قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الثالث عشر

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الثالث عشر

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الثالث عشر

في غرفه المكتب
احمد ادخل
خالد ايه ياعمي مش يالا
اجمد خالص انا خلاصت اهو
خالد ماشي فهمت يا بابا هتعمل ايه
محمد خلاص يا خالد حفظنا الله
يالا يا احمد اما نشوف اخرتها مع العيال دي
احمد ههههه ماشي ال مالك مضيق كدا
محمد اسر ابنك عمل الواجب معيا
احمد هههه بيقا الدوار عليا بكره
محمد متيجي نقتله ونخلث
احمد باريت
خالد انتم لسه هنا يالا
احمد ماشي
في الحديقه
محمد انتي هنا يا ياسمين يا حبيتي
اخمد اقعده لوحدك ليه.

محمد نقعد معكي ول هنزعجك
ياسمين بابتسامه يا سلام طبعا هبقا سعيده جدا يا عمو
بعد حوار طويل
احمد ال يامحمد هتروح امته للناس دي
محمد واللهي مااعرف هشوف خالد يختار الوقت ال يناسبه ونخد العيله ونروخ
ياسمين نروح فين يابابا
احمد لوهو انتي معرفتيش انا خالد هيخطب
ياسمين بصدمه ايييه ازاي لما تتنظر حتى تسمع الجواب وركضت إلى غرفه خالد
خالد وعامل نفسه بيشتغل على اللاب
ياسمين خالد صحيح ال سمعته دا.

خالد خضتيني يابنتي في ايه وايه ال سمعتيه
ياسمين انك هتخطب
خالد انتي عرفتي اه
ياسمين بحزن طب وانا.
خالد وانتي ايه
ياسمين انت مش قواتلي انك بتحبني
خالد قولت بس ردك كان ايه
خلاث يا ياسمين انا حاليا بعتبرك زي ندى وانت كمان شايفني الوقتي زي عصام واسر
ياسمين خالد انا بحبك
خالد وهو يعطيها ظهري ويبتسم ويرجع لجديته
خالد بعد ايه انا خلاث هخطب سرين اول ما نرجع وقولت لبابا وعني خلاث.

ياسمين نعارك اسود سرين وتبقا معيا في بيت واحد وانت تخطبها لا
خالد هو انا بخد رايك انا بقولك ال هيتعمل
باسمين مسكت فازه كدا طيب استنا على رزقك
خالد هتعملي ايه يا مجنونه
ياسمبن هقتلك قبل ما تفكر تبص لحد غيري انت ليا لوحدي انت فهم
خالد انتشل الفازه من ايدها ببرعه بجد ليكي ازاي ها
ياسمين بخجل فخالد كان يقترب منها بشده وهي ترجع حتى التصقت بالجدار
كملي كنتي بتقولي ايه
ياسمين وهي تنظر له ها.

خالد بابتسامه ههه ها كنت بتقولي ايه
ياسمين وهي تنظر إلى الارض انا بحبك
خالد بس انتي ضربتني وانا لازم اخد حقي
ياسمين يعني عايز تخطب غشان ضربتك
خالد بالضبط كدا
ياسمين طب خد حقك يالا بسرعه بس متجوزش سرين دي
خالد ابتلع كلامها في قبله عميقه ثم همس تتجوزيني
ياسمين وشها احمر هزت راسها وحضنته جامد
خالد اخيرا استسلامتي ههه
دخل محمد واحمد ها نقول مبروك ياسمين وهي تنظر لهم بصدمه محمد الخطه نجحت.

احمد الله يخربيتك اسكت فضحتنا
ياسمين انتم عملين خطه عليا طب مش متجوزك يا خالد ومشت على اوضتها
خالد استني يا ياسمين الله يصلح حالك يا والدي دايما ناصفني
محمد الله انا عملت حاجه.

احمد يعني مش عارف تمسك لسانك ده
محمد انا عملت حاجه
احمد كل ده وعملتش
اسر ايه ده شكله قشطه
بس يا اولد منك له ولله وشفتكم بتتشكلوا وانا لسه عايش
محمد عايش مين انت متخلف يالا احمد لم ابنك
احمد مش ابني ان اتبريت منه
اسر كدا ياابو حميد اخس عليك
احمد ولد مش قولت بلاش تنادلي بالاسم ده غور من وشي
عند ياسمين
خالد يابنتي استني
ياسمين لا انت بتعمل عليا خطه يا خالد انا خلاث راجعت في قراري.

خالد بصوت عالي انتي عايزه ايه ياياسمين اوك مفيش زفت جواز اتبسطي
وجيه يمشي مسكت ايده
ياسمين انت بتتعصب علبا ياخالد عشان بدلع عليك
خالد واللهي كل ده دلع 5سنين ودلع
دانا خللت جمبك
ياسمين ههههه انا عايزه دهبي
خالد هو ايه ده ال دهبي
ياسمين لون فستان الخطوبه
خالد هههه بس انتي تامري يا اميرتي
ياسمين اميرتك
خالد اه اميرتي انا لوحدي عارفه لوكنتي فاكرتي انك تتجوزي حد واللهي لكنت قتلتك انتي وهو واسر.

ياسمين ههههه اشمعن اسر
خالد غبي ومستفز اوووي
ياسمين ههههه تصبح على خير الوقت اتاخر
خالد وانتي من اهله وقبلها على جبينها
ياسمين امشي ياخالد
خالد لا
ياسمين امشي بقا
خالد ههههه حاضر اموت في فيك وانت مكسوف ههه تصبحي على خير ياحب عمري وغمز لها
ياسمين قفلت الباب وهي فرحانه جداااا
وبتغني وسعيده
خالد عصام كويس انك لسه صاحي
باركلي اخيرا اختك واقفت بعد اما مرمتتتني
عصام ههههه بجد الف مبروك ياصاحبي.

بس ايه السعاده دي لواعرف انك هتبقا سعيد كدا كان زماني جوزتهالك من زمان
خالد هه ياسمين دي حب عمري يا عصام
ان بحبها اووي ومقدرش اني اتخيل حياتي من غيرها
عصام لدرجادي مكنتش متخيل انك بتحبها كدا
خالد ههه لا اكتر من كدا يا خويا يالا اروح ازفت الملف ال الغبي اسر اقطعه
عصام هههه تستهل انا قولتلك ميت مره اكتب على اللاب على طول مش عارف لازمته ايه تكتب على ورق وبعد كدا تتقله.

خالد ال حصل بقا اروح انا بقا لسه هكتب من اول وجديد حسبي الله ونعم الوكيل فيك يااسر يابن عمي
اسر مين جيب سرتي اكيد في الخير
خالد انت بيجي من وراك خير الحمد لله انت جيت لقدرك برجليك
اسر اعقل ياابو نسب
خالد متقلش ابو زفت
عصام هههه خلاث انا ال هعمل الملف ول تزعل ياعريس
خالد حبيبي ياعصام واللهي
تصبح على خير بقا
اسر وانا مفيش تصبح على خير
خالد مفيش زفت على دمغك
في غرفه ياسمين.

ندى اقتحمت الغرفه ياسمين صحيح ال سمعته ده
ياسمين اه ياندي اخيرا اعترفت لخالد اد ايه بحبه وبعشفه
ندى ايه ده مش معقول ياسمين انتي سخنه صح
ول ده سحر خالد هههه
بس ياندي بقا
ياسمين هههه بس ايه دانا ههريكي تريقه بس اروح الاول ابارك لروح قلبي
سلام
في غرفه خالد
ندى خالد الف الف مبروك يا حياتي
خالد الله يبارك فيكي يا حبيبتي عقبالك
حزنت ندى بشده ها سبك مني انت هتعمل الخطوبه امته.

خالد عمي هيحدد اليوم واشوف طلبات ياسمين ايه ههه بتقول عايزه فستان ذهبي
ندى: انا ماليش دعوه انا عايزه فستان ليا بمستلزماته
خالد دانتي داخله على طمع بقا
ندى كدا يا خالد تستخسر في ندوش حبيبتك فستان وانا ال كنت جايه ابات معك
خالد احلي فستان في الدنيا وحضنها دانتي روحي يا ندى مش اختي بس
محمد ندى انتي هنا كويس عشان عايزك في موضوغ مهم
ندى خير يابابا.

محمد خير يا حبيبيتي بصي يا ندى عمر ابن انكل حسين متقدملك وانا شايف انه مناسب ليكي جدا دكتور ومحترم جدا ومن عيله كويسه ها قولتي ايه ياحبيبتي
ندى لا يابابا انا مش عايزه اتجوز.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة