قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الخامس عشر

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الخامس عشر

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الخامس عشر

ندى شعرك محتاج تغذيه وحاجات كتير جدا
ياسمين جسمك محتاج يخس شويه...

سها بس كله ال الاكل انا مش عايزه مساعدتكم شكرا
ندى خاليكي كدا يا ختي سلام انا راحه انام بدل مااتهور عليكي
في غرفه خالد ارتدي بنطلون اسود على قميص ازرق انيق
ويصفف شعره ويضع عطره المفضل فكان وسيما
اما اسر فارتدا تيشرت اصفر.

على بنطلون جملي ويصفف شعره فكان رائعا ( البنات ال طلبت اوصفلهم شكل اسر اسر عينها عسلي تشبه العسل الصافي وبشرته بيضاء وشعره طويل وهو جسده رياضي ولكن ليس كعصام وخالد فهو يشبه والدته فياخذ منها العيون ولون البشره اما عصام فهو يشبه اباها جدا فيمتلك نفس عيون والده اما ياسمين فهي تشبه عصام إلى حدما)
اماعصام فكان يرتدي شميز اسود وقميص ابيص وبنطلون اسود ويضع عطره الساحر فكان جذاب للغايه
ندى ممكن ادخل.

عصام تعالي يا ندى
ندى واقفه تبص على عصام ومسحوره بجماله فكم كام وسيما
ندى انت رايح فين
عصام وهو يصفف شعره احنا هبتدي من الوفتي
ندى امال ايه وبعدين انا اخاف تخرج كدا البنات تعكسك
عصام مش للدرجادي
ندى لا طب قولي رايح فين
عصام هنخرج انا وخالد واسر
ندى اجي معك انا وياسمين
عصام مينفعش دا نادي ليلي
ندى طبيب
عصام اوعدك بكره هلففك المزراعه حته حته واخرجك اي مكان انتي عايزه
ندى بجد
عصام وهو يضع مفاتيحه وتلفونه اه.

ندى باسته على خده هروح انام تصبح على خير وجرت
عصام مجنونه
نزلوا التلاثه وكل واحد ركب عربيته إلى المكان المنشود
في النادي.
عصام طبعا البنات هتاكله بعنهم ول بتشاور له وهو ول هو في باله
خالد مجناش اماكن من دي من زمان
عصام هو احنا من ساعت ما استلمنا مناصبنا في الشركه واحنا بنلاقي وقت للخروج ياخالد
خالد اه فعلا
اسر قشطه الجو ده عسل مززز ايه تحل من غلي باب المشنقه
عصام اسر
اسر خلاث سكت اهو.

خالد ههههه محرمتش من ساعت المدرعه البشريه ال روقتك
اسر افتكرنا سيره عدله
حازم انا مش مصدق نفسي البوص بذات نفسه
عصام بابتسامه جميله لا تليق ال به حازم ياابن الايه عامل ايه
حازم الحمد لله يابوص اخبارك
عصام انا تمام يامعلم
حازم اذيك باخالد عامل ايه
خالد انا الحمدلله انت لسه فاكرني
حازم طبعا دانت اكتر من اخ لعصام
بس مين ده.

اسر اقام واقف بثقه وغرور ومد ايده بيسلم على حازم اسر الدالي مدير اداره شركات ومصانع الدالي للاستراد والتصدير واخو عصام الكبير ومسئول عنه
عصام اسر
اسر احم اخوه الصغير
عصام نظر لاسر نظره تعني ان نهايته على يده
اسر احم وال اعرفه
حازم ههههع انت اسر بقا اهلا
خالد هههههه ابه ال هببته دي
اسر
هي وسعت مني للدرجادي
خالد جدااا
اسر يالا هو يعني عارف عني حاجه اكيد هيفكر اني نسخه من عصام في الالتزام
خالد ههههع.

اسر انا نفسي اعرف انت منشكح اوي ليه كدا
خالد عشان هو عارف مصايبك وتاريخك الاسود كلها
اسر عصام قاله
خالد هههه فاكر المصايب ال كنت بتعملها في الجامعه انا كنت بروح لعصام عشان يجي معيا وكان بيرفض يجي وانا عشان اشوف حل لمصايب بتاعتك كنت بطلب المساعده من حازم هههههههه
اسر اقوم انا بقا اقعد في اي حته لما المعلم يمشي شكلي بقا زبله صح
خالد ههههه جدا
فذهب اسر إلى طاوله منفرده حتى يغادر حازم.

حازم من ساعت ما استقالت يا عصام وانا حاسس اني فقدت اخ انت كنت بالنسبالنا الامان والحمايه
عصام وانت بالنسبالي اكتر من اخ ياحازم
حازم اوعي تكون بتخد المصروف من اخوك الكبير
عصام هههه هو فين الغبي ده ياخااد
خالد زمنه هنا ول هنا هيروح فين يعني
اسر يترا ايه ال الجرسون شيله ويبوزعه ده انا لازم اجرب
متر تعال
نعم فندم
اسر ادني بتاع من ال معك ده
اتفضل
اسر ياساتر اي ده
بس تصدق حلو هات الصنيه دي واللهي ماانا كسفك.

عند عصام
خالد انا هقوم اشوف اسر اصل مستبشر بمصيبه جدبده
حازم هههه هو لسه في مصايب
عصام لسه هيرد اسر عفاه من المهمه دي
اسر مسك الميك
اسر محدش شاف ابن عمي واخويا كان اسمه ايه نسيت واللهي اه افتكرت اسمه بيومي وابن عمي اسمه اسماعيل ايه ده هوانا مين
عصام وخالد في مواقف لا يحسد عليه
عصام بغضب وكاد ان يفقد اعصابه خالد هات الحيوان ده وانا هطلع العربيه بسرعه اقبل ماتنفضح
خالد احنا لسه هنتفضح واتفضحنا وال كان كان.

اسر الدينا حلو ه يابشر واللهي
خالد ادمي يازفت
اسر تعال ياخالد اشاطلك مزه من دول
خالد ادمي ياحيوان بدل ما عصام يشوطك من الدنيا كلها ونستريح من عميالك السوده
اسر واللهي انت عسل وانا عسل والدنيا جميله
خالد شال اسر كشوال بطاطا وحازم لم تلفونه وجزمته والشراب وبيجري ورا خالد
اسر مع السلامه يا مززز هيجلكم بكره بايي
هتوحشوني
اسر عصام حبيبي.

خالد هنعمل ايه باعصام في البلوه دي دالو ابوك شافنا وهو كدا هيعلقنا على سور الفيلا
عصام انا عارف بس الزفت دي يفوق وانا ادشش عضمه بيسكر نهاره اسود
اسر واللهي الدنيا حلوه ياناس ال فوق الدنيا حلوه
خالد الله يخربيتك اخرس عصام اطلع بسرعه نركب عربيه واحده والحرس بيجي يخد الاتنين التانين بسرعه اقبل ما يفضاحنا
امام الفيلا
خالد هنطلع الزفت دا ازاي
عصام انا هدخل افتحلك باب المطبخ ندخله منه
خالد ماشي.

اسر انا ال كنت بسرق برفانك يابوص والساعات اه والبيجامه العسلي دي
عصام اوعي يا خالد واللهي لا موته
خالد اهدي يا عصام مش دا وقته اما يفوق ابقا اعمل ال يريحك
اسر هههه انا ال بوظتلك اللاب توب بتاعك ههه كل ما تجيب واحد ابوظه وبحب افسي عجل عريبتك اوي عشان تتاخر على الشغل وعصام يروقك
خالد اه يا حيوان واللهي لاشرب من دمك ياواطي
عصام سيبه الوقتي خالنا داخله الاول وبعد كدا ناخد حقنا.

بعد ادخال اسر وبيتسحبوا زي الحراميه
خالد هششس
اسر لعصام هششششش هعهه عسل خالد ده
عصام ماشي اسكت بقا
اسر هو انتو بتتسحبوا ليه
خالد بنتفسح شويه غبي عشان ابوك لوشافك كدا هيعلقك ويعلقنا
اسر زق خالد
ووقف في الصاله وبيصوت بصوت عالي
يابشر ياناس انا سكران حد ليه شوق في حاجه
خالد هششش الله يخربيتك الحق ياعصام
كتف الوادده
عصام اكتف فين يابا ده الاقصر كله صحي
اسر اصحي يا ابو حميد يا عمي انزلوا الدنيا حلوه تحت هنا.

احمد ايه ال بيحصل هنا ده...

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة