قصص هادفة

رواية بنت حواء بقلم أمل أبو العنين الفصل الرابع

غلاف: رواية بنت حواء بقلم أمل أبو العنين الفصل الرابع

رواية بنت حواء بقلم أمل أبو العنين الفصل الرابع فدق باب البيت ففتحت ياسمين ولكن صدمت عندما رأت هواية من ع الباب ياسمين بصدمة نعم حضرتك عايز مين فخر اه يا ياسمين مش فاكرني ياسمين بصدمةفخر بيه ليلي هانم نعم عاوزين ايه فخر ع الباب ي ياسمين ياسمين لا...

رواية بنت حواء بقلم أمل أبو العنين الفصل الثالث

غلاف: رواية بنت حواء بقلم أمل أبو العنين الفصل الثالث

رواية بنت حواء بقلم أمل أبو العنين الفصل الثالث حور و عاصم طب ازاي اعيش معاكم ،طب ازاي هتعيش معانا فخر بخبث عندي ... حور و عاصم ايه . فخر تتجوزواا .... حور و عاصم بصدمة دا ،دي عاصم أنا اتجوز المجنونة دي حور اتجوز الوحش دا ليه يقوم ياكلني بليل. عاصم...

رواية بنت حواء بقلم أمل أبو العنين الفصل الثاني

غلاف: رواية بنت حواء بقلم أمل أبو العنين الفصل الثاني

رواية بنت حواء بقلم أمل أبو العنين الفصل الثاني حصرها في الحائط و كان يعتدي عليها ظل صرخات حور و لكن حصل مالا في الحسبان وقفت سيارة و نزل منها شاب ضرب وليد بقوة وهربت حور سريعا دون أن تري هوايه الشاب دون شكر و ذلك لخوفها ولكن لم تعرف انها تحت أنظار...

رواية بنت حواء بقلم أمل أبو العنين الفصل الأول

غلاف: رواية بنت حواء بقلم أمل أبو العنين الفصل الأول

رواية بنت حواء بقلم أمل أبو العنين الفصل الأول بصوت رجولي غاضب هو انتي جايه تعملي الفساتين ولا تعريضيهم... التفت حور برعب ليصدم عاصم من جملها و جذابتيها وعيونها الرمادية وخصلاتها العسلية المرتدة عن حجابها لحظت حور تحديقه بيها فنزلت رأسها بسرعة عاصم...

حكايات منار الحكاية 31 بعنوان ( حكاية مالك )

غلاف: حكايات منار الحكاية 31 بعنوان ( حكاية مالك )

حكايات منار الحكاية 31 بعنوان ( حكاية مالك ) سعد اخبارك ايه يا آنسة سوسو سمية بصدمة نعم.. هو انت فى الغالب بتتعامل بالاريحية دى مع العرايس اللي بتقعد معاهم ولا انا استثناء اسمى سمية يا حضرة سعد بحرج انا اسف امى لما سألتها عن اسمك قالت سوسو سمية وانت...

حكايات منار الحكاية 30 بعنوان كلام حلو

غلاف: حكايات منار الحكاية 30 بعنوان كلام حلو

حكايات منار الحكاية 30 بعنوان كلام حلو داليا خد سيف ايه ده داليا حلة محشى هيكون ايه يعنى زى ما انت شايف شيكولاتة سيف جايبهالي ليه داليا علشان انت بتحبها سيف البنات بس اللي بتحبها. داليا الشيكولاتة بتزود هرمون السعادة وبتقلل المشاعر السلبية واظن انها...

حكايات منار الحكاية 29 بعنوان تجارة كسبانة

غلاف: حكايات منار الحكاية 29 بعنوان تجارة كسبانة

حكايات منار الحكاية 29 بعنوان تجارة كسبانة السعادة مش في المال السعادة في الاموال السعادة في الاموال الكتير اوى ده اهم درس عملتهولي الحياة، الفلوس هتسهلك حاجات كتير وهتخلي الناس تعديلك حاجات كتير لانك معاك فلوس لان مصلحتهم معاك. من اول صحابي...

حكايات منار الحكاية 28 بعنوان جرب تقرب

غلاف: حكايات منار الحكاية 28 بعنوان جرب تقرب

حكايات منار الحكاية 28 بعنوان جرب تقرب كنوز بس ده مش عدل يا نيرة مينفعش امجد خطييك وقريب هيبقي جوزك ومينفعش تبقي بتحبيه وهو في احسن حالاته بس ولما يبقي مضايق وحزين تبقي مش متحملاه ومش قادرة تتعاملي معاه انتو هتتشاركو الحياة بكل ما فيها هيكون فيها...

حكايات منار الحكاية 27 بعنوان فتنة

غلاف: حكايات منار الحكاية 27 بعنوان فتنة

حكايات منار الحكاية 27 بعنوان فتنة هيثم انتى فين بقالك اسبوعين مبتروديش على مكالماتى ليه وسألت سارة عنك قالت انها برضه متعرفش عنك حاجة من اسبوعين ريهام انا لا عايزة اعرفها ولا اعرفك تانى سبنى في حالى يا هيثم ابعد عنى وانسي انك كنت تعرفنى في يوم هيثم...

حكايات منار الحكاية 26 بعنوان اختيارات وثمنها

غلاف: حكايات منار الحكاية 26 بعنوان اختيارات وثمنها

حكايات منار الحكاية 26 بعنوان اختيارات وثمنها انا سهام ده اسمى ونفسي ربنا يجعلى نصيب منه ويرمى سهم واحد بس في قلب صفوان ابن عمى ويحبنى ولو كتير عليا كفاية سهم في عقله ويقتنع بيا يشوفنى بس وانا صغيرة كنت بخاف من صفوان اوى لو شفته وانا بلعب ابطل لعب...

حكايات منار الحكاية 25 بعنوان رسايل

غلاف: حكايات منار الحكاية 25 بعنوان رسايل

حكايات منار الحكاية 25 بعنوان رسايل انا سكن عندى تسعتاشر سنة اول سنة فى كلية اعلام بنت وحيدة عندى اخين ولاد اكبر منى واحد فيهم اكبر منى بتسع سنين ده متجوز ومخلف اسمه منذر والتانى اكبر منى باربع سنين اسمه يحيى تسمعو عن لغة الجسد اللى هى معناها حركات...

حكاية ملك الممالك الخمس وبنت الحطاب الليلة السابعة

غلاف: حكاية ملك الممالك الخمس وبنت الحطاب الليلة السابعة

حكاية ملك الممالك الخمس وبنت الحطاب تأليف سلمى سمير الليلة السابعة تدخل شهرزاد بخيلاء وهي في اجمل زينتها وابتسامه جميله علي وجهه الساحر وتنحني باحترام وتجلس عند قدام الملك شهريار وتقول له بدلال جاريتك يا مولاي شهريار لقد اتيتي في ميعادك يا شهرزاد...

حكاية ملك الممالك الخمس وبنت الحطاب الليلة السادسة

غلاف: حكاية ملك الممالك الخمس وبنت الحطاب الليلة السادسة

حكاية ملك الممالك الخمس وبنت الحطاب تأليف سلمى سمير الليلة السادسة دخلت سهرزاد وهي مشرقه وسعيدة علي شهريار الذي كان بانتظارها لتجلس عند قدميه بعد ما انحنت له بكل احترام وقالت له جاريتك شهرزاد با مولاي شهريار اهلا بك يا شهرزاد اشتقت الي حكاياتك...

حكاية ملك الممالك الخمس وبنت الحطاب الليلة الخامسة

غلاف: حكاية ملك الممالك الخمس وبنت الحطاب الليلة الخامسة

حكاية ملك الممالك الخمس وبنت الحطاب تأليف سلمى سمير الليلة الخامسة في الليل يحلي السهر وشهرزاد اكتر من تحلي معها السهر وهي تدخل لمخدع الملك شهريار وتمشي اليه بكل فخر وتنحني لمليكها بكل اعتزاز وتقول له جاريتك يا مولاي. شهريار مرحبا بك يا شهرزاد كيف...

حكاية ملك الممالك الخمس وبنت الحطاب الليلة الرابعة

غلاف: حكاية ملك الممالك الخمس وبنت الحطاب الليلة الرابعة

حكاية ملك الممالك الخمس وبنت الحطاب تأليف سلمى سمير الليلة الرابعة اعتدل الملك شهريار علي مكتئة الوثير وجلس باعتدال ونظر الي حارسة مسرور وساله لماذا لم تحضر شهرزاد الي الان مسرور انها مريضه وطريحة الفراش يا مولاى ابلغتتي وصيفتها زمردة بذلك منذ قليل...

لتصك قصصنا الجديدة ... اعمل لايك لصفحتنا