قصص و روايات - قصص رائعة :

رواية المشوه الجزء الثاني للكاتبة الشيماء محمد الفصل الثاني

رواية المشوه الجزء الثاني للكاتبة الشيماء محمد

رواية المشوه الجزء الثاني للكاتبة الشيماء محمد الفصل الثاني

ليلي بصت حواليها الارض كلها قزاز وهيا عريانه وحافيه كمان ومعرفتش تعمل ايه؟ ؟ ورجلها بتنزف اكتر واكتر وبتوجعها اكتر
فكملت عياطها فضلت مكانها شويه بردانه تعبانه موجوعه
ادهم خرج يتنفس بره ورجع بسرعه لانه عايز يمشي قبل ما يفكر ويضعف
لازم يضحي علشان حبيبته حتي ولو علي حساب سعادته هو.

رجع البيت وطلع يكمل شنطته دخل اوضه النوم واستغرب انه ملقيش ليلي ولا لمحها تحت وهو بيقفل شنطته سمع صوت عياطها في الحمام فضل واقف مكانه مش عارف يتجاهلها ولا علي الاقل يطمن عليها
خبط علي الباب
ادهم: ليلي انتي كويسه؟؟؟
ليلي بعياط: وانت يهمك؟ ولا انا افرق معاك اصلا؟؟؟ امشي وروح وسيبني
ادهم سمعها بتعيط اكتر وبتتأوه
ادهم: طمنيني عليكي انتي كويسه؟

ليلي: قلتلك ملكش دعوه بيه
ادهم: وقلتي اني جوزك لحد ما امشي وانا لسه ما مشيتش فردي عليا
ليلي بتعيط ومش بترد
ادهم: ليلي انا هدخل... ليلي ردي هدخل
ليلي ::: ______
ادهم بيفتح الباب لقاه مقفول من جوه
ادهم: ليلي افتحي الباب
ليلي :________
ادهم: افتحي الباب يا اما هكسره.

ليلي: اكسره لو تقدر انا مش هقدر افتحه
ادهم بدأ يخبط الباب بكتفه بس الباب جامد وجديد ومتين
ادهم: ليلي افتحي الباب
ليلي: ماهو انا لو هقدر اقوم كنت فتحته من بدري
ادهم: ليلي ايه اللي حصل عندك وليه مش قادره تفتحي الباب
ليلي: في قزاز في الارض وانا حافيه
ادهم: طيب استني هنادي لاي حد يكسر معايا الباب
ليلي: ادهم انا عريانه.

ادهم سكت ووقف يفكر للحظه راح لبره وجاب مسدسه وحط فيه كاتم للصوت
ادهم: ليلي انتي فين بالظبط؟
ليلي: قاعده علي حرف البانيو
ادهم: طيب ممكن تدخلي جواه
ليلي: ليه؟
ادهم: مش وقت ليه ادخلي واسمعي الكلام
دخلت ليلي وقالتله خلاص
ادهم بمسدسه كسر الباب برصاصتين وخبطه برجله وقع الباب كله
ادهم دخل لقي كل حاجه متكسره القزايز والمرايات كل حاجه ينفع تتكسر مكسوره
ادهم: ايه اللي حصل هنا؟ ؟

ليلي: حصل اللي حصل
لمح ادهم الدم في الارض
ادهم: ايه الدم ده انتي اتعورتي؟؟؟
جري ناحيتها ليلي كانت قاعده وضامه ركبها بايديها فجسمها متغطي
ادهم: متعوره فين وريني
ليلي: رجلي..... لا متلمسهاش استني.

ادهم: استني ايه؟
ليلي: انا مش معايا هدوم
وقف شويه مش مستوعب يعني ايه وهيا قصدها ايه؟
ادهم: ايوه يعني ايه؟
ليلي: يعني عايزه حاجه اغطي نفسي بيها
ادهم: اه لحظه
جاب اقرب فوطه قابلته في وشه وعطاهلها
ليلي: ادهم دي صغيره قوي
ادهم: ليلي انجزي وريني رجلك.

ساعدها تقف وقعدها علي حرف البانيو
مسك الدش وفتحه وغسل رجلها براحه
جاب علبه السعافات وضمدلها الجرح
كان منتهي الرقه والحنيه وكان متاثر جدا بالمها وهيا عماله تبصله وتقول لنفسها استحاله يكون مبيحبهاش كل حاجه فيه بتنطق نيابه عنه انه بيعشقها
فكرت ممكن تكون دي اللحظه المناسبه
ادهم خلص وبصلها
ادهم: الجرح مش كبير قوي هيلم علي طول ما تقلقيش
ليلي: بس بيوجع قوي،، رجلي كلها بتوجعني
ادهم: معلش.. استحملي.. قرص مسكن وهتبقي اخر تمام.

ليلي: انا بردانه
ادهم: تعالي ادفي علي السرير
قرب منها ووطي عليها وشالها وهيا اديها اتلفت حوالين رقبته ضمته قوي وخبت وشها في رقبته نفسها كان في رقبته جننه
كل اجراس الانذار ضربت
حطها علي السرير براحه وهيا فضلت ماسكه رقبته جامد حاول يرفع دماغه علشان يبعد مقدرش
ادهم مسك ايديها علشان يفكهم من حوالين رقبته
ادهم: ليلي ارجوكي
ليلي اخدت نفس طويل قوي.

ليلي: انت اللي ارجوك استني اشبع من رحيتك شويه ( حطت ايديها علي وشه) احفر تفاصيلك جوايا.... عايزه اشبع منك قبل ما تسيبني...... ينفع تخليني اشبع منك قبل ما تمشي ينفع
ادهم مش عارف يرد ولا يفكر ولا يتكلم

لازم يبعد والا مش هيبعد تاني ابدا
حاول يبعد مسك ايديها وبعدهم عنه ووقف
هيا مسكت ايده واتقابلت العيون في نظره طويله ابلغ من اي كلام
هنا ادهم انهارت كل مقاومته
واخيرا التقي الحبيبان في الجنه.

ادهم: انتي واثقه في اللي حصل بينا ده؟
ليلي: بطل تحكم نيابه عني وتاخد قرارات تخصني نيابه عني فاهم
ادهم سكت وغمض عنيه
ليلي: ادهم متفكرش كتير وتتعب نفسك
ادهم: وبعدين اللي حصل بينا دلوقتي كان
قاطعته: اوعي تقول كان غلط... اللي حصل ده كان المفروض يحصل يوم فرحنا بس بدال ما تعيشني ملكه قتلتني
ادهم: انا اسف بس مكنش بايدي.

ليلي: امال بايد مين؟؟ انت اللي جرحتني وبايدك انت
ادهم: حقك عليا ده مش هيحصل تاني ابدا
قام قعد وقعدها معاه
ادهم: اوعدك اني مش هسمح لاي حد يتدخل بينا تاني ايه رايك؟ ومش هخبي عنك حاجه تاني مهما كانت
ليلي: وانا كمان اوعدك اني مش هسمح لاي حد يدخل بينا اتفقنا ولا اخبي عنك اي حاجه مهما كانت
ادهم: اتفقنا
ليلي: ممكن اطلب منك طلب؟

ادهم: شاوري احلامك اوامر
ابتسمت: تعال انا وانت نركب العربيه ونروح اي مكان دلوقتي
ادهم: وابوكي
ليلي: انت لسه واعدني
ادهم: وعدتك ان محدش يدخل بينا اه لكن وعدته هو كمان اني مش هاخدك وهسافر
ليلي: ايوه وعدته اني مش هروح معاك القاهره لكن ما وعدتوش ان احنا نروح شهر عسل
ادهم ابتسم
ادهم: يالا بينا.

جهزوا وركبوا العربيه واتحركوا
ليلي: هتوديني فين؟ ؟
ادهم: انتي عايزه تروحي فين؟
ليلي: اي مكان فيه بحر انت وذوقك بقي
ادهم: فيه الساحل او شرم اختاري
ليلي: شرم بس انت قلت ان بعد الفرح هتبقي مفلس
ادهم: مش لدرجه اني معرفش اخليكي تقضي شهر العسل ما تقلقيش وبعدين هيا الفلوس لازمتها ايه لو مش هتبسطنا
ليلي: علي فكره صح بابا حطلي فلوس المهر باسمي في البنك انا ممكن اسحبهم و
ادهم: وايه؟؟؟ ترجعيهملي؟؟؟

ليلي: مثلا
ادهم: انتي عبيطه ولا هبله فلوس ايه اللي ترجعيها دي مهرك انا هزودهملك مش اخدهم
فضل سايق فتره طويله وقعدوا في استراحة شويه... ليلي فعلا بقت عروسه وادهم بقي عريس ورايحين يقضوا شهر العسل طول الطريق هزار وضحك زي اي اتنين بيحبوا بعض ووعود لبكره ليلي نامت اخيرا وهو كل شويه يبصلها علشان يصدق انها فعلا جنبه ومعاه
وهو سايق تليفونه رن واول ما رد
عم محمود بصوت مجنون: بنتي فين؟

ادهم: اهدي بس ووطي صوتك
عم محمود: اهدي؟؟؟ اهدي ازاي؟ انت عملت ايه في بنتي انطق بنتي فين؟
ادهم: حضرتك ممكن بس توطي صوتك شويه علشان اعرف اتكلم مع حضرتك
عم محمود: اوطي صوتي؟؟ ده انا لو شفتك هقتلك علي اللي انت عملته في بنتي
ادهم: ايه اللي عملته في بنتك هاه؟؟
عم محمود: ايه اللي عملته؟ انت بتسأل؟ اغتصبتها صح؟
ادهم اتفاجئ جدا بكلام عم محمود
ادهم: ايه اغتصبتها؟؟؟؟ ايه اللي انت بتقوله ده؟ ؟

عم محمود: حاولت تنام معاها وهيا رفضت ومسكتها بالعافيه وجريت منك ودخلت الحمام وقفلت علي نفسها وطبعا ده جننك صح؟ رحت زي المجنون خلعت الباب من مكانه ودخلت عليها كسرت الدنيا كلها وعورتها او هيا اتعورت من جنونك ده ورحت شايلها وطلعت بيها علي السرير واغتصبتها والدليل دمها اللي في الحمام
انت اغتصبتها كل ده ليه هاه؟
اتجرحت لما رفضتك ولا ايه؟ ؟ لاخر مره هسالك بنتي فين؟

ادهم مصعوق من اللي بيسمعه للدرجه دي هو شايفه وحش بالطريقه دي؟ ؟
للدرجه دي معندوش اي ثقه فيه نهائي
عم محمود: رد عليا بنتي فين؟
ادهم: بما انك اصدرت حكمك عليا اني وحش ومش ناوي تغير الفكره دي يبقي بنتك زي ما انت قلت اغتصبتها ولما هددتني انها هتسبني الامور خرجت عن سيطرتي وقتلتها ورايح ادفنها ايه رأيك؟ ؟
قال جملته وقفل السكه وقفل تليفونه خالص...

الفصل التالي
جميع الفصول
الآراء والتعليقات على الرواية
ليصلك جديد قصص و روايات - اعمل لايك لصفحتنا