قصص و روايات - قصص رومانسية :

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الخامس

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الخامس

رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي فؤادي للكاتبة آية محمد رفعت الفصل الخامس

اسر: حمدلله على سلامتك يابو لهب كنت عايز تموت وتسيبني اقرف في مين
احمد: بصوت ضعيف الله يسلامك ياابو لسان طويل
محمد: بس يااسر يابني بقا الله
خالد: ضربه على قفاه مش قالك بس
اسر: كده ياخالد ماشي وانت ياعمي انا طالع اعمل تلفون هيوقف عليه مصير حياتك
محمد: مصير حياتي ليه.

اسر: في بت بره شعرها اصفر وعينها خضره وحاجه ايه اخر منجه اسكعها كام صوره وابعتها لسوسو واقولها جوزك اتجوز عليك المزه دي وانا وخالد ال شهدنا على العقد
محمد: اعمل ما بدالك يااسوره خد راحتك اقوم ياخالد من جنب عمك اقعد يااسر
اسر: ناس تخاف متختشيش
خالد: بابا انت خوفت من كلام الواد المجنون ده
محمد: اديك قولت مجنون وممكن يعملها وسهير عقلها صغير ومش هتصدقني وهتطردني يرضيك ابوك في السن ده يتطرد
خالد: لا.

اسر: كنت عارف
احمد: بصوت ضعيف بس يااسر مضيقش عمك وانت ياخالد ارجع مصر عشان تشوف شغلك
خالد: لا ياعمي انا هرجع معك
احمد: اسمع الكلام ياخالد وخد اسر وارجع
محمد: متتعبش عمك ياابني
خالد: هرجع بكره انشاء الله ان لوسبتك الوقتي البوص هيعلقني
اسر: بجد هتتعلق
خالد: وانت قبلي
اسر: لا هنرجع بكره ياابو لهب
خالد: ههههه انتي خوفتي يابيضه امال فين طوله لسانك
اسر: بس يالا
خالد: انا هرجع الاوتيل اغير هدومي واخد شور.

اسر: انا جي معك استني
ورجعوا الاوتيل.

في القصر
عصام: راجع القصر وطلع اوضته عشان يريح شويه عشان عنده اجتماع مهم بعد ساعه
فيدق هاتفه
عصام: الو
خالد: اقشطه يابوص عامل ايه من غيري
عصام: مشغول ياخويا من الشركه للمصانع لباقي الشركات حاسس اني هموت
خالد: هههه اجمد يابوص عشان تعرف قيمتي بس
عصام: عارفها ياخالد يالا احنا بنكمل بعض المهم بابا اخباره ايه الوقتي
خالد: الحمدلله هو نام بعد اما انت كلمته على طول
عصام: امال انت فين.

خالد: في الاوتيل بريح شويه منمنتش من امبارح ودمغي فيها صداع رهيب والزفت اخوك حجزتله اوضه عشان يحل عني لقيته دخل الاوضه اقبلي
عصام: ههههه تصدق صعبت عليا ادهوني وانا اخليه يسبك
خالد: هتعرف
عصام: عيب عليك دانا البوص يامعلم
خالد: اصبر اما اندهله بقاله ساعه في الحمام معرفش بيعمل ايه
خالد: اسر
اسر: الميه ترد العطشان خدلك دش وانضف الدش بيفوق وبيرمي الهموممممممممم.

خالد: انت ياحيوان وطي صوتك هنطرد من الفندق ياغبي
اسر: عايز ايه ياخالد بلاش اغني يعني
خالد: هو ده غني ده دا تعويذه
اسر: مالكش فيه اخلص عايز ايه
خالد: مش انا ال عايز ياخفيف البوص ال عايزك بره
اسر: هو البوص بره
خالد: ههه لا على التلفون
اسر: لف فوطه على جسمه من غير مايغسل جسمه من الشامبو
اسر: لبص الدنيا
خالد: الله يخرببتك انتي غبي يالا
اسر: جري على الفون.

اسر: الو والله ماعملت حاجه خالص ول عكست اي واحده والله استغفر الله العظيم هم 3بس والله وكنت بهزر مع عمي مكنتش هقول لسهير كدا و
عصام: بسسس ايه بكبورت واتفتح اخرس واسمعني
اسر: اتفضل معاليك
كل ده وخالد واقف مصدوم
عصام: الاوضه ال انت فيها دي تسبيها فورا وعلى اوضتك وال وقسمن بالله يااسر لعلقك اظن فهمت
اسر: رمي الفون على خالد وجري
خالد: خد ياغبي استني هنا انت هتخرج كدا يانهار اسود.

خالد: انت هببت ايه خاليت الود بيجري بالفوطه زي الاهبل
عصام: ههههه ول حاجه اقولتله اني هعلقه بس
خالد: غبي مدير الفندق هيطردنا انا وهو بعمله الفوطه دي
عصام: بعصبيه مين ده ال يستجري يطرد حد من عيله الدالي
خالد: بهزر يا رمضان
عصام: هههه لا متهزرش يا شعبان اتخمد بقا
خالد: اخيرا هنام
عصام: اي خدمه اقوم البس عشان خارج
خالد: على فين
عصام: عشا عمل ياخويا
خالد: مش مصدق نفسي البوص طالع عشا عمل.

عصام: هعمل ايه ماحضرتك مش موجود
خالد: ربنا يستر عصام مش ضروري تروح متشيك عشان البنات ياخويا خالي الامور تمشي متقفش على طول
عصام: انا امشي متشيك في كل حته يالا مش بيهمني حد سلام
خالد: سلام يابوص
ونام خالد ساعه عشان يستريح
اما اسر فجري بالفوطه وكل ما يقبل حد يعمل نفسه انه بيتدرب هههههه لدرجه ان واحده ست كبيره من فرنسا افتكرته بيحاول يغريها فشدته من ايده على اوضتها
طبعا الحوار مترجم.

الست تعال عزيزي غرفتي من هنا
اسر: في اي ياوليه انت سيبي ايدي انتي سحله ابنك اوعي
الست لا تخاف ياعزيزي تعال معي
اسر: اوعي ياوليه كده بيبي ايه انتي شايفني عيل سبيني
الست فضلت تقرب من اسر وعايزه تبوسه
اسر: يخربيتك اوعي دانتي اكبر من امي سبيني ياخالد خالد الحقني
خالد: نايم سمع صوت اسر جري يشوف في اي لقي ست كبيره بتشد اسر في اوضتها
واسر بيصوت
اسر: والله ان ما سبتني لاموتك سبيني ياوليه
خالد: الله يخربيتك.

خالد: اتحدث بالفرنسوي مع المراءه
خالد: اتركيه ماذا تريدي منه
المراءه هو من اشار لي هو يريدني
خالد: اعتذر لكي
المراءه تشد يد اسر لا هو يريدني
خالد: اتركيه فهو مجنون وهارب من المصحه
المراءه ياالهي هذا الكلام حقيقي
خالد: نعم وانا هنا لكي اعالجه
المراءه تركت يده يا للحظ هذا الشاب صغير جدا
ثم مسكت وجه اسر لا تزعل حبيبي ستكون بخير.

اسر: بعد ايدها امشي ياوليه دانتي لو عندنا في مصر كانوا ولعوا فيكي دك نيله وانتي عامله شبه الحاجه اطاطا كده
خالد: سحبه على اوضه اسر
خالد: ادخل ياحيوان انت غبي يالا
اسر: انا ال غبي ول الست دي مجنونه ومش محترمه دي بتسحبني وراها الاوضه
خالد: واحده شايفه واحد واقف ادامها بالفوطه وبيشورلها هتعمل ايه
اسر: مش احسن ما اتعلق
خالد: اه دمغي انا هروح اتخمد ابوس ايدك بطل مصايب
اسر: انا عملت حاجه ياخالود اجي انام جنبك.

خالد: اوك ثانيه واحده
اسر: بتعمل ايه
هالد بكلم البوص
اسر: جري على السرير ونام
خالد: ايوه كدا
وراح اوضته ونام
في القصر
امال: ما تيجي ياياسمين معنا ما سها جيه وندى
ياسمبن لا ياماما ماليش في جو الحفلات ده
سهير: لا بس يابنتي
ياسمين: معلشي ياانطي مش هقدر صدقيني
سها خلاص ياانطي متغصبيش عليها
سهير: خلاص براحتك يا سوسو
في غرفه عصام.

ارتدي عصام بدله سوداء جميله من احدث الموديلات وقميص ابيض وصفف شعره ووضع برفانه فكان وسيم جداااا وجذاب من يراه يقسم انه لم يرى له مثيل
فدق الباب
ندى: ممكن ادخل
عصام: طبعا ياحبيبتي تعالي
ندى: ايه الجمال ده انت رايح فين
عصام: وهو يرتدي ساعته عشاعمل
ندى: وعشا العمل ده في ستات
عصام: اكيد
ندى: نعم رجلي على رجلك
عصام: ندى انا اتاخرت مش فاضي للدلع ده
ندى: انا قولت هجي معك يعني هجي معك.

عصام: عارف اد ايه ندى عنيده اوك ياندي بس انجزي
ندى: بابتسامه وهي تقبله هوا
عصام: هههه اما اشوف الهوا بتاعتك دي بعد كام ساعه
في الاسفل
ادم: اد ده انتم خارجين.
سهير: ايوه ياحبيبي معزومين على بارتي
ادم: بخبث انتي لسه مش لبستي ليه يا ياسمين
سها مش عايزه تيجي معيا
ادم: ليه
امال: ياسمين مالهاش في جو الحفلات انت خارج
ادم: بمكر ايوه انا خارج حالا وهتاخر بره
نزل عصام ومعه ندى.
سها كل ده لبس يا ندى.

ندى: روحوا انتم انا هروح مع عصام
امال: اوك ياقلبي خالي بالك منها يا عصام
عصام: ماتخفيش ياماما
عصام: مد ايده يالا ملكتي
ندى: بابتسامه يالا
وادم مشي عشان محدش يقلق على ياسمين انها في القصر معه لوحدهم
واول ما الكل خرج
دخل ادم القصر
ودخل عشان ينفذ خطتطه عمل عصير وحط فيه منوم وندى لواحد من الحرس
على نعم يافندم
ادم: خد يابني العصير ده ليكم.

على شكرا يافندم واخد على العصير ووزعه على باقي الحرس وسافروا دنيا تانيه هم والخدم ال هو خضرهم بس كان صعب يخضر حرس بطول والعرض ده فلجا للتخضير بالحيله
عند عصام
ندى: اقعده هتموت من نظرات الستات الموجوده ال عينهم هتطلع على عصام كأن مفيش حد موجود ال هو
ندى: عصام يالا نمشي
عصام: ههه ايه ال يشوفك وانتي هتموتي وتيجي ميشفكيش الوقتي.
ندى: انا عايزه اروح اصل اقوم اجبهم من شعرهم والكل يقول عليك هتتجوز واحده لوكل.

عصام: ههههههههه خايفه على منظري
ندى: انت بتضحك وانا هموت
عصام: بصوت عالي بعد الشر عليكي معدتيش تنطقي الكلمه دي تاني سامعه
ندى: خلاص بس واطي صوتك بقولك ايه
عصام: ايه
ندى: تعالي نرقص
عصام: عصام الدالي يرقص مفتكريش
ندى: كدا ماشي ياعصام
في القصر
ياسمين: الو
خالد: روح قلبي بتعملي ايه
ياسمين: خالد انا قاعده بقرء راويه وانت بتعمل ايه
خالد: مفيش اقعد لقيتك وحشتيني قولت اكلمك.

ياسمين: ههههه انت لحد دلوقتي مكلمني 8مرات ودي المره التاسعه
خالد: بتوحشيني اعمل ايه
ياسمين: وانت كمان واحشتني اووي ياحبيبي
خالد: وحياه عيالك ياشيخه دانا هركب واجيالك فورا
ياسمين: هههه اعقل يامجنون
خالد: اخيرا حبيبتي حنت عليا بكلمه حلوه ياناس ايه ده هموت مش مصدق
ياسمين: بعد الشر عليك ياقلبي
خالد: وقلبك كمان لا كده كتير واللهي الكلام الحلو مبيجيش ال وانا بعيد ماانا كنت متلقح جنبك ياختي
ياسمين: هههه.

خالد: ما خلاص بقا يا بت بدل ما اتهور بكلم ندى مش بترد
ياسمين: ندى بره مع عصام
خالد: وماما فين
ياسمين: كلهم في الحفله بتاعت انكل امجد
خالد: يعني انتي لوحدك
ياسمين: لا انت معيا ياخالد دايما معيا
خالد: يا روح قلب خالد بحب اسمي لما بتناديني بيه
دق باب غرفه ياسمين
ياسمين: هشوف مين بيخبط واكلمك
خالد: لا انا معكي مش هقفل ناوي ارغي معكي للصبح
ياسمين: ههه ماشي وانا موافقه.

فتركت ياسمين الهاتف مفتوح وذهبت كي تفتح باب غرفتها
ياسمين: ادم عايز حاجه
ادم: ماتيجي تقعدي تتكلمي معيا شوبه
ياسمين: بخوف لا انا هنام عن اذنك وجي تقفل الباب
ادم: زق ياسمين فوقعت على الارض
ادم: انا كده جبت اخري معكي تعالي
ومسكها من شعرها
ياسمين: ااااه سبني
خالد: سمع صرخ ياسمين
خالد: الو ياسمين في اي الو
ياسمين: انت عايز ايه
ادم: وهو ينظر لها نظرات قذره عايزك انتي
ياسمين: ضربته بالقلم اخرس ياحيوان.

ادم: بتضربيني تب تعالي ونزل فيها ضرب بالاقلام على وشها
وخالد هيتجننن سامع صراخها ومش فاهم حاجه
ياسمين: ابعد عني ليه بتعمل كدا
ادم: نزع الروب من عليها هو ال اضطراني لكده هو احسن مني في كل حاجه في الجامعه هو الاشطر والاغني ويوم ما حبيت الانسانه الوحيده ال حبيبتها مطلعتش بتحبني
كانت بتحبه هو ليه دايما هو بيبقا الاحسن ليه حتى انتي اخترتيه هو بس خلاص انا هخليكي ملكي انا وهكسره تعالي وشدها من شعرها.

ياسمين: بتصرخ وبتبص للهاتف الحقني ياخالد خالد
ادم: لاحظ ان ياسمين بتنطق اسم خالد وبتبص للتلفون فعرف ان خالد على التلفون
ادم: مسك التلفون وفتح الاسبيكر
خالد: ياسمين حبيبتي مالك بتصرخي ليه الو ردي عليا مالك الو
ادم: مش هتعرف ترد عليك ياصاحبي
خالد: ادم انت بتعمل ايه عندك في اوضه ياسمين
ادم: ههههه انا ول حاجه كنت جاي اجربها اصاهم بيقلوا عليها موزه وانا حبيت اجرب بنفسي.

خالد: عارف ياحيوان يازباله ان لمست شعره واحده بس منها والله ما هرحمك
ياسمين: خالد خالد الحقني
خالد: بخوف على حبيبته متخفيش ياحبيبتي
مش هسمحله ياذيكي
ادم: هههه انت حبيبي ياخالود وعشان بحبك هخليك تسمع صوت حبيبتك وانا بخد منها اغلي حاجه عندها
ياسمين: لا ابعد عني خالد خالد
ادم: ضرب ياسمين
وشرع في تمزيق ثيابها وياسمين تقاوم وتعافر لا ابعد عني.

خالد: انهار وهو سامع صريخ حبيبته وهي بتضرب وهو مش عارف ينقذها اد ايه حس بالعاجز
مسك تلفونه تاني ورن على رقم عصام الخاص
عصام: الو ايه يابني انت مش كنت مكلمني الوقتي
خالد: بدموع عصام
عصام: اقام خالد في اي بابا ماله
خالد: الحق ياسمين
عصام: مستناش يسمع الباقي فورا راكض باقصي سرعه إلى سيارته
عصام: عثمان
عثمان نعم يافندم
عصام: هات ندى وتعال ورايا على القصر
عصام: وهو بيسوق كالمجنون
عصام: مالها ياسمين ياخالد.

خالد: الحيوان ادم بيتهجم عليها عصام الحقها عشان خاطري
ياسمين: شدت الفازه وضربته بيها وجريت على حمام غرفتها واقفلت عليها
ادم: اه كدا ماشي ياياسمين انتي فاكره ان الباب ده هيحميكي وبدء يضرب الباب برجليه
وياسمين تصرخ
ياسمين: حرام عليك انت عايز ايه سبني ابوس ايدك ليه بتعمل كدا دا خالد صاحب عمرك
ادم: صاحب عمري هههه انا مبكرهش حد اده في الدنيا ليه هو دايما ال يبقا احسن مني ليه.

انا فضلت ادورله على نقطه ضعف ولقيتك انتي نقطه ضعفه لازم اكسره
وبدء يكسر في الباب
في سياره عصام
خالد: عصام
عصام: ايوه يا خالد انا قربت اوصل
خالد: قعد على الارض وبضعف شديد ياسمين روحي عشان خاطري ياعصام متخالوش يخد روحي مني ارجوك
عصام: اول مره يشوف خالد بالضعف ده
عصام: متخافش انا خلاص اقربت اوصل انشاء الله هلحقها
خالد: اوعي تقتله انا ال هقتله
عصام: مش واقته
خالد: اوعدني.

عصام: اوعدك ووصل عصام إلى القصر فوجد الحرس كانهم ميتون
عصام: بابن الكلب والله ما هرحمك
ادم: نجح في كسر الباب وشد ياسمين ورماها على السرير وضربها بالاقلام لحد اما فقدت وعيها وبدا يقبلها
ادم: انتي ال خلتيني اعمل كدا انا بحبك ياياسمين
ياسمين: بضعف شديد س ب ن ي.

عصام: دخل الاوضه ومسك ادم
عصام: ضربه بشده ياابن الكلب بتخونا بعد اما اماناك على بيتنا على حيوان وضربه ضرب شديد لم يرى له مثيل وادم بدا يفقد واعيه من كثره الضرب ال اتعرضله عصام كل ما يشوف منظر ياسمين وكميه الجروح ال في وشها من الضرب يزداد غضبه وقوته وظل يضرب فيه حتى اغمي عليه
عصام: مسكه من راقبته هندم طول عمري اني مخلصتش عليك بنفسي بس للاسف انا وعدت خالد انه هو ال هيخلص عليك ورماه
وجري على اخته.

عصام: ياسمين
ياسمين: بدموع وصراخ هستيري لا ابعد عني لا لا
عصام: متخفيش ياحبيبتي انا عصام
ياسمين: اول ماعصام لمسها عشان يخضها في حضنه
ياسمين: بتصراخ ابعد عني لا لا
عصام: بعد عنها وفقد قوته لما شاف اخته كدا فالغضب امتلي عينه ونزل كمل ضرب على ادم ال فقد الوعي.

الفصل التالي
جميع الفصول
روايات الكاتب
روايات مشابهة
الإعجاب، المشاركة والتعليقات على الرواية
W
لتصلك الفصول الجديدة أو الروايات الجديدة
اعمل متابعة للصفحة (اضغط لايك للصفحة)