قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية انتقام ثم عشق للكاتبة لولو الصياد الفصل الخامس والثلاثون

رواية انتقام ثم عشق للكاتبة لولو الصياد الفصل الخامس والثلاثون

رواية انتقام ثم عشق للكاتبة لولو الصياد الفصل الخامس والثلاثون

فاضل وهو يصرخ بقوه ويسقط ما بيده ارضا: لالالا نيره بنتى لا
اقترب فاضل من ابنته بسرعه شديده وحملها بين يديه كانت دمائها على التخت حولت لونه الى احمر وكان دمائها تصفى بفعل النريف الحاد الذى اصابها من اغتصاب جابر لها
ظل فاضل يهز ابنته كثيرا واخيرا ايقن انها ماتت فجسدها بارد وشفتيها باللون الازرق قتح عيونها وعلم انها ماتت.

فاضل وهو يبكى ويضمها الى صدره: اه يا بنتى اه انا السبب انا اللى قتلتك بايدى انا مكنتش اب كويس ولا زوج كويس ودلوقتى موتى بسببى...
رفع نظره الى جابر وجده نائم بكل راحه
فاضل وهو يضع ابنته على التخت ويقبل جبينها...
فاضل: بس وغلاوتك في قلبى هقطع من لحمه علشانك هخليه يتعذب عذاب كبير
حمله جابر بين يديه وسحبه الى الخارج وصعه على كرسى السفره واحضر حبل وربطه به جيدا
وبعدها دخل الى المطبخ واحضر سكين حامى للغايه.

واحضر سلك كهرباء
ابتدى جابر يستقظ وفاق فعلا وجد نفسه مربوط بكرسى وعارى الجسد
واخيرا وجد فاضل يدخل عليه احمر العينين يبكى وبيده سكين
جابر بخوف: فاضل في ايه
فاضل وهو يقترب منه ويصفعه على وجهه بقوه عده مرات
فاضل بقهر: اغتصبت بنتى. وموتها ليه يا ابن الكلب ده جزاء المعروف
جابر بدهشه: انت بتقول ايه والله ما كنت في وعيى الهيروين خلانى محسش بحاجه
فاضل وهو يقوم بتوصيل سلك الكهرباء بالحائط.

فاضل: وانا هخليك تتمنى الموت ولكن مش هتطوله غير بعد ما اعذبك
جابر: بغضب: انت السبب انتى اللى ادتنى وانت عارف انها اول مره مش انا بس اللى غلطان انت كمان مش اب مفيش اب يشرب وبنته معاه مفيش اب يخلى بنت موجوده في جو حقير زى ده مفيش اب بيتاجر في المخدرات ودلوقتى عامل نفسك ملاك لا يا فاضل احنا الاتنين اوسخ من بعض
فاضل وهو يقوم بوضع لاصق على شفيته
فاضلى: هش اخرس.

ظل فاضل يقوم بكهربت جابر حتى غاب عن الوعى من شده الالم
رمى فاضل عليه جردل ماء حتى فاق وحين فاق
وجد جابر يبطكى ويتوسل له بعيونه ان يرحمه
فاضل بغل وقهر: عاوزنى ارحمك
اشار له جابر بنعم
فاضل: ببكاء: وانت ليه مرحمتهاش
بكى جابر وبكى وبكى ولكن نار الانتقام والغل كانت تعمى فاضل
احضر فاضل اخير السكين وظل يقوم بتقطيع من يديه ورجله وظهره اصابه بالسكين بكل مكان وجابر يتالم ويتالم
حتى وقف اخيرا جابر خلفه.

جابر: دلوقتى نهايتك يا خسيس
ووضع السكين على رقبته وذبحه مثل الطير ذبحه دون شفقه ولا رحمه كان كل ما يراه هو ابنته الميته بالداخل ذبحه وانفجرت الدمناء كالحنفيه وسقط اخيرا جابر ميتا كان نتيجه افعاله وبالفعل
من قتل يقتل لو بعد حين قتل والد احمد وهاهو قتل والد احمد وقتل الطفله البريئه وباع دينا وشرد والدتها فعل كله ماهو شنيع وهاهى نهايته ابشع منه.

اخيرا جلس فاضل وقام بالاتصال على الشرطه واخبرهم بجريمه قتل وماهى الا ساعه
وقد حضر رجال الشرطه والنيابه وايضا اتصل على طليقته يخبرها بموت طفلتها
جاءت الام كانت تدفع كل من امامها تدفع رجال الشرطه حين منعوها حتى وصلت الى طفلتها
ضمت الى صدرها
الام ببكاء هستيرى: حسبى الله ونعم الوكيل قتلك يا بنتى دمرك منه لله اطلقت منه علشان احميكى وبرده ضيعك ياااارب رحمتك يارب صبر قلبى.

ابعدوها عن الطفله بالقوه حتى سقطت مغشيا عليها
بينما تما القبض على فاضل لينال جزاءه ولمن لم يكن يشعر باى ندم بكل براحه لانه قتل هذا الوحش وهو لم يكن بالبرىء لذلك هاهو يسلم نفسه ليعدم وينال جزائه
وبهذا تنطوى صفحه جابر من الحياه تنتهى حياته بطريقه بشعه ولكن الله سبحانه وتعالى منتقم رغم مرور الوقت ولكن الله غير غافل عنه ونال جزاء ذنوبه ومع فعله...

في شقه شوشو
كانت شوشو معاها احدى رجال البوس والحرس الخاص به يدعى رياض
شوشو: يعنى بقالك كام يوم مختفى
رياض: وهو يبتسم: كان عندنا ايه شغل جامد الايام دى وحوار غريب
شوشو وهي تتدلع عليه: حوار ايه
رياض وهو يقبلها: عارفه جابر
شوشو بتركيز: اه عارفه طبعا
رياض وهو يشرب كاسه من الخمر: لقيناه جايب للبوس بنت وادهاله تمن ديونه يبيع اعضائها
شوشو بصدمه: انت بتقول ايه.

رياض وهو يدخل في النوم: اه والله بس البوس سيباها لحد ما تولد علشان يكسب الضعف
حين نام رياض قامت شوشو سريعا من جانبه
وبحثت عن رقم احمد الصياد كثيرا حتى زجظته كانت تشعر بذنب تجاه تلك الفتاه منذ ان احضرتها الى جابر ولابد ان تنقذها
كان احمد الصياد يجلس بغرفه مكتبه حزين حين رن هاتفه برقم غريب
رد احمد الصياد سريعا
احمد الصياد: الو
شوشو: ايوه احمد الصياد معايا
احمد الصياد: ايوه مين.

شوشو: انا شوشو يا بيه فاكرنى اللى خدت مراتك لجابر
احمد الصياد بلهفه: عرفتى عنها حاجه
شوشو: ايوه يا بيه مراتك جابر وداها للبوس وده عنوانه هيبيعوا اعضائها جابر سلمهاله تمن ديونه وكمان لانها حامل اجل اخد اعضائها لحد ما تولد ويبيع االطفل وكده يكسب الضعف
احمد الصياد بقهر: اه يا ولاد الكلب
شوشو: الراجل ده عنده رجاله كتير خليك حذر ومتجبش سيرتى ابوس رجلك
احمد الصياد: تمام شكرا.

اغلق احمد الصياد الخط وهو يشعر بنار بداخله
قام باحضار حوالى ٥٠ رجل من رجاله وهاهو في طريقه الى البوس لكى يحضر حبيبته وزوجته وام طفله ولكن
هل سيصل اليها ام سيكون للقدر راى اخر هنعرف الحلقه الجايه..

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة