قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الخامس

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الخامس

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الخامس

دخل خالد إلى الحمام فوجد اسر ينظر له بغل
خالد هههه ايه اخبار الاشباح يا اسوره يا رب تكون مبسوط معنا احنا في خدمتك يا حبيبي بس بعد اذنك بره عشان اخد شوار اصل اتاخرت جدا
بدا اسر يحرك ايده بنرفزه شديده
خالد زي ماانت متتعبش نفسك
انا هطلعك وبالفعل حمل خالد اسر كالشوال ورماه على السرير خليك هنا اوعي تتحرك.

دخل خالد يا خد شوار وخرج يلف وسطه بالمنشفه فقط ليدخل إلى حجرت الملابس الخاصه بعصام لكي يختار ما يناسبه فاختار
بنطلون كحلي على قميص ابيض وصفف شعره ومجرد ان فتخ الباب وجد ياسمين في وجه فضاعت في سحر عيناه الخضراء ووسامته خالد هتنحيلي كدا كتير
ياسمين بعد تدارك الموقف بخجل هو اسر هنا ان بدور عليه في اوضته مش لقياه
اسر امممم
يا سمين ايه ده دا صوت اسر واسع كدا فوجدت اسر على السرير ومربوط.

ياسمين مين ال عمل فيك كدا
اسر امممممم
ياسمين ايه
اسر امممم
ياسمين اه لحظه ونزعت الشريط من على فمه
اسر ااااه غبيه
هقولك مين ال عمل كدا ازاي وانا بوقي مقفول
يا سمين كدا طب شوف مين هيفكك
اسر ياسمين حبيبتي مقصدش فكني يا ياما فكني الله يرضي عنك
ياسمين لا شوف مين هيفككك كدا طيب
وبالفعل فك اسر نفسه باسنانه وهي تدير ظهرها له
لم تراه ياسمين عيل اقليل الاداب وانا ال جايه اساعده بتقولي حاجه يا ياسمين
ياسمين اااه.

اسر دانتي هتكلي علقه
ياسمين لا يا اسر دانا اختك حبيبتك
اسر وانا مكنتش حبيبك نهارك اسود النهارده لاحظه واحده
ياسمين بتعمل ايه يامجنون
اسر ول حتجه بفك الحزام عشان ادبك
ياسمين وهي تجري وهو يركض وراها اسر هنادي عصام وانت حر هيعلقك زي كل مره
اسر هههه مشي من بدري يا حلوه شوفي مين هيقفلك هههه مفيش حد تحت ههه تعالي
ياسمين تركض وتصرخ وهي تجري فتصطدم بخالد
خالد اي في اي بتجري زي المجانين كدليه.

ياسمين الحمد لله خالد خبني بسرعه وهي تلتفت وراها بخوف
خالد نعم هو اي حد يشوفني يقولي خبني انا المخبااتي بتاع العايله ول ايه
في هذا الوقت خرج اسر من الغرفه وهو يحمل الحزام اسر هتروحي مني فين يا جزمه
ياسمين حضنت خالد وهي ترتجف من الخوف خبني هيضربني
وخالد كانه لا يوجد في هذا العالم فبمجرد ما لمسته اصبح مغيب عن الواقع.

اسر انتي بتداري في خالد دانتي واقعتك سوده ولسه هيرفع الحزام فصرخت ياسمين فاق خالد فمسك الحزام
خالد انت اتجننت عايزه تضربها يا حيوان
اسر انت حاشر نفسك لبه اخ واخته مع بعض بتتدخل ليه
خالد انا هقولك لبه ونزل بالحزام على ظهر اسر واسر يصرخ ويجري وياسمين تصفق بايدها مثل الاطفال هييي عسل يا خالد ادبه يستهل ففر اسر هاربا اما خالد ظل يقرب منها وهي تبعد
ياسمين ايه يا خالد في اي
خالد بتقولي على مين ال عسل.

ياسمين مقصودش واللهي
خالد بخزن مصطنع ايه ده يعني انا وحش
ياسمين بسرعه لا طبعا دانت قمر فبتسم خالد لها فرفعت يدها على فمها فلقد ادركت ماقالت ياسمين بارتبارك انا همشي اصل لازم افطر اييييه اه لاني جعانه انا مشيه ماشي انا مشيت باي
خالد ههههه مجنونه بس بموت فيكي
اما ياسمين فدخلت غرفتها وهي سارحه في جماله ووسامته وعيناه التي تشبه الخضره.

ياسمين امته هتيجي ياندي بقا انتي ال فهمه مشاعري من ناحيه خالد وبتفهمني من نظره عيني يالا بكره اقريب مش بعيد
لازم انزل اجيب الصقم ال قولت عليه في الشركه يجلس عصام يتابع عمله فيدخل خالد عليه عصام كويس انك جيت يا خالد هاتلي ملف صفقه ؛؛؛؛؛
خالد اه يخويا ماانا السكرتيره بتاعت معاليك
عصام لحد انا القي حد مناسب بس
خالد بيقا عمرك ما هتلقي يا خويا انا راجع مكتبي معتش تتصل بيا تاني
عصام مظونش.

فترك خالد المكتب وهو متعصب وبشده حتى فوجا بالاتي
الشاب الاول ايه ده يا بني هي في حلوه بالشكل ده
الشاب التاني مكنه مكنه دي موزه جامده اوووي
الشاب الاول الله وال عينها يا خرابي
فنظر خالد إلى ما ينظرون فوجد حبيبته فتحمرت عينه واتجه نحوهم وضربهم ضربا عنيفا لم يرا له مثيل وطلب السكيرتي لكي يلقيهم امام السركه ثم توجه نحوها وشدها من يدها وفتح غرفه مكتب عصام وقذقها بشده حتى ارتاتمت بالارض.

عصام في اي وجري على ياسمين التي بين يد خالد التي تكاد تنكسر بين يديه
عصام في لي يا خالد
خالد في انا الهانم جيه تستعرض نفسها هنا بالفستان الديق القصير ده
عصام خالد ايه الكلام ده
فلم يرد عليه خالد وترك المكتب وياسمين تبكي بشده
عصام اخدها في حضنه معلشي يا حبيبتي اناي غلطانه انتي ازاي تلبسي فستان زي ده هنا في الشركه
ياسمين انا كنت بشتري الطقم وكنت جايه اورهولك اهي اهي هو بيكلمني كدليه وانت ساكتله.

عصام عشان انا عارف اد ايه هو بيحبك وبيغير عليكي
ياسمين تنظر اليه بدهشه
عصام غبيه دا القصر كله عارف حتى اسر الغبي
ياسمين كله كله
عصام ايوه كله يا لمضه
ياسمين والحل ايه حضرتك
عصام انك تروحي تتاسفي
ياسمين بس انا مغلطش الله ول حتى فتحت بوقي
عصام اسمعي الكلام بقا
ياسمين حاضر امري إلى الله بكره ندي حبيبتي تجبلي حقي منكم حسبي الله ونعم الوكيل
عصام بتقولي حاجه يا يا سمين
ياسمين لا ابدا
في مكتب خالد تطرق الباب.

خالد ادخل
ياسمين تدخل وتجلس ممكن ادخل
خالد مانتي دهلتي واقعدتي كمان
ياسمين واقفت خالد
خالد مش بيرد
ياسمين خالد انا اسفه
فلا يوجد رد
طب برحتك بقا الله انت هتترسم عليا انا غلطانه اني جايه اصلحك مش عارفه انا غلطت في اي اصلا عشان اعتذر سلام.

وقبل انا تخرج من الغرفه كان خالد جذبها من يدها إلى الحائط وقبلها بعنف شديد كانه يعاقبها على خروجها من المنزل بهذا اللبس المغري وانه يثبت لها انها ملكه له وحده وسرعان ما تحولت قبلاته من العنف إلى الرقه وهي مستسلمه تماما حتى دق الباب ففاقت وصفعته بالقلم فنظر ليها خالد نظره ارعبتها فتقدم نحوها وهو يقول بصوت مرعب مفيش حد جتله الجرءه يعمل ال انتي عملتيه ده بس هتدفعي التمن غالي اوووي فهمه.

باسمين تملكها الخوف فهذه اول مره تري خالد كهذا خالد غوري من وشي بدل ما افقد اعصابي عليكي واموتك بايدي برره فجرت ياسمين وهي تبكي فلا تعرف كيف فعلت هذا فهي تحبه بشده ولكن لا تعرف تعبر عن مشاعرها
وفي صباح يوم جديد.

في مطار القاهره الدولي تعلن عن قدوم الرحله القادمه من امريكا فتنزل من الطائره بطلتنا الجميله ندي (فتاه جميله جدا جدا من يراها يقسم انها اميره هاربه من احدي القصص الخياليه فجمالها يشبه القمر وعيناها الخضره الجميله وشعرها الطويل البني وشيفايفها الحمراء الطبيعيه فهي حقا اميره )
ياسمين ندي ندي
ندي ههههه يا سمين وحشتني ازوووووووي يا حبيبتي مش مصدقه نفسي معقول انتي قدامي
ياسمين انتي ال وحشتني اوووووةي.

ندي بتعيطي ليه يا حبيبتي
ياسمين مش مصدقه انك رجعتلي
ندي لا صدقي ومش هسافر تاني
ياسمين انتي تقدري دانا كنت موتك
ندي هههه
اسر كيس جوافه انا صح هاي انا اسر ابن عمك
ندي ههههه ايه يا بني مكنوش اربع سنين هينسوني اني عندي ابن عم ههه فكرك يا اخويا
اسر بس ايه يابت الجمال والحلوه دي دا الناس هتكالك بغينها
ندي هههه مين الناس دول عشان اقول لخالد عليهم وبالمره عليك يا معلم
اسر معلم اناي متاكده انك جايه من امريكا.

ندي هم بيقولوا كدا
ياسمين سبك منه في حاجات كتييير عايزه اقوالهالك
ندي ودني الاول الشركه اسلم على بابا وعمي وحبيبي خالد واحشني موووووت
ياسمين اوك تعالي
بعد وقت قصير وصلوا جمعيا إلى الشركه
ياسمين ده مكتب خالد روحي وانا هستناكي هنا
ندي ليه يابنتي ماتيجي معيا
ياسمين يا ستي انا هنا روحي
ندي امنم شكلك مخبيبه حاجه يا سوسو اما نروح نبقا نشوف الموضوع ده.

فتجري ندي حتى تري شيققها وحبيبها فكم تحب اخها بشده وهي تركض تصطدم بدرع بشري فيقع الاوراق التي كانت بيده فتنزل على الارض وتلم الورق ام سو سوري ماخدتش بالي اسفه
عصام انتي عاميه مبتشوفيش
ندي اما انت قليل الادب صحيح ما اعتزرتلك
فتقابلت عينهم وواقفوا ينظرون لبعض كانت كالحظه اندماج الارض بخضره عينها والسماء بزرقه عيناه.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة