قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية ترى يا قلب أحببت من؟ للكاتبة ريحانة الجنة الفصل الثامن والعشرون

رواية ترى يا قلب أحببت من؟ للكاتبة ريحانة الجنة الفصل الثامن والعشرون

رواية ترى يا قلب أحببت من؟ للكاتبة ريحانة الجنة الفصل الثامن والعشرون

في مكان في الجبل
شوقي: حمد علي السلامة يا عدنان بيه. كفارة
عدنان: الله يسلمك. قولي عرفت اخبار الزفت مهاب
شوقي: متخفش المراقبة شغالة عليه وعلي مراته
عدنان: لا سبيك من مراتو. انا عايزه هو
شوقي: علي فكرة عرفت ان مراته حامل. يعني انت لو قلتها تبقي قتلتله اتنين زي ما قتلك ابوك واخوك
عدنان: قلتلك لا انا مش زي عزمي. انا هاخد طاري منه هو علشان هو اللي قتل مش مراته ولا ابنه.

شوقي: انا في حاجة ميتغىبها. انت وعزمي بيه الله يرحموا. كنتم حانين للبت مراتوا. ليه كدة هي اه حلوة بس محدش فيكم. قربلها ولا سببتوهلنا
عدنان: مسك شوقي من هدومه. لو فكرت تقرب منها او تأذيها انا اللي هقتلك مش مهاب. انت فاهم
شوقي: فاهم فاهم. بس اهدي
عدنان: قولي هنتحرك امتي.

شوقي: لا عايزك تهدي كدة. لحد ما العين تروح من علينا شوية. دول قالبين الدنيا عليك. لازم نستني شوية ومتقلقش انا مظبط كل حاجة. انا لو عليا كنت قتلته بنفسي. بس انت اللي مصر انك تقتله بنفسك
عدنان: لازم اقتله بإيدي واشفي غليلي منه. بس معلش هصبر لحد ما يقع تحت ايدي.
(وبعد مرور شهر)
في مكتب مهاب قاعد سرحان. ودخل.
سامح. وهو محسش بيه
سامح: خبط علي المكتب. ايه اللي واخد عقلك.

مهاب: انتبه ليه واتنهد بحزن. قصد اللي واخدة عقلي
سامح: بضيق. والله انتوا الاتنين عندين. مش عارف اخرتها ايه معاكم
مهاب: انا مش عندي وعلي يدك كل يوم بروحلها وهي مش بترضي حتى تخرج تشوفني. انا مش عارف هتسامح. و هتنسي امتي بس
سامح: وانت بقي سايبها لحد ما تسامح وتنسي لوحدها. مش كدة
مهاب: اعمل ايه مش فاهم. ارجعها غصب عنها. مش كفاية اللي حصل
سامح: اه غصب عنها. انت تروحلها ولو مخرجتش انت تدخلها الاوضة.

دي مراتك وشوية حب وحنيه وخدها في حضنك وربنا هتنزل بيها في ايدك
مهاب: اتنهد. يا ريت كان الموضوع سهل. كدة بس اللي حصل مش قليل
انا ضربتها عارف يعني ايه ضربتها
وكنت هموتها هي وابني. انا خلاص
يا سامح. بجد تعبت مش قادر علي
بعدها اكتر من كدة هموت والله هموت. وحشتني اوي
سامح: والله انا مش عارف اقولك ايه
علي فكرة هي كمان هتتجنن عليك.
ندي بتقولي مش بتبطل عياط. وعلي طول بتقولها انك واحشها بس لسة موجوعة من اللي حصل.

مهاب: هي بس تحن وانا والله اعوضها وانسيها كل حاجة. بس
ترجعلي انا مش عارف اعمل اي
حاجة في حياتي. حتى النوم بقي
صعب عليا وهي مش جنبي. اقولك
علي حاجة ومتتريأش عليا.
سامح: قول وهو ده وقت تريأة
مهاب: انا علشان اعرف انام. باخد البيرفيوم بتاعها. واحط منه علي الخدة. واخدها في حضني علشان احس بيها. نغم دي روحي يا سامح
روحي. وبعدها عني ده اكبر عقاب انا
اتعاقبته في حياتي.
سامح: اتنهد هقولك ايه ربنا يهديها.

مهاب: سامح اوعي تكون بتخليها تخرج لوحدها في اي وقت
سامح: متقلقش. انا منبه علي طنط سهام مينزلوش من البيت الا لما تقولي وانا اروحلهم. ووصلهم ولو مشغول امجد بيوصلهم.
مهاب: يارب يهون بقي وترجعلي واطمن عليها في حضني
سامح: قريب ان شاء الله. تعالي بقي
نتكلم في الشغل..
(وبعد يومين في المستشفي)
في أوضة ندي
سهام: ههههههههه الله يهديك يا سمسم. والله قلبي هيقف من الضحك.

سامح: انتي من الضحك. انا كنت هموت من العض. بنتك متقوليش لقت
لقيه. قاعدة تلطش فيا وتعض لماكنت
هديها قلم اولدها وهي قاعدة
ندي: ههههه ماشي اعملك ايه. واحدة
بتولد وعندها طلق وهموت من الوجع
عايزني اعمل ايه مش لازم انفس
عن نفسي
سامح: وانا مال امي انا بتعضيني ليه
لا وكمان ايه يا سوسو تصوت وتقولي انت السبب يا سامح انت السبب. كنت تولدوا انت. الحمارة طيب اولده ازاي والنبي.

فريال: ههههههههه. اه يا سهام دي جننتنا علي اما جينا المستشفي. وانا بقيت اضحك. وهي تقولي ماشي يا فوفة بتضحكي عليا. وهي عمالة تعض في الواد والنبي صعب عليا
سامح: انا مش غايظني غير انت السبب دي زي ما اكون جبته لوحدي.
فريال: هههههههه معاها حق مش انت
اللي عملت المصيبة دي
سامح: ههههه حتى انتي يا فوفة
ندي: اه يا فوفة. دي الولادة دي طلعت حاجة صعبة اوي
سهام: الحمد لله انك بقيتي زي الفل.

نغم: حمد لله علي سلامتك يا دودو.
مبروك يا حبيبتي
ندي: الله يبارك فيكي. عقبالك. خلاص
كلها كام شهر وتحصليني. بس اوعي
تنسي تعضي مهاب زي ما انا عضيت
سامح بس انتي بقي اتوصي شوية
نغم: ابتسمت بحزن وسكتت.
سامح: اتهدي وخليكي محضر خير
ندي: الله مش بنقلها خبرتي في الولادة
سامح: لا والله انتي مصيبة. بس بحبك يا موزتي
ندي: وانا بموت فيك يا حبيبي.
سهام: يا ولاد اتلموا شوية حتى في المستشفي
في الوقت ده الباب خبط.
سامح: ادخل.

مهاب: فتح الباب ودخل. مساء الخير يا جماعة. وبص علي نغم بلهفة.
نغم: اول ما شافته. قلبها دق وحست انها حتموت وتجري علي حضنه. بس حاولت تتماسك ومتبينش.
سهام: مساء النور يا مهاب تعالي يا ابني
فريال: ازيك يا هوبا واحشني. كدة مبتسألش عليا. ده انا فوفة حبيبتك
مهاب: ازاي بس يا عسل بس والله الشغل كتير واسألي سامح.
فريال: ماشي تعالي هات بوسة بقي
سامح: اموت واعرف بتحبي تبوسيه ليه ده انا ابنك عمرك ما قولتيهالي.

مهاب: هو انت علي طول قرفني كدة
وانت مالك
فريال: يا خويا انت علي طول في وشي. لكن هوبا بيوحشني تعالي ياواد
سبلك منه.
مهاب: راح لفريال وسلم عليها وباسها.
بس فريال كانت قاعدة ونغم واقفة جنبها. ومهاب بعد ما سلم علي فريال
قرب من نغم وبحنية. ازيك يا نغم عاملة ايه.
نغم: مش عايزة تبص في عنيه. عارفة انها هتضعف ويبان عليها. احمم. الحمد لله انا بخير
الباب خبط ودخلت الدكتورة تطمن علي ندي. وابتدت تتكلم معاهم.

مهاب: لقاهم مشغولين وهو قريب من نغم. مد ايده وحاوطها من خصرها. ووشوشها. وحشتيني اوي
نغم: حاولت تبعد وهي دقات قلبها بتزيد. من قربه منها
مهاب: متمسك بيها ومش عايزها تبعد
ووشوشها تاني. اسف والله اسف
اروجكي كفاية. انا مش قادر علي بعدك. ارجعي يا نغم
نغم: شالت ايده وبعدت. عن اذنكم هروح اشوف سهي قبل ما امشي.
وخرجت من الاوضة
وخرجت نغم برة الاوضة وكانت واقفة برة بتحاول تاخد نفسها.

نغم: اه يا مهاب وحشتني اوي. ولو كنت فضلت ثانية واحدة جنيك. كنت زماني في حضنك دلوقتي. يارب اعمل ايه بس ارجعلوا ولا اسيبه شوية علشان. ميفكرش يعملها تاني. اه
أدم: نغم واقفة ليه كدة. ندي كويسة
نغم: اه الحمد لله كويسة.
أدم: نغم تعالي معايا المكتب عايز اتكلم معاكي.
نغم: حاضر يا دكتور اتفضل.
في أوضة ندي
سامح: ايه يا هوبا مش ناوي تشيل ولي العهد ولا ايه.
مهاب: هههههههه. اه ولي العهد ما هو اكيد هيورث غلاسة ابوه.

ندي: حرام عليك يا مهاب. بقي سمسم غلس طيب ده مفيش في خفة دم سمسم حبيبي
سامح: قعد جنبها وباسها. حبيبة سمسم يا ناس والله عسل
مهاب: شكلنا كدة هنخرج ونسيبكم شوية
سامح: هههههه والله يبقي احسن. بس تعالي شيل. وادي البيبي لمهاب
مهاب: اخد البيبي وشاله. واول ما بصله ابتسم. وبينه وبين نفسه.

معقول يا مهاب كنت عايز تحرم نفسك من اللحظة اللي زي دي وانت بتشيل ابنك من نغم. انا دلوقتي حاسس اني قلبي بيدق. اومال لما اشوف ابني ححس بإيه.
سامح: ايه يا عم ساكت ليه. الواد مش عاجبك ده حتى شبهي
مهاب: ههههههه يا مفتري. ده الواد زي القمر تقولي شبهك
سامح: كدة طيب. نشهد ندي
مهاب: لا كله الا ندي مين يشهد للعريس يا خويا. هتقول هو في زي سمسم حبيبي
كلهم: هههههههههههههه.

سهام: والله معاك حق يا مهاب. دي مصيبة هي وهو
فريال: ههههههه يا ختي سيبيهم يحبوا في بعض. ده بكرة الواد ده مش هيخليهم يعرفوا يتلموا علي بعض
سامح: والله ما يحصل. يوم ما يقرفي هتلاقيني جايلهولك وانا اروح اقضي مصلحتي. اومال انا سكنت جنبك ليه
فريال: هههههههه اه يا بجح. بس وماله انا راضية هاتوا انت بس وملكش دعوة
مهاب: قولي بقي ساميته ايه
سامح: نغم اللي سامته. مهاب
مهاب: ابتسم. بجد.

سامح: اه والله. وبعدين جه علي هوايا. انا اصلا كنت عايز اسميه علي اسمك علشان يطلع اسد وقلبه جامد زيك.
مهاب: حضن سامح. حبيبي يا سمسم. ربنا يخليك ليا
ندي: بس متزعلش بقي لما اشتمه واضربه وهو علي اسمك.
مهاب: طيب يبقي حد يقربله كدة وانا اعلقكم من رجليكم.
كلهم: هههههنههههههههه
في مكتب أدم
أدم: وبعدين يا نغم. هتفضلي كدة لحد امتي
نغم: كدة ازاي يعني مش فاهمة.

ادم: انتي بقالك شهرين مبتجيش المستشفي. وسايبة شغلك وكمان الرسالة. متخليش مهاب يضيع مستقبلك
نغم: مهاب ملوش دعوة. انا اللي عقلي مش متحمل الشغل والدراسة محتاجة ارتاح شوية. وبعدين ربنا يسهل
ادم: نغم. اتطلقي يا نغم
نغم: ? ايه. انت بتقول ايه.

ادم: بقول اللي لازم يحصل انتي مينفعش تعيشي مع مهاب تاني بعد اللي عمله فيكي. انت تستهلي حد يحبك ويحافظ عليكي. وانا عرفت انك طلبتي الطلاق منه. وهو رفض وانا مستعد اساعدك واخليه يطلقك.

نغم: بغضب. انا طلبت الطلاق علشان كنت لسة موجوعة منه لكن انا عمري ما هسيب مهاب. ومتخفش انا مفيش حد ممكن يحبني ويحافظ عليا قد مهاب. هقولك علي حاجة ممكن تستغربها مهاب عمل اللي عمله علشان بيحبني وخايف عليا. وكمان احب اطمنك مهاب مش ممكن يطلقني ولا انت ولا غيرك ممكن يقنعه بكدة
أدم: بحزن. للدرجة دي بتحبيه ومسمحاه علي اللي عمله معاكي
نغم: ايوة مسمحاه. وبحبه وعمري ما هحب غيره.

في الوقت ده مهاب دخل. وكان سامع كلام نغم وابتسم بس لما دخل مابينش.
مهاب: وهو متغاظ من ادم وكلامه. انتي بتعملي ايه هنا مش قولتي انك رايحة لسهي
نغم: عادي انا كنت بتكلم مع دكتور ادم.
ادم: اهلا اتفضل.
مهاب: انا جاي اخد مراتي. سامعني مراتي وماشي. ومسك ايد نغم وخرج.
نغم: بتحاول تفك ايده. ممكن تسيب ايدي لو سمحت
مهاب: ماسك ايديها وماشي خارج من المستشفي. تؤتؤ
نغم: يعني ايه سيب ايدي. وبعدين انت رايح فين.

مهاب: كان وصل لعربيته. فتحلها الباب. هوصلك البيت.
نغم: بيت مين انا مش ممكن ارجع معاك. انت بتحلم
مهاب: بإستفزاز. ومين قالك اني اقصد بيتنا. انا اقصد بيت مامتك. انا مش هرجعك غير لما تبقي عايزة مش غصب عنك.
نغم: اتغاظت. كانت فاكرة انه هيخدها غصب عنها. وكانت نفسها يعمل كدة.
بس فاقت. كدة ماشي يا مهاب والله لوريك. انا غلطانة اني بحاول انسي اللي عملته.

مهاب: بيبتسم. وهو من جواه فرحان بكلامها اللي سمعه منها وهي بتكلم ادم. بس حب يرخم عليها. اممم هنفضل واقفين كتير ممكن تركبي
نغم: ركبت. وهي متغاظة.

مهاب لف وركب وهو بيضحك. وساق وكان بيبصلها وساكت وهي كمان ساكته. مهاب شغل السي دي علي اغنيه. جميله بيحاول يحننها بيها وفي نفس الوقت هي اغنيه مشاكسة شوية. وكانت لحماقي (اسمها ليه لا)( ليه لا لما انت دايب ليه تفضل عني غايب. جواك انا لسة سايب حنين لاحلي غرام. عايز الحق ده برضوا حالي. زيك واكتر يا غالي. اي جراح يالا انسهالي. وارجعلي تاني اوام. زعلك انت مقدرش عليه اه يا روحي. اه من اللي انا فيه. رد قولي ساكت كدة ليه. علشان تصالحني اعملك ايه. ليه لا لو مش في بالك. طيب متغير ليه ومالك. ده اللي يداري الشوق في قلبه يبان عليه في عنيه. عايز الحق باين في عينك. كل ما فيك بيقولي فينك. بتقول لا وتصد قلبي بس انت مستنيه. زعلك انت مقدرش عليه. اه يا روحي اه من اللي انا فيه علشان تصالحني اعملك ايه).

مهاب كان بحاول يكتم ضحكه من شكلها وهي متغاظة.
نغم كانت متغاظة فعلا. انه واخد باله من لهفتها عليه وانها كانت فاشلة في انها تداري حبها واحتياجها ليه
ووصلوا عند البيت ونزلت نغم. ومهاب نزل وراها. ومسك ايديها.
مهاب: نغم. انا محتاجلك وعايزك معايا
ارجوكي كفاية
نغم: مش وقته الكلام ده احنا في الشارع عن اذنك.
مهاب: طيب لو جيت بالليل هنتكلم
نغم: ربنا يسهل. عن اذنك. وطلعت فوق.

ومهاب: اتنهد. اه يا نغم من امتي وانتي عندية كدة. بس حقك اللي انا عملته مكنش سهل. بس راجعلك تاني
ومشي ورجع شغله.
(في فيلا الدكتور حسين)
دولت: معقول يا ادم انت تعمل كدة
ادم: وانا عملت ايه بس. انا كان نفسي اريحها من التعب والالم اللي بتشوفهم معهاه كل يوم والتاني
دولت: تقوم تقولها اتطلقي. اهي كسفتك وقالتلك انها بتحبه مهما عمل. كويس كدة
ادم: اتنهد. انا تعبت تعبت. ليه بتحبه كدة ليه في ايه مهاب.

دولت: بتحبه يا ادم بتحبه افهم بقي يا ابني الحب مفهوش ليه. انسي بقي. دي مش عيشة دي انت حتى مش مدي نفسك فرصة تشوف غيرها ولا تحب غيرها. فوق لنفسك بقي حرام عليك. وابتدت تعيط
ادم: حضنها. خلاص يا ماما بطلي عياط. كدة ضغطك ممكن يعلي ارجوكي. وواعدك احاول انساها
دولت: صحيح يا ادم
ادم: صحيح يا ماما. بس ادعيلي انتي بس.
دولت: بدعيلك والله يا حبيبي. ربنا يريح بالك.
بالليل في بيت نغم مهاب راحلها بعد ما خلص شغله.

سهام: اهلا يا حبيبي اتفضل تعالي
مهاب: ازيك يا طنط. عاملة ايه. ونغم عملة ايه دلوقتي
سهام: مش انت كنت معاها الصبح
مهاب: اتنهد. لسة منشفة دماغها يا سوسو. مش عارف ازاي اراضيها
سهام: معلش اكيد هتنسي. ومتنساش اللي انت عملته كان صدمة لينا كلنا. انا منكرش اني كنت زعلانة منك. بس انا عارفة انت بتحبها ازاي. وبتخاف عليها. واللي حصل كان غلطة وخلاص انت ندمت. هي كمان بكرة تنسي. ثواني هروح اندهلها.

مهاب: لا انا المرة دي عايز ادخلها ممكن
سهام: طبعا ممكن ادخل.

مهاب قرب من اوضتها وفتح براحة لقاها واقفة قصاد شباك اوضتها. وساندة راسها وبتعيط وهي بتسمع اغنية توجع. ومهاب لما سمعها حس انه فعلا جرحها اوي وانها مش سهل تسامحة. وكانت لأليسا (من غير مناسبة)( من غير مناسبة وبمناسبة بيقابلني. بيجيني يستغلب عليا وبيحايلني. وبيعتذرلي كتير وانا مهما اعتذرلي. مش هنسي انه في كبريائي كان قاتلني. معتش ينفع اسامحه علي عمله فيا. لو يجي يتأسفلي ولا يبوس ايديا. بعد النهاردة ازاي انا علي نفسي هرضي. ارجع لحد قدر يمد ايديه عليا. مش هقدر اتهاون واشوف حاجة اسامحه بيها. لازم اللي يغلط غلطة يتحاسب عليها. اصل اللي يتهاون في جرح كرامته مرة. يستاهل انه يتجرح 100مرة فيها. معتش ينفع اسامحه علي اللي عمله فيا. لو يجي يتأسفلي ولا يبوس ايديا. بعد النهاردة ازاي انا علي نفسي هرضي ارجع لحد قدر يمد ايديه عليا).

مهاب دخل براحة وقفل الباب وراح وراها وحضنها ودفن راسه في شعرها
مهاب: عندك حق انا غلط ولازم اتحاسب علي غلطتي. انا اسف والله اسف
نغم: اتفاجأت بيه وحست ان روحها بتروح منها وهو حاضنها. وعيطت. انت جرحتني اوي
مهاب: كان خلاص مش قادر يمسك دموعه. اسف. اسف يا روحي. وحياتي سامحيني. انا خلاص مش قادر علي بعدك.
نغم: حست بدمعه. علي خدها ورقبتها. لفت ليه. ولاول مرة تشوفه بيبكي. مسحت دموعه. مهاب انت بتبكي.

مهاب: هز راسه. اه عمري ما عملتها بس خلاص مش متحمل وجع قلبي عليكي وعلي اللي عملته معاكي. نغم انا بحبك بحبك
نغم: وانا بحبك والله بحبك. بس مكنتش متخيلة انك تعمل كدة
مهاب: حضنها. انسي انسي علشان خاطري.
نغم: حضنته. خلاص نسيت. انت كنت واحشني اوي
مهاب: حضنها اكتر وشالها. وبصوت هامس. انا عايز اجرب أوضتك ممكن
نغم: ابتسمت. ممكن. بس ماما بره
مهاب: مش مهم انا مش هسيبك النهاردة. لو مصر كلها بره.

نغم: ههههههههههه للدرجة دي كنت وحشاك
مهاب: عايزة تعرفي كنتي وحشاني قد ايه.
نغم: هزت راسها. اه عايزة اعرف
مهاب: راح وقفل الباب بالمفتاح. وقرب عليها. وانا هعرفك لحد ماتقولي كفاية خلاص امنت وصدقت تعالي بقي..
في الصباح مهاب صحي علي صوت تليفونه.
مهاب: تؤتؤ. مين المزعج ده علي الصبح. ورد بسرعة قبل ما نغم تقلق. ايوة يا متخلف.
سامح: ههههههه صابحية مباركة يا خويا. عرفت انك بت معاها. مبروك يا عم.

مهاب: هههههه الله يخربيتك. انت ايه بتراقبني
سامح: لا والله ابدا. بس ندي كانت بتكلم مامتها امبارح وقالتلها انك بايت مع نغم. حتى مقمتوش تتعشوا
مهاب: هههههههه طيب عايز ايه دلوقتي.
سامح: ابدا عايز حضرتك. تقوم كدة وتفوق. علشان عندنا النهاردة اجتماع مهم علشان العملية الجديدة
مهاب: ياه يا سامح ده انا النهاردة كنت ناوي اقضيه مع نغم.
سامح: احضر الاجتماع وابقي اخلع وانا هغطي عليك. ماشي يا معلم.

مهاب: بزهق. طيب خلاص هقوم اخد حمام والبس. سلام. وقفل وبص لنغم وابتسم. مش ممكن هتفضلي جميلة حتى وانتي نايمه. اه بحبك. انا لو مكنتش صالحتك. كان ممكن يجرالي حاجة بس لسة الصلح مخلصش. وباسها. وغطاها وخرج.
سهام: صباح الفل يا حبيبي.
مهاب: مسح شعره بإحراج. صباح الخير يا جميل. معلش بقي امبارح نمنا من غير ما نكلمك ولا حتى نتعشي معاكي.
سهام: هههههه وفيها ايه براحتكم. يالا روح خد حمام وانا هحضرلك الفطار.

مهاب: ابتسم تسلمي يا ست الكل. وانا مش هتأخر.
وخلص مهاب وفطر ونزل ونغم كانت لسة نايمه.
نغم: صحيت وملقتش مهاب. زعلت. كدة تمشي وتسيبني حتى من غير ما تصحيني وتسلم عليا. وبعدين لقت رسالة علي الفون من مهاب
مهاب: صباح الخير يا روح قلبي. اسف اني نزلت وسبتك بس والله غصب عني في اجتماع مهم هخلصه وارجعلك واخطفك علي بيتنا. متزعليش يا قلبي. بحبك. ?
نغم: هههههههه. حبيبي وانا كمان بحبك.

وخلص مهاب شغله ورجع لنغم بمفاجاة حلوة علشان يكمل اعتذاره
وبعد شوية وهي قاعدة مع مامتها لقت رسالة من مهاب.
مهاب: حبيبي ممكن تبصي من البلكونة.
نغم: استغربت. وقامت بصت لقت مهاب واقف قصاد عربيته ومزينها كلها بالورد. الاحمر وكاتب بيه
I Love you
وكمان في بالون علي شكل قلب كبير
مكتوب عليه.
اسف سامحيني
نغم: فرحت جدا ومكنتش مصدقة نفسها. وابتسمت وهو شاورلها تعالي.

نغم نزلت بسرعة ليه وجريت عليه وحضنته. وهو حضنها وشالها ولف بيها
مهاب: بحبك بحبك بحبك
نغم: حبيبي. وانا بحبك بحبك بحبك
مهاب: ممكن تسمحيلي اخطفك بس مش علي بيتنا زي ما قولتلك
نغم: اومال علي فين
مهاب: علي السخنة اشترتلك شاليه هناك اصل شكلنا هنحتجلوا كتير الفترة اللي جاية
نغم: هههههههه وانا موافقة اتفضل اخطفني
مهاب: فتحلها الباب. اتفضلي يا اميرتي
وركب وطلع علي السخنة.
نغم: يا نهار انا نسيت خالص.

مهاب: نسيتي ايه يا روحي
نغم: جيت معاك من غير ما اجيب اي هدوم ليا
مهاب: هههههههه وانتي فاكراني كنت ناسي حبيبتي شنطتتك في العربية فيها كل حاجة انا روحت البيت وجبت كل حاجة متقلقيش
نغم: باسته من خده حبيبي انت مشكلة
مهاب: اه يا نغم وحشتيني ووحشتني لمستك
نغم: خلاص انا معاك اهو بس يارب متزعلنيش تاني
مهاب: باس. ايديها مستحيل ده وقتها اموت نفسي.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة