قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل التاسع

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل التاسع

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل التاسع

ندي هو انت كدا بتادبه اضرب حد ادك انت مش شايف نفسك دا هو جنبك عصفوره
احمد هههه فدي عندك حق
وقطع كلامهم صراخ ياسمين عصام الحقني فركض احمد وعصام وندي إلى اعلي
اسر واللهي لتتضربي اضربه يا عصام اضربه انا بقا ال هضربك
وتركض يالا ياجبان مش اقدر على الوحش هتتشطر على النمله
اسر مين ده يا بت اقصدك عصام يا غبيه دا انا كنت بعلمه الملاكمه
ياسمين اه ماهو واضح على خلقتك
اسر دا عصام بيترعب مني يشوفني يجري على طول.

طبعا كل ده وعصام وراه وندي وابوه
ياسمين لجد
اسر طبعا دانا بشفق عليه كل مره اهزمه اهزمه فقولت مره من نفسه عشان مياحبطش
ياسمين اسر بص وراك يا قلب مامي
اسر عصام اهلا واحشتني تعال اسمع دانا بحكي عن بطولاتك واد ايه انا بحبك دانت الحته ال في الشمال
ندي ماهو واضح مش محتاج تتكلم احنا سمعنا مل حاجه
محمد في اي يا ولاد اي ال بيحصل
اسر حبيبي دايما بتطلع في التوقيت الصح
محمد في اي يا عصام يا بني.

اسر يعني ينفع البيحصل هنا يا كبير انا اتبهدلت ومحدش هيجبلي حقي ال انت
احمد اسكت يا زفت بدل ما اخلي عصام يكمل على ال فاضل منك
اسر اقترب من احمد وهمس في ودنه ليه كدا يا ابو حميد متخلنيش اتكلم انت حر
احمد على ايه يا خويا ماتتزفت
اسر يعني مثلا موله عارفه البت الامريكانيه ال كانت هتموت وتتجوزك عشان عينك الزرقه دا احمد بصدمه بس انا فهمتها انها اد عيالي وموافقتش.

اسر وحد يعرف الكلام ده ال انا انا ال كنت معك مش موله وطبعا لازم احط التتش بتاعي واخليك تنام في الحديقه مع الحرس شكلك هبيقا مسخره يا معلم
احمد بغضب شديد خلاث يا عصام سيبه المرادي
ندي هتموت من الضحك لانها سمعت الحوار كله
عصام الزفت ده قالك ايه يا بابا
احمد مفيش يالا كل واحد على اوضته.

اسر مشي في حساب لازم اصفيه مع خالد الزفت عشان انادي عليه ينجدني وهو مش معبر اصبر عليا وراخ اسر غرفه خالد وجدها مقفوله بالمفتاح
اسر كدا طيب
اما عند ندي كانت على وشك دخول غرفتها عندما جذبها عصام من ذراعيها
ندي يامي خضتني يا عصام
عصام مش مهم قوليلي اسر هدد بابا بايه هالي وشه يجيب مليون لون
ندي معرفش
عصام انتي هتستعبطي انا عارف انك سمعتي
ندي عههههع حاضر هقولك
بعد قص ندي على عصام ال هدد اسر بيه ابوه.

انفجر عصام ضاحكا فسرحت ندي في جمال ضحكته فكم زادته وسامه على وسامته
عصام هههه مكنتش اعرف عند ابويا بيخاف من امي كدا
ندي انت ضحكتك حلوه اووي
عصام راجع إلى جديته احم تصبحي على خير
ندي بعد ان تركها عصام ليه مش حاسس بيا يا عصام كل السنين دي وانا بحبك بس مش هياس اكيد هيجي اليوم ال تحس بيا
في غرفه خالد
اسر نزع جهاز كتم الصوت
اصبر عليا يا خالود اما خليتك تقول حقي برقبتي مبقاش انا اسر
فوضع صوريخ اسفل السرير.

خالد قام مفزوع من مكانه ايه في ايه
اسر ههههه مفيش حاجه يا حبيبي دانا كنت بصحيك عشان عايزك في موضوع مهم
خالد انت دخلت منين انا قافل الباب بالمفتاح والمفتاح تحت دمغي
اسر من البلاكونه ياحبيبي انت ناسي ان اوضتك جنب اوضتي
خالد دا من حظي الزفت
اسر لا دا عشان انت طيب اسمع بقا الموضوع ال عايزك فيه
خالد اسر نام الوقتي وبكره نبقا نشوف المصيبه الجديده اقصدي الموضوع بتاعك.

فنام كل من في القصر ال بطلنا كالعاده غرقان في بحر الذكريات ذكريات حبه وفقدان اغلي شئ عنده
عصام سبيها ارجوك عي مالهاش زنب
لميس عصام اهي اهي
عصام متخافيش يا حبيبتي.

في الصباح الباكر
في غرفه ندي يدخل خالد لكي يوقظ ندي لان الجميع بالاسفل بينظرون لكي يذهبوا
خالد ندي اصحي يابنتي كل دا نوم
فلا رد
خالد اقومي يابنتي كلنا جهزنا ال انتي
فلا رد
رفع خالد الغطاء من عليها فوقف مصدوم
فكانت حوريته ياسمين التي تشبه الملاك ظل خالد يتامل جمالها وهي تنام مثل الطفل البرئ وعلى وجه ابتسامه وسرعان ما تحولات نظراته إلى غضب شديد عندما تذاكر صفعتها.

ففتحت يا سمين عيناها ففزعت عندما وجدت خالد امامها وبدات تغطي جسدها بالغطاءفكانت ترتدي قميص قطني بينك بحملات رافيعه فصيرفالقي خالد روبها في وجهها واداروجهه إلى الناحيه الاخري حتى تلبس الروب
ندي خرجت من الحمام خالد انت هنا من امته
خالد كنت جاي اصحيكي عشان اتاخرنا وبعدين الهانم مش ليها اوضه ايه ال جابها هنا
ندي براحه يا خالد مااحنا على طول بنام مع بعض اي الجديد.

ياسمين خلاص يا ندي معوتش هبات هنا تاني مدام خالد مضيق
خالد وانا اضيق ليه انتي اصلا مش في دمغي عشان اديق ول لا يالا يا ندي البسي عشان مانتاخرش
خرج خالد وياسمين انهارت من العياط
ياسمين شوفت يا ندي اخوكي يبكلمني ازاي
ندي عليا يا بت انطقي هببتي ايه خالتي الواد يعاملك كدا
ياسمين ما ممعملتش حاجه
ندي انتي هتممي انطقي
ياسمين بصراحه يا ندي اه
ندي اتشكلتم و زعقتم مع بعض صح
يا سمين لا حاجه اتقل.

ندي اخلصي انتي هتنقطيني
ياسمين انا يعني احم ضربته بالقلم
ندي خبراسود ضربتيه ازاي الله يخربيتك انتي مجنونه وهو سابك كدا عادي
ياسمين الله بقا ال حصل
ندي تب هو عمل ايه عشان تعملي كدا
فتذكرت ياسمين قبله خالد لها فحمر وجهها بشده
ندي ههههه خلاص فهمت
ياسمين تضرب ندي وندي تجري في الغرفه حتى فتحت سها الباب
سها الله انتم بتلعبوا العب معكوا والنبي
ندي وياسمين في نفس واحد وماله تعالي وهجموا عليها.

سها اااه سبوني ياجذمه منك ليها ااه الحقنا يا اسر
اسر هههه عسل يا ندوش عسل يا سوسو انا عايزكم تموتوها ههه انا نازل سلام وال كاني شفت حاجه
سها ماشي يا زفت
ياسمين هههه
ندي ههههه الود باعها في ثانيه سيبها يا ياسمين خلاث ههه انتي كنتي عايزه ايه يا سها
سها انا كنت جايه اقوالكم ان البت الساقعه ال اسمها سرين دي تحت وجايا معنا المزراعه
ياسمين نعممممم
ندي مالك يابت ومين سرين دي.

ياسمين دي بت ساقعه وبرده بنت متكبره وشايفه نفسها موت كل ما اشوف خلقه امها ادب معها شكله
ندي هو انا بقولك اوصفهالي بقولك مين دي
ياسمين بنت صاحب بابا وعمي بينهم بسنس عالي وكل شويه تيجي هنا برده وعينها على خالد
ندي قولي كدا بقا
اسر ايه يابنات انتو لسه ما لبستوش يالا عشان بابا وعمي مشوا وماما وانطي كمان معتش ال احنا بس يالا
ياسمين تب اروح البس انا
سها كدا يا اسر تسيبهم يضربوني انا زعلنه منك.

اسر مبيقاش قلبك اسود كدا بس الحلوه دي
سها بجد يا اسر
اسر اه واللهي استغفر الله العظيم قمر
اسر في نفسه بلستر
سها حبيبي يا اسوره
ياسمين انا جهزه
ندي وانا خلاصت
اسر طب يالا نزل اسر وسها في المصعد وندي وياسمبن على السلم
تحت في الصالون
سرين خالد ازيك عامل ايه
خالد من غير نفس كويس
سرين انا مبسوطه اني هجي معك يا خالد
فنظر لها نظره استحقار
سرين اقصد معكم يعني
خالد طيب...

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة