قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الرابع عشر

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الرابع عشر

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الرابع عشر

ياسمين: عصام بقولك
انصدمت ياسمين بشده ندى حبيبتي وركضت اليها واحتضنتها بشده ندى واحشتني اووي يا حبيبتي
ندى: وانا كمان ياسوسو
ياسمين: انا هروح اقوالهم انك فوقتي وركضت ياسمين لكي تخبر الجميع
عصام: مسك ايدها وقبلها حمدلله على سلامتك ياقلبي
ندى: هو ايه ال حصل انا اخر حاجه كنت فاكرها لما ووقف لسانها عن النطق وشعرت بالاختناق عند تذكرها ماحدث وبدات دموعها بالهبوط وارتجفت عندما تذكرت عندما وضعت في التابوت.

عصام: حضنها بس ياحبيبتي متخفيش انا جانبك مش هسيبك مش هسمح لحد ياذيكي ياعمري انا اسف انا وعدتك اني احميكي وفشلت في دا
ندى: لا انت انقذتني من الموت انا ال بعتذر ياحبيبي اني خضيتك عليا
عصام: حضنها جامد المهم انك رجعتيلي في الاخر
اسر: ايه ده ندوش حبيبه قلبي حمدلله على سلامتك وحشتني اووي يابت
ندى: هههه الله يسلامك
اسر: زق عصام واقعد جنبها حبيبتي بت في حاجات كتير اووي فاتتك لازم احكيلك عليها.

ندى: ههه احكي يا اسوره
اسر: كان لسه هيتكلم ولكن لمح نظره قاتله من عصام كانه يعلم ماذا سيقول
اسر: خلاص يا ندوش بالليل اجيب فشار واجي احكيلك للصبح
ندى: ههه ماشي هستناك
اسر: عسل يا نادو ما تجيبي حضن بقا
عصام: زقه تعال وانا احضنك انا ياخويا
اسر: وعلى ايه ياعم سلام دك نيله وانت شبه كركر كدا
ياسمين: تركض بسعاده بابي بابي عمي ياعمي انتم فين
محمد: تعال ياحبيبتي احنا في المكتب
فدخلت ياسمين ووجدت محمد واحمد وخالد.

خالد: في اي يا حبيبتي
احمد: وعامله كل الدوشه دي ليه
ياسمين: ندى فاقت
محمد: ايه بنتي وصعد إلى الاعلي
وصعد خالد واحمد
في غرفه امال
كانت تجلس سها وامال وسهير
فدخل اسر
موله ايه ده دا سهير وسوسو هنا
سهير: ما تحترم نفسك ياواد انت بلعب معاك
اسر: ياريت يختي تعرفي تلعبي معيا
امال: اسر احترم نفسك اصل اقول لعصام يادبك
اسر: ول تقولي ول اقول خساره فيكم الخبر ال جاي عشان اقول ليكم
سها خبر ايه يا اسر
اسر: ندى فاقت
امال: ايه.

سهير: بجد الحمد لله
اسر: اتفخس على دي عيله بدل مايحلولي بوقي راحين يجروا على ندى يالا اما اروح اغير هدومي
في غرفه ندى كان الجميع سعداء لرجوع ندى إلى وعيها
اسر: ايه ده لو تجمع الحرب العالميه التانيه مش هتتجمعوا كدا سها لو سمعاني كحي وانا هفهم على طول انك موجوده
خالد: طب لو مش موجوده تعمل ايه انت متخلف يالا
عصام: وغبي
خالد: وغبي
احمد: وحيوان
خالد: وحيوان
اسر: بس اي كميه الشتيم دي هو سؤال الزفته هنا ول فين.

ياسمين: هههه زفتتك تحت في المطبخ بتقتحم الاكل
اسر: بص في الساعه بس لسه ربع ساعه عن الغدا
سهير: هي الحمد لله مش بتزعل حد هتلقيها على الغدا اول واحده
اسر: لا الموضوع ده لازم يوقف لحد كدا دا زاد اووي
ونزل اسر
فوجد سها تجلس على المنضده في المطبخ وامامها كل انواع اصناف البيض والشيفات تعمل على قدم وساق و كل ما طبق يخلص يعملو غيره ويقدموه ليها
اسر: اي كل ده.

سها تتحدث والاكل في بقها اسر حبيبي تعال امال لو هتاكلي هتعملي ايه
اسر: كل دي تصبيره ايه كل ده
سها دا بيض بس
اسر: كل ده وبس يا مفتريه
سها انا بمووت في البيض
اسر: ال بيحب البيض بياكل 2او3 مش نص طبق بيض
سها الله بلاش اكل يعني عما الغدا يتحط
اسر: انتي لسه هتتغدي
سها امال اموت يعني من قله الاكل
اسر: لا دانا ال هموتك تعالي
جرت سها اسر بيجري لقي الشيف واقف في ايده (بالبلدي كدا ماصوصه )اسر شدها منه اي دي.

الشيف مغرفه يافندم
اسر: انت هتفتي ياعم متقول معلقه كبيره وتخلصنا
وشلها وجري ورا سها
سها تصرخ الحقوني
اسر: تعالي والله لاخليكي تجري لحد ماتخسي خالص يانا يانتي ومسكها وبيضربها وهي تصرخ الحقوني
في غرفه ندى
سهير: الف سلامه عليكي ياندو
امال: والله القصر كان مضلم من غيرك
احمد: اخدها في حضنه الحمد لله
عصام: مش كده يا والدي وشد ندى وحصنها عندك ماما عيب
الجميع ههههه
سها اااه الحقوني
محمد: ايه الصوت ده.

احمد: اكيد الحيوان اسر بيضربها
محمد: طب انزل يا عصام يابني شوف في اي
عصام: انا زهقت من الاتنين دول
سها الله يخربيتكم الواد هيموتني الحقوني
خالد: تعال يا عصام نشوف في اي
ندى: سها حرام هههه
ياسمين: سبيه يادبها دي 10 مره تاكل النهارده
احمد: ههههه نفسي اشوفها في وقت مش بتاكل فيه
امال: هههههه اسر هيجراله حاجه منها
احمد: ياريت عشان نخلص منهم الاتنين
في الاسفل
سها الحقوني
اسر: اقعدتي ليه
سها معتش قادره اجري.

اسر: كويس تعالي بقا
سها اااه
عصام: ايه ال بيحصل هنا ده
سها جرت عند عصام وخالد
سها الحقوني انشالله يخليلكوا عيلكوا
خالد: مش عارف ليه بحب الدعوه دي
عصام: احنا في اي ول في ايه
اسر: تعالي هنا والله لنضربي
خالد: مسك المغرفه من ايده
اي دي
اسر: انا اعرف لقيتها في المطبخ بس شكلها حلو
خالد: ضربه بيها
اسر: اااه بتوجع ياحيوان
خالد: ضربه تاني
سها ايوه كدا هاتولي حقي من الظالم ده.

هههه شوفت يا اسر طول ما سلايفي موجدين مش هتعرف تعملي حاجه
عصام: احنا هنجبلك حقك وكل حاجه بس ايه سلايففك دي
خالد: اوعي تكون شتيمه يابت
اسر: اااه
الاتنين بصوله
اسر: عليا النعمه ما اعرف حاجه
سها هههه هفهمكم بصوا مش انتم اخوات جوزي المستقبلي قولوا انشالله
اسر: انشالله لا لا لا
خالد: كملي
سها حدانا في البلد اخو البعل يبقا سلف
عصام: بعل اسر خالص عليها
سها لا لا لا لا لا لاااااااا.

عصام: يخرببتك ودني انتي مركبه ميكروفون في صوتك
خالد: اطلعي ياشيخه ربنا يهدك وتشوري زي الخرسه
هنيه الغدا جاهز ياعصام بيه
سها قشطه يالا عشان نتغدا
اسر:
سها مسكت ايده يالا يا اسوره يا حبيبي
اسر: تما تجيبي حضن بقا
سها لا ياخفه لما نتجوز ياخويا
على الغدا تجلس جميع العائله اسر بصوت عالي افزع الجميع انا عايز اتجوز
محمد: في يا اسر خضتنا يابني
اسر: انا عايز اتجوز يابو لهب بدل ما اتجوز على نفسي.

خالد: اول مره تقول حاجه صح
احنا عايزين نتجوز ياعمي
عصام: وانا بقول كده برضو
احمد: لا دانتم حالتكم صعبه
اسر: جدا جدا ياحاج
محمد: خهههه طب خلاص البنات وشهم قلب الوان
سها وهي تاكل الطعام مين ده ياخال
عصام: لا دي حاله بعيد عنك مبتجيش ال لندي وياسمين
الجميع هههههه
احمد: خلاص كتب الكتاب بعد بكره والفرح الاسبوع الجاي.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة
الإعجاب، المشاركة والتعليقات على الرواية
W
لتصلك الفصول الجديدة أو الروايات الجديدة
اعمل متابعة للصفحة (اضغط لايك للصفحة)