قصص و روايات - نوفيلا :

نوفيلا عشقك جنون للكاتبة لولو الصياد الفصل الثالث

نوفيلا عشقك جنون للكاتبة لولو الصياد الفصل الثالث

نوفيلا عشقك جنون للكاتبة لولو الصياد الفصل الثالث

وصلت دارين واجمل الى الفيلا.
فتحت دارين باب السياره واغلقته بعنف وتوجهت مباشرة الى غرفتها وهى تغلى من الغضب كيف يعاملها هكذا ويمنعها من الخروج باى حق لكن اختها هى السبب في كل ما يحدث ومع ذلك لا تستطيع ان تكرهها غيرت دارين ملابسها وارتدت قميص نوم باللون الموف ومسحت المكياج وكانت تسرح شعرها عندما فتح الباب بقوه ودخل أجمل.

دارين: انت ازاى تدخل عليا كده في حاجه اسمها تستاذن قبل ما تدخل.
اجمل: انا ادخل في اى وقت ومحدش يقدر يمنعنى ومتنسيش ان انتى اللى طلبتى اعاملك على انك كبيرة.
دارين: اوك طيب اتفضل اخرج لانى عاوزة انام وتوجهت الى السرير.
اجمل: طيب كويس وانا كمان عاوز انام لانى تعبان من الشغل من الصبح بشتغل في المكتب ومنمتش امبارح كويس.
دارين: طيب تصبح على خير.

لاحظت دارين ان اجمل يخلع ملابسه دون حرج وفى غرفتها وأمامها.
دارين: بفزع: انت بتعمل ايه.
اجمل: بقلع علشان انام ولا مش واضح.
دارين: دى اوضتى مش اوضتك ولا انت مش شايف.

اجمل: ما ان عارف وكان يكمل خلع ملابسه واصبح عارى الصدر وظهرت عضلاته وشعره صدره وكان جسمه يدل على انه رياضى جدا فبطنه مشدودة ولا يوجد لديه اى ترهلات.
دارين: اجمل: لو سمحت بلاش هزار وروح اوضتك مينفعش كده الخدم لو شفوك كده هيقولوا ايه والبس هدومك لو سمحت
أجمل وهو يقترب منها ووضع يده على خصرها وقربها منه واصبحت انفاسه قريبه منها وتشعر بسخونه جسده وهى ترتعش ووجها احمر وتشعر باضطراب.

دارين بهمس: اجمل: كده مينفعش أبعد عنى.

اجمل: أبعد ليه انا لسه عملت حاجه وابتدأ تقبيل وجنتها ورقبتها وكانت تشعر بالاضطراب ولم تشعر بنفسها سوى وهى تحاوط رقبته بذراعيها احتضنها اجمل بشده وقبلها في شفتيها قبلت افقدت دارين الاحساس بما حولها ورفعها عن الأرض ووضعها على السرير ليتحول الزواج الورقى والمؤقت الى زواح كامل بكل الأشكال وتكون دارين زوجه فعليه له.

بعد مرور بعض الوقت.
اجمل: انتى جننتينى وخلتينى اتعصب واتهور ههههه
دارين: يعنى انت زعلان من اللى حصل.
اجمل: لا طبعا بس انتى صغيره يا دارين.
وقام من التخت وارتدى ملابسه.
دارين. انت رايح فين هتسبنى لوحدى وكانت عيونها تلمع بالدموع.
اجمل: دارين انا عارف انى اتهورت واللى حصل ده غلط لانك لسه صغيره وكمان.
دارين: كمان ايه.

اجمل: ولا حاجة انا هروح اوضتى وانسى اللى حصل ومش عاوز حد يعرف عنه حاجه ابدا يا نادين.
دارين: ودموعها تنزل: انا دارين يا اجمل مش نادين واضح انك كنت شايفنى حد تاني.
اجمل: دارين انا: قطعت كلامه دارين.
دارين: بغضب: اخرج بره مش عاوزه اشوفك ولا اسمع صوتك ومتقلقش مش هقول لحد اللى حصل أخرج بره.
خرج اجمل وترك دارين وهى تبكى بشده على ماحدث لانه فعل معها ذلك وهو يتوقعها شخص اخر.

دارين: بكرهكم كلكم وانت بذات يا اجمل بكرهك اوى وبمت بهستيريا شديده الى ان غلبها النوم.

اتى الصباح على الجميع والكل لديه مشاعر مختلفه.
اجمل في مكتبه لم ينام طوال الليل وكان يفكر قطع عليه تفكيره صوت هاتفه المحمول وكان الأستاذ إبراهيم المحامي.
اجمل: الو ازيك يا استاذ إبراهيم.
ابراهيم: اهلا وسهلا ازيك يا اجمل عامل ايه ومبروك على جوازك من دارين هو ده اللى كنت بتمناه.
أجمل. مش فاهم حضرتك تقصد ايه.

إبراهيم: انا كنت مسافر وجيت امبارح بالليل وعرفت انك اتجوزت دارين واتبسطت جدا وكمان في حاجه مهمه انت لازم تعرفها.
أجمل: خير يا استاذ إبراهيم.
ابراهيم: بص يا أجمل يا ابنى انا هحكيلك كل حاجة في التليفون لانى مسافر اسوان انهارده وانت لازم تعرف: نادين تبقى مش بنت عمك.
اجمل: بعدم فهم ازاى يعنى مش بنت عمى.

اجمل: غمك لما اتجوز قعد 6 سنين ميخلفش واتبنى نادين وبعدها بكام سنه ربنا رزقهم بدارين وطبعا ربوهم هما الاتنين وفرقوش بنهم لحد ما في يوم عرفت نادين كل حاجه وكرهت دارين وكانت دايما بتحاول تضرها علشان كده اتبسطت انك اتجوزتها علشان دارين لسه صغيره ومحتاجه ليك جدا وكمان عمك كتب لنادين اللى يكفيها وزيادة وهى اخدته لكن دارين انت وصى عليها وحاليا انت جوزها وطبعا نصيب دارين أكبر ونادين لما عرفت اضايقت ججا وكلمتنى امبارح وقالتلى انها هتعرف تاخد حقها من دارين كويس علشان كده حبيت اعرفك واحذرك خد بالك من دارين نادين مش هتسبها في حالها.

اجمل: متشكر يا استاذ ابراهيم وانا هتصرف.
ابراهيم: ماشى وعمتا مبروك مع السلامه.
اغلق الهاتف وكان مصدوم ويفكر فيما قاله له ابراهيم الى إن قطع عليه تفكيره دخول ليلى.
ليلى: صباح الخير الفطار جهاز وانا ودارين مستنينك بره.
اجمل: صباح الخير هحصلك على طول.
خرج اجمل من مكتبه وتوجه الى السفرة.
أجمل: صباح الخير.
ليلى: صباح النور يا حبيبي.

لم ترد دارين وكانت تنظر الى طبقها وواضح على وجهها الارهاق والحزن وشاحب للغايه.
جلس أجمل وابتدى الجميع تناول الطعام.
ليلى: دارين انتى تعبانه شكلك تعبان.
دارين: لا انا كويسه الحمد لله.
كان الصمت مسيطر على المكان الى ان رن جرس الباب ودخلت هى من الباب.
هى: صباح الخير عليكم وحشتونى يا وحشين.
اجمل: نادين.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة