قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الثلاثون والأخير

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الثلاثون والأخير

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الثلاثون والأخير

سها سبني
اسر دخلها الاوضه وقفل الباب
سها انت عايز ايه اخرج بره
اسر لاخر مره بسالك كنتي فين
سها وانت مالك من امته الاهتمام ده
اسر ماتختبريش صبري ياسها كنتي فين لحد الوقتي ثم بصوت عالي وهو يمسكها من شعرها انطقي
سها وهي تحاول تخليص نفسها منه
انت ملكش حكم عليا انت فاهم
اسر كدا طيب وضربها بالقلم على وشها.

اسر يانا يانتي النهارده مش هسيبك ال لما تنطقي انا دورت عليكي في كل حته في الفيلا عندكم وفي الكافي ال بتقعدي فيه كنتي فين احسنلك
سها هههه دا ايه الاهتمام ده بس يااسر حبيبه القلب مش هنا عشان انك تتظاهر بالاهتمام ده
اسر اهتمام ايه وزفت انتي ناسيه انك خطيبتي وبعد كام شهر هتبقي مراتي.

سها بصراخ هيستري وبكاء اشد وانا خلاص يااسر مش عايزاك خلاص فاض بيا زهقت زهقت من انك على طول بتهني وانك مش حاسس بيا ليه انت محبتنيش زي ماانا حبيتك ليه انا كنت بتمني كلمه واحده منك حلوه بس غيرت لبسي وشكلي عشانك عشان تعرف ان الشكل اي حد ممكن يبقا جميل بس القلب والطبع عمره ماكان عند اي حد انت لسه بتحبها يااسر بالرغم كل ال عملته فيك وبتحبها بس خلاص اتفضل دبلتك اهي اديها لوحده تانيه تستحق اسر الدالي وانا همشي من هنا بعد الخطوبه ومتخفش مش هقول حاجه لخالي هقوله اني هرجع الفيلا عند مامي لانها طلبتني وقعدت على الارض تبكي بشده.

اسر حس ان الدنيا بتلف بيه مش اقدر يقف خرج من اوضه سها ماشي مش عارف هو رايح فين تايه اد ايه هو ظلمها وجي عليها معقول هي غيرت من نفسها عشاني ياه اد ايه انا كنت غبي
عصام مش تفتح يا غبي
اسر ول هو هنا ماشي بيفكر ومخدش باله من عصام
عصام مسك كتفه
اسر انت كويس
اسر بص لعصام كانه كان غريق وحد انقذه
عصام مالك يااسر انت كويس.

اسر انا ظلمت سها اووي ياعصام مكنتش حاسس بيها انا حتى مش عارف اذا كنت بحبها ول لا انا اتسببت في انهيارها
عصام يعني يااسر لو انت مش بتحبها ليه بتغير عليها ليه بتخاف عليها كدا وليه طالع دلوقتي مهموم وحزين ام شوفت دموعها هو ده الحب يااسر
اسر فاق عصام فعلا معه حق
اسر دي هتسبني وتمشي
عصام خهههه هو ده ال في دمغك انها هتمشي يابني حرام عليك بطل غباء الله يخليك
اسر بل غباء بل زفت يالا قولي بسرعه اصالحها ازاي.

عصام هههههه شوف حد يساعدك
اسر اشمعن وانت متساعدنيش ليه
عصام انا لسه جديد زي زيك
اسر هههههه امال بوص على ايه بقا
عصام ولاه لم نفسك انت ال مقطع السمكه وديلها اووي انا غلاطان اني ضيعت واقتي مع واحد غبي زيك
وسابه ومشي
في غرفه خالد
خالد تعرفي اني بحبك
ياسمين هههه عرفه
خالد اممم تب بعشقك
ياسمين هههههههه عارفه
خالد تب تعرفي انك بارده وانا غلطان اني بكلمك اقفلي يابت
ياسمين الله ياخالد بدلع عليك بلاش ادلع.

خالد افضلي ادلعي كده لما تلقيني في اوضتك واعمل حاجات هموت واعملها
اسر حاجات ايه دي
خالد اتخض جامد والتلفون واقع منه
خالد سلاما قولا من ربا رحيم
اسر متخافش ياخالد دا انا
خالد ماانا متزفت عارف ان انت معشان كدا اتخضيت
اسر سبك بقا من ال انت فيه ده واقفل الفون وفوقلي مهي كده كده مرميه ادمك ليل نهار ابقا حب فيها برحتك انا عايزك في موضوع مهم.

خالد اسر ابوس ايدك مش فايق للكوارث بتاعتك الوقتي انا عريس ياجدع خالي عندك دم
اسر ماشي ياحبيبي اسمع بقا
خالد
اسر عايز حاجه اجبها للبت سها اصلحها اصلها زعلانه مني جامد
خالد نعم وجيلي انا اجبلك حاجه
اسر ماانا مقالقيتش ال انت كالعاده
خالد ارحم امي مره واحده في حياتك
اسر اخص عليك رجل ناقص بتبعني عشان سوسو
خالد سوسو مين
اسر ياسمين ياخاين قولتلك طلقني احسن لكن تخوني لا كله ال الخيانه ياعمر.

خالد عمر مين ياابن الهبله
ولاه بره اخرج بره ورمي اسر بره
خالد دمغي امته اتجوز بقا واغور من وشك
خالد لقي التلفون لسه مفتوح راح عشان يرد
اسر فتح الباب كده كده ياخالد ترميني انا وابنك ال في بطني يا واطي
خالد روح منك لله ياشيخ
وحدفه بالفازه فاسر قفل الباب وجري
خالد الو انتي لسه على الفون
ياسمين هههههههعههه اه مش عارفه اسر بيعمل معك انت ليه كده.

خالد اسمعي يا حبيبتي لو اتجوزنا متنظريش عيال بل اخوكي بيعمله ده قطعلي خلفي والحمد لله
اسر دخل اخس عليك اخس عراتنا
خالد جيت لاقضاك تعال
اسر فص ملح وداب
ياسمين هههههههه
خالد بتضحكي اضحكي ياختي اضحكي ماانا ال غلطان اني مستحمل الحيوان ده
دق باب الغرفه
خالد اقفلي ياياسمين اقفلي ياحبيبتي
خالد استني عليا يااسر الكلب ورفع الجزمه عشان يضربه ولسه بيفتح
عصام ايه ده ياخالد انت اتجننت.

خالد هو ال يشوف اخوك يااخويا يفضل بعقله
عصام مالك يابني اهدي كدا
خالد سيبك عملت ايه احكالي
عصام قعد كله تمام والمستندات تحت في خزنه مكتبي
خالد باستغراب ودهشه عصام اوعي تكون
عصام عيب ياابن عمي دانت ال فهمني
خالد امال اخدت المستندات ازاي
عصام هي ادتهوني بنفسها وكمان هتنقلي اخبار احمد السيوافي كلها
خالد ازاي
عصام بغرور يابني دانا البوص.

خالد قعد جانبه لا فهمني واحكيلي كل حاجه
اما في غرفه سها تجلس حزينه شارده
فتدخل ياسمين وندى اليها
ياسمين اي يابنتي كنتي فين واتاخرتي ليه
ندى مالك يا سها واي الشنط دي
سها انا خلاص ماشيه ياندي بس هحضر خطوبتكم الاول
ياسمين تمشي تمشي تروحي فين
سها هرجع الفيلا
ندى ليه يا سها
سها اسر عمره ما حبني ول هيحبني ياندي.
ندى لا يا سها ادله فرصه
سها بصوت عالي ادتله ادتله كتير اووي يا ندى.

ياسمين اهدي يا سها خير انشاء الله
ندى بدموع فهي حساسه جدا وبتتاثر باي شئ متعيطيش يا سها هو اكيد بيحبك بس مش عارف يعبرلك
سها لا يا ندى اسر مش بيحبني ودي الحقيقه
ياسمين سها اهدي الموضوع ده ميتحلش كده
سها ارجوكم سبوني لوحدي شويه محتاجه اكون لوحدي
ياسمين بس ياسها
سها من فضلكم
في غرفه خالد
خالد ياابن الايه عملتها ازي دي
عصام بسيطه حطتت حبايه من دي في كوبيه الويسكي بتاعها وهي سافرت في دنيا تانيه.

خالد دا الواحد يخاف من دمغك دي ياجدع ايه الدماغ دي
عصام هي ال ابتدت ياخالد لما فكرت انها تعرف تطولني وتلوي درعي كده خدت الدرس كويس اووي وعرفت هو مين عصام الدالي
خالد ههه دانا اخاف ازعل اختك لسقط جثه هامده
عصام جثه هامده بس
خالد هو في اسوء من كدا
عصام جرب وانت تعرف
خالد على ايه الطيب احسن
في غرفه اسر يجلس يفكر كيف يصالح سها فخطرت بباله فكره بس هم دول ال هيساعدوني
في غرفه ياسمين.

ندى وبعدين يا ياسمين هنعمل ايه
ياسمين احنا نكلم عصام ونخليه يجي هنا عشان نفكر في حل دا لو بابا عرف ان سها هتمشي من هنا هيتاثر اووي
ندى اوك كلمي عصام وانا اكلم خالد بجي برده ممكن يكون عنده فكره نصالحهم بيها
ياسمين اوكشن يالا
طالعوا تلفونتهم وطلبت كل واحده اخاها
في غرفه خالد
عصام في حاجه ياخالد لازم تعرفها
خالد حاجه اي دي
عصام بابا يا خالد
خالد ماله عمي
فقطعهم رن هاتف عصام
عصام ايه ده ياسمين غريبه
عصام الو.

ياسمين ايوه ياعصام انت في القصر
عصام اه ليه في حاجه
ياسمين تعال اوضتي عايزك في حاجه ضروري
عصام حاجه اي دي
ياسمين اما تيجي هتعرف يا عصام
عصام اوك جي
خالد كانت عايزك في اي
عصام مش عارف بتقول حاجه ضروريه
فرن هاتف خالد
خالد اي ده ندى
خالد الو
ندى ايوه ياخالد تعال في اوضه ياسمين في موضوع مهم لازم نتكلم فيه مستنياك
خالد حاضر جي
عصام عايزك لبه
خالد بتقول موضوع مهم ربنا يستر تفتكر غيروا رايهم في الخطوبه
عصام ههههه ممكن.

خالد ممكن ايه دانا كنت قتلتها
عصام تب يالا ياخويا نشوف في اي
في غرفه ياسمين
دخل عصام وخالد معا
عصام في ايه يابنات موضوع ايه ال مهم ده
ياسمين سها ياعصام هتسيب البيت
عصام عارف
خالد نعم ازاي وليه
ندى انت عرفت ازاي ياعصام
عصام اسر اقالي
ياسمين بابا لو شم خبر هيضيق ياعصام سها ولميس بالنسباله حاجه مهمه وهو بيعتبر نفسه ابوهم بعد وافاه والدهم
وخصوصا بعد ماعمتك اتجوزت.

عند ذكر ياسمين لاسم لميس نظرت ندى إلى عصام كي تري ماهي رده فعله فوجدت رده فعله عادي ففرحت وتاكدت انه يحبها بشده
خالد تب هنعمل ايه منك لله يااسر ميجيش من وراك ال المصايب
عصام مش وقته ياخالد ياسمين معها حق لوبابا عرف هيضيق وخصوصا انه
ندى انه ايه ياعصام
عصام بتوتر ان اسر لسه عامل بلوه
خالد بص لعصام بصه فهمها عصام فخالد يفهم عصام من نظراته وكذلك عصام
فهم اصدقاء منذ الصغر ففهم خالد ان هناك شئ عصام يخفيه.

ندى فعلا عندك حق لازم نشوف حل
دق الباب اسر افتحي يا ياسمين انتي قفله عليكي ليه
عصام خالد ادخل بسرعه هنا
خالد ليه باعصام
عصام لو شافنا هنا هيعرف اننا بنحاول نساعده وانا عايزه يعتمد على نفسه مره واحده في حياته
فدخلوا إلى غرفه الملابس
وندى قفلت عليهم الباب وياسمين فتحت الباب
اسر ايه يابنتي كل ده عشان تفتحي ايه ده ندى انتي هنا كويس انا عايزك انتي كمان تعالوا اقعدوا هنا.

وقاعدهم اسر على السرير وشد كرسي واقعد عليه ادامهم
اسر بصوا انا عايزكم تساعدوني اجيب هديه لسها عشان اصلحها
ياسمين انت عملت ايه عشان توصل للمرحله دي
اسر غصب عني ياياسمين هي ال استفزتني
ندى اسر هو انت بتحب سها
اسر بين كدا ياندوش اسوره واقع
ندى كدا خلاص هنساعدك احنا هنظبطلك كل حاجه يامعلم
خالد في الدولاب
عصام بصوت منخفض معلم خالد اختك بتقول يا معلم
خالد ههه عادي يا اسطي
عصام معلم وعادي يااسطي شكلك ادبست يابوص.

هههه منظرنا مسخره اخرتها مستخبين في الدولاب هههههه عشان الحيوان ده
خالد هههههه رؤساء امبرطوريه الدالي مستخبين في الدولاب هههههه خبر تحفه لو حد من الصحافه شم خبر
في الخارج
اسر بس هتعملوا ايه
ندى انا وياسمين هنخترلها فستان من على النت ونطلوبه وبكره يكون موجود وانت بقا عليك الباقي
اسر باقي ايه
ياسمين احنا ال هنقولك كمان هتقولها اي يااسر اتلحح كدا كلمتين رومانسين بدل الدبش ده
في الدولاب.

خالد قولي لنفسك ياختي والله انا مش عارف مستحمل اختك دي على ايه
عصام بجد خلاص انت فيها مفيش خطوبه بكره
خالد عشان كنت قتلتك وقتلتها اقال مفيش خطوبه اقال
اسر هههه ماشي دا انا هبهركم
عصام ربنا يستر
ندى اما نشوف هتعمل ايه
اسر كل خير انشاء الله ومبروك ياندوش مبروك ياسوسو مع ان واللهي العظيم انتم صعبنين عليا اووي
ياسمين ليه
اسر ياسمين لازم تستحملي خالد
باسمين ليه يااسر ماله خالد.

اسر بيشخر وهو نايم وجبان جدا دا يابنتي كل يوم بيخالني اروح انام معه ال ايه بيخاف ينام لوحده ول لما يتفرج على فيلم رعب يفضل مكلبش فيا طول الليل
عصام مكتف خالد ال عايز يطلع يجيب اسر من راقبته
خالد سبني واللهي لادبه الكلب ده
عصام احنا في ايه ول في ايه ياخالد
اسر ول انتي يا ندى ياعيني عليكي
ندى بخوف ليه.

اسر ههههه عصام طول الليل بيشرب خمره وحشيش وبيضرب ترامادول انا كنت بشوفه هو ابو لهب بيقفلوا عليهم باب المكتب بالساعات وبيحششوا حاجه استغفرالله العظيم ول المكتب قالبه كباريه اشي فيفي واشي نونه وجمالات ونوسه
خالد مكتف عصام ال فتح الباب وخلاص رايح ينفذ على اسر الحكم ال خالد قال عليه
عصام سيبني يا خالد
خالد بنفس لهجه عصام احنا في اي ول ايه ياعصام.

اسر ول لما تعرفوا انهم هما الانتين مدبرين مؤامره لقتل ابوكي وابوها عشان يستولوا على التركه هتعملوا اي بقا
عصام وخالد بيبصوا لبعض وفجاءه كانوا ورا كرسي اسر
واسر طبعا مش شايفهم
ندى وياسمين عرفوا ان اسر خلاص مش هيلحق يصالح سها
المفروض يقرءوا عليه الفتحه تعالوا نقرء معهم هههههههه
ندى كح كح
اسر ادلها ميه ياياسمين معلشي ياحبيبتي الحقيقه بتوجع بس كان لازم تعرفي.
ياسمين اسر بص وراك
اسر بخوف ابو حنطه ول ابو لهب.

ياسمين احسن حاجه تعرف بنفسك
اسر لف لقي
خالد
عصام
اسر بيرجع ورا صلوا على النبي ياجدعان دا شطان ودخل بينا
خالد انا بشخر وانا نايم
اسر لا دانا ياياسمين واسمعي مفيش كلمه من دي حصلت
عصام طب مش كنت تيجي تحشش معيا وتاخد واجبك يااسر لا انا كدا زعلت اني معملتش معاك الواجب
اسر وانا مش عايز واجبات واللهي خيرك واصلني
عصام لا لازم تاخده دا واجب مش بيرجع تعال بقا ياخفيف
اسر اضرب علقه موووت علقه محترمه من خالد وعصام.

ندى غبي عماله اكح اكح عشان تبص وراك
اسر ااااااه انا اعرف منين ياختي يعني اي حد يكح ابص ورايا على طول
ياسمين معلشي يا اسوره
بس حاول تبطل الفشر ده شويه
اسر بس انا كنت بقول الحقيقه ياختي
ندى هههههه مكنش ده كلامك من شويه
اسر اااااه براحه ياياسمين اااه دول استحاله يكونوا بنادمين زينا لا اااااه
ندى ههههه تستهل
اسر شوفتي عصام وهو بيشقطني لفوق
ندى ههههههه شكلك كان مسخره
اسر تب اوعي ياختي اما اروح اغير هدومي.

في غرفه عصام
خالد ايه ازاي مش معقول
عصام هي دي الحقيقه ياخالد بابا عنده كانسر وهيسافر عشان يعمل العمليه بعد اربع ايام
وانا عايزك تسافر معه انا مش هينفع عشان الشركات وعشان ماما والكل ميحسش بحاجه
خالد بحزن شديد على عمه فهو يحبه بشده حاضر ياعصام هحاضر نفسي للسفر مع بابا وعمي
عصام ياريت يا خالد محدش يعرف حاجه
اسر فتح الباب ودموعه مغرقه وشه
عصام بصدمه اسر.

اسر راح جري على اوضه المكتب ال كان ابوه فيها وعصام وخالد نزلوا وراه.

ياتري ايه ال هيحصل لما اسر عرف ان ابوه هيعمل عمليه وعصام ايه هيكون رد فعله لما ندى تتخطف وتدفن في المقابر وهي حيه وياسمين وخالد ايه ال مستخبلهم وهل ستظل قصه حبهم صامده امام المجهول انتظروني في الجزء الثاني من احببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي. .

تمت
الجزء التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة