قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الثامن

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الثامن

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الثامن

في المساء عاد عصام إلى القصر صف سيارته وتوجه إلى الداخل فوجد ملكه قلبه تجلس فقترب منها فوجد اسر يحتضنها
ندى: بدموع ليه ياسمين متستهلش كل ده انا مش قادره اشوفها كدا ول اقدره اشوف خالد حزين ومهزوم بالشكل ده
اسر: وهو يحتضنها خالد قوي ياندي هيقوم تاني وهو ال هيرجع ياسمين زي الاول
ندى: يارب يا اسر يارب
اسر: زق ندى ايه ياختي استحليتي الحضن ان كان مالي اقعده زعلنه ول حتى تموتي ابو شكلك عكننتي مودي.

ندى: انت بتقول لمين الكلام ده يالا
اسر: بخوف مصطنع اهدي يا رمضان مقصدش
ندى: بحسب
اسر: لا اطرحي ياخفه
ندى: احترم نفسك يا زفت احسنلك
اسر: انتي بتقولي لمين زفت دانتي نهارك اسود
ندى: خلاص يا اسوره ياعسل
اسر: خلاص عفونا عنك
ندى: يخراشي ياناس على الحلاوه
اسر: خلاص يابت الله
ندى: يختي بيضه وطعمه
اسر: خلاص
ندى: انا اقدر ازعلك يا قشطه انتي
اسر: بس يابت بقا
ندى: ههههههه انا عملت حاجه الله.

فصعد عصام إلى غرفته وعلى وجه ابتسامه على طفوله حبيبته واخاه
سها ندوش انتي هنا ياحبيبتي كويس انا قلبت عليكي القصر
اسر: شدت ندى ندوش وحبيبتي تبقا عايزه دليفري
ندى: عايزه ايه ياسها
سها ان كنت عايزكي تيجي معيا بكره اشتري شويه حاجات ليا وانتي عارفه ذوقي زباله فعايزكي تيجي معيا
ندى: هههههههههه ان بعد الظن اثم يااسر
سها بتضحكي على اي وظن ايه
ندى: اسر مفكرك عايزه دليفري.

سها ماانا خلاص طلبت واكلت وزمان الطلب التاني على وصول
ندى: واسر
ندى: بس انتي اكلتي معنا من نص ساعه
اسر: دي اكلت الطلب الاول والتاني في السكه
ندى: طب عن اذنكم انا لازم انام
سها اوكشن ياحبي تصبحي على خير
اسر: هي مالها بردت كدليه استني ياندي ياحبيبتي خدمي معكي
سها مسكت ايده اقعد انا عايزك
اسر: شد ايده وبيدور فيها
ندى: متخافش لسه سليمه ربنا يستر من القادم سلاموز
اسر: لا استني انا جاي معكي.

سها الله مش قولتكم اقعدوا عايزكم
فتدخل هنيه اتفضلي ياهانم السندوتشات ال حضرتك طلبتيها ندى واسر
سها اتاخرتي كدليه هاتي اقعدوا يالا
ندى: قعدت مكلبشه في دراع اسر
اسر: قولي عايزه ايه بس من بعيد متقربيش ايوه كدا كويس ثم بص لندي مش صح كدا كويس
ندى: تفتكر
اسر: ربنا يستر
سها اكلت كل السندوتشات
سها اسمعوا بقا بما ان خالو راجع بكره انا عندي الحل لمشكله ياسمين
اسر: ايه الحل يامعلم
سها ان نقول ان ياسمين اتعرضت لاغتصاب.

اسر: وندى والله دا الحل
سها لا ياغبي هنقوله ان ال اغتصابها هو خالد
ندى: واسر
سها واهو مننا وعلينا
هنيه اتفضلي الدليفري ياهانم
ندى: واسر
سها مش معقول كل ده تاخير متدلوش تبس
ندى: انتي لسه هتاكلي
اسر: الفرح بعد شهرين هقعد معها ازاي دي
اسر: هو انا لوجريت هيحصل حاجه
ندى: لا
والاتنين جرواتابع الفصل الثامن
صعد عصام إلى غرفته وابدل ثيابه ثم توجه إلى غرفه ياسمين ليطمن عليها.

فوجد خالد يجلس بجانبها ويبدو عليه الحزن الشديد
عصام: عامله ايه الوقتي
خالد: زي ماهي مفيش جديد
عصام: وضع يده على كتف خالد هتبقا كويسه ياخالد متخفش
خالد: ولو مبقتش كويسه ياعصام
عصام: متسسلمش بالسهوله دي ياخالد
خالد: صعب اووي يا عصام احساس بشع انت مش حاسس بالنار ال جوايا ثم نظر إلى ياسمين النائمه بفعل المهدئ عارف يعني ايه لما حبيبتك ال كانت بتتحما فيك من الدنيا كلها عايزه حد يحميها منك.

انا لسه فاكر لما اي حد في القصر كان بيديقها كانت بتدور عليا عشان احميها
عصام: انت لو ضعفت ياخالد مش هتعرف ترجعها زي الاول
خالد: غصب عني ياعصام هموت حاسس ان قلبي هيقف لما بشوفها خايفه مني كدا
بس هحاول يالا تصبح على خير
عصام: بحزن على حال ابن عمه وانت من اهله ياصاحبي
عصام: غطا ياسمين وقبل راسها ورجع اوضته لقي
اسر: وندى بينهجوا جامد
ندى: بصت لاسر ثم انفجرت من الضحك
اسر: بتضحكي
ندى: ههههههه
اسر: اسكتي.

ندى: ههههههههه اسفه سكتت شويه ثم انفجرت مره اخري
ندى: هههههه مش قادره ههههههه دي كلت خمس مرات واحنا قاعدين هههههه
اسر: انا خايف بعد الجواز اصحي مالقيش رجلي
ندى: هههههههه اشمعن رجلك ماممكن تاكل ايدك
اسر: لا ياغبيه عشان معرفش اجري
شفتيني وانا بجري بعد ماوقعت
ندى: ههههههههههه كان شكلك مسخره ههههههههههههه هموت مش قادره
اسر: تب اتلمي بدل ما المك ماانتي هتعيشي مع مصاص دماء يعوز بالله.

ندى: نعم قطع لسانك مين ده ال مصاص دماء دا عصوص ده اقمرررررر يخرابي على جماله ول عنيه الزرقه بتوه فيهم ول شعره حرير قمررر بصه واحده منه بتخليني فوق
اسر: طب انزلي ياختي على الارض
ندى: ليه ماانا كويسه فوق
اسر: يابت سيبك منه وتعالي وانا اتجوزك
ندى: ههههههه اتجننت عشان اسيب البوص واتجوزك انت
اسر: ماله انا ياختي مال وجمال وخفه دم
ندى: خليهم يمكن ينفعوك
اسر: يابت اتقي شري
ندى: ياعم روح وانت شبه العرسه كده.

خالد: عصام انت بتعمل ايه هنا
عصام: بتفرج
خالد: على ايه
فاشار عصام على اسر وندى
اسر: انا عرسه تب تعالي بقا
ندى: عيب يااسوره دانا مرات اخوك الكبير
اسر: وايه يعني مرات الكبير احنا حدانا في البلد ان ال غلط لازم يتربا
ندى: هو مين ده ال يتربا يا برطمان مربي
اسر: هههههه تصدقي ليقه
ندى: هههههههههه اه شوفتني وانا بشوح بايدي.

اسر: هههههه عسل بس ياندوش بلاش طوله لسانك عليا اتشطري على البوص ياختي ال مروقك بستغرب انتي ادامه زي الفرخه
ندى: لا ما سمحلكش كله ال كدا عادي يامعلم
خالد: مصدوم معلم عصام اسر جنن ندى
ندى: ههههههههه اما انا فرخه انت تبقا ايه ههههههههههه شكلك تحفه اما بتتعلق في السقف
اسر: انتي عرفتي.

ندى: هههههههه القصر كله عارف واد يااسر العصير ال انت ادتهوني ده تحففه ههههههه طعمه حلو اووووي ادني كمان كوبيه ههههههههههههههه
اسر: ماخلاص ياندي انتي خلاصتيها
ندى: كدا اياك اشوف عصام معلقك كل يوم
عصام: متزعليش ياحبيبتي انتي هتتعلقي انتي كمان
اسر: اهلا ازيك ياحبيبي عامل ايه
ندى: هههههههههه كويس انك جيت طلقني بسرعه عايزه اتجوز اسر ههههههه
خالد: ندى انتي كويسه
ندى: هههههههههههه دانا عسل.

عصام: مسك اسر من قفاه عملت فيها ايه ياحيوان
ندى: هههههههه اسر انا عايزه كمان عصير
عصام: عصير ايه ده انطق لاموتك
اسر: هتموتني عشان شويه عصير اتفضل اهو
خالد: ينهارك اسود دا فيه كحل
اسر: يعني ايه هتموت الواد طلعت صاحبي ال مدهاني ماليش دعوه
عصام: دانا ال هموتك خالد مسك عصام مش وقته ياعصام ده حيوان عمي كلمني وقالي انهم راجعين كمان نص ساعه ولو جيهم وشافوا ندى كدا هنتقتل احنا التلاته
عصام: هم مش جين بكره.

خالد: معرفش عمي اتصل وقالي كده وزمنهم على وصول
عصام: اقتلك واخلص بتشربها كحل
اسر: وانا مالي ياعم حد قالها تشرب منه دي هي ال اتحيلت عليا
خالد: ايه ياحبيبتي هتخنقني سيبي الجرفات
ندى: هههههه انت مش بترد عليا ليه بقولك طلقني
خالد: انتي احوليتي وحدفها على عصام خد ياعم طلق
ندى: ههههههههه يالا
عصام: يالا ايه
ندى: هههههه طلقني
عصام: بص لاسر ولسه رايح له
هنيه عصام بيه البيه الكبير وصل
خالد: يانهار اسود هنعمل ايه.

اسر: ابوس ايدكم اتصرفوا داممكن يقتلني
ندى: هههههههههههههه
عصام: تعالي هنا انتي راحه فين
ندى: هههه هسلم على البيه الكبير هههههههه
خالد: الله يخربيتك ياسر ندى ياحبيبتي فوقي
ندى: هههههههه هو انا اسمي ندى
هههههههههههه يااسر ياكداب امال بتقولي ان اسمي تفيده ليه
اسر: اخرسي هتودينا في دهيه
عصام: اخفي من وشي اصل وقسمن بالله اموتك وانت ياخالد هات جزمه ندى ووراي
عصام: شال ندى.

ندى: ههههههه نزلني الجزمه لا جزمتي انا عايزه الجزمه
عصام: هوشسشش ادلها الجزمه ياعم
خالد: خدي
خالد: استني رايح فين
عصام: هنخبيها فوق في اوضتي ممكن بابا يرحلها اوضتها
ندى: هههههههههه ما تطلقتي بقا الله
خالد: ياحبيبتي انا اخوكي
ندى: مسكت وشه وريني كده هههههههه
عصام: هوششش
ندى: مسكت وش عصام ههههههههه اه انت طلقني بقا
عصام: حاضر هطلقك بس اسكتي هتفضحينا
خالد: انزل يا زفت اشغلهم عما نتصرف في البلاوه الجديده بتاعتك.

اسر: ماشي هنزل
في الاسفل
احمد: هنيه هم فين
هنيه ناموا يااحمد بيه مفيش غير عصام بيه وخالد بيه وانا بلغتهم بوصول حضرتك
اسر: بابا حمدلله على سلامتك
احمد: الله يسلامك يابني
اسر: حمدلله على سلامتك ياعمي
محمد: الله يسلامك يااسر خالد فين
اسر: فوق هو وعصام وجين وراي
في غرفه عصام
ندى: هههههههه الاوضه دي حلوه اووي احلي من اوضتي انا عايزها
عصام: ماشي خديها
خالد: هنعمل ايه الوقتي
عصام: انا خلاص زهقت من الزفت ده.

ندى: هههههه طلقني
خالد: دور على طريقه نفوقها بيها
عصام: مش عارف افكر دلوقتي
ندى: ههههههه طلقني بقا
عصام: بس لقيتها نحطها في البانيو
خالد: دمغك كانت فين من ساعتها
ندى: ههههه ياعم يالا عايزه اطلق
عصام: حاضر هطلقك
اخلص ياخالد خش املي البانيو
ندى: هههههههه طلقني طلقنييييي
خالد: هوششش الحق ياعصام ابوس ايدك اتصرف
عصام: انت طالق مرضيه كدا
ندى: هههههههههه تب يالا نتجوز تاني
عصام: منك لله يااسر ياخويا.

واسع كده وشل عصام ندى وحطها في البانيو
ندى: هههههه انا عايزه عصير
خالد: اوك هنجبلك عصير
ندى: شدت عصام يالا عايزه اتجوز واطلق بسرعه عشان امشي
عصام: سيبي التيشرت الحقني ياخالد
خالد: سيبه ياندي
عصام: افتح الميه مش هتفوق كده
خالد: فتح الميه وبدوا يفوقوا ندى
وبعدين طالعوها على السرير
خالد: الحمد لله تمام اووي
عصام: تمام فين ياغبي هدومها مبلوله
خالد: اه صح هنعمل ايه الوقتي
عصام: انزل هات هنيه تغيرلها بسرعه.

خالد: نزل يجيب هنيه
اسر: ها ياخالد عملت ايه
خالد: ولاه امشي من وشي اصل اطلع برقبتك
خالد: قال لهنيه وطلعت غيرلت لندي
وخالد وعصام غيروا هدومهم ونزلوا تحت استقبلوا احمد
وعدي اليوم على خير
ياتري ايه هيحصل لندي وياسمين هتفضل كده كتير وايه موقف احمد لما يعرف ال حصل لبنته.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة
الإعجاب، المشاركة والتعليقات على الرواية
W
لتصلك الفصول الجديدة أو الروايات الجديدة
اعمل متابعة للصفحة (اضغط لايك للصفحة)