الكافتريا بتاعت المول
رغد:ماشى سلام
ندى:مرات اخوكي دي عايزه الحرق.

شمس:لو أبيه كريم سمعك مش بعيد يولع فيكي
ندى بابتسامة:ربنا يهدلهم الحال
رغد:بتتكلموا على مين
شمس:بصراحه عليكي
رغد:والله عارفه أصل ندى ماتقدرش تقعد شويه غير لما تجيب سيرتي
ندى:طب يلا ياختي انتي وهي ورانا حجات كتير ..انا عارفه ياربي يعني مالقتش غيركوا
رغد وشمس:ههههههههههه قدرك

اتفقوا انهم يخلصوا واحده واحده وقرروا يبدؤ بالعروسه دخلوا متجر لفساتين الأفراح... ندى وقفت قدام فستان ابيض وسرحت ورغد وشمس راحولها

رغد:انتي الي بتعطلينه أهو يا بنتي دي فساتين فرح
ندى بسرحان:بذمتك يا شمس اخوكي ده مش فقري قال كتب كتاب يا عمي طب كنت خليها دخله يا اخويا
رغد بزهول:الله يحرقك انتي بتقول ايه للبت ..انسي يا شمس انسي أي حاجه سمعتيها
شمس بضحك:ههههه انا مش صغيره يا رغد وانتي اتقلي شويه أصل والله اقولوا
ندى:ياختي قوليلوا يمكن يعملها
رغد:والله ياندى لو ماتحركتي لروح أجيب فستاني انا وشمس وانتي اخبطي دماغك في الحيطه
ندى:أوف هو الواحد مايعرف يتفك معاكوا بكلمتين انتو صاحب انتوا

فضلوا يتفرجوا على الفساتين وندى مش عاجبها حاجه وفي الاخر اختارت فستان... موف فاتح بحملات ومفنوش من تحت وعليه ورد طاير من نفس الون وشال شبك من نفس القمشه.

رغد وشمس: واو تحفه يا ندوش
رغد والدموع في عنها: ما شاء الله زي القمر ياقلبي
ندى أختها في حضنها: ربنا يخليكي ليا يا احسن اخت في الدنيا
شمس بدموع: انتوا كده هتخلوني اعيط ..وبعدين انا مش عايزاكو تنسوا أن انتو سلايف يعني عايزين شوية اكشن خلونا نستمتع يا جماعه

رغد وندى حضنوها وفضلو يضحكوا على كلامها وبعد كده راحوا يجيبوا الفساتين بتاعتهم... رغد قررت انهم يجيبو شكل بعض اختارو فساتين ستان دهبي وطرح نبيتي و صنادل نبيتي بعد ماشتروا الفساتين راحوا اتغدوا وفضلوا يلفوا شويه وقضوا اليوم مع بعض.

اما عند عريسنا واخواته ما تعذبوش خالص دخلوا مكان واحد جابوا منه البدل أسر جاب بدله سودا وجرافت موف عشان ندى اتصلت عليه وأكدت عليه أن الجرافات لازم تكون لون الفستان وكريم ومالك جابوا بدل رصاصي.

أما عن رحاب وعاصم وريماس وخالد ووالد والدة ندى كانوا مشغولين بحاجة تانيه... القاعة والمعازيم والأكل وده حال كل الاهل.

يوم الخطوبه

كريم:يابني استن اما أعدلك الجارفته
أسر:يلا ياكريم هنتاخر
كريم:نتأخر ايه قول يارب لما نروح نلاقيهم خلصوا مش فاكر يوم فرحي اتصلوا علينا وقالوا خلصنا روحنا وقفنا ساعه على ماطلعت
مالك جه من بره:بطلوده واسمعوده ياما لسه نشوفوا ياما الغراب يا واقعه سودا جوزوه احلى يامامه بطلوده واسماعوده
كريم:هههههههههه
اسر:انا غراب يا معفن
مالك:والله لو قربتلي هديك ضربه تضيع مستقبلك انا بلعب كراتيه ومعايه الحزام الأصفر
أسر: الأصفر لاء راجل ياض
كريم:سيبك منه يا أسر ويلا مش لسه بتقول هنتاخر
أسر:يلا ماشي يا مالك هتروح مني فين

أسر ركب العربيه بتاعته ومالك ركب معاه علشان هو الي هيسوق العربيه وكريم ركب عربيته وراحوا عند الكوافير

اسر:أوف احنا واقفين بقلنا نص ساعه
كريم:مش قولك
مالك:ماتتقل كده يا كبير وبلاش الدلقه دي
اسر:كريم حوش الواد ده من وشي السعادة
كريم:بس بقى يا مالك مش وقت هزارك...
وبعدين أهدى كده على فكره النهارده خطوه بس قلقان من إيه
مالك وكريم:هههههههههههههههه

أسر جاي يرد عليه لقى شمس طالعه

مالك بتصفير:مين المزه الحلوه دي
شمس:ده انا يا خفيف
مالك:يخرب بيتك ايه الحلوه دي يا بت
شمس:بجد حلوه. ...حلوه يا أبيه
كريم:عسل يا شمس انتي اصلا حلوه من غير حاجه
أسر:تعالي يا بت هنا
شمس:نعم
أسر عطلها قفا اخوي معتبر:اه والله طلعت اختي

شمس اتفجات وكريم ومالك ضحكوا بعد شويه رغد خرجت وكريم اول ماشفها راحلها

كريم:لو سامحتي يا انسه في واحده جوا اسمها رغد ممكن تناديها
رغد بزهول:انا رغد يا كريم انت مش عارفني
كريم بابتسامه:طب احلفي
رغد:بقى كده .وراحت تمشي كريم وقفها
كريم:بس ايه الحلوه دي
رغد:بكسوف:بجد
كريم بنظرة عاشق:وجد الجد كمان

كريم ورغد واقفين مع بعض في عالم تاني غير الي حواليهم ندىخرجت

أسر بابتسامه:بسم الله ما شاءالله وبسها من جبنها ...يلا
ندى:يلا

ركبو ا العربيه ومالك هو الي سياقها وشمس ورغد ركبوا مع كريم في العربيه عند أسر ميل على ندى

أسر بابتسامه:انا فعلاً فقري كان المفروض اصمم أنها تبقى دخله مش كتب كتاب بس تتعوض انا مش همشي النهارده غير لما حدد معاد الفرح

ندى اتكسفت من كلامه وعرفت أن شمس قالتلوا على الكلام الي هي قالتوا وده فايدة الي عنده أخوات بنات وصلوا القاعة وبدأوا يرقصوا الرقصه الصلوا ورغد راحت تسلم على الدكتور محسن.. وفضلت واقفه معاه شويه وكريم هيطق هي بتتكلم مع كل الناس وراح وجايه ومتجهلاه خالص الرقصه الصلوا خلصت وبتاع الديجي قال أصحاب العروسه يجو على الاستيدج رغد وشمس راحو وفضلوا يرقصوا مع ندى.

كريم:لاء بقى كده كتير ... وقام وشد رغد واخدها وخرج بره القاعة
رغد:اه...كريم انت بتعمل ايه
كريم:بس مش عايز اسمع صوتك خالص ...واخدها وركب العربيه وراح الشقه بتاعتهم
رغد:انت ازاي تشدني كده يلا رجعني ح...

كريم شدها عليه ومخلهاش تكمل كلام وبسها بحب وشوق وبلهفه
لهفة واحد حببته كانت هتروح منه

كريم:وحشتيني وتعبتيني
رغد بكسوف:كريم
كريم:هشششششششش ماتقوليش حاجه يا رغد خليني استمتع بالحظه دي من غير كلام
رغد بعياط:كريم. ..هىء هىء. .انا
كريم:لسه مش عايزاني لسه عايزه تطلقي

رغد بتزيد في العياط كريم عرف انها مش عايزه وعايزه تطلق بس مش عايزه تجرحه

كريم:يلا عشان نرجع
رغد:انا أسفه. .أسفه على كل الأيام الي عشتها في عذاب بسببي أسفه اني ماكنتش ليك الزوجه الي بتحلم بيها أسفه على كل وقت جرحتك فيه من غير قصد انا أسفه أسفه

رغد ماقدرتش تفضل واقفه على رجليها نزلت على الأرض وكريم نزل جمبها واخدها في حضنه

كريم:انا بحبك وعمري ماحبيت غيرك ماتعاقبيش نفسك على حاجه مالكيش زمب فيها
انا راضي بكل حاجه المهم تفضلي معايا
رغد:انا. ..بروح للدكتور محسن من فتره. ...و...من يومين كانت آخر جلسه. .و...

كريم بغمزه:يعني انتي دلوقتي بقيت تمام
رغد باحراج:أمم
كريم بتاكيد:يعني خفيتي خفيتي
رغد هزة راسها بمعنى اه
كريم:وسيباني اتكلم من ساعت ماجيت ..وقام من على الأرض وشلها
رغد:كريم انت بتعمل ايه
كريم وهو داخل الاوضه:انا لسه عملت حاجه انا لسه هعمل استعنا عالشقا بالله

تمت
نهاية الرواية
أرجوا أن تكون نالت إعجابكم
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة